Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
kovse
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Če apr 08, 2004 7:42 pm
Kraj: Slov.Konjice

samogradnja klime v opel corso B

Napisal/-a kovse Po maj 30, 2005 5:50 pm

Lep pozdrav, prihaja lepo vreme in s tem tudi vročina v avtu (črn avto), zato sem sklenil da bom montiral klimo v avto.Malo sem se že pozanimal in prosim da mi komentirajte takšnole zamisel ki jo mislim izvesti!

1.kupil bom rabljeno klimo -mam že nagledano od seat ibize komplet klimo za 30k
2.največji problem je montaža kompresorja, ampak poznam mojstra ki mi bo pomagal da ga boma montirala na jermen- če ne bo šlo drugače boma poiskusila dodati dodaten jermen za kompresor(se mi zdi da je to največji problem- montaža kompresorja)!
3.treba bo namontirati hladilnik pred "kilerjem" za vodo in notranji hladilnik za ventilator- kjer se sprošča mrzel zrak, to se mi nezdi takšen velik problem, samo da bo plac noter.
4.vse skupaj zavariti- bom dal enmu ko popravla hladilnike in nam tudi klimo, pri tem me zanima če morajo biti vse cevi kovinske(bakrene) ali so dovolj gumijaste cevi?
5.ko bo to vse konec- končano, bo treba realizirati tudi elektroniko (termostat), ki ga bom naredil kar sam in tudi sam vse povezal(no problemos- vsaj upam) :P
6.napolniti plin in upati da bo zapihal zaželjen mrzel zrak iz ventilacije

Takšen je moj miselni način kako to izvesti, original klime nedam delat ker pride 1000 EUR in mogoče še čez kar se mi sploh ne splača, prosim pa da to malo pokomentirajte in prosim napišete kakšne težave še recimo obstajajo, saj bo tale montaža zame prvič( če bo!)

LP uroš :lol:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po maj 30, 2005 8:16 pm

Pa bo tale tvoj dizlček to mel moč poganjat ?:D :)

Sama ideja ni slaba.... če ti bo ratal svaka čast.
Tist okol cevi.. morajo bit bakrene ker se v njih ustvarja pritisk ( cev od kompresorja do klime) Potem se ta pritisk sprosti.. in plin prihaja nazaj do kompresorja kjer se spet komprimira.... Že samo polnjenje bi blo težvno z gumjastimi cevmi ker se gumi cevi raztezajo..... Mogoč lahk kje za kak zaj**** zavoj uporabiš kak kos gumjaste visokotlačne cevi.... ampak kaj več pa ne.... pa še to mislim da ni dober...

Se bo še keri drug oglasu.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Po maj 30, 2005 9:13 pm

Zdravo!

Gunijaste cevi ne bodo povzročale težav, morajo pa biti visokotlačne. Takšne kot za npr gradbene stroje, da zdržijo dovolj velik tlak. Verjetno boš imel največ težav s tesnjenjem sistema

Lp Tristan01
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Po maj 30, 2005 9:15 pm

ja in ravn pri gumijastih ceveh je to še največji problem...ker plin res minimalno pronica skozi gumijaste cevi,in če bo teh veliko potem ne vem kako bo vse skupaj.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
Eddis
Novinec
 
Prispevkov: 377
Pridružen: Sr feb 02, 2005 12:31 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Eddis Po maj 30, 2005 9:17 pm

Kje pa stane original klima 1000€, moj sosed bi jo rad vgradil v Audi A4 letnik 95, ce kdo pozna koga ki prodaja klimo al jo vgrajuje z njegovimi deli, bi prosu ce mi posreduje informacije.
...ima se - može se, nema se - folira se...
 
Uporabniški avatar
kovse
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Če apr 08, 2004 7:42 pm
Kraj: Slov.Konjice

Napisal/-a kovse To maj 31, 2005 8:19 am

gumijaste cevi sm mislil zato ker jih imamo na klimi na maminem avtu- chervolet kalos, je kakšna tretjina gumijastih, seveda uporabil bi jih v kotih- ovinkih ker bakreno cev ni glih fajn zvijat za 90 stopinj(al pa se motim).

Moj "dizelček" bi skor lahk poganjal 1.5TD 67KM, če vaši dizelčki poganjajo altenatorje že skor do fula za avtoakustiko bo še moj za kompresor.

Bo pač te on malo več spil, pa meni nebo treba, če računate da bo spil kao liter dizla več na 100km( 211,5sit), jz pa kakih 1,5l pijače na 100km(okol 250 sit) :roll: pa še vseen mi bo vroče, pa še scat me bo prej :-P

Klima za 1000 eur original- tip ko mi je prodal avto mi je to rekel, kje je pa to on gledal pa niti na daleč ne voham :?
 
svadreb
Uporabnik
 
Prispevkov: 880
Pridružen: Če apr 21, 2005 9:25 am

Napisal/-a svadreb To maj 31, 2005 8:37 am

kovse je napisal/-a:...seveda uporabil bi jih v kotih- ovinkih ker bakreno cev ni glih fajn zvijat za 90 stopinj(al pa se motim)...


Zvijat jo je res težko, se pa dobijko kolena, 90 stopinjska ali 45 stopinjska, ki jih pol nalotaš na raven del cevi in delaš krivine. Sej te cevi in kolena uporabljajo pri vodovodnih napeljavah in za centralno kurjavo.
 
Nicneved
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Pe maj 20, 2005 2:54 pm

Napisal/-a Nicneved To jun 07, 2005 12:43 pm

Nekaj takega sem imel tudi jaz v mislih... mi, ki nam je težko dat 1000 in več EUR, radi pa uporabimo lastno glavo in malce improviziramo...Prva težava je montaža kompresorja in jermena na motor. Vprašanje če pašejo luknje kompresorja na luknje motorja! Če ne, moraš dobit improvizator-mojstra, ki ti bo to naredil - praviš da ga imaš. Druga težave je montaža kondenzatorja, ki verjetno pravtako ne paše - spet mojster, ki bo znal to zimprovizirat! Boš videl, da je to velik problem. Tretja težava je montaža uparjalnika (z odtokom kondenza) v ventilacijski sistem - potrebno bo totalno razdrti armaturo in to nekam vstaviti - to bo še večja težava - spet mojster, ki bo znal to zimprovizirat! Uporabiš lahko kombinacijo bakrenih in gumijastih cevi - praviš imaš tudi mojstra zato! Zelo važno je tudi, da imaš nepoškodovan ekspanzijski ventil in presostat-tlačno stikalo, če ne ti lahko raznese cevi!!! Montaža termostata naj ne bi bila težavna - mal štromarskega znanja pa bo. Priporočam tudi vgranjo klasičnega polnilnega ventila za split sisteme, ker boš filal klimo ceneje kot na avtoservisih. In to naj bi bilo to.
Če si dobil klimo za 30k se to splača narediti. Jaz sem prišel do sklepa, da je ceneje kupiti malo (šibko) prenosno klimo (cca50k) in konverter ter malo improvizacije. Za rabljene avto klime hočejo 100k do 200k - zame preveč! Upam, da ti bo uspelo. Pa poročaj!
 
AndrejD
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jun 14, 2004 10:48 am

Napisal/-a AndrejD Sr jun 08, 2005 10:16 am

Seat ibiza pa Opel corsa nista nekam podobna avta ali ?
Si poskusil s kakšne corse to ven dobit ?
Slika
 
Uporabniški avatar
kovse
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Če apr 08, 2004 7:42 pm
Kraj: Slov.Konjice

Napisal/-a kovse Sr jun 08, 2005 12:16 pm

s corse je velik problem ker jih ni veliko s klimo v slo!:cry:
moram najdit čim manjši kompresor, saj nimam veliko placa zanjga. :?

Če ma kdo opel corso B s klimo ga naprošam če bi lahko mal poslikal kako in kje ima on kompresor -za malce pomoči :roll:
 
Uporabniški avatar
car_freak
Novinec
 
Prispevkov: 219
Pridružen: Če mar 17, 2005 12:13 am
Kraj: Domzale

Napisal/-a car_freak Pe jun 10, 2005 10:24 pm

kovse je napisal/-a:s corse je velik problem ker jih ni veliko s klimo v slo!:cry:
moram najdit čim manjši kompresor, saj nimam veliko placa zanjga. :?

Če ma kdo opel corso B s klimo ga naprošam če bi lahko mal poslikal kako in kje ima on kompresor -za malce pomoči :roll:


A da pa bi kaksno klimo nasel v IT odpadu, pa ni mogoce. V italiji je dosti B cors, ki so imele klimo. Se nekaj, tiste gumijaste cevi, ki jih omenjate, so v resnici kovinske obdane pa so z gumo in zaradi tega izgledajo, da so gumijaste.
BMW 4 EVER! - BRUMMMM!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov