Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Jackal81
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Po jan 24, 2005 8:41 pm
Kraj: SLP

Belkasta snov na čepu za olje

Napisal/-a Jackal81 To nov 29, 2005 9:16 am

Že naslov teme pove vse - Avto je Hyundai Pony 1.5, prevoženih 140.000 km - sem opazil tole belo zadevo na čepu, ko sem dolival olje. Malo sem tudi iskal po forumu in ugotovil, da naj bi se začela mešat voda z oljem.

Preveril sem šipko za olje, samo tam zgleda vse normalno - tudi nisem opazil, da bi mi "pil" kaj hladilne tekočine.
Olje uporabljam Valvoline 15W-40.

Je lahko vzrok tega tudi to, da delam zadnje čase bolj kratke "mestne" razdalje in se v bistvu motor niti ne zagreje na poti? Je možno, da bi se nabiral kje kondenz, ki bi se potem mešal z oljem, ker je avto stalno zunaj?

Če bo treba menjat tesnilo glave - kakšen strošek je to in koliko je potrebno razdret pri tem - mogoče se bom kar sam lotil, če bo potrebno.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR To nov 29, 2005 11:22 am

Kako ti pa kadi ? Potem ko je enkrat normalno segret mislim. Ker možno je da ti ne požre olja oz. vode ravno zato ker se ne segreje in se material ne raztegne dovolj da bi prepuščal vodo oz. olje. Po mojem je šlo kar tesnilo na glavi.

Razdrl bi lahko sam, nazaj sestavit je pa malo težje ker nimaš pravega orodja.

Potreboval bi: tesnilo glave in pokrova ventilov, nove teflone, preverit ventile in po potrebi zamenjati ter seveda poravnati glavo, potrebuješ tudi nove vijake za glavo, kar je v bistvu največji strošek pri materialu. Preveril bi tudi kako tesni karter in spucal usedlino ter ga na novo zadihtal. Potem potrebuješ še frišno olje in antifriz.
Splača se ti pa samo če je avto res ohranjen in tut drugače brezhiben. Ker tole je takoj 40 tisoč (material in delo).
In ker bi imel motor že odprt bi sam v tem primeru menjal še ojnične ležaje in batne obročke.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 To nov 29, 2005 11:56 am

prov si ugotovu... voda ti tišči v olje... in tud druga stvar je pravilna...
priporočam ti da se vozi pa pogosto kontroliraj nivo olja in nivo vode...
lp
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee To nov 29, 2005 12:00 pm

Naša astra ima tud tega na pokrovčku,da dol padeš :shock: , vendar je nivo vode že eno leto isti,je nič ne zmanjkuje,olja nekaj poje,pa kadi ko turk,belkasto :)

Pa delajo se zelo kratke razdalje dnevno ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
butterfly
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: Sr sep 10, 2003 5:55 pm
Kraj: Bled

Re: Belkasta snov na čepu za olje

Napisal/-a butterfly To nov 29, 2005 12:03 pm

Jackal81 je napisal/-a:Že naslov teme pove vse - Avto je Hyundai Pony 1.5, prevoženih 140.000 km - sem opazil tole belo zadevo na čepu, ko sem dolival olje. Malo sem tudi iskal po forumu in ugotovil, da naj bi se začela mešat voda z oljem.

Preveril sem šipko za olje, samo tam zgleda vse normalno - tudi nisem opazil, da bi mi "pil" kaj hladilne tekočine.
Olje uporabljam Valvoline 15W-40.

Je lahko vzrok tega tudi to, da delam zadnje čase bolj kratke "mestne" razdalje in se v bistvu motor niti ne zagreje na poti? Je možno, da bi se nabiral kje kondenz, ki bi se potem mešal z oljem, ker je avto stalno zunaj?

Če bo treba menjat tesnilo glave - kakšen strošek je to in koliko je potrebno razdret pri tem - mogoče se bom kar sam lotil, če bo potrebno.


Ce je sipka za olje normalna in vode je vedno isto potem ni panike!!!
To se pa dogaja zaradi kratkih relacij in velike vlaznosti zraka!!
Mislim da bo vse ok!!! :D
 
Uporabniški avatar
Jackal81
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Po jan 24, 2005 8:41 pm
Kraj: SLP

Napisal/-a Jackal81 To nov 29, 2005 12:08 pm

:shock:

Uf... tole bi pa bila skoraj generalka.
Ko se zagreje ne kadi - oziroma ni videt - morem pa že kar nekaj časa po malem dolivat olje - ti Ponyji ga pri visokih obratih kar radi cuknejo... poraba je bila ~ 1dl / 1000km - odvisno tudi od teže noge na avtocesti.

Za glavo je treba dat nove vijake? Zanimivo.
No, na avtu je bilo že marsikaj zamenjanega (sklopka + semeringi, zobati jermen, amortizerji...), tako da po moje je še najslabši del sam pleh... Je pa letnik '92
Orodje ni problem - tudi momentni ključ imam. Sicer pa bi lahko dobil malo asistence tudi od strica, ki je avtomehanik (domači mojster 8) )

Poravnat glavo (pobrusit?) najbrž tudi ne bi smelo bit problem, ker imam dostop do precej težke mašinerije v službi.


Bom naredil še en test, takoj ko bo možno - spucat tisto smetano s pokrovčka in naredit malo daljšo relacijo - pa da potem vidim kakšna bo situacija.

Malo sumim tudi pokrovček za olje - mam občutem, da ne tesni ravno 100% (včasih opazim malo olja okoli pokrovčka) - ne vem ta druge Hyundaije, samo ta ima ultimativno butasto natejen sistem pokrovčka, ki zelo slabo drži - se je že namreč zgodilo enkrat, da je odpadel. Mogoče lahko tam zraven pride zrak in se naredi kondenz.
Zadnjič spremenil Jackal81, dne To nov 29, 2005 12:15 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Re: Belkasta snov na čepu za olje

Napisal/-a nebivedu To nov 29, 2005 12:13 pm

Jackal81 je napisal/-a:Že naslov teme pove vse - Avto je Hyundai Pony 1.5, prevoženih 140.000 km - sem opazil tole belo zadevo na čepu, ko sem dolival olje. Malo sem tudi iskal po forumu in ugotovil, da naj bi se začela mešat voda z oljem.

Preveril sem šipko za olje, samo tam zgleda vse normalno - tudi nisem opazil, da bi mi "pil" kaj hladilne tekočine.
Olje uporabljam Valvoline 15W-40.

Je lahko vzrok tega tudi to, da delam zadnje čase bolj kratke "mestne" razdalje in se v bistvu motor niti ne zagreje na poti? Je možno, da bi se nabiral kje kondenz, ki bi se potem mešal z oljem, ker je avto stalno zunaj?

Če bo treba menjat tesnilo glave - kakšen strošek je to in koliko je potrebno razdret pri tem - mogoče se bom kar sam lotil, če bo potrebno.


Koliko olja ti popije avto na 1000km. Ker če imaš stalne vožnje po mestu je res lahko samo kondenz, tako da prvo gremo lepo počasi in preglejmo vse podatke.
1.) če ne pije olja in ne izgublja vode ne delaj nič
2.) če izgublja olje potem imaš lahko zanič teflone in ni z dihtngo nič narobe
3.) če bi voda šla v olje bi imel skoraj vedno dovolj olja, voda bi pa zmanjkovala, vendar se to težko zgodi, ker ima olje večji pritisk in ti ponavadi olje pride v vodo in težko obratno.
4.) Če je voda v olju pa pomeni da je luknja v dihtngi že zelo velika - pomeni zamenjavo, vendar v tvojem primeru bolje dobiti identično mašino in jo dat v avto - ceneje in manj dela(mašina okoli 30 do 50k sit + 15k menjava, dihtnge in tefloni + jermeni in vodna pumpa + delo = okoli 80k sit).
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 To nov 29, 2005 12:13 pm

pri miru pust.
-samo kontrola vode, olja naj bo na tedenskem seznamu ;)
-olja potem ne pije veliko (za to mašino)
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To nov 29, 2005 12:19 pm

Jackal81 je napisal/-a::shock:

Uf... tole bi pa bila skoraj generalka.
Ko se zagreje ne kadi - oziroma ni videt - morem pa že kar nekaj časa po malem dolivat olje - ti Ponyji ga pri visokih obratih kar radi cuknejo... poraba je bila ~ 1dl / 1000km - odvisno tudi od teže noge na avtocesti.

Za glavo je treba dat nove vijake? Zanimivo.
No, na avtu je bilo že marsikaj zamenjanega (sklopka + semeringi, zobati jermen, amortizerji...), tako da po moje je še najslabši del sam pleh... Je pa letnik '92
Orodje ni problem - tudi momentni ključ imam. Sicer pa bi lahko dobil malo asistence tudi od strica, ki je avtomehanik (domači mojster 8) )

Poravnat glavo (pobrusit?) najbrž tudi ne bi smelo bit problem, ker imam dostop do precej težke mašinerije v službi.


Bom naredil še en test, takoj ko bo možno - spucat tisto smetano s pokrovčka in naredit malo daljšo relacijo - pa da potem vidim kakšna bo situacija.

Malo sumim tudi pokrovček za olje - mam občutem, da ne tesni ravno 100% (včasih opazim malo olja okoli pokrovčka) - ne vem ta druge Hyundaije, samo ta ima ultimativno butasto natejen sistem pokrovčka, ki zelo slabo drži - se je že namreč zgodilo enkrat, da je odpadel. Mogoče lahko tam zraven pride zrak in se naredi kondenz.


En deci na 1000km in ti praviš, da pije olje - meni žre liter ali dva na 200km, če ga tiščim v 8000 ali več obratov, pa se ne sekiram. Normalno mi pije pol do litra na 1000 km ob normalni vožnji.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe To nov 29, 2005 12:21 pm

Ce je ''smetana'' samo na pokrovcku od olja je vredu, nebi skodila kaka daljsa relacija s tem da ga malo stisnes. Nabera se ti pa zato na pokrovcku ker je tam najvecja temperaturna razlika in se ustvari kondenz. Torej ce nepije olja, nepije vode je samo ta tretja opcija in sicer kondenz. Pojdi na kako lajso furo pa bo zadeva zginila.
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee To nov 29, 2005 1:36 pm

Dragi papy,tema vsebuje pametne komentarje in ti jih moraš razbiti in potegniti še ne vem kolk folka za sabo,dej umir se mal,pa se pejt kepat,dokler je še snek ;)

Na ta post ne odgovarji,mislim da je jasno napisan,drugače se bo podalo predlog za opozorila :!:
Slika
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To nov 29, 2005 4:41 pm

spucaj cev za odusnik pomoje je zamasena
 
MacK
Novinec
 
Prispevkov: 119
Pridružen: Po apr 07, 2003 6:30 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a MacK To nov 29, 2005 5:24 pm

To je cisto normalno pri Hyundaih. Jaz imam accenta 1.3 pa mam tudi pozimi " smetano " na pokrovu. Dostikrat je vzrok za smetano nekvalitetno olje, kratke relacije in staro olje. Pac kondenz se ti nabira na cepu. To je se dalec od generalke :lol:

Lp MacK
 
Uporabniški avatar
M3
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1931
Pridružen: Pe sep 05, 2003 9:11 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a M3 To nov 29, 2005 5:33 pm

a avto nič ne cuka?
Slika
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass To nov 29, 2005 5:45 pm

Menjaj avto :)

Resno mislim.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Jackal81
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Po jan 24, 2005 8:41 pm
Kraj: SLP

Napisal/-a Jackal81 To nov 29, 2005 6:25 pm

bass je napisal/-a:Menjaj avto :)

Resno mislim.


Ne bo šlo... razen, če mi ti sponzoriraš nakup drugega. Študentski žepi so bolj prazni kot ne... in tale Hyundai bo še nekaj časa moje prevozno sredstvo, ki mi daje neodvisnost.

M3 je napisal/-a:a avto nič ne cuka?


Zjutraj, ko ga užgem mogoče prvih 100m (pa še to je treba imet slab dan), drugače pa ne. Sem dal lani tudi nastavit te "zelo razvpite" izpušne pline (avto je še brez katalizatorja) in se je cukanje drastično zmanjšalo, poraba pa padla za ca. 2L... čeprav na kratkih relacijah in mrzel ga še vedno rad cukne čez 10L.

monster_d je napisal/-a:spucaj cev za odusnik pomoje je zamasena


Eee... da ne bom izpadel neumen... kaj naj bi spucal? Malo bolj po "domače" :oops:

MacK je napisal/-a:To je cisto normalno pri Hyundaih. Jaz imam accenta 1.3 pa mam tudi pozimi " smetano " na pokrovu. Dostikrat je vzrok za smetano nekvalitetno olje, kratke relacije in staro olje. Pac kondenz se ti nabira na cepu. To je se dalec od generalke :lol:

Lp MacK


Ok - sem sumil tudi nekaj takega... Olje je pač takšno, kot so ga priporočali original, kratke relacije pa zgleda tut naredijo svoje.
No, super, da sem dobil še izkušnjo od lastnika Hyundaija.
Fantje super ste :D
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 To nov 29, 2005 6:36 pm

Če tega nisi opazil poleti se ne sekiraj. Gre za kondenz. 1 dl olja pa ni nič za 1000 km. To pomenm 1l na 10000 km. Če tankaš 15w40 je to max 1700 SIT. To je 5.9 SIT stroška na km sam za olje. Wod of advice: Čuti i vozi. :lol: Moj ma tut rad olje :yum (verjetn tefloni)... pa ne sam 1 dl na 1000. Tiste smetane mam pa za na kruh namazat :lol: . Mašina pa lepo vleče... primer... 1500 obratov, četrta prestava prtisnem in čutim kako vleče.... Pomoje je kompresija gut. Ma ti sam voz. :-P
 
tešo
Novinec
 
Prispevkov: 431
Pridružen: To sep 28, 2004 7:11 pm
Kraj: Krško

Napisal/-a tešo To nov 29, 2005 6:38 pm

avto ni vreden 50 jurjev, zato furaj dok gre ne rihtaj nič, dokler te vozi se vozi.

ko pa rikne pa kupi drugega, to se danes najbolj splača :lol:

na trgu rabljenih avtomobilov so avti dobri in to zlo poecni!

drgač pa ta tvoja smetana na pokrovčku, je ravno zarad tega ker delaš premale kilometre in pozimi pride do kondenzacije. tak da ni panike
Slika
Slika
Lep Pozdrav By tešo
 
Uporabniški avatar
Jackal81
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Po jan 24, 2005 8:41 pm
Kraj: SLP

Napisal/-a Jackal81 To nov 29, 2005 7:04 pm

pugi405 je napisal/-a:Če tega nisi opazil poleti se ne sekiraj. Gre za kondenz. 1 dl olja pa ni nič za 1000 km. To pomenm 1l na 10000 km. Če tankaš 15w40 je to max 1700 SIT. To je 5.9 SIT stroška na km sam za olje. Wod of advice: Čuti i vozi. :lol: Moj ma tut rad olje :yum (verjetn tefloni)... pa ne sam 1 dl na 1000. Tiste smetane mam pa za na kruh namazat :lol: . Mašina pa lepo vleče... primer... 1500 obratov, četrta prestava prtisnem in čutim kako vleče.... Pomoje je kompresija gut. Ma ti sam voz. :-P


Ne, poleti tega ni bilo.

Saj moja mačina tut lepo vleče... Kak trojanski klanec... če ni gužve in sem slučajno sam v avtu gre tut v 5 čez... Včasih na AC prav pogrešam 6-to prestavo - bi lepo lahko vozil 130 na 2000 vrtljajev.

Pa tut vem, da skoraj ni nič več vreden, samo je to moj prvi avto... tako da je tu še faktor navezanosti. :P
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss To nov 29, 2005 7:16 pm

Tole 98% ni nič narobe. Ti samo avto do konca zvoz, vmes bo pa tudi navezanost nanjga počasi izginila. ;)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov