Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Arjad
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Pe apr 01, 2005 12:21 pm

FIAT TIPO 1,4

Napisal/-a Arjad To avg 02, 2005 9:09 am

Pozdravljeni
Ali kdo ve, na koliko km/let se menja zobati jermen . Fiat tipo 1,4.
 
Uporabniški avatar
makgajver
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Pe jul 22, 2005 7:24 am

Napisal/-a makgajver To avg 02, 2005 9:25 am

kje voziš,po kakšni cesti in pa koliko je avto star.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ To avg 02, 2005 9:54 am

menju bi se na vsake 4 leta oz. tam nekje od 70.000 do 80.000km. Če nisi prepričan v kakem stanju je,se zapelji do mehankarja tko da ti preveri jermen,kako izgleda vizuelno.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
makgajver
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Pe jul 22, 2005 7:24 am

Napisal/-a makgajver To avg 02, 2005 10:05 am

po servisni knjigi se jermeni menjajo na 120.000,samo tako kot sem že napisal veliko je tudi odvisno kje se voziš.
je pa res nekaj,da je bolje da se ga zamenja ker material postane star in lahko preprari.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To avg 02, 2005 8:30 pm

zobati za tipota te pride nekje 2500sit, tak nekje tudi spanar.
Torej daj 5k pa bos vedel da je ok z jermenom in da se ti nebo vtrgal.
lp
 
joze2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: Sr jul 20, 2005 6:28 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a joze2 Sr avg 03, 2005 12:10 am

Lp,

menjava in kontrola jermena Tipo 1.4:

--->12/90 kontrola in menjava, če je potrebno na 20 000 km
menjava na 60 000 km
01/91-04/91 kontrola in menjava, če je potrebno na 40 000 km
menjava na 96 000 km
5/91 ---> kontrola in menjava, če je potrebno na 60 000 km
menjava na 100 000 km ali 4 leta
Lep dan še naprej ,
Jože
 
Uporabniški avatar
makgajver
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Pe jul 22, 2005 7:24 am

Napisal/-a makgajver Sr avg 03, 2005 6:15 am

ni ravno tako kot je napisal Jože,mal več je toleranc oz. tako kot sem že napisal vse odvisno kje se voziš.

v končni fazi,pa naredi,in ga zamenjaj,te vsa glava ne bo bolela od skrbi ta se ti po utrgal.
pa veliko užitkov z svojim Tipotom :D
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Sr avg 03, 2005 7:37 am

kako to misliš kje se vozi...kje naj bi se pa razen po cesti?? Itak ne hod z njim vsak dan v gozd po drva.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
makgajver
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Pe jul 22, 2005 7:24 am

Napisal/-a makgajver Sr avg 03, 2005 10:17 am

da ti razjasnim zadevo kaj sem mislim s tem kje se vozi.
imaš več vrst cest normala asvaltirana,makadam in gozdna,ok gozdno bomo zaenkrat izključili. :roll:
če se veliko voziš po makadam cesti se ti v motornem prostoru nabira pesek oz prah,ta Tipo nima zaščitenih jermenom ali pa tudi če jih ima, (zaščitne plastike) zato se mu lahko pod jermenom nabira prah in drobni kamenčni ki posledično uničijo jermen-se začne cefrati.Prah je prah.
zato ga sprašujem kje se večino časa vozi (vsaj dvakrat na dan,ni rečeno da živi v mestu) da bi mu vedel napisati.
Itak pa vse piše v knjigi za pravilno vzdrževanje vozila. :D
 
joze2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: Sr jul 20, 2005 6:28 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a joze2 Sr avg 03, 2005 11:38 am

Lp,

makgajver, mogoče nisi prebral v celoti posta. Tista vsaka druga vrstica pomeni nekaj podobnega kot ti razlagaš. "kontrola in menjava, če je potrebno"
Lep dan še naprej ,
Jože
 
Uporabniški avatar
slobender
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: Ne sep 04, 2005 5:52 pm

Napisal/-a slobender Ne sep 04, 2005 6:04 pm

Ker je dokaj univerzalni naslov teme bom kr sem napisal - imam Tipota letnik 94.

Pred kratkim se je pri meni pojavila težava, in sicer po malo daljši relaciji mi začne (verjetno) v zadnjem delu avta piskat - kot čriček :> . To preneha ko stopim na bremzo, ko spustim pa se spet pojavi. No, to včasih poneha, včasih pa se stopnjuje (vedno bolj glasno) do te mere, da se vstavim za nekaj minut - potem je pa mir :shock: .

Ma kdo kakšno idejo oz. podrobnejše vprašanje, da bi vsaj namignil, kaj hudiča bi to lahko bilo. Avto nameravam peljat k mehaniku, a komaj ob plači - ni dnara prej. :oops:
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Ne sep 04, 2005 6:33 pm

Zaradi cviljenja materiala: prahu ali zavornega olja na zadnjih zavornih oblogah, ali da se že voziš po železu, ti bodo zdaj vsi našteli podatke iz servisnih knjig, zato se pripravi! Po možnosti se bodo še skregali!
 
Uporabniški avatar
slobender
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: Ne sep 04, 2005 5:52 pm

Napisal/-a slobender Ne sep 04, 2005 6:40 pm

No, nekaj sem se še spomno. To se dogaja predvsem v desnih ovinkih oz. po njih. Skratka ... po večjem številu desnih ovinkov. :P
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Ne sep 04, 2005 6:44 pm

Še težja tema, zdaj pride v poštev še kolesni ležaj :!:
 
Uporabniški avatar
slobender
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: Ne sep 04, 2005 5:52 pm

Napisal/-a slobender Ne sep 04, 2005 6:53 pm

Em, a ni tak, da pri ležaju skoz ruži in ne samo ob "posebnih" priložnostih? :?

No, še eno butast vprašanje po vrhu. Kolk litrov sploh sprejme kesl od tipota ( ni blo še dnarja za polnega ) in kolk je dejansko rezerve. :oops:
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Ne sep 04, 2005 7:34 pm

takrat ko je ležaj čist zanič ti bo skoz ružu,na začetku se pa najbolj sliš v ovinkih,pač takrat ko zaviješ je ležaj bolj obremenjen in se zato sliši.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
Fiat Tipo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1289
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:24 pm
Kraj: Idrija

Napisal/-a Fiat Tipo Ne sep 04, 2005 8:17 pm

Tipo ima rezervoar velik 51 litrov. Ko pa ti začne lučka utripat ta da se na momente prižge nardiš okol 100 kilometrov ko pa stalno sveti pa še ene 80 kilometrov. Glede rezerve je po mojih ocenah kolikor jaz nardim.
 
Uporabniški avatar
slobender
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: Ne sep 04, 2005 5:52 pm

Napisal/-a slobender Ne sep 04, 2005 9:27 pm

Zakaj pa potem ne cvili v vsakem desnem ovinku ? Zakaj po 15- 20 km ?
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Po sep 05, 2005 7:40 am

slobender je napisal/-a:Zakaj pa potem ne cvili v vsakem desnem ovinku ? Zakaj po 15- 20 km ?


Jah zato ker se bos ti odpelu k mehankarju pa naj on pogleda ker ti mi tle lahko sam predlagamo kaj bi lahko bilo.

Btw wsak lezaj je podmazan. Ko se mast segreje je tekoce in izgubi nekaj mazivnosti torej posledica je znana.
 
Uporabniški avatar
slobender
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: Ne sep 04, 2005 5:52 pm

Napisal/-a slobender Po sep 05, 2005 8:57 am

Prav tole me je zanimalo, zakaj po določenem času. Sorry da sprašujem butasta vprašanja, ampak jaz in avto sma dva pojma - razen tistih osnov. :-P
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 11 gostov