Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
michael84
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: To okt 11, 2005 10:16 am

Avto mi kuha...

Napisal/-a michael84 To okt 11, 2005 11:01 am

imam opel Astro,letnik 92....zadnji teden sem kupil že 2x hladilno tekočino.peljem se,in nato čez ćas vidim da se začne nenudoma dvigovat temperatura motorja..odprem haubo,in vidim da ni več hladilne tekočine..kupim novo flašo...vse je okej...nato pa doma pogledam in vidim da je pol tekočine že zmanjkalo....kaj se dogaja?
ko sem odprl posodo za hladilno tekočino,je skoraj zavzrelo vse ven..
mi lahko kdo svetuje?!
 
Uporabniški avatar
blue tornado
Novinec
 
Prispevkov: 159
Pridružen: So apr 03, 2004 6:39 pm

Napisal/-a blue tornado To okt 11, 2005 11:16 am

Preluknjana cev,termostat in v najslabsem primeru tesnilo na glavi motorja....
 
michael84
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: To okt 11, 2005 10:16 am

Napisal/-a michael84 To okt 11, 2005 11:37 am

ammm,tam spodaj pod motorjem sem videl neke vlažne fleke..mislim da je od tega odtekanja..
 
svadreb
Uporabnik
 
Prispevkov: 880
Pridružen: Če apr 21, 2005 9:25 am

Napisal/-a svadreb To okt 11, 2005 12:15 pm

Ja očitno ti hladilna tekočina nekje pušča. A na tleh pod avtom pa ne nastajajo nobene lužice? Če da, pol ti nekje pušča. Če ne, pol ti pa tesnilo glave ne tesni in hladilna tekočina pušča v izgorevalni prostor in tam izgoreva skupaj z gorivom. A se ti iz avspuha kadi in ima izpuh sladkast vonj? Če da, potem je tesnilo na glavi prebito. Pa še opozorilo: ne odpiraj hladilnika ali ekspanzijske posode ko je motor vroč, ker te lahko opeče. Če pa res moraš, bodi skrajno previden.
 
Uporabniški avatar
Misak
Uporabnik
 
Prispevkov: 809
Pridružen: To mar 09, 2004 9:13 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Misak To okt 11, 2005 1:36 pm

Vodna pumpa... Skor 100 % - preveris tako, da avto zalaufas (hladen) pustis dve minuti laufat na mestu pol ga pa premakn. Ce je pod avtom, na tisti strani k mas vodno pump luzico, je to to, drgac pa mal spremlej pot hladilne tekocine in kjer bos vohu tak sladkast vonj ti pusca. Lahko je to v koncni fazi tut grelec notranjosti avtomobila. Nekje pac pusca. ekspanzijsko odpiraj (ce jo ze moras) izkljucno pri hladnem avtu, pri vrocem glej da avto laufa, kr bo drgac vse zavrel vn.
Da bi zmanjšali število prometnih nesreč na naših cestah,
bi morali moškim prepovedati točiti alkohol.
In ženskam bencin!
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe To okt 11, 2005 2:08 pm

Lepo se zapelji do mehankarja glede na to da nimas pojma si po moznost naredu ze dosti skode na motorju. Sam ga pa popravil nebos. Sorry life's B
 
Uporabniški avatar
The Edge
Novinec
 
Prispevkov: 167
Pridružen: To jun 29, 2004 1:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a The Edge To okt 11, 2005 3:56 pm

da ne odpiram novo teme, seka ma podobn primer, gre za škoad fabio, 1.9disl, hladilna tekočina zmankuje ful, nekje teče...dali smo odspodaj karton, pa ni nikjer masno kaj videt..auspuh okej vse...hm? :roll:
Slika
 
michael84
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: To okt 11, 2005 10:16 am

Napisal/-a michael84 To okt 11, 2005 4:42 pm

ko je avto na mestu ne kaplja izpod njega nič..
ne,mogoče res nimam o tem pojma, ampak sem hotel najprej sploh zvedet kaj je narobe...no,sem poslikal malo..

http://img435.imageshack.us/img435/8393/15kh.jpg

http://img425.imageshack.us/img425/4443/28kr.jpg
na teh dveh fotkah pa sem poslikal oni madež ki se vidi
http://img425.imageshack.us/img425/6041/35aa.jpg

upam da se slike pokažejo...
 
Uporabniški avatar
Hartkor
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: So sep 03, 2005 8:05 pm
Kraj: Ajzoula

Napisal/-a Hartkor To okt 11, 2005 9:34 pm

Če bi rad sam pogledal kaj je narobe dej oprat motor ker pri vsej uni umazaniji ne vidiš nič. Drugič so tisto fleki od maziv in ne od vode. Če bi ti kje puščalo bi mogel zjutraj pod avtom imet lužo. probaj it malo okoli da se avto segreje da se naredi pritisk v hladilnem sistemu ugasni avto in se skloni pod njega. Če pušča hladilni sistem boš videl curljat vodo. Če ne je tesnilo od glave
 
doo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: Ne avg 14, 2005 12:58 pm

Napisal/-a doo Sr okt 12, 2005 1:39 pm

Na moji astri je puščalo na pumpi ter pri termostatu.Da mi pušča pri pumpi sem opazil šele ko sem menjal glavni jermen ter pumpo.Ni puščalo tako močno ,sm pa kr skoz po malem mogu dolivat hl.tek.
 
Tu_Nera
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Ne sep 25, 2005 4:10 pm

Napisal/-a Tu_Nera Sr okt 12, 2005 2:11 pm

jst pa bi se do mehanika lepo zapelu pa z njim orng podebatirou
Slika :ewil:
 
EdgE
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Ne dec 12, 2004 10:28 pm
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a EdgE Sr okt 12, 2005 7:29 pm

Preveri še pokrovček od ekspanzijske posode. V njem je varnostni ventil ki drži do določenega pritiska, če je ta skoz odprt ti vodo tam ven zmeče. Pa še gumice na tem pokrovčku preglej (ko se je meni strgala mi je v cca 30km vso vodo ven zmetal).
 
Uporabniški avatar
Cliosport
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: So maj 08, 2004 8:34 pm

Napisal/-a Cliosport Sr okt 12, 2005 8:12 pm

Lahko je tudi dihtenga pri termostatu.... karkol...
En kmečki recet... nareži na tanke kose krompir in ko bo avto imel delovno temperaturo ga daj tja kamor dolivaš hladilno tekočino.
Škrob se bo razkuhal in bo zamašil majše pore kjer puša. Zdej če to ne pomaga... je lahko karkol....Dihtenga na glavi... Agresivni antifrizi to zelo radi to razžrejo... :?
I feel very Olimpic today
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Če okt 13, 2005 2:46 am

Brihtni usi da glava peče.Tip je napisu da ko odvije pokrov od expanzijske,vse bušne vn.Pol je šla dihtunga pod glavo 100%.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
michael84
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: To okt 11, 2005 10:16 am

Napisal/-a michael84 Če okt 13, 2005 9:31 am

kolega je malo pregledal avto i n rekel da mi je voda puščala in da je se motor parkrat segrel in da je oljčne ležaje stisnolo...kriiizaa
 
svadreb
Uporabnik
 
Prispevkov: 880
Pridružen: Če apr 21, 2005 9:25 am

Napisal/-a svadreb Če okt 13, 2005 10:00 am

michael84 je napisal/-a:...in da je se motor parkrat segrel in da je oljčne ležaje stisnolo...


WTF? Kaj je pa to za en hudič?
 
michael84
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: To okt 11, 2005 10:16 am

Napisal/-a michael84 Če okt 13, 2005 10:01 am

hja ne vem..glavno pač rekel je da se najbolj splača da kupim nov motor....
 
hard
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Sr jul 13, 2005 10:35 am

Napisal/-a hard Če okt 13, 2005 11:58 am

Zakaj bi zaradi ležajev kupil nov motor?
Veš kolko avtov se je že pregrelo pa niso vsi motorja šli menjavat.
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 Če okt 13, 2005 8:32 pm

mislil je ojnične ležaje..
 
Uporabniški avatar
duhec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: To dec 21, 2004 6:54 pm
Kraj: NG

AX 1.1 allure

Napisal/-a duhec Če okt 13, 2005 10:09 pm

Evo mene. Moj prvi post, prijavljen sm pa ze sto let.. no ja, malo manj ;)

Tudi jst mam problem, ki pa kot sem opazu je kar pogost pri AXih. Temperatura kaze non-stop okrog 100°C kar se mi zdi ful prevec.

Storija:
Kupil sem ga pri 130k km, ga pripeljal iz 250km oddaljenega kraja brez problema. Stopinje so ble non stop na 90°C kar se mi zdi kar normalno ce "gonis" avto na 4000rpm in kumej 130km/h. Gremo naprej. Drugi dan sem imel za peljat punco 10km stran in za nazaj temperatura zacne narascat in v minuti sem bil na 120°C in rdeci lucki. Ugasnem, odprem spredi havbo in se praskam po glavi. Hladilne tekocine se ne vidi, kje je nivo, sem pa hvala bogu imel bencinsko se kar zraven in se odpravim po 1,5l vode. Natocim in speljem... cez 2 min spet na rdecem. :( Da skrajsam, pocla je cev med hladilnikom in motorjem. :( (manikot recemo pri nas ;) )

Mehanik popravi tko da da en kos plasticne (trde) cevi kjer je cev pocena in na obeh straneh da objemko. Deluje. Samo vseeno od takrat ni vec isto. Skoz je na 100°C. Je tudi res da ce vozim v dolino pade na 90°C, ce vozim pa v hrib oziroma "tiscim" nad 4000rpm v peti naraste kr hmali do 110°C. :? Definitely a cooling problem.

No, pogovarjal sem se dosti naokoli in so mi predlagali ze vsega zivga. Od zamenjave termostata (ze narejeno), pa napake kazalca temperature in celo najhujsega, da pusca glava. :(

Zdej ga bom peljal v tretje do mehanika in ker nocem brezveze menjavat tesnila glave alpa bognedaj brusit glavo (ker bi lahko pregretje naredilo). A lahko se kej jst naredim, pregledam al njemu recem nej pregleda prej ku se loti tavelizga dela?

Mehanik je sosed tko da ni panike da bi kej (mene) zajebal. Samo casa nima in bi me rad cimprej opravil.

Kdo kej za priporocat? :roll:

edit: pozabu povedat da se ventilator normalno vzge nad 95°~100°C, ponavadi po klancu... zivim 2km v hrib tko da.. ;)
<enter your signature here>
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 7 gostov