Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Dino
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Po maj 03, 2004 9:03 pm

LEPO PROSIM

Napisal/-a Dino Ne maj 22, 2005 7:24 pm

Ej folk mene yanima eno vprasanje ubistvu rabim nasvet :roll:

Kupu sm GOLFA 2 1.8 16V GTI in avto je ze prej nekaj torkiral ko sm ga kupoval in mi se zmeri pa nevem zakaj.

Od jurija obratov naprej do 3 jurije mi yatorkira potrese kr mocno pol od 3 naprej pa normalno poje masina in dela.Mogoce kdo lahko pomaga.Nevem kaj bi mu lahko blo????


Prosm za nasvet???

Ajde :?
 
Uporabniški avatar
mamomu
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Pe sep 03, 2004 7:24 am

Napisal/-a mamomu Po maj 23, 2005 6:58 am

KAJ!???
In v kakšem jeziku je to napisano??
 
Uporabniški avatar
GOX
Novinec
 
Prispevkov: 493
Pridružen: To dec 21, 2004 10:11 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a GOX Po maj 23, 2005 6:59 am

tuning :?:
 
Uporabniški avatar
YOC
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: Pe feb 14, 2003 10:53 am
Kraj: Spredi levo (LJ)

Napisal/-a YOC Po maj 23, 2005 2:33 pm

Dvojka GTI? Čudn da sploh še lohk trokira. Pomoje smo ga že vsi tle vozil in to tvojga mislm ;)

To je verjetno sterano do konca ti pa ne znam povedat kaj narest. Lahko ti povem samo razlog :cry:

lp


8)
Bolje 10 konjev premalo pod haubo, kot en osel preveč za volanom!!!
WWWWRRRRRRRRUUUUUUUMMMMMMMMM..........
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Po maj 23, 2005 2:45 pm

1. upam da si zbil ceno ker boš razliko dal za servis :?
2. a ti ga zamori pol se pa zažene al kako misliš trokira? lahk ti ga zalije pa rab neki cajta da obrate potegne, to bi najlaže vidu če montiraš lambda meter gor, boš po mešanci videl. Lahko ti pa tud en cilinder ne dela in ne gre nikamor dokler ga ostali cilinindri ne "preglasijo", potem pa avto potegne kt da nč ni. Pol je lahk spet kej z turbino da ne fila vredu, katalizator zabit pa rab nadtlak da porine izpuh čez.

mislim lahk ti naštevamo v nedogled. pel enmu k se spozna na mašino :roll:
Bad things happen to good people all the time for no reason!

Adijo Slovenija
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Po maj 23, 2005 2:50 pm

najprej pa začni pri vžigalnih kablih...potem preglej če je kera sveča mogoče kaj počena oz. skup udarjena,potem pa nadaljuj tako kot so že nekateri pred mano napisali
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Dino
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Po maj 03, 2004 9:03 pm

Napisal/-a Dino Po maj 23, 2005 8:40 pm

Ja svecke olje pa filtri so menjani 5000km naxaj sam prav ta lastnik da to dal casa ye dela.Ja ko avto prizges normalno vziga samo ko das gas od tisoc obratov do 3tisoc potrese motor potem pa normalno dela naprej do 7000 al kokr ga zgem.Nevem kj bi loh blo.Hvala useeno ya komentarje in nasvete
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po maj 23, 2005 10:14 pm

pripravi se tudi na hujse, kot je poceno tesnilo glave, glava blok itd. PRi starih turbacih rado razpici zadevo :roll:

Meni je tudi uno turbo trokiral pod 3k pol ko pa si ga pohodo pa je ga naenkrat kr iztrelilo. Ni nujno da je to, sam moznosti pri tak starem avtu in takem ko se ga tira je ogromno.
lp
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov