Lp
Pri 5ki je to večni problem.
Panti so dobili elipsasto obliko in zaradi tega ne bo nič pomagalo če boš
"štifte" zamenjal.
Predlagam, da vzameš obstoječi "štift" ven in vrata daš nekam na mizo. Potem vzameš v roke kljunasto merilo ("šubler") in izmeriš širino luknje po elipsi.To meriš na pantih v vratih.
Odideš v malo bolje založeno trgovino in vzameš s seboj stari "štift" (dolžina je tu pomenbna) in rečeš prodajlcu, naj ti da enako dolg štift debelin, ki si jo izmeril z šublerjem.
Odideš domov in se spraviš na delo.
V roke vzameš vrtalni stroj in vanj vtakneš sveder za kovino debeline "novi štift" + 3 desetinke milimetra.
Lepo natančno povrtaš luknjo na pantih na vratih in tistih, ki so na šasiji.
Vrtaš, da dobiš lepo okroglo luknjo. Nato vzameš brand new štifte, ki si jih kupil in namontiraš vrata.
Sedaj je tvoja 5ka ka nova in lahko jo pelješ na avto sejem
Lep pozdrav.
P.S. Sam sem na svoji bivši 5ki tako rešil problem. Stvar je preizkušena. Če nimaš izkušenj z vrtanjem v kovino, ti predlagam, da zaprosiš nekoga ki obvlada, kajti če ne obvladaš lahko narediš več škode kot koristi.
Prav lep dan želim....

Avto ti vedno na dan prodaje pije najmanj olja, poraba je kot pri WV Lupo, pa se potolcen nikoli ni bil. Clovek se potem vprasa zakaj ga sploh prodaja.??