
Lp
nebivedu je napisal/-a:Firediver - ne povečuj posode, ker je ta dimenzionirana za tvoj frgazer, če boš dal pa večji frgazer, pa paše zraven tudi večja posoda. Samo predimenzioniranje posode pa se ne splača, ker ti bo na začetku predolgo delala pumpa da bo vakum enak in po možnosti bo ta pumpa odpovedala zaradi prevelike posode. Lahko pa menjaš posodo, če boš še pumpo za vakum zraven menjal.
Mouse je napisal/-a:DrMr![]()
![]()
![]()
...e to je odgovor....
DrMr je napisal/-a:... Nebivedu, zdaj mi ti razloži kako si mojster foruma, če pa take mimo sekaš...pa vsem ostalim tudi... vidim, da so vam vplinjači drugo selo... razne posodice: črne, bele... so rezervoarji - kondenzatorji vakuma potrebnega za odpiranje raznih dodatnih lopt... večinoma za loputo hladnega zagona- choka... ko ročno z žico, ali avtomatski choke zapre loputo hladnega zagona (na vrhu vplinjača), motor hladen vžge,... po nekaj sekundah bi ugasnil, ker nima več dovoda zraka, membrana to loputo odpre, krmili jo pa vacum (to ni enako, kakor odvod za razdelilec vžiga, ki deluje na spremembi tlakov), razno razne bele ali črne posodice pa poskrbijo, da se loputa ne odpre po 1 sec, ampak šele ko se v njej ustvari dovolj močan vacum, ki potegne membrano in sicer cca.2-3 sec... čim večja je posodica več časa je potrebnega, da motor iz nje izsesa zrak in v njej ustvari vacum... tista posodica na prvi sliki Renault je malo prevelika za krmiljenje lupute choka, zato mislim, da je rezervoar vacuma, ki krmili še kako drugo loputo... podobno velike posode so imela vozila vplinjač-klima, kjer je ena membrana (krmilil jo je elektroventil) mehansko dvignila loputo plina, ko si vklopil klimo (da ni mašina crknila)...
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 6 gostov