Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
jana
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Ne jun 12, 2005 7:01 pm

Fiat Punto l.95

Napisal/-a jana Ne jun 12, 2005 8:44 pm

S Puntom l.95 imam naslednje težave. Avto ni moj (prijateljica odšla na dolg dopust v tujino in mi je avto pustila, tako da kakšnih drugih podatkov o avtu nimam) Simptomi so:
- vžge zmeraj komaj v drugem poskusu (malo moram "gasirati", da ne crkne)
- po menjavi alternatorja mi se občasno (dokaj pogosto) med vožnjo prižiga lučka za airbag (prestavila sedež - zaenkrat se sicer še ni prižgala, vendar ne verjamem, da je težava rešena)
- v prostem teku (neodvisno od segretosti avta) avto trese, kot da bi nameraval ugasniti (vendar ne ugasne)
Edino kar vem o samih popravilih na avtu je, da je benz pumpa bila menjana že menda 3x - nazadnje kakšno leto nazaj. Kakšna je najbolj verjetna diagnoza?
Morda je pomembno (ali pa tudi ne, ne vem), omeniti, da pije več olja kot bencina, da je mašina dobesedno prevlečena s oljem, da je v tisti beli posodi z vodo za hladilnik zmes vode in nečesa črnega (olja?)
Drugače pa čisto lepo gre :? ;)

Tko čisto mimogrede, zgrozila sem se ob spoznanju, da je tale forum poooln Punto težav. :shock: A so ti avti res tako zanič bili narjeni?

Pod drugo mi lahko poveste, če se lahko zaradi vožnje s kodirnim ključem koda pobriše? Namreč vsi ostali ključi so se vdrli v zemljo že dolgo nazaj.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Ne jun 12, 2005 10:17 pm

hmm kot prvo bo potrebno na avtu narediti en ornk servis,ter zamenjati tesnilo glave ter poravnati glavo.

izgleda da je zdaj vse v k**** tko da se mi ne da izgubljat besed :D
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Po jun 13, 2005 6:18 am

glede ugašanja in tresenja: to je zato ker ne dobi al zadosti bencina al pa premalo zraka. v 1. primeru je treba menjat vsaj filter za bencin, lahko je pa kaj tudi z regulatorjem tlaka ali pumpo. čeprav če je bla že 3x menjana se mi bolj zdi da so na servisu hotli $$$ potegnat kot pa simptome odpravit.

imaš mogoče podatek koliko je poraba bencina?
Bad things happen to good people all the time for no reason!

Adijo Slovenija
 
Uporabniški avatar
BlackWind
Tw1ng0 p0wah
 
Prispevkov: 1154
Pridružen: Sr dec 29, 2004 10:01 pm
Kraj: Kranjsterdam

Napisal/-a BlackWind Po jun 13, 2005 6:26 am

red_mamba je napisal/-a:imaš mogoče podatek koliko je poraba bencina?

ali olja ;) :lol: kot je povedala ;)
 
mistral1
Novinec
 
Prispevkov: 146
Pridružen: Pe okt 25, 2002 12:28 pm

Napisal/-a mistral1 Po jun 13, 2005 6:29 am

kje pa ma punto 55 filter za bencin?
 
jana
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Ne jun 12, 2005 7:01 pm

Napisal/-a jana Po jun 13, 2005 7:40 am

Poraba bencina je (vsaj mislim, v primerjavi s mojo prejšnjo hondo, ki je žrla povprečno 12l) presenetljivo majhna - nekje med 6-8 l po mestu - dobr vmes je bila še ena vožnja do Ljubljane ter nazaj do predora Golo rebro (naprej me je peljal AMZS lol), morda je zaradi tega malo manjša poraba. Sem 3 dni nazaj polno tankala, zapisala km in glej ga zlomka....včeraj mi je števec zajla šla... :? tko da bo to merjenje rahlo neizvedljivo.
Glede olja...v dcl vam ne znam povedat, vendar je avto, ko sem ga dobila v roke imel največ pol litra olja v sebi, sem dolila 2l, tako da je bilo na uni palci nekje na polovici med min in max...dva dni nazaj sem spet morala doliti 1 l, ker je bilo olje pol min. Prevozila sem pa cca 450km ali pa malo več ...

Meni je kristalno jasno, da je avto konkretno u k*******, ne bi pa rada, da jo še enkrat napi**dijo s tole pumpo, ker sem prej pozabila omeniti, da je pumpo menjavala 3x v obdobju leta in pol. Najboljši vrstni red bi potem bil: bencin filter, regulator tlaka šele nato pa pumpa? Čeprav bi verjetno bilo še najbolje ..... avto za zmer ugasnit, se meni zdi :cry:
Počasi bom začela verjeti, da imajo avti dušo in da je tale pikec zameril, ker lastnice že dolgo ni videl. :o

Kaj pa menite glede kodiranega ključa? Lahko jst z vožnjo s temle ključem uničim kodo na njem? Ali nastane problem samo, če ga izgubim?

Hvala vsem za čas in odgovore
 
Uporabniški avatar
BlackWind
Tw1ng0 p0wah
 
Prispevkov: 1154
Pridružen: Sr dec 29, 2004 10:01 pm
Kraj: Kranjsterdam

Napisal/-a BlackWind Po jun 13, 2005 8:05 am

jana je napisal/-a:Glede olja...v dcl vam ne znam povedat, vendar je avto, ko sem ga dobila v roke imel največ pol litra olja v sebi, sem dolila 2l, tako da je bilo na uni palci nekje na polovici med min in max...dva dni nazaj sem spet morala doliti 1 l, ker je bilo olje pol min. Prevozila sem pa cca 450km ali pa malo več ...

Meni je kristalno jasno, da je avto konkretno u k*******
Hvala vsem za čas in odgovore

avto pije cist prevec olja...ali pa mu kje pusca, glede na to da si omenila da je motor ves od olja...torej mece olje ven...nekdo je ze rekel da bi bilo za preveriti tesnilo na glavi motorja....pelja ga h kaksnem mehaniku in ne na uradni servis ;) kaksen tak ki se spozna in ne bi samo gledal koliko bo zasluzil....
koliko pa ima avto prevozenih kilometrov :?: in pa vprasanje je tudi kako prevozenih ;) :?:lp
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Po jun 13, 2005 9:50 am

mistral1 je napisal/-a:kje pa ma punto 55 filter za bencin?


moja 75-ka ga ima tam kjer se tanka spodaj na karoseriji malo desno od blatnika. zamenjat ga sam ni problem le pravo orodje moraš imet da lahka zategneš oba vijaka.
pa fajn je bakreme dihtunge prej kupt k jst sm pozabu in sploh nism vedu da so gor tako da sm mogu dat stare gor :roll:
Bad things happen to good people all the time for no reason!

Adijo Slovenija
 
Uporabniški avatar
[g0ran24]
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 759
Pridružen: Ne mar 14, 2004 9:45 pm
Kraj: brežice

Napisal/-a [g0ran24] Po jun 13, 2005 9:55 am

mistral1 je napisal/-a:kje pa ma punto 55 filter za bencin?


v tanku ker je povezan z benz pumpo sepravi moreš dvignt zadnje sedeže pa je tam tak bol trikot železo zašraufano z tremi vijaki....odšraufaš pol pa še en plastični pokrov odšraufaš pa potegneš vse skup ven čist dol pa se vidi filter
In the end there can only be one :P nism se nč druzga spomno :D
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Napisal/-a kixs Po jun 13, 2005 9:57 am

Izgleda kakor, da avto ni bil servisiran... ali pa je bil pri nekomu, ki nima pojma ?!? Tezave, ki si jih opisala, bi moral resit vsak kolikor toliko dober serviser!

Napisi se od kje si? Pa ti bo kdo svetoval na koga se obrni za dober servis... Ce bi bila iz okolice Posavja, bi ti priporocal res dobrega serviserja :)

Torej, ce je avto normalno servisiran in normalno vozen, mora delat kot urca :D

LP
 
Uporabniški avatar
red_mamba
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 545
Pridružen: To jul 02, 2002 7:36 pm

Napisal/-a red_mamba Po jun 13, 2005 9:58 am

jana je napisal/-a:Poraba bencina je (vsaj mislim, v primerjavi s mojo prejšnjo hondo, ki je žrla povprečno 12l) presenetljivo majhna - nekje med 6-8 l po mestu - dobr vmes je bila še ena vožnja do Ljubljane ter nazaj do predora Golo rebro (naprej me je peljal AMZS lol), morda je zaradi tega malo manjša poraba. Sem 3 dni nazaj polno tankala, zapisala km in glej ga zlomka....včeraj mi je števec zajla šla... :? tko da bo to merjenje rahlo neizvedljivo.
Glede olja...v dcl vam ne znam povedat, vendar je avto, ko sem ga dobila v roke imel največ pol litra olja v sebi, sem dolila 2l, tako da je bilo na uni palci nekje na polovici med min in max...dva dni nazaj sem spet morala doliti 1 l, ker je bilo olje pol min. Prevozila sem pa cca 450km ali pa malo več ...

Meni je kristalno jasno, da je avto konkretno u k*******, ne bi pa rada, da jo še enkrat napi**dijo s tole pumpo, ker sem prej pozabila omeniti, da je pumpo menjavala 3x v obdobju leta in pol. Najboljši vrstni red bi potem bil: bencin filter, regulator tlaka šele nato pa pumpa? Čeprav bi verjetno bilo še najbolje ..... avto za zmer ugasnit, se meni zdi :cry:
Počasi bom začela verjeti, da imajo avti dušo in da je tale pikec zameril, ker lastnice že dolgo ni videl. :o

Kaj pa menite glede kodiranega ključa? Lahko jst z vožnjo s temle ključem uničim kodo na njem? Ali nastane problem samo, če ga izgubim?

Hvala vsem za čas in odgovore


glej možnosti je toliko, da če hočeš res avto spravit v neko normalno stanje računaj hitro čez 100kSIT (to ni na uradnem :twisted: ), zdej če praviš da avto niti ni tvoj potem ti predlagam da ga parkiraš, enkrat na mesec pa ga poženeš in pustiš nekaj časa laufati da se ogreje in da se aku malo fila. ne vem kako dobra ti je una kolegica sam glej da ne bo potem vso krivdo za težave na avtu na tebe zvalila.

jaz sem recimo v svojega zmetal v letu in pol kar ga mam 250kSIT pa si še zdej ne upam rečt da je avto tko kot mora bit, ma pa vsaj normalno porabo (8.3l/100km), ne pije olja in vode.
Bad things happen to good people all the time for no reason!

Adijo Slovenija
 
Uporabniški avatar
[g0ran24]
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 759
Pridružen: Ne mar 14, 2004 9:45 pm
Kraj: brežice

Napisal/-a [g0ran24] Po jun 13, 2005 10:00 am

Malo offtopic:

jst prodajam svojega puntota ;)
In the end there can only be one :P nism se nč druzga spomno :D
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Po jun 13, 2005 10:04 am

jana je napisal/-a:Poraba bencina je (vsaj mislim, v primerjavi s mojo prejšnjo hondo, ki je žrla povprečno 12l) presenetljivo majhna - nekje med 6-8 l po mestu - dobr vmes je bila še ena vožnja do Ljubljane ter nazaj do predora Golo rebro (naprej me je peljal AMZS lol), morda je zaradi tega malo manjša poraba. Sem 3 dni nazaj polno tankala, zapisala km in glej ga zlomka....včeraj mi je števec zajla šla... :? tko da bo to merjenje rahlo neizvedljivo.
Glede olja...v dcl vam ne znam povedat, vendar je avto, ko sem ga dobila v roke imel največ pol litra olja v sebi, sem dolila 2l, tako da je bilo na uni palci nekje na polovici med min in max...dva dni nazaj sem spet morala doliti 1 l, ker je bilo olje pol min. Prevozila sem pa cca 450km ali pa malo več ...

Meni je kristalno jasno, da je avto konkretno u k*******, ne bi pa rada, da jo še enkrat napi**dijo s tole pumpo, ker sem prej pozabila omeniti, da je pumpo menjavala 3x v obdobju leta in pol. Najboljši vrstni red bi potem bil: bencin filter, regulator tlaka šele nato pa pumpa? Čeprav bi verjetno bilo še najbolje ..... avto za zmer ugasnit, se meni zdi :cry:
Počasi bom začela verjeti, da imajo avti dušo in da je tale pikec zameril, ker lastnice že dolgo ni videl. :o

Kaj pa menite glede kodiranega ključa? Lahko jst z vožnjo s temle ključem uničim kodo na njem? Ali nastane problem samo, če ga izgubim?

Hvala vsem za čas in odgovore


prva stvar k je, je da ga pel na servis
pol ti nej zamenajo dihtunge na glavi, na pokrovu glave, pa karterju, ker teb olja ne pije ampak ti pušča
pol ti nej pogledajo če je glavo uredu, če ne pa na ravnanje/brušenje
ker pr puntotih grejo tesnila na glavi, to je serijska napaka in že vsak ve
pol k ti bojo vse to nardil, ti zamenal antifriz, bencinski filter... pol boš lahk šele začela rešvat napake
ker če maš filter zapacan, pol ni dovol velk pretok bencina in se pumpa matra
če ma avto čez 100 000 km al pa če je vožen velik po mestu, pol bi blo fajn dat spucat injektor kar te stane ene 4000
in to je to

pa nared čimprej, preden zapravš ves denar za olje
pa v navodilih piše, da se nesmeš vozt predolg z unim ključem, ker bi se nej auto zakodiru, baje
pač nared normaln kluč, ker če tega zgubiš bojo pizdarije in stroški

pa punto sploh ni slab auto, ker z našim ni nč narobe, sam ta k ga ti vozš še ni vidu spodobnga servisa
podpis
 
svadreb
Uporabnik
 
Prispevkov: 880
Pridružen: Če apr 21, 2005 9:25 am

Napisal/-a svadreb Po jun 13, 2005 1:33 pm

Zadeva s ključi je taka. Če ima avto blokado vžiga, potem ga je moč vžgati le z originalnim ključem s kodo. Ta je vpisana v čip, ki je vgrajen v plastični del ključa. Avto brez tega ključa legalno in normalno ni mogoče zagnati. Torej je ta ključ nujen za uporabo avtomobila in ne more ničesar pokvariti ali zakodirati oz. kodo izbirasti kakor sprašuješ. Točno ta ključ potrebuješ, da sploh lahko zaženeš avto.
 
Uporabniški avatar
RoBBiE`
Novinec
 
Prispevkov: 275
Pridružen: Pe feb 11, 2005 2:31 pm

Napisal/-a RoBBiE` Po jun 13, 2005 1:54 pm

mi mamo tud puntota l.95 75 sx pa dela navadn!res da ma sam 81k prevozenih,sam redni servisi so bli delani pa tko,ni blo vecjih problemov!jest ga zdj vozm ze en let pa tud se nc ni tko,upam da bo se za nek icasa,da ga nam ribnu kj :D 8)
 
Uporabniški avatar
[g0ran24]
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 759
Pridružen: Ne mar 14, 2004 9:45 pm
Kraj: brežice

Napisal/-a [g0ran24] Po jun 13, 2005 2:03 pm

vsak avto če ga čuvaš pa skrbiš za njega ti bo dolgo služo al če je to yugo al pa bmw
In the end there can only be one :P nism se nč druzga spomno :D
 
Primoz_86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 684
Pridružen: So nov 20, 2004 4:58 pm

Napisal/-a Primoz_86 Po jun 13, 2005 7:55 pm

Tko čisto mimogrede, zgrozila sem se ob spoznanju, da je tale forum poooln Punto težav. A so ti avti res tako zanič bili narjeni?


Pri našem je pumpa zdržala 150.000km, torej od nakupa do prodaje. Če sem bolj natančen, je kmalu po nakupu ribnila, ker je bila v rezervarju voda (avto je kljub temu, da je bilo v rezervoarju 2-3L vode delal normalno) .

Olje je pil normalno, skoraj enako od nakupa do prodaje. Tesnila ni bilo treba zamenjat. V hladilniku ni bilo nobene smetane in motor je bil na zunaj čist.

Nikoli ni nobenega pustil na cesti in vžigal je vedno v prvo.

Poraba na relaciji: okrog 6L

Avto pa je bil letnik 94, torej prva serija brez kakšnih izboljšav

Po mojem mnenju je to zelo vredu avto in poceni za vzdrževat.

Lp
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov