Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Speed_I_need
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Sr sep 01, 2004 7:38 pm

Zadnje disk zavore - ročna

Napisal/-a Speed_I_need Sr avg 17, 2005 4:41 pm

Nisem zadovoljen z držanjem ročne zavore. Saj prime vendar sem gledal in je notranja stran diska rjava (kot po pranju) kljub zaviranju, zunanja se pa sveti.
Čeljusti lepo tečejo, tako da ne vem kje tiči problem.
Pakne imajo še ene 6mm mesa, vendar so stare že kako leto in pol, če ne več. So mogoče one krive?

Se še komu kaj svita?

Hvala.
You are fast, but I am ....
 
Uporabniški avatar
alexmazda
Novinec
 
Prispevkov: 461
Pridružen: To jul 05, 2005 9:30 am

Napisal/-a alexmazda Sr avg 17, 2005 4:50 pm

a je naštimana ročna zavora?mislim sajla, ki ma na koncu take zobeke mora stopit nazaj na mesto in potem se zategne. a se ročka za ročno zelo visoko potegne gor?št zob?
 
Uporabniški avatar
Speed_I_need
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Sr sep 01, 2004 7:38 pm

Napisal/-a Speed_I_need Sr avg 17, 2005 5:12 pm

Ročna je naštimana. Če se ustavim v klancu bo avto držala.
Ampak po občutku ni to to, kar bi moralo bit in moti me rjava notranja stran diska, kar pomeni, da notranje ploščice sploh ne pridejo do diska.
Pred kakimi 14 dnevi sem imel razdrte komplet zavore s čeljustmi in zav. cilindri, vse je laufalo kot treba.

Je možno, da cilindri ne delajo pravilno in potem samo zajla približa zunanjo pliščico disku?
You are fast, but I am ....
 
Uporabniški avatar
alexmazda
Novinec
 
Prispevkov: 461
Pridružen: To jul 05, 2005 9:30 am

Napisal/-a alexmazda Sr avg 17, 2005 5:24 pm

mislim da če cilindri niso vredu, bi morali puščati olje... a ga je zadosti?če je sajla naštimana nebi smelo biti problema z ploščicami...hm?
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Sr avg 17, 2005 5:28 pm

Ročna pri Tipotu (in Tempri) ima samo eno zajlo in se na ročki štima da je enakomerno na levi in desni. Pr fotrovi Tempri se ni dal nikukr naštimat ročne k ma tut zadaj diske. Vzrok je bil zaštopan zavorni cilinder ki se ni hotel vrniti v odprto stanje. S starim cilindrom je bilo na zadnji osi 59% razlike, s novim-rabljenim je pa samo 8%.

Da te mal prestrašm, nov stane 70 tisoč tolarjev, če imaš ABS pa 75 tisoč tolarjev, pa še to ga morjo povsod naročit ker ga nimajo na zalogi.
Se pa dobi iz ITA rabljnega delujočega za 10 jurjev. Na Parmovi v LJ pa en obnavlja te stvari in pride 25 jurjev obnovljen, pa svojega morš tam poustit.

Obstajajo dve verzije. Ena ima gumnjasto cevko kamor se da lajtngo, na drugi gre pa lajtnga direktno na cilinder. Obe verzije sta skupaj s vodili za ploščice.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
PiPi1883
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 63
Pridružen: Ne dec 19, 2004 11:01 pm
Kraj: Hrastnik

Napisal/-a PiPi1883 Sr avg 17, 2005 5:41 pm

Se pravi da imaš zadaj disk in boben, ker če je to tako potem ročna zavora nima veze z
navadnimi saj prime samo pakna (disk - navadne zavore, boben - ročna zavora).
Če pa je zadaj samo disk je situacija zelo podobna, ročna zavora prime preko zajle in nima veze z navadnimi.

LP
 
Uporabniški avatar
alexmazda
Novinec
 
Prispevkov: 461
Pridružen: To jul 05, 2005 9:30 am

Napisal/-a alexmazda Sr avg 17, 2005 5:43 pm

kako pa lahko ima disk in boben?oprosti za vprašanje ampak o tem še nisem nikoli slišal da bi kdo imel disk zavore in bobnaste skupaj...razen če misliš disk naprej, bobnaste odzadaj...ali?
 
Uporabniški avatar
PiPi1883
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 63
Pridružen: Ne dec 19, 2004 11:01 pm
Kraj: Hrastnik

Napisal/-a PiPi1883 Sr avg 17, 2005 5:56 pm

''...Čeljusti lepo tečejo, tako da ne vem kje tiči problem.
Pakne imajo še ene 6mm mesa...''

@alexmazda: Glede na to, da je nekaj časa pisal o česljustih in ploščicah, potem pa
omenil še pakne, sem mislil da ima pač zadaj disk in boben.Drgače se to uporablja
povečini pri dostavnikih in lahkih kamionih (npr. MB Sprinter),navadne zavore primejo
na disk, boben pa ima samo funkcijo ročne zavore.

P.S.: Bom poiskusil najti kakšno sliko.

LP
 
Uporabniški avatar
PiPi1883
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 63
Pridružen: Ne dec 19, 2004 11:01 pm
Kraj: Hrastnik

Napisal/-a PiPi1883 Sr avg 17, 2005 6:10 pm

Evo še slikca

Slika

LP
 
Uporabniški avatar
alexmazda
Novinec
 
Prispevkov: 461
Pridružen: To jul 05, 2005 9:30 am

Napisal/-a alexmazda Sr avg 17, 2005 6:14 pm

aha...ampak a misliš da ima tipo tak sistem?

PS: po moje je potrebno samo preluftat zavore pa bo šlo...
 
Uporabniški avatar
PiPi1883
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 63
Pridružen: Ne dec 19, 2004 11:01 pm
Kraj: Hrastnik

Napisal/-a PiPi1883 Sr avg 17, 2005 6:23 pm

Sliko v avatarju sem sicer videl, vendar pa to še ne pomeni da sprašuje 100% za ta
avto. Lahko bi spraševal za kombija (poklicni šofer),...

Drugače pa sorry my bad :oops:
 
Uporabniški avatar
Bric
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: Sr mar 31, 2004 7:36 pm
Kraj: Goriška Brda

Napisal/-a Bric Sr avg 17, 2005 9:06 pm

alexmazda je napisal/-a:kako pa lahko ima disk in boben?oprosti za vprašanje ampak o tem še nisem nikoli slišal da bi kdo imel disk zavore in bobnaste skupaj...razen če misliš disk naprej, bobnaste odzadaj...ali?

To je izvedeno tako, da je glavna zavora zadaj na disk, ročna pa na boben, ki je hkrati disk. Če snameš disk, boš našel ferode od ročne. Sigurno so zaprašene, zato ročna slabo drži. Očisti jih, malce pobrusi z brusnim papirjem, in bi moglo bit Ok. Včasih pomaga, če med vožnjo pri majhni hitrosti potegneš parkrat ročno, da se sčistijo ferode.
Slika
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET Če avg 18, 2005 1:16 am

Bric je napisal/-a:
alexmazda je napisal/-a:kako pa lahko ima disk in boben?oprosti za vprašanje ampak o tem še nisem nikoli slišal da bi kdo imel disk zavore in bobnaste skupaj...razen če misliš disk naprej, bobnaste odzadaj...ali?

To je izvedeno tako, da je glavna zavora zadaj na disk, ročna pa na boben, ki je hkrati disk. Če snameš disk, boš našel ferode od ročne. Sigurno so zaprašene, zato ročna slabo drži. Očisti jih, malce pobrusi z brusnim papirjem, in bi moglo bit Ok. Včasih pomaga, če med vožnjo pri majhni hitrosti potegneš parkrat ročno, da se sčistijo ferode.

ta sistem bobnov iz diski po obodu bobna uporablja BMW že več kot 10 let ..... problem je pri nekaterih Fiatih ki imajo samo diske in sila zajle preko štifta pritiska direkt na isti bat kot hidravlična tekočina ..... ta štift ima na eni strani navoj z dolgim korakom in nekakšne konveksne vzmetne ploščice-podložke zarad avtomatskega nastavljanja ročne ob izrabi ploščic
če imaš ta sistem pomaga samo ponovno razdiranje in sestavljanje da se štift postavi v pravo lego ... in to je to

mi pa ni jasno kako je disk z ene strani lahko oksidiran .... to lahko pomeni samo zariban batek in nedelujoče zavore .... preveri najprej to ;)
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Zadnje disk zavore - ročna

Napisal/-a Blinder Če feb 06, 2014 8:44 pm

Če so zavore zadaj diski, kako deluje ročna? Če ročna preslabo prime, medtem ko zavore delajo v redu, kje bi lahko bil problem?
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6583
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Zadnje disk zavore - ročna

Napisal/-a Fan Če feb 06, 2014 9:28 pm

Blinder je napisal/-a:Če so zavore zadaj diski, kako deluje ročna? Če ročna preslabo prime, medtem ko zavore delajo v redu, kje bi lahko bil problem?


Kakšno vozilo??
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Zadnje disk zavore - ročna

Napisal/-a Blinder Če feb 06, 2014 9:57 pm

1995-2000 Rover 200, diski zadaj
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6583
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Zadnje disk zavore - ročna

Napisal/-a Fan Če feb 06, 2014 10:22 pm

Pozdravljeni

Aha, to ima podvozje od Honde.
Parkirna in delovna zavora uporabljata isti zavorni cilinder. Razlika je samo ta, da delovna zavora deluje hidravljično, parkirna pa mehansko ..................... tu pa nastane problem. Med zavornim batkom in vzvodom, kjer je priključena žica, je 16 malih elementkov ( nekateri so debelime 0,40mm ), v koliko spusti semering na vzvodu, ima voda/vlaga prosto pot v notranjost zavornega cilindra. Seveda ne v celega, samo v del vzvodja parkirne zavore, kjer oksidi pojejo elementke. Za nameček je vse skupaj mehansko - posledično manjša sila pritiska.
Potrebno bo sneti zavorni cilinder, odviti zavorni batek ( v levo, kontra urinemu kazalcu ), odpeti zaskočko na dnu cilindra ( v koliko ne veste kako je sestavljeno - podirajte počasi - založite s cunjami, da se ne razleti ), potegniti ven vijak, potegniti ven zatič, potegnite ven vzvod. Sedaj je cilinder podrt. Rjave ležaje se menja, poškodovane vzmetne podloške se menja ( velikokrat je samo kup rje ), vse skupaj se ščisti/spolira. Pri sestavljanju je potrebno vse poškodovane dele zamenjati z novimi + nova tesnila.
Pred sestavljanjem, OBVEZNO ODVITI PREZRAČEVALNI VIJAK! Če bi hotel kaj nagajati, ga je kasneje nemogoče greti.
Najbolj pogosta dimenzija zavornega cilindra je 30mm, obstajali so pa tudi 32mm in 34mm, vendar zelo redko.
V koliko se bo doma obnavljalo zavorni cilinder in naletelo na težave, me pokličite ( 031-797-021 ) in vam bom skušal pomagati.

Lep pozdrav
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: Zadnje disk zavore - ročna

Napisal/-a Blinder Če feb 06, 2014 11:04 pm

Huh najlepša hvala natančen za odgovor pa ponujeno podporo.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov