Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Kaj bi lahko blo?

Napisal/-a lisko Po maj 05, 2003 11:08 pm

No prosu bi za nasvet,ker se men ne sanja več kaj bi še lahk blo.In sicer na R5 se mi pri višjih obratih prižge lučka za alternator in prav vzame štrom(luči prav slabš zasvetijo,ampak dost slabš ko pa če jih poganja sam aku).Kot da bi u alternatorja prišlo da kratkega stika.Menju sem že ščetke in pa ležaje na alternatorju, spucal kontakte pa vse pa je še vedno isti šmorn :?
Pa jermen se tudi ne pelje ker je nov in španan kok se da :P
ma kdo kako idejo kaj bi še lahk preveru/menjal :?: :?: :?:
LP LISKO
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To maj 06, 2003 1:10 pm

Menjaj avto lisko!!! :P :P :P
 
Skywalker
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: Če apr 03, 2003 7:56 am

Napisal/-a Skywalker To maj 06, 2003 1:29 pm

Mislim da ma vse skupi še neko elektroniko umes so men razlagal ko sem še cliota meu sam se ne spomnem :oops:

Drgač pa mal k kakmu avtoelektričarju pa nej mal premer
Technology is dominated by those who manage what they do not understand.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To maj 06, 2003 1:46 pm

hja no ja monster sej bom kupu drug avto sam polet:)))
Skywalker hja elektronka na petki 92' letnik? Kok se men zdi je elektronika sam "regler" no mogoč se motim :oops: Je pa neki še original ma not 55Ah akku. jaz pa mam not 75Ah zarad muzke je možn da to kaj vpliva? sam električar mi je reku da tak akku bi še mogo delat brez blemov.sej drgač vse vredu in prav sam je blem ko se lučka prižge sam u visokih vrtljaji, cca okol 5-6 jurjov.
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din To maj 06, 2003 2:54 pm

Mogoče pa je ta ˝regler˝ mrkno :?
Slika
 
Uporabniški avatar
*bojci*
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Če feb 27, 2003 4:18 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a *bojci* To maj 06, 2003 4:33 pm

Če se to dogaja pri višjih obratih, je tudi možno, da je kolektor na rotorju že precej zriban in potem načeloma lahko pride do medlamelnega stika, ki je tudi lahko vzrok.

Če maš originalnega alternator, je ta prirejen za 55Ah akku. Sicer pa če maš 75Ah ti ga samo dalj časa polni, tak da ni problem v tem. No, mislim vsaj.
Slika
Renault Avtomobilistični klub Slovenija
http://www.rk.avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
Need_Power
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: Po dec 02, 2002 8:14 pm
Kraj: Lenart

Napisal/-a Need_Power To maj 06, 2003 7:02 pm

Problem je verjetno v tem, da alternator pri večjih obratih začne praznit akumulator oz. začne porabljat elektriko, namesto da bi jo proizvajal. Zato se tudi dobijo kabli (al nekaj pač, nevem točno), ki pri večjih obratih izklopijo delovanje alternatorja, prav zaradi te težave ki jo imaš ti lisko1. To se dogaja tudi pri popolnoma brezhibnem alternatorju.

Upam da sem kaj pomagal

Ajde
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To maj 06, 2003 9:56 pm

Need_Power je napisal:
Problem je verjetno v tem, da alternator pri večjih obratih začne praznit akumulator oz. začne porabljat elektriko, namesto da bi jo proizvajal. Zato se tudi dobijo kabli (al nekaj pač, nevem točno), ki pri večjih obratih izklopijo delovanje alternatorja, prav zaradi te težave ki jo imaš ti lisko1. To se dogaja tudi pri popolnoma brezhibnem alternatorju.


in se da dobit kje to zadevo?dogaja se pa lih tko kot si napisu, da alternator začne praznit akku.kwer alternator je res brzhiben ,menju vse ,pa še merli smo ga.
 
Uporabniški avatar
*bojci*
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Če feb 27, 2003 4:18 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a *bojci* To maj 06, 2003 10:05 pm

Hmm... to se sliši kot centrifugalno stikalo pri običnem enofaznem motorju.
No, tam je tak, do ko pride motor v zagon, izklopi zagonski kondenzator...
Slika
Renault Avtomobilistični klub Slovenija
http://www.rk.avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
Need_Power
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: Po dec 02, 2002 8:14 pm
Kraj: Lenart

Napisal/-a Need_Power Sr maj 07, 2003 10:06 am

lisko1 je napisal/-a:in se da dobit kje to zadevo?dogaja se pa lih tko kot si napisu, da alternator začne praznit akku.kwer alternator je res brzhiben ,menju vse ,pa še merli smo ga.


Povprašaj malo v teh 'tuning - styling' trgovinah, verjetno se to tam dobi (probaj v Avto Brezje, tam proti Dupleku).
 
Uporabniški avatar
keylone
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: Če jan 09, 2003 5:45 pm
Kraj: primorska

Napisal/-a keylone Če maj 15, 2003 8:51 pm

lahko jermen zdrsava ali pa slabe scetke slaba masa alternatorja.
0-100km/h-2dni vw 1200
 
Uporabniški avatar
reber
Uporabnik
 
Prispevkov: 836
Pridružen: Pe maj 16, 2003 12:12 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a reber Pe maj 16, 2003 8:19 pm

Prvič: alternator nima kolektorja ampak ima drsne obroče
Drugič: alternator ne more porabljati elektrike, v nobenem primeru, če predpostavimo, da so vseh 6 močnostnih diod v redu.
Po vsej verjetnosti je kriv regulator na alternatorju.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So maj 17, 2003 1:34 am

reber je napisu:
Prvič: alternator nima kolektorja ampak ima drsne obroče
Drugič: alternator ne more porabljati elektrike, v nobenem primeru, če predpostavimo, da so vseh 6 močnostnih diod v redu.
Po vsej verjetnosti je kriv regulator na alternatorju.

hja oki no ma že res diode sam videt je tko kot da vzame štrom.Sicer mi pa povej zakaj pol štrom vzame?pade napetost na 10V :shock: Aja pa še neki zdej se je to začel že pri nižjih vrtljajih(tretja 90 al pa četrta 120 :shock: )ve kdo kok pride okvirno nov al pa rabljen alternator al pa če ga ma celo kdo?
ajde bom pisu kaj se bo še dogajal :D [/code]
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Fiat Tipo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1289
Pridružen: Če mar 06, 2003 6:24 pm
Kraj: Idrija

Napisal/-a Fiat Tipo So maj 17, 2003 9:46 pm

Sej ti ni treba glih novga alternatorja kupt sam tisto zamenjaš kar je pač izrableno.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So maj 24, 2003 4:28 am

Hja od včer naprej pa se dogaja obratn.Lučka gori pri nižjih vrtljajih pri višjih pa ugasne. :shock: Mislim tale alternator se prav norca dela z mene :D
Oki dans ga bom vzel dol pa razmontiru pa bom vidu kaj se je zgodl mislim k tole je pa že.........
Oki bom poročal kak pa kaj:)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 To maj 27, 2003 9:18 am

Čaki malo. Praviš, da imaš jermen našponan na ful al kaj? :shock:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To maj 27, 2003 11:26 am

Oki zadeva sledeča:
jermen novi pa španan tak da ni frke pri jermenu.Ok no sej sem pogrunto kaj je narobe.Em em sem ga včer dol vzel pa podrobno pregledu.Drsn obroči so zrabljeni oziroma kolektor.pač skratka krtačke so ga požrle do konca in to sam en obroč!!!
No zdej sem nakak improviziro tko da za silo polni zdej pa iščem rabljenega ki bo kok tok vredu novga se mi po moje ne splača kupit.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
*bojci*
Novinec
 
Prispevkov: 494
Pridružen: Če feb 27, 2003 4:18 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a *bojci* To maj 27, 2003 4:52 pm

Ali pa samo rotorček nabavi, ker stator oziroma ohišje tak s tem potem nima veze.
Slika
Renault Avtomobilistični klub Slovenija
http://www.rk.avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jun 02, 2003 7:14 am

V italiji na odpadu so po 6k sit za petke kompletni alternatorji. Drgač pa zamenjaj samo plastiko z tistima dvema slojema bakra - stane 3k sit in ti bo stvar delala brez problemov. Men dela isto pri 7k obratih, tm mi začne žret štrom iz akumulatorja, sam pol k zmanjšam na 5,5k al pa še mal mn mi neha.

LP
Nebivedu
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 111 gostov