Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
inbox
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: To apr 26, 2005 4:33 pm

kitanje in barvanje

Napisal/-a inbox Sr maj 25, 2005 12:06 pm

na živce mi gre, ker mi avto rjavi pod vrati in nad gumami, zato bi ga pobrusil, pokital in pobarval. Tega nisem ša nikoli delal, zato prosim, če pokritizirate postopek, ki sem si ga zamislil. hvala lepa vnaprej :oops:

1. pobrusim rjo z brusnim papirjem, kjer je globje z malo kotno brusilko
2. namažem s ferosanom
3. spet pobrusim namazana mesta
4. večje luknje zapolnim z poliesterskim kitom z vlakni
5. z poliesterskim kitom (brez vlaken) in lopatico vse zgladim.
6. zgladim z brusnim papirjem
7. pobarvam s temeljno barvo
8. pobrusim z brusnim papirjem 2x
9. pobarvam z barvo avtomobila

mam pa še par vprašanj:
-kdaj moram pobrušene površine pred barvanjem očistiti (z razredčilom)?
- kakšen brusni papir (gostota) naj uporabim za brušenje kita/barve?
-s kakšnimi orodji se nanaša kit?
-ali temeljno barvo lahko nanašam z čopičem (glede na to da jo bom še pobrusu) al more bit mus s pištolo?

hvala še enkrat za odgovore
 
Uporabniški avatar
RoZleht
Novinec
 
Prispevkov: 220
Pridružen: To okt 19, 2004 9:28 am
Kraj: Lj

Napisal/-a RoZleht Sr maj 25, 2005 12:15 pm

jst sm prage kar z brusilko zbrusu ... s ferosanom namazal, sprickit, pa barva gor ...
 
Uporabniški avatar
Neyo-Neyo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1064
Pridružen: Sr jan 05, 2005 10:38 pm

Napisal/-a Neyo-Neyo Sr maj 25, 2005 12:17 pm

Hmm torej iz lastnih izkušenj ti povem če mislš mal šmerglat pa mal s fleksarco brust pa mal pol pokitat ne bo dobr lepo bo neki časa čez ene par mescov bo pa spet isto če se hočeš rje znebit moraš odrezat cel kos stran pa novga gor našvasat sicer to se ne splača na ne vem kok starih avtih delat sploh če so vredni tm 50 10o kosov no če mislš pa avto met še dolg pol ti pa priporočam da se ne igraš s poliestrom pa tam kjer je avto gnil odrežež tist del stran in ga nadomestiš z novim. :) pač samo moj predlog ;)
....
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr maj 25, 2005 7:21 pm

Neyo-Neyo je napisal/-a:Hmm torej iz lastnih izkušenj ti povem če mislš mal šmerglat pa mal s fleksarco brust pa mal pol pokitat ne bo dobr lepo bo neki časa čez ene par mescov bo pa spet isto če se hočeš rje znebit moraš odrezat cel kos stran pa novga gor našvasat sicer to se ne splača na ne vem kok starih avtih delat sploh če so vredni tm 50 10o kosov no če mislš pa avto met še dolg pol ti pa priporočam da se ne igraš s poliestrom pa tam kjer je avto gnil odrežež tist del stran in ga nadomestiš z novim. :) pač samo moj predlog ;)


Točno tkole...... jaz sem cele pragove in pa en del vrat nardil po takem postopku....

Odrežeš.. nov pleh navariš..... zbrusiš s kotno brusilko in polir šajbo.... pokitaš z navadnim kitom...... zbrusiš ta kit z 180 šmirkl papirjem.... še mal skitaš kjer je potrebno.... zbrusiš z 340 šmirklom..... naneseš špric kit..... pobrusiš prvo z 800 vodobrusnim...... še enkrat špric kit ( če je potrebno) pobrusiš z vodobrusnim 1000-1500 in vse skupi lepo pobarvaš...... brez predhoddnega nanosa temeljne barve....

Za celi postopek sem jaz enkrat že celi roman napisu na tem forumu..... tko da mal pobrski pa boš najdu.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Sr maj 25, 2005 10:01 pm

jaz sem na prejšnjem avtu naredil tako kot zgoraj piše, nisem nič zavaril nobenega pleha notri, pa je minilo že več let pa še stalno ni sledu o kaki rji.Prej je bila ven požrta luknja v plehu, sem dal iz obeh strani pleteno stekleno volno pa poliester, pa gor iz notranje strani bitumen iz zunanje pa kit pa prelakiral in drži.Važno je kako prej očistiš in kako nato zaščitiš.Če ne gre zrak do pločevine ne more dalje rjaveti.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Sr maj 25, 2005 10:48 pm

Lisko, spric kit brusit z 1500 je nesmisel.
1000ka je dovolj fina da ven dobis gladko povrsino brez risov.

Aja pa sprickit se navadno pobrusi na suho z 400(sploh ce ga nanasas v vecih slojih ce se hoces kake neravnine skrit), pol pa 500, 800 in pa 1000 z vodo.

1500,2000 so za matiranje.
lp
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 6 gostov