Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
easy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: So maj 31, 2003 12:28 pm

Kaj je to?

Napisal/-a easy Sr dec 21, 2005 1:16 pm

Za tole stvar ne vem kaj je... Je pa pr motorju R5 1.7 (ni injection)

Slika

Lp
 
Uporabniški avatar
no_name
Novinec
 
Prispevkov: 413
Pridružen: To okt 04, 2005 2:37 pm

Napisal/-a no_name Sr dec 21, 2005 1:21 pm

zgleda kot neka ekspanzijska posoda :?:
 
easy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: So maj 31, 2003 12:28 pm

Napisal/-a easy Sr dec 21, 2005 3:28 pm

no_name je napisal/-a:zgleda kot neka ekspanzijska posoda :?:


Ja sam je dost manjša (ene 5cm) pa nima nobene odprtine da bi se kej notr dolilo, mam pa tud nek motorček al pa neki zravn, ker pridejo tud neke žičke za elektriko zravn...
 
Spidojc
Novinec
 
Prispevkov: 487
Pridružen: To nov 29, 2005 6:04 pm
Kraj: ne veste tut ce povem

Napisal/-a Spidojc Sr dec 21, 2005 4:26 pm

na kaj so pa žičke pa cevke priklopljene razn na posodico
Krvav'c je zakon
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET Sr dec 21, 2005 4:44 pm

je ta posodica prazna ali je not kaj črnega?

je na njo samo tista zgornja cevka .... od kje pride?

ali je na njej še kakšna druga cev .... in če je kam pelje?

je bencinar?
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Sr dec 21, 2005 4:54 pm

men zgleda ko neka filtracijska posodica...
mogoč voda iz benz filtra gre sem...samo...kje gre pol vn :?

nism glih mehanik, tk da... ;)
 
easy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: So maj 31, 2003 12:28 pm

Re: Kaj je to?

Napisal/-a easy Sr dec 21, 2005 5:42 pm

Slika

ta posodica je vlka neki takega kot tenis žogica in je prazna (samo zrak je notri). Z rdečo je označen ta del v katerega pride elektrika (verjetno motorček), pol pa gre cevka označena z zeleno, mislim da na frgazer...
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Sr dec 21, 2005 5:46 pm

... rezervoar vakuma, ki preko elektroventila krmili ???? loputo odpiranja choka ali kakšno drugo podtlačno membrano...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če dec 22, 2005 7:56 am

Če si napisal da nimaš injection 1.7 mašine, je tole potem pumpa za vakum.
Old subarus never die, they just get faster!
 
easy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: So maj 31, 2003 12:28 pm

Napisal/-a easy Če dec 22, 2005 8:09 am

nebivedu je napisal/-a:Če si napisal da nimaš injection 1.7 mašine, je tole potem pumpa za vakum.


in potem gri cevka iz te pumpe za vakuum gor na frgazer iz zadnje strani (pr požarni steni) ? al kakšno funkcijo ma, ker namreč ni priklopljeno to na motor in zej ne vem kam bi dal :?

Lp
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če dec 22, 2005 8:36 am

A avto brez tega dela normalno, al ti kej več žre bencina, al kej cuka?
Old subarus never die, they just get faster!
 
easy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: So maj 31, 2003 12:28 pm

Napisal/-a easy Če dec 22, 2005 8:53 am

ja nebi vedu ker še ni v avtu, bo pa zdej kmalu. Drgač vem da blo npr. pr katrci na frgazer prkljopljena cevka, pa je predvžig povečalo - premaknal platine. A tale vakuum pumpa na podobn način deluje?
 
Uporabniški avatar
Firediver
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4482
Pridružen: Če dec 09, 2004 5:59 pm

Napisal/-a Firediver Če dec 22, 2005 9:15 am

Pozdravljeni!

Da se še jaz malo prištulim zraven, da ne bom odpiral nove teme: Na karburatorju (dvojni Weber 32 DRT) je črna majhna valjasta posodica (cca fi 3-4cm, dolžine 1cm), na katero je priklopljena cevka iz karburatorja (slike trenutno nimam). Kakšen vpliv ima, če ta volumen povečam?

Hvala za odgovore! :)
Človek brez problema, to strašna je stvar!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če dec 22, 2005 9:41 am

easy - lahko da ti ne bo delal avto na mestu, ker ne bo imel vakuma, ali pa sploh ne bo normalno delal. To ponavadi pride zadaj za frgazerjem - probaj dobit navodila od renaulta, ali pa poišči koga na forumu, ki ima 1.7 mašino v cliotu, R19 ali petki - najbrž se najde tudi kak R9 ali pa R11, ki so imeli te mašine in poglej kako imajo narejeno - bolje prej, kot da se potem matraš z "neznanimi" dejavniki, ko mašina ne bo normalno tekla.

Firediver - ne povečuj posode, ker je ta dimenzionirana za tvoj frgazer, če boš dal pa večji frgazer, pa paše zraven tudi večja posoda. Samo predimenzioniranje posode pa se ne splača, ker ti bo na začetku predolgo delala pumpa da bo vakum enak in po možnosti bo ta pumpa odpovedala zaradi prevelike posode. Lahko pa menjaš posodo, če boš še pumpo za vakum zraven menjal.
Old subarus never die, they just get faster!
 
easy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: So maj 31, 2003 12:28 pm

Napisal/-a easy Če dec 22, 2005 9:49 pm

nebivedu je napisal/-a:Firediver - ne povečuj posode, ker je ta dimenzionirana za tvoj frgazer, če boš dal pa večji frgazer, pa paše zraven tudi večja posoda. Samo predimenzioniranje posode pa se ne splača, ker ti bo na začetku predolgo delala pumpa da bo vakum enak in po možnosti bo ta pumpa odpovedala zaradi prevelike posode. Lahko pa menjaš posodo, če boš še pumpo za vakum zraven menjal.


Sam pr tem frgazerju weber 32drt je ta posodica direkt z eno cevko gor povezana in ni nobene pumpe vmes, edin kulk pač nardi pretok zraka skozi frgazer... Če pa bi kej pomagalo spreminjanje velikosti te posodice pa nebi vedu...
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Če dec 22, 2005 10:28 pm

... Nebivedu, zdaj mi ti razloži kako si mojster foruma, če pa take mimo sekaš...pa vsem ostalim tudi... vidim, da so vam vplinjači drugo selo... razne posodice: črne, bele... so rezervoarji - kondenzatorji vakuma potrebnega za odpiranje raznih dodatnih lopt... večinoma za loputo hladnega zagona- choka... ko ročno z žico, ali avtomatski choke zapre loputo hladnega zagona (na vrhu vplinjača), motor hladen vžge,... po nekaj sekundah bi ugasnil, ker nima več dovoda zraka, membrana to loputo odpre, krmili jo pa vacum (to ni enako, kakor odvod za razdelilec vžiga, ki deluje na spremembi tlakov), razno razne bele ali črne posodice pa poskrbijo, da se loputa ne odpre po 1 sec, ampak šele ko se v njej ustvari dovolj močan vacum, ki potegne membrano in sicer cca.2-3 sec... čim večja je posodica več časa je potrebnega, da motor iz nje izsesa zrak in v njej ustvari vacum... tista posodica na prvi sliki Renault je malo prevelika za krmiljenje lupute choka, zato mislim, da je rezervoar vacuma, ki krmili še kako drugo loputo... podobno velike posode so imela vozila vplinjač-klima, kjer je ena membrana (krmilil jo je elektroventil) mehansko dvignila loputo plina, ko si vklopil klimo (da ni mašina crknila)...
 
Uporabniški avatar
Mouse
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Sr mar 23, 2005 11:16 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Mouse Če dec 22, 2005 11:42 pm

DrMr :bow :bow :bow
...e to je odgovor....
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Če dec 22, 2005 11:52 pm

Mouse je napisal/-a:DrMr :bow :bow :bow
...e to je odgovor....


... generacija lambda injection - ne komentirajte, ker na tem niste "gor rasli"... pa tudi tega znanje nikoli ne boste rabili (razen v klubih veteran)... motorji pred 45 leti so še imeli mehanski tuning... da si preko žičnega vzvodovja obračal razdelilec vžiga,... bolje si obvladal držanje volana z L roko in premikanje omenjenega vzvoda z D roko, boljši si bil na dragu...
 
Uporabniški avatar
urosr
Novinec
 
Prispevkov: 383
Pridružen: So mar 27, 2004 4:17 pm
Kraj: Šmartno ob Paki

Napisal/-a urosr Če dec 22, 2005 11:52 pm

Ja to je posodica za krmiljenje choka, če boš brez nje bo avto ful občutljiv na dodajanje ali odvzemanje choka, ti jo kr lepo prklop nma frgazer tam ko je plac zanjo, drgač me pa zanima ker tip motorja pa daješ v avto, ker sm tudi sam vgradil pol leta nazaj mašino F2N754 66kw v petko!
Slika
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET Pe dec 23, 2005 12:56 am

DrMr je napisal/-a:... Nebivedu, zdaj mi ti razloži kako si mojster foruma, če pa take mimo sekaš...pa vsem ostalim tudi... vidim, da so vam vplinjači drugo selo... razne posodice: črne, bele... so rezervoarji - kondenzatorji vakuma potrebnega za odpiranje raznih dodatnih lopt... večinoma za loputo hladnega zagona- choka... ko ročno z žico, ali avtomatski choke zapre loputo hladnega zagona (na vrhu vplinjača), motor hladen vžge,... po nekaj sekundah bi ugasnil, ker nima več dovoda zraka, membrana to loputo odpre, krmili jo pa vacum (to ni enako, kakor odvod za razdelilec vžiga, ki deluje na spremembi tlakov), razno razne bele ali črne posodice pa poskrbijo, da se loputa ne odpre po 1 sec, ampak šele ko se v njej ustvari dovolj močan vacum, ki potegne membrano in sicer cca.2-3 sec... čim večja je posodica več časa je potrebnega, da motor iz nje izsesa zrak in v njej ustvari vacum... tista posodica na prvi sliki Renault je malo prevelika za krmiljenje lupute choka, zato mislim, da je rezervoar vacuma, ki krmili še kako drugo loputo... podobno velike posode so imela vozila vplinjač-klima, kjer je ena membrana (krmilil jo je elektroventil) mehansko dvignila loputo plina, ko si vklopil klimo (da ni mašina crknila)...

:clapclap :clapclap :clapclap .... za vse napisano vključno s prvim stavkom! :tomidelej: .... itaq bova slej ko prej letela s foruma :lol: .... če se ne bova že prej sama banala tako kot se je zelo dober strokovnjak @joze2. :jao:

jaz sem pri tej posodi najprej mislu da gre za EVAP kanister z ventilom .... ker pa je na tem samo ena cevka to ni mogoče.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 6 gostov