Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Maxxo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Po avg 16, 2004 6:24 pm

Clio 1.2 16v v prostem teku cuka

Napisal/-a Maxxo Če jan 12, 2006 8:09 am

Torej gre se za clio letnik 2003. Pred kratkim sem zaradi cukanja menjal svečke, avto je pri speljevanju cukal, ravno tako v prostem teku. Po menjavi svečk je bilo kratek čas dobro, sedaj pa se je cukanje zopet pojavilo. Opazno je v prostem teku, vendar samo če je vklopljenih več porabnikov, recimo ventilacija in gretje zadnje šipe. Če to izklopim avto dela normalno.
Te motnje so dobro slišne zadaj pri izpuhu, kot da bi se za kratek čas prekinilo delovanje motorja, ponavadi cukne 2x zaporedoma.
Nekaj sem že bral glede vžigalnih tuljav, da sploh pri cliotih rade odpovejo, pa me zanima če kdo ve koliko stane ta tuljava (predvidevam da so 4) in kje so te stvari montirane.

Hvala za vse informacije in lep pozdrav!
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Če jan 12, 2006 8:48 am

Po vsej verjetnost gre res za vžigalno tuljavo. Pride ca. 27 čukov... eden izmed razlogov zakaj za kar nekaj let renaulta ne povoham več :) ti kdaj na semaforju crkne? Je mogoče kdaj ful smrdelo v avtu po zažganemu? Ena varianta je tudi, da so kabli za prevert. Ti temperaturo kaže normalno - na polovici ob ca. 5km vožnje?

Drugače pa 1.2 16v - standard je dolivanje sintetičnega olja in te vžigalne tuljave (sicer mi je zadnja delala več kot leto dni - baje so jih zamenjali, ker so prej imeli ene faulty.... nekaterim kolegom so tudi po 2-3 crknile na leto...)
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Maxxo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Po avg 16, 2004 6:24 pm

Napisal/-a Maxxo Če jan 12, 2006 12:18 pm

Ja, tudi sam sem se zaklel da od te znamke niti bicikla več ne kupim. Žal moram avto še odplačat, drugače bi šel že zdavnaj od hiše.
Crknil ni še nikoli, smrdelo je samo 2x ko sem po snegu neuspešno poskušal priti v Rovte (bolj verjetno da je zadišala sklopka).
Temperaturo kaže normalno, mogoče kdaj ko je res mraz za kakšne pol črtice pade, ampak komaj opazno.
Olje sem pa že ob prvi menjavi zamenjal za polsintetiko, pa ga pije opazno manj. Ampak če bi blo samo to...

Tuljave so verjetno vsi menjali na uradnem servisu? Tam me zagotovo ne bodo več videli, razen če se jih drugje ne da kupit. Kje pa se nahajajo te tuljave, a je možno videt katera je odpovedala in če se da to doma zamenjat, oz. pri mehaniku?
 
Uporabniški avatar
Sokol
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To nov 30, 2004 11:03 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Sokol Če jan 12, 2006 12:55 pm

LP

Tuljave se nahajajo levo od motorja, drugace pa jih bos najlažje najdel, če boš snel okrasno plastiko motorja pod njo boš zagledal kable od svečk in če slediš kablom boš prišel do vžigalnih tuljav.Problem je pa v tem, da tudi če ugotoviš katera tuljava ne dela je ne boš mogel zamenjati ker so vse zalite se pravi imajo skupno ohišje tako da lahko menjaš samo celo škatlo.Menjati pa je ni problem ker je privita samo z dvema ali tremi(sej ne vem več točno) torksi!
Avta pa vsekakor ne vozi na uradni servis ker je predrago!
 
Spidojc
Novinec
 
Prispevkov: 487
Pridružen: To nov 29, 2005 6:04 pm
Kraj: ne veste tut ce povem

Napisal/-a Spidojc Če jan 12, 2006 12:56 pm

en moj kolega je mel podoben primer pa je imel samo vbrizgalne šobe za spucat.
sam nevem č je blo pr nemu kej veze kolk električnih porabnikov je imel priklopljenih
Krvav'c je zakon
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Če jan 12, 2006 1:01 pm

jaz mam isti problem da mi v prostem teku včasih cuka sem bil pri mehaniku pa pravi da treba šobe spucat pol bom pa vido kak bo... avto pa je opel vectra b 1.6 16V
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
Sokol
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To nov 30, 2004 11:03 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Sokol Če jan 12, 2006 1:06 pm

Verjemte to niso šobe.Al so kabli ali pa tuljave to je klasični problem pri teh motorjih(tuljave, svečke,loputa in potenciometer gasa) ali pa puščanje pri posodi z aktivnim ogljem.
Ampak po vsej verjetnosti so tuljave.Drugače pa lahko probaš, če mogoče poznaš koga ki ima enak avto z enakim motorjem pa boš takoj videl če so tuljave ali ne.
 
Uporabniški avatar
Clio_16V
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Pe jul 02, 2004 4:45 pm
Kraj: No Adress

Napisal/-a Clio_16V Če jan 12, 2006 2:56 pm

Mi mamo dva cliota doma en je letnik 2001 drugi 2004...prvi se pravi 2001 je imel menjane tuljave in od takrat dela kot urca, je pa res da mu je treba non stop dolivat olje tako kot je to omenu ice. Drugi je letnik 2004 (1,2 16V 33 000km) avto dela od prvega dneva nakupa brez problemov. Olja ne popije skoraj nic oz cca. 3-4mm(odcitano na palici za olje) na 10 000km. Upam da bo tako tut ostalo. Edino kar me moti je skripanje zavor, pa zdej pozimi ucasih volan skriplje kot da bi se drgnu ob plastiko. Ko parkrat obrnes volan levo/desno neha.
 
Maxxo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Po avg 16, 2004 6:24 pm

Napisal/-a Maxxo Če jan 12, 2006 3:53 pm

Nedvomno je nekaj v zvezi z elektriko, saj se motnje pokažejo šele ko je vklopljenih več porabnikov.
Menjana je bila že loputa, prav tako potenciometer pedala plina ter reprogramiran vbrizg, vse to že pri približno 35.000 km. Preden je bila menjana loputa so tudi napeljali ekstra instalacijo za potenciometer pedala (mimo nevemkoliko konektorjev). Pri 22.000 so bile že menjane svečke ker je avto ravno tako cukal. Filter za gorivo je bil menjan pri 30.000 km.
Čudno se mi zdi da se ne prižge nobena kontrolna lučka.

Sokol se mi je zdelo da so tuljave tam. A mogoče veš koliko potem stanejo in ali se jih da kupiti še kje drugje razen pri Renaultu?

Clio_16v tudi mi imamo doma dva, eden je dizel in tudi pri tem so problemi s kontrolnimi lučkami oz. šobami, ker avto dela kljub temu normalno ga še nismo popravljali (je na forumu tudi tema o tem problemu). Zavore škripajo tudi meni, prav tako volan. Za volan se moram še pozanimat s čim ga je treba namazat, so mi ga že enkrat na servisu. Jaz sem imel težave samo ko je bil še v garanciji (hvala bogu) in takrat je bilo menjanih precej stvari.
 
Uporabniški avatar
Sokol
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To nov 30, 2004 11:03 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Sokol Če jan 12, 2006 4:26 pm

To če se jih da kupit kje drugje kot na renoji ne vem mislim pa da kaksne velike izbire nimaš.Edino kaj se je premaknilo je proizvodnja svečk, saj si prej dobil samo od championa sedaj pa jih dela tudi ngk in denso menda pa celo tudi bosch.Tak da če boš imel težave s svečkami (še gdaj) probaj še katere druge.(ker pri tem motorju zaradi čudne postavitve svečk jih pobira kot pri deset let starem ovtu)
Glede cene tuljav pa je tako mislim da je cena okrog 25.000 sit vsaj pred enim letom je bila takšna.
 
Maxxo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Po avg 16, 2004 6:24 pm

Napisal/-a Maxxo Če jan 12, 2006 4:45 pm

Sem klical v Anet in se dobijo tuljave za 12.000 SIT. Verjetno jih bom kar zamenjal, saj je očitno da bodo prej ali slej odpovedale.

Kar se tiče svečk so mi pa že takrat na renoju dali noter championke, pri 22.000 km.

Hvala za vse informacije, bom poročal še naprej ko se polotim popravila.
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Če jan 12, 2006 5:05 pm

Good luck :)
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Če jan 12, 2006 5:27 pm

če imaš sagem vžigalne tuljave,potem je to to. Ker te crkujejo po tekočem traku. Po zamenjavi z drugo je pa potem mir. Tudi beru ime vžigalne tuljave,mislim pa da je okrog 11 - 12 tisočakov.

Kako preveriti katera je zanič. Spodaj na šobah iztikaj konektorje,enega po enega. Torej enega iztakneš in vidiš kako motor dela. Ga natakneš nazaj,in greš na drugega itd. Na tistem ki je zanič ne bo nič spremembe ko iztakneš konektor iz šobo. No,pomoje da sem jst tole zdaj mal zakompliciru,upam pa da razumeš.

Povej še,a ima avto zdaj med vožjo občutno manjšo moč ali ne?

Aja pa še to v prostem teku ti avto ne more cukat :D ampak ti lahko samo trokira ;) se ti ne zdi :)

Preglej še vse gumijaste cevi vakuma. Če se pa sam ne spoznaš najboljš,potem je pa res najboljš da obiščeš mehanika.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Maxxo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Po avg 16, 2004 6:24 pm

Napisal/-a Maxxo Če jan 12, 2006 6:02 pm

Bom šel jutri k mehaniku in bova probala to proceduro, sem razumel kaj si hotel povedat.
Se pravi da se izogibam Sagemovim, upam da jih imajo od kake druge firme.
Med vožnjo ni opazit da bi imel avto manjšo moč, opazi se samo kot sem napisal da malo cukne če pri nizkih obratih krepko pohodim pedalo za plin.
Vem da v prostem teku avto ne more cukat, mislim pa da je tudi ostalim ki so tole brali popolnoma jasno kaj sem mislil povedat.
 
dare8019
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Po dec 12, 2005 7:19 pm
Kraj: Cele

Napisal/-a dare8019 To jan 24, 2006 9:57 pm

Najprej se prepričajte o čem sploh govorite. Clio 1,2 16v ima samo eno vžigalno tuljavo skupaj z vžigalnimi kabli. ki pride okoli 15k
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ To jan 24, 2006 10:43 pm

dare8019 je napisal/-a:Najprej se prepričajte o čem sploh govorite. Clio 1,2 16v ima samo eno vžigalno tuljavo skupaj z vžigalnimi kabli. ki pride okoli 15k


Tako je,v mislih sem imel 1,4 16V motor. Se opravičujem.

Aja še kataloška številka facet-ove vžigalne tuljave za 1,2 16V,če jo bo kdo kdaj potreboval ---> 9.6319
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
DarkDemon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: Po dec 19, 2005 7:05 pm

Napisal/-a DarkDemon To jan 24, 2006 11:19 pm

Clio_16V je napisal/-a:Mi mamo dva cliota doma en je letnik 2001 drugi 2004...prvi se pravi 2001 je imel menjane tuljave in od takrat dela kot urca, je pa res da mu je treba non stop dolivat olje tako kot je to omenu ice. Drugi je letnik 2004 (1,2 16V 33 000km) avto dela od prvega dneva nakupa brez problemov. Olja ne popije skoraj nic oz cca. 3-4mm(odcitano na palici za olje) na 10 000km. Upam da bo tako tut ostalo. Edino kar me moti je skripanje zavor, pa zdej pozimi ucasih volan skriplje kot da bi se drgnu ob plastiko. Ko parkrat obrnes volan levo/desno neha.


Sem imel čist isti problem z tem škripanjem in sm ga zlo enostavno odpravil ene parkat sm našprical notr z maxibrilom(sej vem da sm narobe napisal :P) Glede zavor je pa verjetno zato kr niso več originačlne zavorne ploščice tudi tukaj imam isti problem grozno cvilijo nasplošno pri počasnem ustavlanju. Samo zdej je kar je te ploščice bom obrabil nasledne bom pa necvileče kupu :P :lol:
 
Maxxo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Po avg 16, 2004 6:24 pm

Napisal/-a Maxxo Sr mar 08, 2006 3:18 pm

No, da zaključimo tole debato, končno sem uspel zamenjat tuljavo in zaenkrat kaže da je problem odpravljen. Dobil sem tuljavo firme Bougicord, stane 15.500 SIT. Enako sem imel vgrajeno že od začetka. Če bo kdo kupoval to tuljavo naj pazi ker sem prvo dobil polomljeno na dveh priključkih, tam ko se priklopi na svečko, na koncu kablov.

Hvala vsem za nasvete in lp!
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Če mar 09, 2006 11:29 am

Veliko srečno prevoženih kilometrov ti želim!
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
-tomi-
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Po apr 05, 2004 9:46 pm

Napisal/-a -tomi- Ne okt 08, 2006 10:52 pm

dare8019 je napisal/-a:Najprej se prepričajte o čem sploh govorite. Clio 1,2 16v ima samo eno vžigalno tuljavo skupaj z vžigalnimi kabli. ki pride okoli 15k


morda kdo ve koliko jih ima clio 1,4 8v l.2000 ?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov