Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

problematicn alternator

Napisal/-a Voith Če avg 18, 2005 11:13 pm

men zadne case alternator neki trokira in ko je avto mrzu, fila in dela vse ok, ko pa se avto segreje, alternator ne fila vec in lucka Slika na armaturi ne prizge vec niti ko je samo kontakt. ko se avto spet ohladi, alternator in lucka spet delata normalno.

kabli in to zgleda vse ok.

a je meu ze kdo tak problem?
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Pe avg 19, 2005 6:04 am

torej če si pogledu vse kable,kontakte,maso potem nevem,neki mu mora dogajat,tko da ga uzam dol pa daj obnovit...mogoče bodo diode šle,rotor...
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
mgas XLR
Novinec
 
Prispevkov: 226
Pridružen: Po maj 09, 2005 5:37 pm

Napisal/-a mgas XLR Pe avg 19, 2005 7:46 am

kateri avto sploh imaš
Slika
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe avg 19, 2005 12:52 pm

avto je lantra, alternator sm ze dobu vn, sam zdj nism cist preprican kam bi ga nesu obnovit oz da mi saj preverjo kva ga mede.

ma kdo kksno idejo?

sam ponavad ce je rotor,lezaj,krtacke, alternator umre in sploh ne dela. ta pa ko se segreje crkne.

cudn.
 
Uporabniški avatar
NeoHonda
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Sr apr 13, 2005 11:23 am

Napisal/-a NeoHonda Pe avg 19, 2005 2:30 pm

Isto se je zgodilo kolegu na lantri 94, 1.6 115 km. Alternator je peljal k električarju in ga obnovil. Popravilo cca. 10k
lp

Nejc
Honda Accord 2.0
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Pe avg 19, 2005 4:40 pm

Upoštevaj še to, da se vroč jermen še malo bolj razteza kot hladen.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
s_mande
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 740
Pridružen: Sr nov 24, 2004 11:17 am
Kraj: Koroska

Napisal/-a s_mande Pe avg 19, 2005 5:03 pm

Mogoce regler,men je sicer en avto tako delal in sem regler zamenjal,strosek ca.5000SIT.Ali pa daj alternator obnovit!
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith So avg 20, 2005 6:47 pm

sebaveh je napisal/-a:Upoštevaj še to, da se vroč jermen še malo bolj razteza kot hladen.


jermen je nov, zategnen je biu tko kot more bit in use. neki se pregreva v alternatorju pomoje. js ga bom razkopu in pogledu, pol pa ce mi nebo jasn ga bom dal pa obnovit.
 
Uporabniški avatar
torstorm
Uporabnik
 
Prispevkov: 857
Pridružen: Če jan 22, 2004 11:46 pm
Kraj: Ljutomer

Napisal/-a torstorm Ne avg 21, 2005 11:57 am

verjetno ti začne kaka dioda prebijati ko se prevveč segreje.Razdri in izmeri.Najboljše da pelješ k kakemu ki obnavlja altenatorje, saj ni popravilo tako drago.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To avg 23, 2005 2:12 pm

alternator sm odpelu do enga majstra in prognoza je, da je sel regler v k****.

seprav jutr al pa pojutrsnm grem na hyundai uradn servis in kupm nov regler in to bi mogl bit to.


drgac pa a se komu sanja kj kok pride regler za lantro?
vec k 15k ne dam zanga, grem pol ze raj rablenga kupt pa sam krtacke nove.
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh To avg 23, 2005 6:17 pm

Katere firme je alternator? Ker jih pri hyundaiju verjetno ne delajo sami, povprašaj tudi pri proizvajalcih oziroma serviserjih samega alternatorja.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To avg 23, 2005 8:15 pm

mando mensezdi.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr avg 24, 2005 4:17 am

KO regler crkne tole nardi....... men se je čist normaln dorela lučka ob kontaktu,ko pa je avtek zalaufal pa je ugasnila...... ampak alternator ni polno.......
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe avg 26, 2005 2:18 am

dons sm dobu nov regler v anet-u. cena je bla 8000sit, na original servisu je cena pa skor 16k sit. tko, da na original servis bom sel sam se ce res nebo druge variante.

sm pa alternator, ko sm ga zmontiru pelu se do mojstra, da mi ga je preizkusu, ker ga je kr precej kompliciran vn pa not v avto dat. na preizkusni mizi dela ko šus. bomo vidl kako se bo obnesu v real life. jutr ga bom montiru ce bo cajt.

drgac pa ce kdo rab cifro od reglerja za lantro, coupe-ja, accenta 96-00 je IY058

Slika

http://195.125.241.148/cgi-win/product.exe?IY058
 
midjko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Po feb 14, 2005 6:38 am
Kraj: Jesenice

Napisal/-a midjko To avg 30, 2005 9:21 am

Lep pozdrav!

Meni se je pa pri accentu zgodilo sledeče:
- med vožnjo sta se mi prižgali lučka "dvignjena ročna zavora" in "akomulator"!
- pomerim polnenje altenatorja in ugotovim, da mi polni samo z 12,4 V!
- zamenjam altenator z rabljenim in lučki izgineta
- veselim se da sem poceni skozi prišel
- po 400 km pa je mojemu veselju konec
- lučki se med vožnjo ponovno prižgeta in nikoli ne ugasneta
- pomeril sem mase (na altenatorju, motorju, na stiku mas z šasijo)
- vse je OK
- pomeril sem polnenje in glej ga zlomka sedaj mi pa altenator v redu polni in to kar z 14 V!
- nič mi ni jasno

Če ima kdo kak predlog kaj bi to lahko bilo naj prosim napiše.

Zdi se mi preveliko naključje, da bi bilo kaj narobe z obema altenatorjema.

V naprej se zahvaljujem za odgovore.

P.S. - pišem kar v tej temi, saj je dokaj podobna!

Lep pozdrav!
Avto ti vedno na dan prodaje pije najmanj olja, poraba je kot pri WV Lupo, pa se potolcen nikoli ni bil. Clovek se potem vprasa zakaj ga sploh prodaja.??
 
svadreb
Uporabnik
 
Prispevkov: 880
Pridružen: Če apr 21, 2005 9:25 am

Napisal/-a svadreb To avg 30, 2005 9:35 am

Da nimaš mogoče kak kratek stik v števcu, pa se ti obe lučki prižgeta kar tako. Kajti ni mi jasno, zakaj bi se obe hkrati prišigali, če je le z alternatorjem kaj narobe. Saj alternator nima veze z ročno zavoro.
 
midjko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: Po feb 14, 2005 6:38 am
Kraj: Jesenice

Napisal/-a midjko To avg 30, 2005 10:14 am

Ne vem, možno je tudi to.

Bom danes števec dol odmontiral.

Sicer mi je pa čudno to, da ko sem prej zamenjal altenator, da sta lučki ugasnili.

No ja, bomo videli!

:lol:

Hvala :lol:
Avto ti vedno na dan prodaje pije najmanj olja, poraba je kot pri WV Lupo, pa se potolcen nikoli ni bil. Clovek se potem vprasa zakaj ga sploh prodaja.??
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov