Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
147
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Po jul 04, 2005 8:40 am

Nastavitev ročne zavore R. Clio

Napisal/-a 147 Po jul 04, 2005 8:47 am

A morda kdo ve kje se zategne zajla od ročne pri R. Clio l 96. Pod ročico (pod avtomobilom) ? sicer tukaj bi moral odstranit pločevino ki je med auspuhom in karoserijo. Ali je v notranjosti avta pri ročici ali zadaj na bobnih sicer je mal čudno da bi vsakega posebej naštimaval :? . No če kdo že to delal d ane bom ravno celega avta razstavil :D .
Tnx
 
Uporabniški avatar
Mikanele
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Pe jun 03, 2005 12:25 pm

Napisal/-a Mikanele Po jul 04, 2005 11:14 am

Koliko je meni znano ti clioti imajo samodejni sistem zatezanja lufta zajle od ročne in nimaš tu kej praskat.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Po jul 04, 2005 1:26 pm

saj če se prov spomnim,jo nastaviš notri v bobnu ko ima tak vzvod kot R 5 No spodaj lahko tud zajlo za ročno priviješ,sam to ne boš naredil nič oz. ne bo dobr to. Ti lepo dol vzami oba bobna,očisti pakne,preglej če je katera odlepljena,spucaj prah,jih malce nastavi,ter lepo skup daj....pa dromel lepo ošmirglaj da ne bo mel robu.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
147
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Po jul 04, 2005 8:40 am

Napisal/-a 147 Po jul 04, 2005 1:47 pm

Sej ravno to me zanima, če se da zaljo našponat ne bi menjaval pakn al kako se že reče. Ročna prime sam na tazadnjem zobu pa tudi zavore zadaj so ok. Tako da pomoje če bi našponal zaljo bi blo OK. Se motim?
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Po jul 04, 2005 1:52 pm

glej nevem kako naj ti obrazložim....če boš ti sam zajlo zategnil,boš pomaknil vzvod od paken samo naprej kar bo posledično pomenilo boljšo ročno (ne bo ti več na zadnjem zobu prijelo,ampak pedal za zavoro bo pa zato še vedno bolj nizek....res je fušarji sam zajlo mal zategnejo pa rečejo adijo,sam če hočeš dobr nardit naredi tko kot sem ti prj napisu....zdaj se pa sam odloč.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po jul 04, 2005 2:02 pm

En mal se motite....
Tist vzad ko ma samonastavljiv sistem obrabe zavor..... jih ma sam za pakne.Tist kok se pa zajla raztegne ... tega kompenzatorja pa nima... in če se ti je zajla raztegnila pol lahk vzad pri bobnih praskaš kok hočeš pa ne boš porihtu...
Kok ma clio narjen ne vem.... če ma podobno kot petka.... pol ma spodi pod avtom en šravf na katerga pride zajla in tam zategneš pa je.
Kot prvo pa ti priporočam da pregledaš komplet vzad pakne... pol pa začneš zajlo šponat.

Aja btw tud če so pakne nove zajla pa raztegjena prime ročna na zadnjem zobu... preverjeno.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
147
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Po jul 04, 2005 8:40 am

Napisal/-a 147 Po jul 04, 2005 2:04 pm

Ok sej vem kaj hočeš povedat. To da prime ročna na zadnjem zobu je posledica obrabljenih pakn in če bom samo zaljo zategnil sem rešil samo problem ročne. Zavore pa tudi če so sedaj OK bo verjetno v kratkem potrebno zamenjat pakne + pobrusit rob na bobnu tako, da bolje da to naredim zdaj. I got d point Tnx :D
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Po jul 04, 2005 2:19 pm

lisko ja petka ma res tist vzvod tak da bi se samo štelalo,sam ni ravn posrečn narejen,tko da je za en kr*** :) zajla se pa malkrat raztegne....prvo mora pakne nastavt,pol pa kolikor še manjka pa na zajlah...

dijomijo sam se res ne morm ta trenutn spomnit kak sistem ma clio.... mah grem sjt rajš vn na sončka :D
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po jul 04, 2005 9:18 pm

Tist da ni posrečen se strinjam.... men ne dela noben... pač ročno vsake tok časa poleg nastavm :)

Z zajlo pa tko.... avtek je letnik 96 in verjetn se mu je že zajla tud raztegnila..... prvo te ne moti... pol je že mal moteče pol pa nanekrat prime sam na zadnjem zobu :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Po jul 04, 2005 9:22 pm

kje pa naj bi najdu ta šrauf bolj natančno, jz se bom istega posega lotu :P
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po jul 04, 2005 9:37 pm

Damjan19 je napisal/-a:kje pa naj bi najdu ta šrauf bolj natančno, jz se bom istega posega lotu :P



V zadnjih paknah.. tam ko pride zajla za ročno poleg.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Po jul 04, 2005 10:08 pm

no, sej se bom lotu, pa vidu, sam me mal matra zanimanje :)

a pol je nujno bobne razdret?jz sm zj tak razumu...sicer pa tut ne škodi, če vem kje je šrauf, da ne bom ki po pomoti olja iz mašine sam seb spustu na glavo :P
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po jul 04, 2005 10:27 pm

Jp morš jih dol vzet ja..... sej ni dost dela.... kolo dol pa oni šravf na sredin odšravfaš ( ležaj) pa gre cel boben dol... pol boš pa tko vidu .
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 To jul 05, 2005 4:36 am

sej to ni tk težk, men osebo je nazaj sestavlat stvari težk...ko včasih nočejo it :P :P :P :P :P

drgač pa zj vem, za vikend bom že šraufu
 
Uporabniški avatar
s.Hio
Uporabnik
 
Prispevkov: 962
Pridružen: Pe jan 03, 2003 7:31 pm
Kraj: Trnovo (LJ in GO)

Napisal/-a s.Hio Po jul 11, 2005 10:23 pm

Jazm mam isto tezavo na vectri in sicer mam pakne skoro nove, spucane, pobrusene, boben pobrusen, vse spucano, ker sem mislil je v tem tezava in rocna se vedno nic ne prime.

V dolino (naprimer rebrnice) ko zategnem rocno do konca se avto se vedno naprej premika, tako da moram bremzo drzat.
Slika
Bolje je imeti kratkega na kratko noter, kot dolgega dolgo zunaj.
 
Uporabniški avatar
bencinaj
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Ne sep 17, 2006 7:55 pm

Napisal/-a bencinaj Sr mar 26, 2008 8:00 pm

Ker je podobna tema bom kar tukaj vprašal.
Na tehničnem pregledu so me zavrnili ker slabo primejo zadnje zavore. Je pa Clio 95.

Na eni strani sem opazil, da je bila tista matica zarustana oz. mehanizem za nastavljanje obrabe ni deloval. Torej je bila napak najbrž to da zavore niso prijele kot bi morale. Sedaj ko sem sčistil in namazal mehanizem naj bi delovalo normalno.

Vprašanje pa je kako sami preverite učinkovitost zaviranja?
Jaz sem preveril na makadamu, da sem zaviral do konca ampak me moti ker zadnje nikakor niso hotele blokirati. Ali je to normalno?
Se bojim da mi bodo na tehničnem spet zavirali.
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr mar 26, 2008 8:14 pm

bencinaj je napisal/-a:Ker je podobna tema bom kar tukaj vprašal.
Na tehničnem pregledu so me zavrnili ker slabo primejo zadnje zavore. Je pa Clio 95.

Na eni strani sem opazil, da je bila tista matica zarustana oz. mehanizem za nastavljanje obrabe ni deloval. Torej je bila napak najbrž to da zavore niso prijele kot bi morale.

Vprašanje pa je kako sami preverite učinkovitost zaviranja?
Jaz sem preveril na makadamu, da sem zaviral do konca ampak me moti ker zadnje nikakor niso hotele blokirati. Ali je to normalno?
Se bojim da mi bodo na tehničnem spet zavirali.


Jaz sem vse te težave enostavno rešu z montažo diskov na zadnjo premo :) Na tehničnem pohvalu da dobr primejo..... z nastavitvami pa tud nimam več težav :P

Da normalno je da zadnje ne blokirajo. V primeru da bremzaš v ovinku te zna odnest in to ni dobro....
Ponavad ne probam nardim skupaj in je.... če pa že potem pa en stopi na bremzo pa poskušaš z vso silo kolo obrnit..... če drži potem drži :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Mehanikar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če jan 02, 2014 8:19 am

Re:

Napisal/-a Mehanikar Po avg 04, 2014 7:13 pm

Damjan19 je napisal/-a:no, sej se bom lotu, pa vidu, sam me mal matra zanimanje :)

a pol je nujno bobne razdret?jz sm zj tak razumu...sicer pa tut ne škodi, če vem kje je šrauf, da ne bom ki po pomoti olja iz mašine sam seb spustu na glavo :P
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Nastavitev ročne zavore R. Clio

Napisal/-a joztom To avg 05, 2014 5:27 am

Ravno pakne in fedrčki in ekscentri so kar precej zapleteni za natikat. Predno vse pokvariš, si slikaj, kako je bilo, preden si začel.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 12 gostov