Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
TDI freak
Novinec
 
Prispevkov: 158
Pridružen: Po apr 07, 2003 6:43 pm
Kraj: okolica Celja

Zavore ne delajo! Help

Napisal/-a TDI freak Po nov 07, 2005 4:31 pm

Dons se vsedem v mojga golf II, se odpelem od bajte in se v križišču skor zaletim :evil: , ko sem stisnil nožno zavoro, ni prijela skoraj nič, prav tako je enako z ročno. prosim pomagajte če kdo ve kaj je narobe, sem pa pred nekaj dnevi opazu, da je blo vzad okrog desnega kolesa nekaj mastno, pa včer mi je začela goret lučka za ročno zavoro, a ma to kej veza . Prosim za pomoč, ker zdej se neupam več nikamor pelat.
____________________
TDI power rules forever
____________________
 
Uporabniški avatar
Furious_G
Novinec
 
Prispevkov: 277
Pridružen: Po maj 24, 2004 8:47 pm
Kraj: Železniki

Napisal/-a Furious_G Po nov 07, 2005 4:49 pm

jst ti samo to lahko povem, da če gori lučka za ročno zavoro, to pomeni da moraš doliti zavorno olje. pa če je blo res mastno okoli kolesa, potem malo glej v tej smeri...
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Po nov 07, 2005 5:10 pm

Pomoje ti je zadi spustil cilinderček v bobnu. In ti je olje vn steklo in zdej nimaš pritiska. Ročna pa ni prijela, ker je v bobonu polno olja.
 
Uporabniški avatar
rover416
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Če okt 13, 2005 7:39 am
Kraj: žužemberk

Napisal/-a rover416 Po nov 07, 2005 5:10 pm

jst pa mislm da ti je kak zavorni cilinder spustu.ce pravs da je mast.rocna je pa itak vezana na zajlo.tk da je v bobnu poln olja it zato pakna ne prime
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Po nov 07, 2005 5:58 pm

Ja nč, vse razmastit, nova cilindra (dva sta 5 jurjev) pa pahne. Olje pa kupi tako, da ima oznako DOT 4 in ne DOT 3 in ga komplet zamenjaj.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Po nov 07, 2005 6:08 pm

Popustil ti je zavorni cilinder. Zamenjati bo treba cilinder (priporocam oba) ter pakne. Zadevo razmastis in scistis, ter zmontiras. Pricakuj komplikacije okoli lajtung ker znajo zarjaveti. OStalo gre brez problemov. Dolijes novo olje in sicer oznake vecje od DOT 4 in to je to.
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Po nov 07, 2005 10:05 pm

PiLLLe je napisal/-a:Popustil ti je zavorni cilinder. Zamenjati bo treba cilinder (priporocam oba) ter pakne. Zadevo razmastis in scistis, ter zmontiras. Pricakuj komplikacije okoli lajtung ker znajo zarjaveti. OStalo gre brez problemov. Dolijes novo olje in sicer oznake vecje od DOT 4 in to je to.


... večje od DOT4, si že probal (razen na KTM-u) :?:
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Sr nov 09, 2005 12:02 am

5.1 :twisted:
kot so že rekl, zadnji zavorni cilindrček
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Sr nov 09, 2005 8:25 am

DrMr je napisal/-a:
PiLLLe je napisal/-a:Popustil ti je zavorni cilinder. Zamenjati bo treba cilinder (priporocam oba) ter pakne. Zadevo razmastis in scistis, ter zmontiras. Pricakuj komplikacije okoli lajtung ker znajo zarjaveti. OStalo gre brez problemov. Dolijes novo olje in sicer oznake vecje od DOT 4 in to je to.


... večje od DOT4, si že probal (razen na KTM-u) :?:



Uporabljajo ga drifterji :)
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Sr nov 09, 2005 9:56 am

a ni za obične avte DOT 3 ali več...
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Sr nov 09, 2005 2:56 pm

Gricko je napisal/-a:a ni za obične avte DOT 3 ali več...


dot 3 imajo japonci ter korejci,ostali pa dot 4, za motocikle pa dot 5,ampak če daš dot 4 v korejce ni panike
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport Sr nov 09, 2005 3:20 pm

V čem pa je razlika (dot 3) pa (dot 4).
A večja je oznaka bl naj bi prjele bremze al kaj.
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
Mr007
Novinec
 
Prispevkov: 141
Pridružen: To mar 01, 2005 11:50 pm

Napisal/-a Mr007 Sr nov 09, 2005 4:30 pm

zavorni cilinder menjat tko kt so ti ze 10x napisal...



kaj je razlika med temi DOT-i .... kokr jest vem je temperatura "vrelisca" vecji DOT stevilko ima vecjo obremenitev lahko prenese to olje....
Renault je imel vcasih dot 4 sedaj pa mislim da uporablja DOT5 sam ne me zdej za jezik drzat....
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Sr nov 09, 2005 4:42 pm

... jaz sem na Peug probal dot5, pa je gumice napihnilo...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 21 gostov