Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
BlueRider
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Po jun 20, 2005 3:58 pm
Kraj: Gornja Radgona

Licarska dela na karoseriji

Napisal/-a BlueRider Če jun 30, 2005 5:48 pm

No zanima me, ce ima kdo izkusnje z barvanjem, lakiranjem, ... in bi jih bil pripravljen deliti z mano? :)
Torej zanima me pa vse.. s cim barvati, kako barvati, kolko casa cakati med raznimi primerji barvami lahki itd.

Je mogoce kje na netu kaksna spletna stran o tem? Kaksna e-book?

Hvala vsem!

Lp
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Če jun 30, 2005 8:45 pm

prej kot barvaš, daš gor kit za brizganje, na plastiko plastik primer(uporabljaj tistega ki je bolj gost), oboje je najboljše dvokomponentno.Potem zbrusiš z vodobrusnim papirjem z 800 ali več da je lepo gladko.Nato pa lepo prešpricaš z barvo v tankem sloju na hitro da narediš kot eno podlago.Počakaš kakih 10 minut in nato lepo enakomerno v vrstah špricaš tako da vidiš da se barva lepo razlije.Težko napisati, moral bi ti pokazati.Če ti slučajno kje steče barva, če je to samo ena majhna kapljica pustiš da se posuši in zašmirglaš z 2000 in spoliraš.Če steče malo na večje, pa tako tisto stran zaliješ z barvo da enakomerno steče barva dol.Gor pa ostane samo lepo razlit tanek sloj.Upam da veš kaj mislim.Pa še to, preden sploh začneš barvati, mora biti toplo in suho, najbolje je da imaš komoro, da je predmet ki ga barvaš topel, da barva se hitro suši in ne teče tako hitro.
To so osnove, potem še je več tehnik da delaš prehode ko kaj popravljaš,.....
 
BlueRider
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Po jun 20, 2005 3:58 pm
Kraj: Gornja Radgona

Napisal/-a BlueRider Če jun 30, 2005 9:01 pm

tnx torstorm lepo si napisal!
je mogoce kaka literatura za to ali na netu kje?

lp
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Če jun 30, 2005 9:44 pm

lej...opisano ti je bilo kok nardit...
men so tut tuki pomagal in mi je uspelo...
sej maš občutek...ko barvaš more najprej bit meglica na plehu(al karkol že farbaš) ne pa kr direkt cel liter barve na blatnik(al karkol že)...sej boš dobu občutek, ni tak težko in na koncu se dejansko še navdušiš nad tem kar počneš :)
 
BlueRider
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Po jun 20, 2005 3:58 pm
Kraj: Gornja Radgona

Napisal/-a BlueRider Pe jul 01, 2005 12:31 am

Sej pobarvat me tak ne skrbi kot pol lakirat. Z lakom mam probleme :(
Ker ko naredim eno plast, pol pa nad ali pod njo grem drugo plast, nastane med obema plastema taka meglica, kot pravite. Pol pa ni sijaja po celem enakomerno :?
Lak sem uporabil iz spreja-mogoce to ni dobro?
Pa se to.. ko se je izdelek posusil, ni lak izgledal kot tisti, ki ga recimo licar naredi - tak je bilo videt, kot bi bil valovit (sej sploh nevem kako bi se izrazil, upam, da me kdo razume). Tisto, kar pa mi je licar naredo, pa je cisto lepo polakirano - prosojno ko steklo.

Lp
 
BlueRider
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Po jun 20, 2005 3:58 pm
Kraj: Gornja Radgona

Napisal/-a BlueRider Pe jul 01, 2005 10:56 am

lenivec je napisal/-a:
BlueRider je napisal/-a:- tak je bilo videt, kot bi bil valovit (sej sploh nevem kako bi se izrazil, upam, da me kdo razume).

pomarančasto je blo?


e to to! tocno tako kot bi gledal olup pomaranče ja!
kako pa to resit oz. kaj naredit da do tega ne pride?

lp
 
Uporabniški avatar
krucymucy
Novinec
 
Prispevkov: 303
Pridružen: Sr mar 30, 2005 10:06 pm

Napisal/-a krucymucy Pe jul 01, 2005 11:47 am

tako da naneses vec tankih slojev ... sicer pa popolnoma je zelo tezko, ker so avtomobili ze fabrisko pomarancasti ... malenkost
Always looking for another
 
svadreb
Uporabnik
 
Prispevkov: 880
Pridružen: Če apr 21, 2005 9:25 am

Napisal/-a svadreb Pe jul 01, 2005 12:12 pm

Pomarančasto je takrat, kadar lak preveč močno pada na površino, oz. kadar je preveč zraka, oz. prevelik pritisk, oz. sprej držiš preblizu površine, ki jo lakiraš. Zmanjšaj pritisk, naj lak lahkotnejše pada na podlago. Če barvaš s sprejem, ga drži bolj stran od površine.
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Pe jul 01, 2005 2:11 pm

a ni še pomembna količina trdilca za ta pomarančast efekt?če ga je prevč nastane tale pomarančica?

jz ne vem no...slišu sm tako, sam logično se mi zdi da, če greš lepo sloj za slojem bo izpadlo lepo...meni je :P sam sm dal točn predpisano količino trdilca :P
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe jul 01, 2005 4:30 pm

spric kit je kar se mene tice najbolsi od impe, sam je trd pol k svina in mors nujn ya prvo fayo uporabt 400 smergl, pol pa gre lepo :)

uglavnem lak je pa kr zaj**** za nanasat ja, ker mors ful enakomerne sloje delat ce hoces da lepo izpade pa ne smes ga dt prevec ker se pol naredi pomaranca.
 
BlueRider
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Po jun 20, 2005 3:58 pm
Kraj: Gornja Radgona

Napisal/-a BlueRider Pe jul 01, 2005 4:42 pm

Se nekaj me zanima.. ko sem se igral na enem pobarvanem blatniku mi je vse lepo ratalo, le prehod men novim in starim lakom je bil viden.. torej videl se je tak moten oz. kalen pas med novim in starim. A to pol ven spoliram ali kako se tega znebiti?
Ce je lak v spreju verjetno ze ima trdilec noter? Ali se s sprejem ne da sploh lepo narediti??

Lp in hvala za pomoc!
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe jul 01, 2005 5:07 pm

spreji so pomoje mal bedni za nanasat, ker nimajo tazga curka kot pistola.

js velik rajs s pistolo kot s sprejem delam.
 
BlueRider
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Po jun 20, 2005 3:58 pm
Kraj: Gornja Radgona

Napisal/-a BlueRider Pe jul 01, 2005 5:09 pm

Kako pa pol ocistis pistolo da ne ostane kje kaj barve ali laka?
Kje se dajo kupit? Cene?

Lp
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith So jul 02, 2005 3:57 pm

pistolo ocistis z razrecilom ali acetonom. js jo pucam z acetonom ker je cenejsi.

drgac pa je priporocljivo, da ko jo pospravis pac not v ventil nalijes mal razrecila, da se nemore nc zasusit not.

cene so pa dost mejhne kokr vem. zanc sm gledu v obiju un set k je not za pumpat gume, pistola za barvanje, in se ena pistola k nevem cist tocn zakva je, cena je pa ce se prou spomnm 5k.

sam pol rabs pa se kompresor ki je pa kksna cheap verzija okol ene 15-20k.

za mejhne stvari je mali kompresor super, sam za recimo komplet avto strihat je pa zlo dobr ce hitr fila pa ce ma dost zaloge :)

aja pa pistolo raj uzem uno k ma kovinsko posodico ker tist lahko spucas tud ce se zasusi not barva, una plasticna se pa cist prevec spraska.
 
Uporabniški avatar
goba
Novinec
 
Prispevkov: 103
Pridružen: So nov 13, 2004 4:08 pm
Kraj: nožice

Napisal/-a goba So jul 02, 2005 6:00 pm

odvisn je tut s kakšno barvo boš barvu. če boš z navadno dvokomponentno sploh ne rabš laka,
če pa boš barvu z metalik barvo pa morš kupat barvo pol pa še lak in trdilec za lak.
najprej pa seveda špric-kit pol pa barvanje.
pa barva pride še bolj do izraza če daš pred tem še belo temeljno barvo.
LP, goba
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm So jul 02, 2005 9:23 pm

Pa če boš kupoval pištolo za barvanje kupi takšno ki ima zgoraj posodo, ker lahko porabiš barvo čisto do konca .Špricaj pa tam okrog 4 bare.Pa pri navadni barvi da se ne boš mantral s tem da bi se svetila, pobarvaš v tankih slojih in nato daš gor lak in se potem sveti.Če barvaš samo z barvo brez laka mora biti obvezno predmet dovolj segret, če ne ti bo barva začela teči dol.


Lp
 
BlueRider
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Po jun 20, 2005 3:58 pm
Kraj: Gornja Radgona

Napisal/-a BlueRider So jul 02, 2005 11:39 pm

Za kompresor ni problema - sta 2 v delavnici :)
Pistolco pa bom ze kupil.

Btw kako pa je kaj s casi, ki morejo preteci med enim in drugim nanosom - recimo prvo dam sprickit, pol kolko moram cakat da barvo in pol spet kolko da lak? Sej vem da je odvisno od temperature.. ampak tak nasplosno me zanima.
Med sprickitom in barvo menda moram cakat 1 dan so mi rekli v trgovini z barvami, ker mam metalik barvo sprickit pa je neki taki, da baje "dvigne" barvo, ce ne pocakam dovolj cajta.

Kako pa sploh zgleda, ko "dvigne" barvo?

Hvala!

Lp
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Ne jul 03, 2005 8:47 pm

to da dvigne barvo, je zato ker topilo v barvi razje kit .Pa ni potrebno čakati toliko časa, no odvisno je kateri kit uporabljaš.Nitro špric kit je bolj tak, jaz uporabljam dvokomponentnega, po pol ure ga vodno zbrusim z 2000 papirjem (če je zunaj lepo sončno toplo vreme kot npr. zdaj) in nato lepo dol umijem del ki ga barvam, potem pa posušim in segrejem malo z fenom da je ziher suhi in topel da se lepše barva gor prime.Nanesem prvo tanko plast barve, po kakih 10 minutah pa še nanesem eno plast barve.Če hočem da se še bolj sveti, še nato dam gor prozoren lak.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov