Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
simons
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Pe jul 29, 2005 7:40 am

Punto 75, cuka pri speljevanju, hladen motor

Napisal/-a simons Pe jul 29, 2005 7:43 am

Imam probleme pri Fiat Punto 75 HSD 95 letnik, prevoženih 145000 km.
Ko je avto hladen ga pri dodajanju plina začne dušiti, avto nima nobenih pospeškov in cuka. Občutek je tak, kot da bi pedalo za plin delovalo ravno obratno, kot mora. Ko ga pritisneš, avto zaduši, ko ga spustiš je malce bolje. To ponavadi traja kakšno minuto, nato se avto "zbudi" in začne normalno pospeševati. Med tem imam skozi občutek, da bo zdaj zdaj ugasnil. Težavo rešim tako, da prestavim v prvo in ga narahlo tapkam po pedalu za plin dokler ne pride k sebi. Ko se to zgodi obrati narastejo in avto začne normalno vleči. Po tem se težava več ne ponovi in avto teče kot urca, do naslednjič ko se motor znova ohladi. Pri vročem motorju te težave ni.

Opazil sem tudi, da avto ugaša pri ustavljanju ob vožnji navzdol, ko ni dodajanja plina in je pritisnjeno pedalo sklopke. Kot da ne bi dobil dovolj goriva in zato crkne. Takoj zatem ga lahko normalno užgem in peljem dalje.

Pomojem je nekaj narobe s pretokom goriva oz. s senzorji za to, kaj pa jaz vem. Črpalka za gorivo je dokaj nova, stara približno leto in pol.
Redni servis je bil opravljen prd dvema dnevoma, zamenjali so mi svečke in njihovi kable, pravtako očiščeni injektorji, ki so bili baje precej zasvinjani. Ampak to ni odpravilo težav.

Ima kdo kakšno idejo, kaj bi lahko bilo narobe?

Zanima me tudi ali je normalno, da pri praznem tanku ko odvijem pokrov goriva, zmeraj v rezervoar potegne zrak? To se čuje kot nekakšen "vušššš".

Najlepša hvala za vaše odgovore.
 
Uporabniški avatar
alexmazda
Novinec
 
Prispevkov: 461
Pridružen: To jul 05, 2005 9:30 am

Napisal/-a alexmazda Pe jul 29, 2005 8:25 am

glede na to da cuka ko je hladen bi jaz reku da je nekaj narobe z nastavitvijo obratov v prostem teku.(lahko tudi zmes zrak- gorivo)

lahko pa je tudi razdelilna kapa, ki ne dela dobro in ti gre avto samo po npr. 3 cilindrih, lahko pa je notranji jeziček v kapi obrabljen in ne pošilja elektrike do motorja...(to je bilo narobe pri mojem starem BMW ju, ki je tudi to delal, samo oni je imel še bimetal za nastavitev prostega teka, pa ga je pol tudi uno jebalo)

vendar nisem expert, najbolje da greš do servisa, tam ti v par sekundah povedo kaj je narobe, seveda če so strokovnjaki in ne 17 letniki na praksi med počitnicami.
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters Pe jul 29, 2005 8:35 am

Lamda sonda daje napačne podatke računalniku? To bi pojasnilo cukanje...
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters Pe jul 29, 2005 8:36 am

Lamda sonda daje napačne podatke računalniku? To bi pojasnilo cukanje...
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Pe jul 29, 2005 8:37 am

Ali pa kaj ni vredu z zaugom. glede na to, da to dela samo kadar je mrzu. (samo moje laično razmišljanje)
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Pe jul 29, 2005 8:47 am

tipalo temperature motorja menjaj,ker on daje podatke računalniku. A ko imaš pa avto ogret pa dela bp. samo mrzel tako nagaja...če ja,menjaj to.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
simons
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Pe jul 29, 2005 7:40 am

Napisal/-a simons Pe jul 29, 2005 8:58 am

šmeks je napisal/-a:tipalo temperature motorja menjaj,ker on daje podatke računalniku. A ko imaš pa avto ogret pa dela bp. samo mrzel tako nagaja...če ja,menjaj to.


Tipalo temperature motorja je bilo menjano pred približno pol leta. Takrat je bil problem v tem da je računalnik kar naprej sam dodajal gas. Vzrok za to je bil okvarjeno omenjeno tipalo, ki je stalno javljalo temperaturo 45 stopinj C. Seveda je avto potem skozi vozil pod zaugom. Po menjavi tipala se ta težava več ni pojavljala, tako da sem prepričan, da v tem primeru ni krivo to tipalo.

Težava po kateri pa sprašujem se pojavlja izključno v omenjenih pogojih. Hladen motor in prvih nekaj 100 metrov. Po tem ko se motor ogreje avto dela tako kot mora. To težavo sem zaznajal že vsaj kakšno leto in pol pred tem ampak v precej milejši obliki, ki ni bila tako moteča. Je pa zanimivo, da je problem posebej očiten, ko se s hladnim motorjem najprej odpeljem v hrib (močnejše dodajanje plina), če se najprej odpeljem navzdol (dodajanje plina ni tako močno) je težava precej manj moteča. Se pravi problem je hladen motor od dodajanju plina.
 
tešo
Novinec
 
Prispevkov: 431
Pridružen: To sep 28, 2004 7:11 pm
Kraj: Krško

Napisal/-a tešo Pe jul 29, 2005 9:44 am

simons je napisal/-a:
šmeks je napisal/-a:tipalo temperature motorja menjaj,ker on daje podatke računalniku. A ko imaš pa avto ogret pa dela bp. samo mrzel tako nagaja...če ja,menjaj to.


Tipalo temperature motorja je bilo menjano pred približno pol leta. Takrat je bil problem v tem da je računalnik kar naprej sam dodajal gas. Vzrok za to je bil okvarjeno omenjeno tipalo, ki je stalno javljalo temperaturo 45 stopinj C. Seveda je avto potem skozi vozil pod zaugom. Po menjavi tipala se ta težava več ni pojavljala, tako da sem prepričan, da v tem primeru ni krivo to tipalo.

Težava po kateri pa sprašujem se pojavlja izključno v omenjenih pogojih. Hladen motor in prvih nekaj 100 metrov. Po tem ko se motor ogreje avto dela tako kot mora. To težavo sem zaznajal že vsaj kakšno leto in pol pred tem ampak v precej milejši obliki, ki ni bila tako moteča. Je pa zanimivo, da je problem posebej očiten, ko se s hladnim motorjem najprej odpeljem v hrib (močnejše dodajanje plina), če se najprej odpeljem navzdol (dodajanje plina ni tako močno) je težava precej manj moteča. Se pravi problem je hladen motor od dodajanju plina.


imaš športen filter?
Slika
Slika
Lep Pozdrav By tešo
 
simons
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Pe jul 29, 2005 7:40 am

Napisal/-a simons Pe jul 29, 2005 9:49 am

tešo je napisal/-a:imaš športen filter?

Ne, nimam.
 
Uporabniški avatar
[g0ran24]
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 759
Pridružen: Ne mar 14, 2004 9:45 pm
Kraj: brežice

Napisal/-a [g0ran24] Pe jul 29, 2005 9:51 am

Mogoče dovod goriva da ni dost pod pritiskom (benz pumpa se ne zalaufa takoj tak kak bi morala)
In the end there can only be one :P nism se nč druzga spomno :D
 
Uporabniški avatar
makgajver
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Pe jul 22, 2005 7:24 am

Napisal/-a makgajver Pe jul 29, 2005 9:57 am

tvoj punto nima računalnika oz.ima računalnik samo za vbrizg/vžig ostalo kar se tiče elektonike se pa temu reče centrala.
tako da predlagam da ti servis naredi izpis napak katere je zapisala določena centrala.
 
simons
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Pe jul 29, 2005 7:40 am

Napisal/-a simons Pe jul 29, 2005 9:58 am

[g0ran24] je napisal/-a:Mogoče dovod goriva da ni dost pod pritiskom (benz pumpa se ne zalaufa takoj tak kak bi morala)


Ja, tudi jaz imam tak občutek... kaj bi lahko bilo za to krivo? Pumpa je bila namreč menjana ne tako dolgo nazaj. Pred tem pa menjana pred pol leta, ampak takrat je bila kriva svinjarija v rezervoarju zaradi luknjice v dolivni cevi za tankanje goriva. Mislim, tako na gosto pa mnde ja ne crkujejo pumpe!??
 
Uporabniški avatar
[g0ran24]
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 759
Pridružen: Ne mar 14, 2004 9:45 pm
Kraj: brežice

Napisal/-a [g0ran24] Pe jul 29, 2005 10:00 am

simons je napisal/-a:
[g0ran24] je napisal/-a:Mogoče dovod goriva da ni dost pod pritiskom (benz pumpa se ne zalaufa takoj tak kak bi morala)


Ja, tudi jaz imam tak občutek... kaj bi lahko bilo za to krivo? Pumpa je bila namreč menjana ne tako dolgo nazaj. Pred tem pa menjana pred pol leta, ampak takrat je bila kriva svinjarija v rezervoarju zaradi luknjice v dolivni cevi za tankanje goriva. Mislim, tako na gosto pa mnde ja ne crkujejo pumpe!??


Pa si novo dal ko si menjal, mogoče še kaka svinjarija v cevkah po katerih potuje gorivo
In the end there can only be one :P nism se nč druzga spomno :D
 
lebica
Novinec
 
Prispevkov: 171
Pridružen: Sr feb 12, 2003 7:20 pm
Kraj: BELAKRAJINA - SEMIČ

ziv

Napisal/-a lebica Pe jul 29, 2005 10:01 am

moja sestra je mela isti problem isti Punto le.95 elektronika je bla razštelana in ko je speljevala je bencin prveč zalivu motor (zato cuka) razmerje zrak bencin ni pravo posledica je višja poraba goriva glede tanka in tistga zraka ki ga vleče to je standard : ) pel avto k mehaniku da ti nastavi motor LP
Clio INITIALE Paris 1.5 Dci
Slika
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Pe jul 29, 2005 10:13 am

Ka pa zapacani injektorji??
 
simons
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Pe jul 29, 2005 7:40 am

Napisal/-a simons Pe jul 29, 2005 10:20 am

Miholl je napisal/-a:Ka pa zapacani injektorji??


Če bi prebral moj post, bi videl, da so bili očiščeni.
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Pe jul 29, 2005 10:24 am

u sori, sej veš ura je šele 11 pa 22.... :) drgač sm prašu ker moj tut to dela ob popolnoma istih pogojih kot tvoj, pa pravjo da je to normalno za starej avte-mam pa podobne km kot ti (AR 1.6boxer,132k km) sam jest slutim pr men da bi blo treba injektorje mal spucat.... ( tist piš ko odpreš skoraj prazno tank posodo je čist normaln tok za info)
 
simons
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Pe jul 29, 2005 7:40 am

Napisal/-a simons Pe jul 29, 2005 10:38 am

Miholl je napisal/-a:u sori, sej veš ura je šele 11 pa 22.... :) drgač sm prašu ker moj tut to dela ob popolnoma istih pogojih kot tvoj, pa pravjo da je to normalno za starej avte-mam pa podobne km kot ti (AR 1.6boxer,132k km) sam jest slutim pr men da bi blo treba injektorje mal spucat....


Dvomim da je takšno obnašanje avtomobila normalno. Jst ga peljem k mehaniku zopet naslednji teden, če kaj odkrijemo sporočim.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Pe jul 29, 2005 12:03 pm

simons je napisal/-a:
šmeks je napisal/-a:tipalo temperature motorja menjaj,ker on daje podatke računalniku. A ko imaš pa avto ogret pa dela bp. samo mrzel tako nagaja...če ja,menjaj to.


Tipalo temperature motorja je bilo menjano pred približno pol leta. Takrat je bil problem v tem da je računalnik kar naprej sam dodajal gas. Vzrok za to je bil okvarjeno omenjeno tipalo, ki je stalno javljalo temperaturo 45 stopinj C. Seveda je avto potem skozi vozil pod zaugom. Po menjavi tipala se ta težava več ni pojavljala, tako da sem prepričan, da v tem primeru ni krivo to tipalo.

Težava po kateri pa sprašujem se pojavlja izključno v omenjenih pogojih. Hladen motor in prvih nekaj 100 metrov. Po tem ko se motor ogreje avto dela tako kot mora. To težavo sem zaznajal že vsaj kakšno leto in pol pred tem ampak v precej milejši obliki, ki ni bila tako moteča. Je pa zanimivo, da je problem posebej očiten, ko se s hladnim motorjem najprej odpeljem v hrib (močnejše dodajanje plina), če se najprej odpeljem navzdol (dodajanje plina ni tako močno) je težava precej manj moteča. Se pravi problem je hladen motor od dodajanju plina.


čist možn da je spet kj šteknu,torej v prvem primeru ti je dajal preveč goriva,zdaj je pa ravno obratno (kot pa veš pa mrzel motor potrebuje več goriva kot segret)
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov