Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Jackal81
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Po jan 24, 2005 8:41 pm
Kraj: SLP

Citroën C3 - gori opozorilna lučka

Napisal/-a Jackal81 So maj 21, 2005 3:33 pm

Pozdravljeni!

Torej gre za avto mojega starega ata - v petek se je prižgala opozorilna lučka na armaturni plošči. Sem priložil sliko lučke in pojasnilo iz knjižice za uporabo.

Bil sem tudi že na uradnem servisu, kjer so takoj izjavili (brez priklopa avta na karkoli - najbližji serviser je bil več kot 1m stran od avta), da gre za okvaro injektorja.

Naj povem, da se avto res ne obnaša tako kot prej... predvsem v višjih prestavah ne potegne kot je prej (vendar je razlika komaj opazna).

Gre pa za bencinarja, 1.4 motor. Avto je star 1 leto in 2 meseca, prevoženih pa ima 2800 km (ne, ne manjka nula).

Zdaj z glede okvare injektorja mi je vse malo sumljivo - ali ne bi avto potem res komaj še šel? Glede na opozorila iz knjigice kaj bi še lahko pričakoval (v primeru, da ni injektor). Lambda? Pri teh kilometrih? Mogoče samo kakšna zapacana svečka, da delujejo samo 3 cilindri?

Še kak mogoče kak predlog. Vsa pomoč je dobrodošla.
Priponke
pojasnilo.jpg
lucka.jpg
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
SELJO
Novinec
 
Prispevkov: 395
Pridružen: Pe jan 28, 2005 1:52 pm
Kraj: SK LOKA

.

Napisal/-a SELJO So maj 21, 2005 3:46 pm

hm
to je men nardil pr peugeotu ista lucka in je bla fora kao onasnazevanje okolja pa sem peljal na servis pa so nekaj zamenjal ne vem tocn kaj...ker je bil avto v garanciji...menda bi me stalo 75k...ce nebi imel garancije.,sedaj ne vem ce ima tvoj atat isto problem z onesnazevanjem mozon je tudi da ko bi resetiral racunalnik da bi lucka izginila.
 
Uporabniški avatar
Jackal81
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Po jan 24, 2005 8:41 pm
Kraj: SLP

Napisal/-a Jackal81 So maj 21, 2005 4:55 pm

To z resetiranjem računalnika sem že probal - sem vzel kleme z akumulatorja in pustil nekaj časa stat, pa lučka še vedno gori.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon So maj 21, 2005 5:26 pm

avto je pod garancijo, right?

očitno servis ni resen, pelte na druzga, pa naj priklopjo na tester. karkol je narobe, pa tud če usi štirje bati mankajo ( :D ) morjo zamenat pod garancijo...

tko da nevem kaj se sploh sekiraš :D

LP, zlabo
 
bizi10
Novinec
 
Prispevkov: 296
Pridružen: Pe maj 23, 2003 2:20 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a bizi10 So maj 21, 2005 5:50 pm

avto več kot eno leto star pa 2800 km pa kaj je to skoz v garaži stalo? :? Tolk sm js v prvem tednu naredil. :D
 
Uporabniški avatar
Jackal81
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Po jan 24, 2005 8:41 pm
Kraj: SLP

Napisal/-a Jackal81 So maj 21, 2005 6:08 pm

Jah...saj sem napisal da je avto od starega ata. :-P
Saj itak sem prvo posumil na to, da je avto preveč zaležan...
Gre pa v pon. na servis... majo da zrihtajo.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
BimmerM
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Če dec 23, 2004 10:14 am

Napisal/-a BimmerM So maj 21, 2005 6:27 pm

K je pr našmu putotu gorela ta lučka je šlo grlo vbrizga,drugič pa lambda sonda :?
Slika
 
tešo
Novinec
 
Prispevkov: 431
Pridružen: To sep 28, 2004 7:11 pm
Kraj: Krško

Napisal/-a tešo Ne maj 22, 2005 1:28 am

BimmerM je napisal/-a:K je pr našmu putotu gorela ta lučka je šlo grlo vbrizga,drugič pa lambda sonda :?


jep.. tole je tud moj kolega menjal ko mu je to utripal
Slika
Slika
Lep Pozdrav By tešo
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Ne maj 22, 2005 8:04 am

Lahko bi vsaj stestirali ECU, možnosti okvare 4.šoba vbrizga 70% , svečke 20%, vžigalna tuljava 5%, ostalo 5%, s snemanjem kleme ne boš nič naredil, sicer pa ima avto dvoletno garancijo :idea:
 
Uporabniški avatar
perimund
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 633
Pridružen: Po sep 08, 2003 3:23 pm
Kraj: Monaco

Napisal/-a perimund Ne maj 22, 2005 5:16 pm

isto sem mel jaz, najprej so menjal loputo, potem kontakt kable od lopute, potem komplet snop kablov od motorja, potem obe lambde in katalizator, nazadnje pa komplet racunalnik (vmes so ga pa resetiral pa kable rukal in boh ve kaj se)

Zdaj se lucka ne priziga vec se je pa unicil indikator koliko je poven rezervar goriva, tudi kadar tankam polno kaze 3/4.

1.4i 75ps -> problemi z injektorji, racunalnikom, cinkspulo, izpusna elektronika s katalizatorjem, menjalnik, ... uglavnem zadovoljen kupec (se 2 meseca do konca garancije -> potem bo pa verjetno naprodaj - kot nov brez prask z vso opremo)

l.p.

p.s: veliko srece z resevanjem problemov
 
Uporabniški avatar
Jackal81
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Po jan 24, 2005 8:41 pm
Kraj: SLP

Napisal/-a Jackal81 Po maj 23, 2005 9:56 am

Ok... problem rešen... Glupost od gluposti... tako kot sem sumil že na začetku - avto je bil preveč v garaži :roll:

Diagnostika na servisu je pokazala vse OK. Problem je namreč bil v akumulatorju, ki je bil že zelo izpraznjen (okoli 11 V je pokazal) in s kilometri, ki jih je prevozil se skoraj ni nič polnil. :jao:

Bo treba malo vzet ta avto v roke pa malo več :vrum
SlikaSlika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov