Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Lučka za olje utripa

Napisal/-a VET Sr avg 31, 2005 12:36 am

na golfu3 let.97 enakomerno - kot žmigovc - utripa lučka za olje ?

oba senzorja pritiska sta preverjeno dobra .... kabli in vtikači so OK.... pritisk olja je zmerjen in OK .... obrati motorja nimajo vpliva na hitrost utripanja lučke ....

je kdo imel že kej podobnega .... kaj bi še lahko blo ?
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr avg 31, 2005 1:19 am

vod zmigavca prebija na vod lucke. prever konzolo in kable okol nje.
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET Sr avg 31, 2005 1:45 am

Voith je napisal/-a:vod zmigavca prebija na vod lucke. prever konzolo in kable okol nje.


dobro razmišljanje .... :D ampak lučka olja blinka malenkost hitrejš kot žmigovci ..... ne glede na to če so žmigovci pržgani ali ugasnjeni ;)

drugač sem pa tud to že premečkov ker panel števcev že visi na kablih zunaj :)
 
Uporabniški avatar
Fiat Tipo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1289
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:24 pm
Kraj: Idrija

Napisal/-a Fiat Tipo Sr avg 31, 2005 5:56 am

A olja imaš dost? lahko da ti je senzor crknu pa je v stiku. Odklopi kabel za olje iz motorja pa če ti pol še zmeraj utripa je pa nekaj v števcih na samem vezju lohk tud narobe.
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET Sr avg 31, 2005 4:25 pm

Fiat Tipo je napisal/-a:A olja imaš dost? lahko da ti je senzor crknu pa je v stiku. Odklopi kabel za olje iz motorja pa če ti pol še zmeraj utripa je pa nekaj v števcih na samem vezju lohk tud narobe.

lej, že na začetku sem napisu:
- da je pritisk olja OK .... kar pomen da ga je dost
- da sta 2 senzorja in oba premerjena - sprobana

sprašujem če je kdo imel že podoben primer .... ne pa da mi naštevaš tist kar je že napisan da je sproban :roll:
 
Uporabniški avatar
.::GTR::.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So mar 15, 2003 1:59 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a .::GTR::. Sr avg 31, 2005 5:02 pm

Meni je začela utripat ko mi je mikrojermen odtrgalo (posledično pumpa ni delala). Se pravi je narejeno tako da utripa in ne gori, ko je nekaj narobe. :idea:
 
Uporabniški avatar
der_Alte
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Sr jul 02, 2003 3:42 am

Napisal/-a der_Alte Sr avg 31, 2005 5:51 pm

VET je napisal/-a:- da je pritisk olja OK .... kar pomen da ga je dost

Tole niti slučajno ni res. Pritisk olja ni kaj dosti odvisen od količine olja. Dokler ga ni premalo, ga oljna črpalka z enakim pritiskom "pošilja" po motorju.
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Sr avg 31, 2005 8:29 pm

Zgleda da je tu narejeno podobno kot pri Transporteru l.'92 Lučka, oziroma led dioda, ne gori ampak utripa - sem videl vezje ko sem števec imel narazen. S tem da je tu bil vgrajen še mali zvočnik, in če začne utripat, začne še piskat zraven.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET Sr avg 31, 2005 9:18 pm

der_Alte je napisal/-a:
VET je napisal/-a:- da je pritisk olja OK .... kar pomen da ga je dost

Tole niti slučajno ni res. Pritisk olja ni kaj dosti odvisen od količine olja. Dokler ga ni premalo, ga oljna črpalka z enakim pritiskom "pošilja" po motorju.
.... če bi blo olja premal in ga ne bi pumpa več mogla potegnit pol pa tud pritiska ne bi blo več .... a je tko?
zdej si se zapel na pojem premal .... kdaj je to, ko je minimum na šibki al takrat k pumpa vleče že zrak? zame je to drugo ker takrat pade pritisk, pržge se lučka in motor zariba :P
da se ne bomo =I za vsak centimeter .... olja je do zgornje črtice na šibki!
btw .... ta avto nima nivojske kotrole olja. ;)


.::GTR::. je napisal/-a:Meni je začela utripat ko mi je mikrojermen odtrgalo (posledično pumpa ni delala). Se pravi je narejeno tako da utripa in ne gori, ko je nekaj narobe. :idea:
tukaj pa nekaj ne razumem .... kaj poganja tisti mikrojermen, menda ne tud oljne pumpe za motor?
najbrž kaj drugega, kar ima tud svoj senzor in javlja napako na isto lučko?

to z utripajčo lučko kljub stalnemu signalu napake sem sumu cel cajt .... .::GTR::. in sebaveh sta mi to potrdila THX

smo že bližje .... katere napake - senzorji so vse vezani na to lučko .... GTRjev slučaj kaže točno na to možnost :?:
 
Uporabniški avatar
mistervegas
Uporabnik
 
Prispevkov: 863
Pridružen: Sr sep 15, 2004 12:45 am
Kraj: Ptuj, okolica

Napisal/-a mistervegas Sr avg 31, 2005 9:24 pm

WArmlaufregler oz. waermefuehler *
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Re: Lučka za olje utripa

Napisal/-a sonček Sr avg 31, 2005 9:49 pm

VET je napisal/-a:na golfu3 let.97 enakomerno - kot žmigovc - utripa lučka za olje ?

oba senzorja pritiska sta preverjeno dobra .... kabli in vtikači so OK.... pritisk olja je zmerjen in OK .... obrati motorja nimajo vpliva na hitrost utripanja lučke ....

je kdo imel že kej podobnega .... kaj bi še lahko blo ?


No evoti imava ist problem MENJAJ ARMATURKO al PA NES OBNOVT
Jest sem se tud ustrašu da je ne vem kaj narobe in na koncu ugotovu da je števc slab.

lp
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Re: Lučka za olje utripa

Napisal/-a sonček Sr avg 31, 2005 9:56 pm

VET je napisal/-a:na golfu3 let.97 enakomerno - kot žmigovc - utripa lučka za olje ?

oba senzorja pritiska sta preverjeno dobra .... kabli in vtikači so OK.... pritisk olja je zmerjen in OK .... obrati motorja nimajo vpliva na hitrost utripanja lučke ....

je kdo imel že kej podobnega .... kaj bi še lahko blo ?


A ja pa če boš nesu popravt števc poznam enga na vrhniki k ti ga bo zrihtov za 5000 sit.
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET Sr avg 31, 2005 11:24 pm

mistervegas je napisal/-a:WArmlaufregler oz. waermefuehler *
misliš Wärmefühler = temperaturno tipalo .... katero? .... antifriza, zraka, goriva, olja .... in kje se nahaja?

sonček je napisal/-a:ja pa če boš nesu popravt števc poznam enga na vrhniki k ti ga bo zrihtov za 5000 sit.
dvomim da ga bo .... sem tud jest neki štromarja :D

... pa ne da dvomim v tistga človeka .... ga niti ne poznam .... kolega dela neko predelavo in mu mal pomagam .... avto je bil cel razdrt in deli znešeni z vseh vetrov .... glih armaturka pa je bla prinešena iz avta kjer je delala do konca OK ;) .... ostalo smo pošlihtal in dela.
 
Uporabniški avatar
Neon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 721
Pridružen: Ne feb 16, 2003 11:13 pm
Kraj: Krško

Napisal/-a Neon Če sep 01, 2005 9:19 am

VET je napisal/-a:
mistervegas je napisal/-a:WArmlaufregler oz. waermefuehler *
misliš Wärmefühler = temperaturno tipalo .... katero? .... antifriza, zraka, goriva, olja .... in kje se nahaja?

sonček je napisal/-a:ja pa če boš nesu popravt števc poznam enga na vrhniki k ti ga bo zrihtov za 5000 sit.
dvomim da ga bo .... sem tud jest neki štromarja :D

... pa ne da dvomim v tistga človeka .... ga niti ne poznam .... kolega dela neko predelavo in mu mal pomagam .... avto je bil cel razdrt in deli znešeni z vseh vetrov .... glih armaturka pa je bla prinešena iz avta kjer je delala do konca OK ;) .... ostalo smo pošlihtal in dela.



Jaz vem za isti problem na Golf 2, vse je OK, sam včasih se vklopi piskač in lučka za olje se začne prižigat. Olja je dost, senzorji so novi.... Očitno neka seriska greška.
Ka pol bi blo treba števc zamenjat?
Lambo door sistemi
Slika

Today Tomorrow Toyota
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Če sep 01, 2005 9:38 pm

Fajn bi bilo, če bi ugotovil kateri kontakt na zadnji strani števcev je uporabljen za prižiganje te lučke. Na njem meriš napetost - in če so golfi še grajeni tako kot so bili pred 20 leti, gre tista žica na tipalo, in to tipalo v slučaju slabega pritiska sklene stik na maso. Zaj pa je treba opazovati tako: če med + priključkom kontakta, in tisto žico nameriš 12V, potem to pomeni da se je tipalo sklenilo in je pritisk nizek. Takrat bi moralo piskat in utripat. Če pa pritiska in utripa kr tak kak se mu zazdi (odklopi žico dol iz tipala in čakaj kaj bo) potem pa mora biti stik nekje znotraj števcev. Ponavadi so kontrolke čisto ločene od druge elektronike in nebi smelo bit problem kaj zamenjat. Možno da imaš pač umazanijo noter ;)
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET Če sep 01, 2005 11:44 pm

sebaveh je napisal/-a:Fajn bi bilo, če bi ugotovil kateri kontakt na zadnji strani števcev je uporabljen za prižiganje te lučke. Na njem meriš napetost - in če so golfi še grajeni tako kot so bili pred 20 leti, gre tista žica na tipalo, in to tipalo v slučaju slabega pritiska sklene stik na maso. Zaj pa je treba opazovati tako: če med + priključkom kontakta, in tisto žico nameriš 12V, potem to pomeni da se je tipalo sklenilo in je pritisk nizek. Takrat bi moralo piskat in utripat. Če pa pritiska in utripa kr tak kak se mu zazdi (odklopi žico dol iz tipala in čakaj kaj bo) potem pa mora biti stik nekje znotraj števcev. Ponavadi so kontrolke čisto ločene od druge elektronike in nebi smelo bit problem kaj zamenjat. Možno da imaš pač umazanijo noter ;)

imaš prav .... ampak tako logično razmišlanje je odpadlo že pred leti, ker so zdaj nekteri signali peljani v armaturo čez comp motorja .... zdej je tak način iskanja tko kot da bi iskal iglo v kupu .... ;)
za nameček ima ta avto dva oljna stikala, eden na glavi drugi pa na nosilcu oljnega filtra .... pa še kontra delata .... eden ma stik prot masi ko je motor ugasnjen drugi pa kontra ..... ko mašino vžgeš in naraste oljni pritisk pa se preklopta .... zakaj tak toplt patent :?:

da še enkrat vprašam:
@.::GTR::., kaj poganja tisti mikrojermen ki ti je pržgal to lučko?
@mistervegas, katero WArmlaufregler oz. waermefuehler * tipalo si mislu?
 
Uporabniški avatar
Gti-Driver
Novinec
 
Prispevkov: 250
Pridružen: To apr 13, 2004 9:28 pm

Napisal/-a Gti-Driver Pe sep 02, 2005 12:29 am

Neon je napisal/-a:Jaz vem za isti problem na Golf 2, vse je OK, sam včasih se vklopi piskač in lučka za olje se začne prižigat. Olja je dost, senzorji so novi.... Očitno neka seriska greška.
Ka pol bi blo treba števc zamenjat?


Točno tko kot je Neon opisal se tudi meni dogaja, vendar samo kadar ga na avtocesti tiščim do konca in se vse skup malo bol segreje, takrat se za par sekund vklopi ta piskač in pa lučka mi začne utripat se pa po parih sekundah ugasne.
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET Pe sep 02, 2005 8:47 am

Gti-Driver je napisal/-a:
Neon je napisal/-a:Jaz vem za isti problem na Golf 2, vse je OK, sam včasih se vklopi piskač in lučka za olje se začne prižigat. Olja je dost, senzorji so novi.... Očitno neka seriska greška.
Ka pol bi blo treba števc zamenjat?


Točno tko kot je Neon opisal se tudi meni dogaja, vendar samo kadar ga na avtocesti tiščim do konca in se vse skup malo bol segreje, takrat se za par sekund vklopi ta piskač in pa lučka mi začne utripat se pa po parih sekundah ugasne.

moj problem se dogaja že pr hladnem motorju

to kar opisujeta vidva je drug problem - slabo olje .... čist isto se mi je dogajal v unotu ko sem ga tišču po AC .... takrat se je olje spenu - nastala je smetana nad ventili - zato je padu nivo in je pumpa vlekla zraven olja še mal zraka in ni blo dost pritiska
ko sem nalil castrola je ta problem zginu .... ko se vama bo to zgodil poglejta čez pokrovček-luknjo za dolivanje olja kako to zgleda nad ventili ;)
 
Uporabniški avatar
Neon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 721
Pridružen: Ne feb 16, 2003 11:13 pm
Kraj: Krško

Napisal/-a Neon Pe sep 02, 2005 9:02 am

Olje je vsakih 10k km novo GTX 3, tko da ne bi smelo bit krivo. Če piska ga samo ugasneš, nazaj zalaufaš, pa je pol neki cajta mir. Avto je diesel.

Ni pa nič važno ali se pelješ prav počasi ali pa hitreje, vendar nikoli po AC.
Lambo door sistemi
Slika

Today Tomorrow Toyota
 
Uporabniški avatar
Mouse
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Sr mar 23, 2005 11:16 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Mouse Po sep 05, 2005 10:32 pm

Zdaj pa še jaz nekaj dodam na to temo.Vozim Golf 1.8i 55kw. :( Lučka za olje se mi je prižigala pogosto pri segretem motorju, pri vrtljajih med 2000-2500 min/-1, pod in nad to mejo pa nikoli in tlak olja je v mejah normale.To je pogost pojav pri teh motorjih( :?: "naj bi bila kriva črpalka olja", prevoženi kilometri).Zdaj se mi prižge malokdaj. :idea: Uporabil sem drugo olje (15W-50) vsaj za poletni čas. Ta problem pa mislim rešiti pozneje, ko bo čas ;) (enkrat na pomlad).LP :D
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 14 gostov