Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
damjan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1630
Pridružen: So okt 19, 2002 10:46 am
Kraj: črnomelj

Napisal/-a damjan Ne jan 22, 2006 12:18 pm

mislim da je dovolj saj meni kaže v gepeku na kondenzatorju konstantno 12.9
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Ne jan 22, 2006 12:35 pm

No jst sem skregan z štromom ampak ti bom vseeno probu pomagat :D

Men se zdi da je to kr mal premal. Dj še pomeri,kolk polne,ko imaš ugasnjene luči. Če pride napetost tam nekje od 13.4 - 13.8V potem je vredu. Aja,če daš kaj gasa,a napetost naraste?


MIslim pa da kadar alternator polni preveč (takrat je reglar zanič) kadar pa polni premal (so pa krive diode)

Bo tisti kaj več povedu,ki ima rad teto elektriko.. :D
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
danny
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če nov 28, 2002 7:34 pm

Napisal/-a danny Ne jan 22, 2006 1:15 pm

14V ... preveč (ponavadi gre do 13,5 pri polnem gasu in ugasnjenih lučeh)
pod 12,5.... premalo

vse kar je vmes OK
 
denzl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Sr jul 07, 2004 10:16 pm
Kraj: vodice

Napisal/-a denzl Ne jan 22, 2006 1:38 pm

pod stantgasom je cisto normalno da ti polni 14.2V z prizganimi lucmi. ko das gas ti ne sme prevec nihat napetost.12.8 je defenitivnjo premal zato ti dam se en napotek.
z voltmetrom probaj koliko ti polni na alternatorju.ce ti polni isto nesi alternator popravit če ti pa fila okol 14V potem imas pa slab plus ali minus od alternatorja do akumulatorja.potem pa vzames kabel dost debel kot je za minus za ojačevalce(nevem kok kvadraten je) in samo od alternatorja potegni zico do akumulatorja in je problem resen.

lp
denzl
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Po jan 23, 2006 11:58 am

Bom pa še jest dodal svoje....če maš aku poln,pol more bit nap. na aku-ju med 14V in 14.6V (motor mora laufat in brez kakih porabnikov-nč luči,radia,gretja,..pa ko nabiješ gas do konca,nap na aku-ju ne sme presegat 15V.Ko pržgeš luči pa mora nap. padit za kake 0.5V.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Neyo-Neyo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1064
Pridružen: Sr jan 05, 2005 10:38 pm

Napisal/-a Neyo-Neyo Po jan 23, 2006 12:17 pm

men kaže mal več k 14V k mam pržgan avto pa luči :) in to je normalno sm pomeru pr useh avtih kar jih mamo doma in je pri vseh približno isto ;)
....
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jan 23, 2006 12:24 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Bom pa še jest dodal svoje....če maš aku poln,pol more bit nap. na aku-ju med 14V in 14.6V (motor mora laufat in brez kakih porabnikov-nč luči,radia,gretja,..pa ko nabiješ gas do konca,nap na aku-ju ne sme presegat 15V.Ko pržgeš luči pa mora nap. padit za kake 0.5V.

LP!


Alternator daje 13.8V ven, ne pa 14.5, 14.5 je že zanič akumulator, pa ne daje več ven amperaže dost ampak samo voltažo.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 Po jan 23, 2006 1:07 pm

men v cliotu fila z 14 pri przganih luceh za trenutek pade na 13,5 dokler se obrati ne poberejo nazaj, tko da kr je po 13v ko je avto prizgan in brez vklucenih vecjih porabnikov je neki narobe z alternatorjem. Preveri tudi kabel od alternatorja do akuja, ker pri men je 6mm2 in je presvoh tko da sm zravn dodal se 10mm2 kar se je poznal na napetosti na akuju, ker je bil padec iz alternatorja do akuja tud do 0,7V zej pa dela normalno to se pravi napetost na alternatorju ista kot na akuju.
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Sr jan 25, 2006 3:23 am

nebivedu je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:Bom pa še jest dodal svoje....če maš aku poln,pol more bit nap. na aku-ju med 14V in 14.6V (motor mora laufat in brez kakih porabnikov-nč luči,radia,gretja,..pa ko nabiješ gas do konca,nap na aku-ju ne sme presegat 15V.Ko pržgeš luči pa mora nap. padit za kake 0.5V.

LP!


Alternator daje 13.8V ven, ne pa 14.5, 14.5 je že zanič akumulator, pa ne daje več ven amperaže dost ampak samo voltažo.


Tuki se ne strinjam s tabo.Zakaj?

1.Poglej v autodato
2.Upraš bilokerga avtoelektričarja ki ma nekaj pojma o štromu
3.Pejt mert voltažo na akumulatorju na novem avtu

LP!
p.s.:Pa brez zamere
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Sr jan 25, 2006 8:31 am

Akumulator more it do nekje max 12,5 V
Medtem ko pri prizganem avto je regulirana voltaza 14,4 in seveda voltmetr pri meni tudi tako kaze.

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
MortaL
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: So sep 03, 2005 8:26 am

Napisal/-a MortaL Sr jan 25, 2006 9:16 am

Moj akumulator neprizgan nekje 12,6V, prizgan pa nekje 14,3V. Je pa 5 mesecev star. Ko ne bot tak hudicev mraz pomerim se altenator.
Bolje vrabec v roki kot rak na grlu!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jan 25, 2006 9:38 am

Jst imam voltmeter že serijsko v avtu. na samem akumulatorju mi kaže 12,5V, ko pa avto vklopim mi pa alternator fila z 13,8V. Med vožnjo pa ko imam vklopljene vse luči, radio, brisalce in notranji ventilator pade napetost na 13,4V. Čez 14V mi je šlo samo ob zanič akumulatorju , ki je ven dajal samo še 30A pa čeprav je bil 55Ah, ko sem ga zamenjal z novim pa čez 14V nisem več prišel. Alternator je pa mnogo manjši od navadnega (premer je 8 do 9cm)
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 Sr jan 25, 2006 2:25 pm

poglej kje mas alternator in poisci sraub oz konektor na njemu iz katerega gre najdebelejsi kabel in pomeri kaksno napetost da ko avto laufa, pa pazi da ti nav kaksne roke zagrabil, bistvo je da pomeris na alternatorju oz cim blizje nejmu da vidis ce je mogoce kej z kablom narobe oz. ce je mogoce kontakt oksidiran ipd, ceprov malo vrjetno ampak probej, pol bos pa vidu a je alternator (diode al pa regler) al je kej z napeljavo.


lp
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Sr jan 25, 2006 3:40 pm

nebivedu - tuki se motiš (tisti k obvladamo avtoakustiko vemo za vsak 0.1V kje se skriva) tak da te popravim.

alternator daje ven 14.4-14.8V v optimalnih pogojih brez priklopljenih porabnikov, mam dodatno vgrajen v avtu digitalni voltmeter in sem ga testiral z inštrumentom pa ne odstopa za 0 praktično. 13.8V je pri meni napetost s prižganimi lučmi in ventilacijo na minimumu. Lahk bi se pa reklo da mam štrom do zadnjega miliVolta porihtan v nulo, vse mase dodatne in nove, vsa inštalacija obnovljena in izboljšana, gelni akumulator z 2500A kratkostičnega toka,...
the brand with the three stripes :)
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Sr jan 25, 2006 4:48 pm

Hja mesec dni nazaj mi je mehanik izmeril alternator. Prižgan avto+ luči.
Filalo je čez 14 konstantno. Akumulator je bil star in 45 amperski. Nasvet mehanika (avtoelektričarja): Menjaj akumulator in to z 55 amperskim, ker 45 je čisto premalo, a še malo močno frštekerijo imam notr... Alternator pa je v redu.
V glavnem, če mi on reče, da je 14 kul mu lahko zaupam. Videl pa sem že avto, ki mu je filalo z 11 pa smo ga potem rinili. ;) Imel pa je tekmovalno ozvočenje v Corradu 1.6 dizel. :lol: In seveda un digitalen števček pri akumulatorju, da smo lahko spremljali situacijo.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov