Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Catch_me
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Sr apr 07, 2004 3:32 pm

Golf II...noce vzgat!i! pomoc!

Napisal/-a Catch_me Po jan 09, 2006 11:49 am

Mam golf IIdiesel in zdej pozim noce vzgat ama ni sans...razen ce se spustim po klancu navzdol...in ko ga vzgem na tak nacin butne z auspuha k da je mel neki zamasen. Vglavnem ni sans da vzge ko je mrzlo...vse sm mu zamenju tut olje,filter za olje in za gorivo, ogrevalne svečke,nov akumolator...ama vsee...en serviser mi je reeku da je kao en srauf gor na masini(povratni ventil neki tazga)...kaj bi blohka blo a kdo kej ve...zihr niso ogrevalne svecke,al pa filter,akumolator to ni....prosm za pomoc! :!:
 
Uporabniški avatar
RKay
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 648
Pridružen: To jun 14, 2005 12:12 pm

Napisal/-a RKay Po jan 09, 2006 12:46 pm

kaj pa če ti nafta zamrznla?-just a question!!!
 
Uporabniški avatar
Catch_me
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Sr apr 07, 2004 3:32 pm

Napisal/-a Catch_me Po jan 09, 2006 1:08 pm

ni do tega, ker ne more tko hitr ni sans....sam vseen lohkaa nardim neki glede tega...sam ne verjamem da je to ker mi tud ko ni blo pod niclo to delal...sam vseen vprasam kaj narest da ne zmrzuje nafta?
 
bsmuk31
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Pe jul 11, 2003 7:39 pm

Napisal/-a bsmuk31 Po jan 09, 2006 1:11 pm

kaj pa elektrika, ali pride do ogrevalnih svečk, malo kable poglej.
Klikni za povezavo na salon.
 
Uporabniški avatar
Catch_me
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Sr apr 07, 2004 3:32 pm

Napisal/-a Catch_me Po jan 09, 2006 1:15 pm

ogrevalne svečke so nove...na armaturi mi kazejo lucke da delajo..ne rabjo dolg da se zagrejejo..kr hitr.. :?:
 
DIZELAŠ
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Pe dec 23, 2005 5:06 pm

Napisal/-a DIZELAŠ Po jan 09, 2006 1:29 pm

Pozdravljen!

Velika možnost da je Nafta slaba,sploh sedaj ko se zelo pritožujejo nad Petrolovo.
Svetujem ti da kupiš od Castrola aditiv Pumpe Duise maš ga za 5000l goriva cena je cca,2000sit.Sam mam dizel motor,pa mi vžiga v prvo tudi pri temp nižjih od -12 kar je bilo letos najmanj.Se pa poslužujem Mol ali Agip črpalk.
Pa Srečno vožnjo!
 
Uporabniški avatar
Catch_me
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Sr apr 07, 2004 3:32 pm

Napisal/-a Catch_me Po jan 09, 2006 1:39 pm

ok mozn to...sam a je tut mozn da je en vijak gor na motorju k je zasraufan nad cevjo k gre iz filtra goriva prot masini...kao en povratni ventil..sam ne vem kaksno ma to funkcijo..a je mozn da je to to...pa to sliko sm na netu najdu da vam pokazem ta vijak oz.ventil...ni moj golf to..
Priponke
5501201_22_11_2005_2005-10-15001p.jpg
 
DIZELAŠ
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Pe dec 23, 2005 5:06 pm

Napisal/-a DIZELAŠ Po jan 09, 2006 1:56 pm

To misliš iber lauf (povratni dovod goriva) To mislim da nebi smel biti razlog,je pa res da če preveč nafte v dovodu (predkomore),je podobna težava kot pri bencinarju.Ko ga prižigaš dodaj malo gasa,če ti ne užge ti ob dolgem zaganjanju ni dobro preveč pohodavat gasa.Je pa to motor ki ima ob odprtem zauhu pri mrzlem motorju tolko komresije,da ti bi moral vžgati če imaš dovode elektronike dobre in svečke(dize) nove. Prvo probaj s tem Aditivom ko boš mel prazen tank pa tankaj na Agip.Omv ali Mol.
Dobro odpravi napako na traktorčku,ki je legenda med dizelaši!
 
Uporabniški avatar
Catch_me
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Sr apr 07, 2004 3:32 pm

Napisal/-a Catch_me Po jan 09, 2006 2:01 pm

ah kje...niti z zauhom pa tut z gasom noce przgat seveda ga pol prevec in mu ni pomoci...svecke(dize)???
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Po jan 09, 2006 3:55 pm

Kolk kilometrov ima? Lahko, da ga pomanjkanje kompresije zajebava?
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Po jan 09, 2006 5:56 pm

si preveril (ko si menjal sveče) če pride napetost do njih ko daš kontakt? Lahko ti res nafta steče nazaj,tako da kupi en nepovratni ventil ter ga namontiraj na cev. Kaj pa a tud če ga mal dlje verglaš,a tud ne vžge? Pač lahko je že motor malce utrujen (slaba kompresija) mraz,pa kaka sveča zanič in zato ne vžge.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
omega2.3td
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Pe dec 09, 2005 9:48 pm
Kraj: Near the withe kiosk

Napisal/-a omega2.3td Po jan 09, 2006 6:34 pm

obstaja možnost da naftni filter ni bil zamenjan predolgo, in da se je svinjarija nabrala v sis, ali pa so šobe slabe in je terba vložke zamenjat oz samo ponovno nastavit. Predlagam da vzameš dol šobe in jih odneseš na Avto Comerce da ti jih prečekerajo, med tem ko jih pa čekerajo pa prepihaj lajtunge, ko jih boš pa nazaj montiral pa viajke na šobah ne pritegni do konca. malo verglaj da se izrine ves zrak iz sistema nato jih pa pritegni.


lp
Srečna budala
 
doo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: Ne avg 14, 2005 12:58 pm

Napisal/-a doo Po jan 09, 2006 7:43 pm

Imel podobne težave na oplu astri td. Zamenjano vse komplet ,svečke,aku., filter..imel sem tudi castrolov dodatek za boljše izgorevanje v gorivu-dizlu,uglavnem probov vse živo.Avto je normaln in takoj vžgal če sem ga spustu po bregu,vžigal je tudi tokom dneva brez problema, če pa je stal preko noči zjutraj ni šans da bi užgal na kluč.In kva jblo narobe,en model pred menoj je namesto bakrene tesnilke na dovodu goriva na naft.fil. dal navadno gumjasto podloško.In ta je sčasoma preperela ni blo več sto procentnega tesnenja ,in po daljšem mirovanju avta-preko noči se je zrak nabral v napeljavi in avto ni vžgal ,rešil me je samo breg. Zamenjal tesnilko z originalno bakreno ,preanliftal, zjutraj užgal ko mina. No tolk moje izkušnje. LP
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo To jan 10, 2006 3:40 pm

No pa da še jest dodam svoje:

1.Preveri če maš sploh štrom na grelnih svečkah
2.Preveri če maš sploh dovod goriva do diz.
3.Glede da ti nekaj butne iz auspuha pri kurblanju pod breg...preveri če maš motor in pumpo v fazi (da ni jermen preskoču).

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Sr jan 11, 2006 9:59 pm

kako ti vergla,a tko k da hoče kresnt,sj veš tisto tatatatatatatatatatta pa hoče kresnt,al ti skoz konstantno vergla se pravi k da nebi nafta prsla not v pumpo?Da nisi po nesreci obrnil tisto plastiko na filtru za odvod goriva nazaj v rezervoar(puščica na plastiki mora biti obrnjena v smeri proti rezervoarju,se pravi da ne sme kazati proti bosch pumpi...Probaj ga gret ene 3 krat pa tud ko se rumena lucka ugasne pocaki se ene 5s,pa kljucx nazaj pa ponovis,pol bos videl a kj drgac vergla al isto kot po prvem gretju?Lahko da ti je jermen preskocil, ce ga porivas obvezno verglaj preden spustis sklopko(v 2.valda).Od kod si?
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Sr jan 11, 2006 10:45 pm

LoL ko je golf dvojka v igri ste pa vsi strokovnjaki? LoL

Let's get down to buisness.

Torej ce ti je mehanih rekel da je nek ventil, bo to ventil na dovodu goriva ki preprecuje da bi gorivo iz bosch pumpe steklo nazaj v rezervoar. Torej prvo preglej ali ti masina sploh dobiva nafto zjutraj.
Drugi razlogi so, svecke ki nedobijo stroma ceprav so nove, preveris to tako da das kontakt in pogledas ce pride strom do njih( primitivna metoda z navadno zarnico in 2ma kabloma)
Tretje je da motor ni v fazi kar mocno dvomim ker kolikor je videti drugace dela.
In pa kvaltiteta oz cistoca nafte.


Kaj vec se trenutno nemorem spomniti ker imam guzvo na msnju :mrgreen:
Bom dodal se kasneje kaj, ko se neham smejati dolocenim izjavam :D
 
Uporabniški avatar
omega2.3td
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Pe dec 09, 2005 9:48 pm
Kraj: Near the withe kiosk

Napisal/-a omega2.3td Sr jan 11, 2006 11:37 pm

mogoče je pa pregorela varovalka svečk,ki se nahaja nad zavornim cilindrom


če pa boschpumpa dobiva nafto pa samo odvij tiste 17ke na šobah pa verglaj pa boš videl kako šprica nafta, če jo sploh ima
Srečna budala
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters Če jan 12, 2006 8:17 am

Če ne bi imel goriva, zakaj bi vžgal pod breg? Zakaj mu vžge čez dan, ko je bolj toplo? Če ne bi delale grelne svečke, mu tudi čez dan zlepa ne bi vžgal itd...

Avtek je verjetno že precej zmatran, veliko km (300 kkm+) pač naredi svoje. Enostavno ni kompresije, ki je pri dizlu glavna za vžig. Pri nizkih obratih (pri zagonu) in hladnih (skrčenih) materialih se ne ustvari dovolj kompresije, gorivo teče not, vendar ne vžge.
Ko ga porine, se motor dosti hitreje zavrti, kar onemogoči kopresiji, da bi uhajala, zato pa vžge in zaradi dosti neizgorete nafte v cilindrih vrže ven polno dima in zakadi pol ulice.
Rešitev je menjava batnih obročkov, za boljšo kompresijo, vidim pa da nisi menjal še vbrizgalnih diz, ki lulajo, namesto da bi pršile nafto. Dobiji se samo vložki (cca. 4 ksit/kom), ki jih menjajo na za to specializiranih servisih (rabijo visokotlačno črpalko za preizkus).
Delno se da problem rešit z večjim predvžigom z obračanjem bosch pumpe, kar pa ni stalna rešitev, ker začne ropotat in slabše vlečt...
Problem s slabih vžigom je pri motorjih z nizko kubikažo (golf 1.6), kar pri ostalih zaradi večjih komor in lažjega doseganja kopresije ne pride toliko do izraza (večina jih je 1.9).
Bomo videli kaj bo, ko bodo sedanji novi dizli (clio, P206, corsa...) z malo kubikažo (1.3 - 1.5) imeli več kot 300 kkm, kako bodo vžigali pri -10 stopinj...
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Če jan 12, 2006 10:03 am

Fora je tut v tem da pravi pri mrzlem vzigu, se pravi zjutraj, nedobi nafte. Zakaj...ja zato ker povratni ventil nedela in se nafta vrne nazaj, predno pride do motorja potegne se kdaj zrak pa smo tu. Je pa tudi res to kar si napisal z kompresijo. Da je pa napisal kaj vec bi mu lahko to ze takoj rekli. Ne pa samo nevzge mi.
 
Uporabniški avatar
Catch_me
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Sr apr 07, 2004 3:32 pm

Napisal/-a Catch_me Če jan 12, 2006 10:51 am

pille kje da jst dobim ta nov povratni ventill...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 5 gostov