Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
jakamrak
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: Pe jan 14, 2005 1:24 pm
Kraj: jesenice

R clio A2 - tresenje volana

Napisal/-a jakamrak Po maj 23, 2005 12:57 pm

imam problem z avtom in ne morem ugotoviti kaj bi bilo narobe...
pri avtu se mi zacne pri 100 kmh tresti volan nato pa se pri 140 kmh neha...isto je pri zaviranju ali je mozno da so koncniki ali da gume niso scentrirane pravilno..pred kratkim sem zamenjal lezaje na prednih kolesih in nic bolse hvala!!
 
svadreb
Uporabnik
 
Prispevkov: 880
Pridružen: Če apr 21, 2005 9:25 am

Napisal/-a svadreb Po maj 23, 2005 1:37 pm

Največkrat je vzrok tresenja necentrirano kolo. Pojdi k vulkanizerju in naj ti scentrira vsa 4 kolesa.
 
Ares
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: Če maj 12, 2005 10:28 am

Napisal/-a Ares Po maj 23, 2005 2:16 pm

Verjetno ja da ni nacentrirano.

To je men delal na starem cliotu 1.2 gor pa 15 colske felgne. Se pa ni dal nacentrirat je bla ena felga mičken "jajčasta".. :D
 
aljosa20
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 73
Pridružen: Ne jan 23, 2005 6:07 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a aljosa20 Po maj 23, 2005 8:11 pm

Tako kot si že predvideval.Lahko je vzrok necentrirano kolo(največkrat),lahko končnik,glede na to da ti to dela med bremzanjem,so pa lahko tudi diski skrivljeni.A če zaviraš,ti pedal za zavoro mogoče narahlo vibrira?
 
snoopy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Ne maj 08, 2005 9:24 pm

Napisal/-a snoopy To maj 24, 2005 11:26 am

Tudi meni trese volan pri 110 km/h , ampak to se je bolj izrazito pričelo pojavljati ko mi je mehanik menjal homokinetični zglob (vsaj takrat se je nekaj zelo spremenilo) :?: .

Mehanik pravi, da homokinetični nima veze z tresenjem. Prosim še za vaše mnenje. :roll:

Pa še eno vprašanje. Ko se peljem po makadamu se čujejo vibracije in ni armatura , ko pa rahlo stisnem zavore te vibracije zginejo. Najprej so se mi pojavljale te vibracije nato pokanje pri zavojih. Pokanje smo odpravili z menjavo homokinetičnega zgloba, vendar vibracije so pa ostale in so čedalje močnejše. :?:

Gre pa za cliota 97 letnik. :P ;)

Bojan
 
Uporabniški avatar
jakamrak
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 30
Pridružen: Pe jan 14, 2005 1:24 pm
Kraj: jesenice

Napisal/-a jakamrak To maj 24, 2005 11:45 am

fantje ucerej sem bil pri vulkanizerju ki mi je scentriral gume...tresenje je izginilo...vendar pri zaviranju se se vedno pojavlja gledal sem ploscice vendar so se dobre mozno je tudi zaradi diskov sam mehanik je reku da so se cist uredu...ma more rukat konc koncou...pa se babam je usec ce se mau trese!
 
Uporabniški avatar
SubaruFreak
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 669
Pridružen: Po avg 16, 2004 7:34 pm

Napisal/-a SubaruFreak To maj 24, 2005 11:59 am

Tresenje pri zaviranju povzrocijo krivi oziroma prevec obrabljeni diski.
Se to zamenjaj ali pa daj postruziti obstojece ( seveda, ce so se dovolj debeli) in potem bi moral biti problem resen...
Lp
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov