Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
BaNe
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Ne okt 24, 2004 9:53 am

Računalnik?

Napisal/-a BaNe Če sep 01, 2005 6:16 pm

Imam problem:
Občasno ob stisku sklopke in prostem teku mi obrati ne padejo, ampak se motor vrti z 2000 do 3000 obrati...Ko dodam gas pa čeprav le za trenutek, se obrati zmanjšajo na normalno vrednost.
Ali morda kdo ve kaj naj bi bil vzrok?
Sem bil pri avtomehaniku in mi je kar tako na lepe oči (brez da bi karkoli pogledal)rekel da je kriv računalnik...
je to res,ali je lahko kaj drugega?
LP Bane
 
tešo
Novinec
 
Prispevkov: 431
Pridružen: To sep 28, 2004 7:11 pm
Kraj: Krško

Re: Računalnik?

Napisal/-a tešo Če sep 01, 2005 6:30 pm

BaNe je napisal/-a:Imam problem:
Občasno ob stisku sklopke in prostem teku mi obrati ne padejo, ampak se motor vrti z 2000 do 3000 obrati...Ko dodam gas pa čeprav le za trenutek, se obrati zmanjšajo na normalno vrednost.
Ali morda kdo ve kaj naj bi bil vzrok?
Sem bil pri avtomehaniku in mi je kar tako na lepe oči (brez da bi karkoli pogledal)rekel da je kriv računalnik...
je to res,ali je lahko kaj drugega?


ima tvoj avto CPU? kaj voziš zaen avto u PM, imaš gas na zajlo al na poteciometer, pa dej se razpiš malo.
Slika
Slika
Lep Pozdrav By tešo
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Če sep 01, 2005 6:36 pm

brez osnovnih poadtkov ti ne moremo veliko pomagat...lahko je samo loputa za spucat (predvsem če maš kakega p307) lahko da je motorček za prosti tek za spucat (predvsem opel ima te težave) itn.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
BaNe
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Ne okt 24, 2004 9:53 am

Napisal/-a BaNe Če sep 01, 2005 7:14 pm

imam roverja serije 200, motor 1.4/16V, letnik 99, prevoženih še ne 80kkm.
Mislim da je gas na zajlo, sam nisem ziher, ker se na mašijne dlih ne spoznam tolk...
LP Bane
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če sep 01, 2005 7:30 pm

lahk da se ti sam zatika kej. sicer pa prever mal kable od ajnsprica in tm okol, dost rado se dogaja da tm kj prebija.

drgac pa te mehaniki so falus. en znanec je pelu forda 3x na uradn servis in so mu ga prklopl na kompjutr vse je kazal ok, in zmer so mu rekl da je racunalnik. pol smo pa cist tko na blef zamenjal lambdo, in auto je zaceu normalno delat. mislm toomuch.

racunalnik je ratu ful popularn izgovor zadne cajte.
 
Uporabniški avatar
BaNe
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Ne okt 24, 2004 9:53 am

Napisal/-a BaNe Če sep 01, 2005 7:46 pm

Voith je napisal/-a:drgac pa te mehaniki so falus. en znanec je pelu forda 3x na uradn servis in so mu ga prklopl na kompjutr vse je kazal ok, in zmer so mu rekl da je racunalnik. pol smo pa cist tko na blef zamenjal lambdo, in auto je zaceu normalno delat. mislm toomuch.


Ravno zato sprašujem, ker se mi zdi čudno da kar zglave eno "prbije" brez da bi pogledal. Drugač mi je pa celo ceno za popravilo povedal, okol 80ksit?
pa že raj sam razkopljem računalnik, kak konektor spucam, kable preverim...
LP Bane
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Če sep 01, 2005 8:47 pm

Včasih pa imajo mehaniki iz prakse rešitev v sekundi (praksa pač), včasih nimajo pojma (še tega problema niso imeli) in ti nekaj butnejo, da se te rešijo (menjat olje in filtre je več dobička, kot zajebancija z novim problemom), nekateri si nekaj izmislijo, da zaslužijo na rabatu,.... Če je on ziher da je ECU, naj ga potem pred tabo zmontira v avto, da vidiš, če je o.k., če ni pa naj stroške njega nosi sam. Fer plej (vsaj pri meni)!
 
powerDm
Novinec
 
Prispevkov: 233
Pridružen: Po maj 17, 2004 3:50 pm

Napisal/-a powerDm Če sep 01, 2005 10:40 pm

Sem imeu iste probleme na R5 GTE,pa je biu motorček za prosti tek zanič.
Sem ga odklopu in od takrat vse dela kot more,edino da se prvih pet minut ko ga užgem mal zaganja,mogoče za 100-200 rpm.
 
Uporabniški avatar
BaNe
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Ne okt 24, 2004 9:53 am

Napisal/-a BaNe So sep 03, 2005 10:31 am

kje pa se nahaja motorček za prosti tek?Kakšen je? a mi lahko kdo pokaže kje naj bi bil?
Slika
LP Bane
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 So sep 03, 2005 1:36 pm

To stvar odklopi in glej spremembe v delovanju motorja (če bodo)
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Sr nov 22, 2006 4:04 pm

za brisanje....
Zadnjič spremenil Blinder, dne Sr nov 22, 2006 4:37 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr nov 22, 2006 4:17 pm

Govorite o motorčku prostega teka, ki zapika in ostane priprt. Ponavadi se ga sname in namoči v topilo. Najboljše je čistilo STP za fergazerje, ki je v Intersparu pakirano po 0,5l in ni drago. Je pa namenjeno topljenju oblog v fergazerjih, torej točno o tem. Namočiš za ene pol ure in nazaj montiraš. Mogoče pomagaš s čopičem, kaj več odsvetujem. Narahlo namaži notranjost z WD in zmontiraj. To pomaga. Če še ni to, potem je stikalo prostega teka, torej ko spustiš gas se zapre glavna sesalna cev in aktivira ta motorček prostega teka (bypass cev), ki balacira štantgas na določene vrtljaje. Krmili ga ECU in temperaturni senzorji.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr nov 22, 2006 6:12 pm

Imaš dva sistema. Italijanski ima konus in motrček na špirali, privito direkt na loputo, Bosch ima valj, ki je zarezan in se vrti in je povezan z dvemi cevmi kot bypass glavni sesalni cevi na kolektorju. Oba se najesta saj iz iberlaufa in jih je treba čistiti. Drugače daj pa 20k za novega in se ne matraj, če ne zaupaš. Nisem govoril o sprayu ampak o tekočini-dodatku za bencin.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če nov 23, 2006 8:48 am

V ta bypass, kakorkoli je že izveden, se ob zaprtju gasa (lopute) prikrade veliko oljnih par od iberlaufa in gredo čezenj. Te obloge ovirajo hitro odzivanje motorčka na komande iz ECU-ja. Poskusi si sposoditi za probo od koga drugega, ki ima isti avto.
 
Uporabniški avatar
avtomobil
Novinec
 
Prispevkov: 287
Pridružen: Če apr 28, 2005 8:40 am

Re: Računalnik?

Napisal/-a avtomobil Ne nov 26, 2006 2:40 pm

BaNe je napisal/-a:Imam problem:
Občasno ob stisku sklopke in prostem teku mi obrati ne padejo, ampak se motor vrti z 2000 do 3000 obrati...Ko dodam gas pa čeprav le za trenutek, se obrati zmanjšajo na normalno vrednost.
Ali morda kdo ve kaj naj bi bil vzrok?
Sem bil pri avtomehaniku in mi je kar tako na lepe oči (brez da bi karkoli pogledal)rekel da je kriv računalnik...
je to res,ali je lahko kaj drugega?


Jaz sem imel isti problem na Octaviji.
Pri meni je bil kriv računalnik. In sicer nastavitve. Na servisu so mi odpravili napako in avto je deloval normalno.
Avto,moj partner!!!!!!!!
 
Uporabniški avatar
g.Kromfelna
Novinec
 
Prispevkov: 420
Pridružen: Pe jun 02, 2006 12:24 am

Napisal/-a g.Kromfelna Ne nov 26, 2006 2:54 pm

Loputa za zrak povzroča takšne probleme. Malo razmigat, z wd-jem našpricat, pa mogoče pomaga.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov