Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
maki13
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Pe nov 18, 2005 7:14 pm
Kraj: Ljubljana

problemi!

Napisal/-a maki13 To jan 10, 2006 8:03 pm

Nekaj vprasanj za poznavalce,ravnokar sem se zelo pocasi pripeljal domov.
Avto nima nobene moci,pri speljevanju ga trese,cudn ropota,vibrira,pa tud mal smrdi po bencinu al pa zazganem.Avto je do zdaj delal brez problema.Neki z masino ni vredu sam se mi niti ne sanja kaj bi lahko bilo.Olje sem dolil ampak se vedno ni razlike.
Avto je toyota letnik 93, 125.00km sem ga mislu met do konca studija,ampak ne vem...

Prosim ce mi lahko kdo pove kaj bi lahko bilo,mam obcutek da je slabo!
HVALA!
 
TilenR
Novinec
 
Prispevkov: 174
Pridružen: Ne apr 10, 2005 11:21 am

Napisal/-a TilenR To jan 10, 2006 8:09 pm

Men je to delal ko mi je avto delu sam po treh cilindrih.
Če je slučajn to, takoj k mehaniku!
Ne bi ti pa mogu bolj natančn povedat.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ To jan 10, 2006 8:15 pm

Tako je....avto ti dela po treh cilindrih,torej na enem ni izgorevanja in ti posledično smrdi po bencinu,ker ga meče nazaj v izpušno cev. In če imaš že katalizator,boš le tega zelo hitro uničil,ker bo neizgoreli bencin ravno v njem izgorel.

Najboljš bo,da se nič več ne voziš in greš direktno do mehanika. Pa bo potem on ugotovil,kaj je narobe (vžigalni kabli,....)
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
maki13
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Pe nov 18, 2005 7:14 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maki13 To jan 10, 2006 8:15 pm

Avto je sam 3ure stal,ko sem se prpelu pred solo ni blo problema.Po predavanjih ga vzgem pa takoj ene cudne vibracije,pa zvok.A je mozno da gre res sam po treh cilindrih-vzrok?
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko To jan 10, 2006 8:31 pm

jp...en cilinder (ali več) ti ne dela!
vzrok je lahko vžigalna tuljava, frtajler, kabli, svečke........
prvo na tvojem mestu bi probal našpricat vse kable + stike + frtajler z Wd40 ali čim podobnim....mogoče je samo vlaga....čeprav dvomim, če praviš da je avto stal 3 ure (je še mlačna mašina, vlage pa verjetno tudi ni) vlaga se ponavadi bol nabere čez noč, ali ob dežju...
 
maki13
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Pe nov 18, 2005 7:14 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maki13 To jan 10, 2006 8:37 pm

A je mozno tud kej druzga,zadnje case mi je mal vec olja pil,ampak sem ga zmeraj dolil.A je lahko kej druzga z masino ,oz a je lahko kej zaribal zarad olja?Vidm da vsi pravite da gre po 3 cilindrih pa me zanima a ga lahko sploh do mehanika odpeljem al bom tko se kej pokvaru?
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1943
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko To jan 10, 2006 8:55 pm

a ti zmankuje tudi kaj hladilne tekočine-vode???

če ti je zmankuje, je lahko tudi prepihano tesnilo glave in ti notri teče voda...če je te preveč, ti cilinder ne dela..zato trokira.....samo to je že težka možnost, da bi ti tolko vode vhajalo
 
maki13
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Pe nov 18, 2005 7:14 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maki13 To jan 10, 2006 9:16 pm

Hladilne tekocine je zgleda dost.Sumljiv mi je to ker mi je mal vec olja pil zadnje case,pa do pred par urami je delu brez problema.A je mozno da je tud kej druzga narobe z masino,kaksn jermen,al pa da je ksn cilinder zaribu zarad premal olja?Je mel zadnje 10 dni mal cudn zvok motor,ko da bi neki ruzl v masini,ampak samo 2min pol je blo pa vredu.A je mozno da mi je crknla lucka za olje pa mi je avto lavfu z premal olja?
Zadnjič spremenil maki13, dne To jan 10, 2006 9:21 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Hartkor
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: So sep 03, 2005 8:05 pm
Kraj: Ajzoula

Napisal/-a Hartkor To jan 10, 2006 9:20 pm

Možno da ti olje pije samo na enem cilindru pa ti je tam svečko zapacalo pa zato dela samo na 3 cilindre. Zamenjaj svečke pa boš videl. Z jermeni pa ni nič narobe če ti ne cvilijo pa imaš redno menjan zobati jermen (če ga tvoj avto ima)
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ To jan 10, 2006 9:22 pm

glede tiste lučke za olje. Ko le ta posveti je skorajda prepozno,oz. v motorju skoraj ni več olja. Ker posveti takrat ko je pramalo tlaka.
Močno odsvetujem zanašanje na lučko za olje. Boljše na par tednov preveriti nivo olja,kar te zamudi minutko,dve.

Kaj več pomagati v tem tvojem primeru ne mormo,in dvomim da boš tudi sam kaj lahko rešil. Najboolje da ti pregleda kak mojster pa boš potem videl kako in kaj naprej.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
maki13
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Pe nov 18, 2005 7:14 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maki13 To jan 10, 2006 9:23 pm

Aja pa tud smrdel je kot da se neki zge?Do doma sem prevozu 2km upam da nisem se kej zjebu.
 
Uporabniški avatar
Neyo-Neyo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1064
Pridružen: Sr jan 05, 2005 10:38 pm

Napisal/-a Neyo-Neyo To jan 10, 2006 9:34 pm

SIcer ne vem točno samo imel sem podoben problem avto je laufov čudn k sm dav gas ga je čist zamoril pa ful mi je bencina žru pol smo ugotovil da je bil zanič regulator zraka :lol:
....
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To jan 10, 2006 10:33 pm

en ali več cilindrov ne dela.Vzroki pa so lahko naslednji:
svečke
kabli
razdelilna kapa-oksidirani kontakti
rotor-prebija
ventili-nepravilno nastavljeni oz. zažgani lahko da tudi zaštekani
šobe če imaš multi point(vsak cilinder ima svojo šobo)
počena glava
počeni obročki
luknja v batu
preskočil zobati jermen
pa še kej bi se najdl zarad prevelike porabe olja se ti to ne bi dogajal sam pomoje da ni kej hujšga za začetek poglej svečke pol pa razdelilno kapo in rotor ter kable skor verjetn da je tuki nekje napaka
 
Uporabniški avatar
r4tl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: Ne jan 08, 2006 2:43 pm
Kraj: Ljubljana- Polje

Napisal/-a r4tl Sr jan 11, 2006 1:08 pm

Hja najbols boš delovanje cilindra vidu, če boš vse svečke ven pobral. pa pogledu kakšne so (morajo biti kavno rjave, če so sive je preveč zraka, če so pa črne pa prveč goriva)... en sodelovc je mel podobno toyoto pa mu je stalno 3 svečko kuril (negativni pol), tako da jo je menjal na 10000 km, tako da... če so svečko OK in boš sestavil zadevo nazaj lahko enostavno pogledaš kako je s iskro tako da daješ postopoma, ko avto laufa kabel s svečke dol in poslušaš če poga...ponoči boš videl tudi sled iskre, pri temu snemanju pa bodi pozoren na obnašanje motorja, saj bi moral začeti cukati pri odklopljeni kapci, tako da... če se pri kakšnem cilindru ne zgodi nič in ni opazne razlike, le ta ne deluje pravilno.

Jermen.... če preskoči se ustavi motor, ker se srečajo ventili z bati, tk da... pa še avto ne laufa, ker so ventili zmeraj odprti in tako ni kompresije oz... zmes goriva ne pride v cilinder!

Glede olja pa... ne vem za tojoto, vem za katrco, da brez oljne pume deluje 23 km, brez problema, tk da... to pomoje da ni napaka... lahko pa je smet v vplinjacu ali... hm ne vem...maš že šobe na vbrizgu?
Hm... oče mi je zmeraj pravil da nikoli ne veš vsega;))
 
maki13
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Pe nov 18, 2005 7:14 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maki13 Sr jan 11, 2006 1:19 pm

Zdej cakam soseda k dela na enmu servisu,pa bomo vidl kaj bi lahko blo.Upam da ni kej velik za popravt pa da ga bom sploh lahko do servisa odpelu.Sam da ni kej res zaribal.Upam da je res sam kaksn kabl al pa svecka.Sej v 13letih se je pa mogl neki pokvart...
Za šobe pa ne vem.
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Sr jan 11, 2006 7:15 pm

kaj pa če je kaj s sklopko, ker si napisal, da pri speljevanju trese, smrdi pa lahko od sklopke tut po zažganem...?

lp z
Slika
 
maki13
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Pe nov 18, 2005 7:14 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maki13 Sr jan 11, 2006 7:28 pm

Sem tud na to pomislu,sam mi masina cudn dela,ko da jo neki dusi.Avto je pa zdej na servisu,majstor ga je na hitr pogledu ker so ze zapiral,pa je svecke sprobavu(odkljaplju)pa prav da vsi cilindri lavfajo,je pa cep za olje odpru pa prav da gre pritisk vn?pa neki rozlja v masini.Jutr zjutri ga bojo na tester prklopil pa bojo vidl.Ce pa ne bo nc pokazal pol bojo pa odprl masino,ni druge.
 
maki13
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Pe nov 18, 2005 7:14 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maki13 Če jan 12, 2006 12:50 pm

Evo avto je ze nazaj s servisa,so samo svecke zamenjal,ker jih je zapacal,baje zato ker mi je olje zacel pit,pa bi blo treba teflone menjat samo niso sigurni,pa se dobit jih ne morjo na temu servisu,tko da morem zdej na toyota center se mal pozanimat ce jih majo.A ce se teflone menja a je treba se kej menjat.Pa tud niso 100% da so tefloni??!!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov