Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Dragan Klep
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Ne okt 24, 2004 8:09 pm
Kraj: Gaj pri Pragerskem

Težave po menjavi tesnila glave motorja na KIA sephia 1.5

Napisal/-a Dragan Klep Ne nov 20, 2005 11:51 am

Torej, kot sem omenil, menjali so mi tesnilo glave na masini.
Začela je namreč puščat in je narahlo med vožnjo itekalo olje.
Menjali so mi tudi teflone, a pojavil se je sledeč problem, ki ga pred menjavo tesnila in teflonov ni bilo. Avto namreč nenormalno kadi ob vžigu zjutraj, se pravi, ko stoji v garaži cca 10ur. Tudi med vožnjo kadi par kilometrov, potem neha, če ga recimo malo poženem v obrate se pojavi zelo temen dim.
Občutek imam, kot da nekje teče olje v cilindre, če se ne motim, problem je še namreč v tem, da mi je v slabih 1000km, ki sem jih prevozil, popapal skoraj vso olje.

Avto ima prevoženih skoraj 200000km, bil je redno servisiran na vsakih 10000km, poraba olja ni nikoli bila večja od pol litra na 10000 prevoženih kilometrov, čeprav je avto že mal kadil ob vžigu, potem pa ne več.
Kaj je tu za naredit, jaz itaq ostajam brez idej, moj mehanik pravi, da so lagk batni obročki, jaz pa izgubljam zaupanje, ker se je dihtunga menjala že tretjič, glava ni zvita olje pri dihtungi ne teče, res pa je da še ni do konca zategnjena glava, ta bi se naj zategnila nekje pri 1000 prevoženih kilometrih.
IMA KDO KAKŠNO IDEJO, mislim avta mi je škoda, ker ima zamenjane že vse vitalne dele, menjalnik kuplunga manšete itd, pa še na novo je bil prebarvan in res se lepo vozi.

Hvala za odgovore že vnaprej.
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Ne nov 20, 2005 12:00 pm

glede tistga da naj bi se glava zategnila po 1000 km se mi zdi mal bul šit fotr je tut menu dihtngo pa ni meu nč takih problemou lahko imaš počenblok al pa nevem pejt h mehankarju pa ga rastaute u prafaktorje pa boš vidu kaj je
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne nov 20, 2005 12:00 pm

Si ziher da ni kje glava počena? Podobne simptome mam jaz po generalki....... zjutri skadi modro.... če en čas vozim z nizkimi obrati in potem "poteram" skadi modro.....

Po vseh simptomih so tefloni..... ampak kak če so novi......

Ena izmed idej je mogoče ta da se morjo novi še vleč in dokler bo pač pil olje..... Ali pa da je steblo ventila melo kak ris ( Ali pa celo blo obrabljeno neenakomerno) in je stari teflon bil že tok znucan da je sedu poleg, zdej novi pa se mora še uleč.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Ne nov 20, 2005 12:01 pm

Kulk sem prebral so ti menjali teflone.Lahk da so tefloni pretrdi in ti mimo njih teče olje v cilindre.Še enkrat zamenji teflone.
LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Dragan Klep
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Ne okt 24, 2004 8:09 pm
Kraj: Gaj pri Pragerskem

ideje ideje ideje

Napisal/-a Dragan Klep Ne nov 20, 2005 12:11 pm

Kolko idej, nazadnje bom se mehanika menjal, se mi zdi.

fora je bla v tem, da ko mi je prvič menjal dihtungo, je kadil ko, eh mislim, megla da se skoz ni vidlo, pol je razdrl masino in menjal se teflone, blo je malo boljse, ampak se vedno kadi zjutraj ko ga startnem, kr brezveze ne.

Ne vem, če ga še naj pelem k istemu mehaniku, stroški se večajo, glava je baje vredu, vsj videt je tak, ker olje več ne teče ven pri tesnilu, tak da zvita ni, avto pa še tud nikoli ni zakuhal.

Tako da res ne vem kaj naj nardim.
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Ne nov 20, 2005 12:34 pm

Mozno je da je mehanik pri montazi dihtunge malce zasral in olje steka v enega izmed cilindrov. Moznost je pa tudi ta da je teflone povrsno montiral in se tam olje steka po ventilih do cilindrov. Vsekakor nazaj k mehaniku in na njegove stroske naj gre popravilo.
 
Dragan Klep
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Ne okt 24, 2004 8:09 pm
Kraj: Gaj pri Pragerskem

kr nekaj

Napisal/-a Dragan Klep Ne nov 20, 2005 1:07 pm

Mehanik mi je rekel tole.

če dihtunga od zunaj ne pušča olja je vredu, tefloni ne morjo bit, ker so menjani, baje so lahko le se batni obrocki.

Temu sledijo se kr stroski po moje, obrocki so okol 9k sit, dihtunga spet 11k sit, kaj bo, če se vedno nebo vredu.

Sprasujem se ali mu naj se verjamem, poiskal sem si ze drugega mehanika, ki mi ga priporoca kolega, in se dans verjetno grem do njega, pa da vidim kaj ima on za povedet.
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Ne nov 20, 2005 3:02 pm

Prvo kot prvo tvoj mehanik je glup. Ce avto ni kadil toliko pred menjavo kot po njej je ocitno razlog v tem da je napaka z njegove strani. Ce pa je avto kadil in da ste sli menjati teflone ker ste mislili da je okvara do njih ste si pa naredili samo nepotreben strosek, kajti kot je videti po posegu ni izboljsanja in zato bo sedaj potrebno ves motor razdreti in ubistvu narediti generalko. Tvoj mehanik bi te ze na zacetku ko je glavo dol pobral svetoval kako pa kaj ker se da videti ali so obrocki ali ne saj priblizno kajti bat dobi luft in tam pije olje. Nevem naredi kar ces. Jaz ti priporocam da to kar ti mehanik rece da vzames v zakup in se posvetujes se pri drugih predno se lotis dela. Najcenejsi ni vedno najboljsi.
 
Dragan Klep
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Ne okt 24, 2004 8:09 pm
Kraj: Gaj pri Pragerskem

Napisal/-a Dragan Klep Ne nov 20, 2005 4:00 pm

ne gre se zato, da je najcenejsi, zanimivo je to, da je do zdaj vse dobr porihtal, recimo menjal menjalnik, kuplungo itd, na motorju se res ni blo nic kaj narobe.
Menjale so se recimo se mansete, pa kabli za svecke itd, pa dihtunga ventil dekla, pa tako, motor se ni bil odprt, do sedaj. pac so to ble zgleda neke malenkosti al kaj pa vem, ocitno ga to prevec j**e, ceprav pravi, da je naredil ze takih posegov v motor kr veliko, pa se na tak problem ni naletel. Meni pa ze to malo zivcke nacenja, ker sem vsakih par dni brez avta.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Ne nov 20, 2005 4:33 pm

kot so že ostali povedali...lahko je tud pri teflonih kiksnil....lahko da niso pravi,ter da ne tesnijo,lahko je kakšnega poškodoval (no to je bolj majhna verjetnost) lahko pa se je kakšnega dol vrglo....to se je tud že pripetilo novemu peugeotu. Jst bi šel lepo k njemu,ker je zih njegova napaka,pa naj ti še enkrat na lastne stroške porihta.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
zcmr
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne jul 18, 2004 8:48 pm
Kraj: GO

Napisal/-a zcmr Sr nov 23, 2005 9:02 pm

dej ce ni prej kadilo tudi sdaj nesme, naj pac spravi avto v enako stanje kot je bilo pred posegom, ce bie fase toliko obrabljene ali polomane bi s to kompresijo ne vzigal....ali je med popravilom glave menjal vodila ventilov ? to mora bit obvezno narejeno pri teh kilometrih. koliko pa je pokazal propust ?? ce ga je sploh naredil ???
 
pusko
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Če mar 13, 2003 6:54 pm
Kraj: slovenija

Napisal/-a pusko Če nov 24, 2005 8:24 pm

Da ne odpiram nove teme:
Pa bom kar copy/paste naredu (tekst je v anglescini; ampak mislim da to nebi smel biti problem):

Headgasket replaced, now theres too much pressure in cooling system (SO I THINK, and I'm not near being a mechanic). Becouse of that, when hot, coolant leaks from coolant cap. The cap it self was replaced (bought new) about a year ago. I see it leaking on the expansion tank. Thermostat is new, theroswitch also. I have no overheating problems, fan kicks in when the gauge reads half way (normal operating temperature), and there is no white smoke from the exhaust. Engine oil seems fine too.
On saabcentral someone wrote:

"i went to see the Grand master saab tech and he made some good points:
-Saab investigated and solved the all to common b202 headgasket failure, its the head bolts, the new genuine saab bolts will never cause teh headgasket to fail again."

I didn't replace these bolts, so they are about 22 years old.
Could someone give me a hint what could be wrong, so I can start checking stuff.
Headgasket was replaced two months ago.

c900 8v n/a twin-carb with 180.000kms, year 1983
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

Re: Težave po menjavi tesnila glave motorja na KIA sephia 1.

Napisal/-a xalfist Če sep 16, 2010 5:30 pm

Dragan Klep je napisal/-a:Torej, kot sem omenil, menjali so mi tesnilo glave na masini.
Začela je namreč puščat in je narahlo med vožnjo itekalo olje.
Menjali so mi tudi teflone, a pojavil se je sledeč problem, ki ga pred menjavo tesnila in teflonov ni bilo. Avto namreč nenormalno kadi ob vžigu zjutraj, se pravi, ko stoji v garaži cca 10ur. Tudi med vožnjo kadi par kilometrov, potem neha, če ga recimo malo poženem v obrate se pojavi zelo temen dim.
Občutek imam, kot da nekje teče olje v cilindre, če se ne motim, problem je še namreč v tem, da mi je v slabih 1000km, ki sem jih prevozil, popapal skoraj vso olje.

Avto ima prevoženih skoraj 200000km, bil je redno servisiran na vsakih 10000km, poraba olja ni nikoli bila večja od pol litra na 10000 prevoženih kilometrov, čeprav je avto že mal kadil ob vžigu, potem pa ne več.
Kaj je tu za naredit, jaz itaq ostajam brez idej, moj mehanik pravi, da so lagk batni obročki, jaz pa izgubljam zaupanje, ker se je dihtunga menjala že tretjič, glava ni zvita olje pri dihtungi ne teče, res pa je da še ni do konca zategnjena glava, ta bi se naj zategnila nekje pri 1000 prevoženih kilometrih.
IMA KDO KAKŠNO IDEJO, mislim avta mi je škoda, ker ima zamenjane že vse vitalne dele, menjalnik kuplunga manšete itd, pa še na novo je bil prebarvan in res se lepo vozi.

Hvala za odgovore že vnaprej.


zgleda da imajo kije isti problem ko odprejo glavo in nazaj naredijo. meni so tut menjali tesnilo glave motorja +brušenje glave....sam meni je zakuho. in ko avto stoji čez noč zjutraj pokadi ampak ne črno tako kot si napiso ampak belo ki malo vleče na modro in se vonja olje. ampak meni samo ko prižgem avto prvih 10s malo pokadi potm pa nič in med vožnjo tut ne, no pred tem posegom pa tega ni delal. nivo hladilne tekočine je skozi enak, tako kot nivo olja tako da zgleda da gre za minimalno količino olja
 
Uporabniški avatar
Marsovček
Novinec
 
Prispevkov: 269
Pridružen: Sr dec 22, 2004 2:13 pm

Napisal/-a Marsovček Če sep 16, 2010 10:18 pm

Bravo, našel si 5 let staro temo. Arheologija :roll: ...
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a xalfist Pe sep 17, 2010 12:03 pm

Marsovček je napisal/-a:Bravo, našel si 5 let staro temo. Arheologija :roll: ...


bravo ker neznaš razbrat iz besedila kaj sem hotel napisat, ampak takim kot si ti ,ki imajo preveč časa in kr nekaj pišejo nebom razlagal.
 
Uporabniški avatar
Svizec:)
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: To jul 29, 2008 8:14 am

Napisal/-a Svizec:) Pe sep 17, 2010 4:27 pm

Pozdravljeni!

Sam se imel enak primer pri mazdi 323f1.5 i,hladen kadil,tefloni so bili menjani zelo previdno pregledal sem jih z lučjo noben ni bil poškoovan glava ni bla počena,najbrž bi bilo potrebno menjat vodila ventilov,napake nisem saniral ker se ni splačalo.


LP
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a xalfist So sep 18, 2010 5:34 am

Marsovček je napisal/-a:Bravo, našel si 5 let staro temo. Arheologija :roll: ...


če še spremlaš temo ti je sedaj menda jasno zakaj sem to temo izbral, ker je še mogoče več takšnih primerov, in pa da ne po neptrebnem odpiram nove teme če že obstaja, pol pa zarad takih kot si ti 356 podobnih oz istih tem.
 
Uporabniški avatar
xalfist
Uporabnik
 
Prispevkov: 882
Pridružen: To sep 02, 2008 3:26 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a xalfist So sep 18, 2010 5:38 am

Svizec:) je napisal/-a:Pozdravljeni!

Sam se imel enak primer pri mazdi 323f1.5 i,hladen kadil,tefloni so bili menjani zelo previdno pregledal sem jih z lučjo noben ni bil poškoovan glava ni bla počena,najbrž bi bilo potrebno menjat vodila ventilov,napake nisem saniral ker se ni splačalo.


LP


ja saj te mazde imajo se mi zdi da enak motor kot kie 1.5. kaj kadit ti je začel ker so ti menjali tesnilo glave al sam od sebe. kak dolgo ti kadi ko je hladen tut med vožnjo al sam prvih par sekund ko zaženeš motor?
 
Uporabniški avatar
Svizec:)
Novinec
 
Prispevkov: 170
Pridružen: To jul 29, 2008 8:14 am

Napisal/-a Svizec:) Po sep 20, 2010 12:52 pm

Pozdravljen!

Kadit je pričel po menjavi teflonov-kadil pa je samo ko je bil hhladen.

LP
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 14 gostov