Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
thorin
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Po jan 23, 2006 9:03 am

trzanje in upadanje moči motorja- NUJNO!!!

Napisal/-a thorin Po jan 23, 2006 9:19 am

Pišem v upanju, da mi lahko kdo pomaga...
golf II, letnik 91, 1,6 bencinc 75 KM.
Po prevoženi malo daljši razdalji (npr, 50-80 km) začne motorju drastično upadat moč, nobenih pospeškov ni več, po nekaj dodatnih km začne motor trzat, in to se stopnjuje do take skrajnosti, da moram ustavit, ugasnit motor, počakat 5 min. potem je zopet vse OK, recimo 20, 30 km, potem pa se od začetka:( motor trza tako močno, kot bi recimo pri 90 km/uro v četrti na polno dodajal in spuščal gas. z vžigom ni nikoli težav, vžiga iz prve vedno. Občutek je takšen, kot bi bilo nekja narobe z dovodom goriva, ampka kot rečeno, to se pojavlja šele po daljši prevoženi razdalji, potem ko avto malo ugasnem pa spet OK nekaj časa.
pravkar menjal: kable, bencinsko črpalko, razdelilno kapo, vplinjač.

Je že imel kdo podobne težave???
Hvala
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Po jan 23, 2006 9:38 am

..svečke..
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
bsmuk31
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Pe jul 11, 2003 7:39 pm

Napisal/-a bsmuk31 Po jan 23, 2006 9:39 am

kaj pa če se ti mogoče motor pregreva, kakšno imaš stanje hladilne tekočine?
Klikni za povezavo na salon.
 
thorin
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Po jan 23, 2006 9:03 am

Napisal/-a thorin Po jan 23, 2006 11:16 am

po moje ne svečke, so bile lani menjane, cca. 10.000 km, sploh pa, kot pravim, nikoli problema z vžigom, ali delovanjem motorja, le ko se dobro segreje,, potem malo ugasnem 5 min in zopet npr 30 km dela bp
 
thorin
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Po jan 23, 2006 9:03 am

Napisal/-a thorin Po jan 23, 2006 11:16 am

tudi hladilne tekčine ima dovolj, sem seveda pregledal
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Po jan 23, 2006 11:23 am

Kaj pa če je pumpa za bencin slaba in se po določenem času pregreje... nič drugega mi ne pade na pamet...

Če bi avto zakuhal bi se to očitno poznalo še kje drugje. Razen če je pretok hladilne tekočine slab.
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jan 23, 2006 12:20 pm

Tkole je men delal ko je bila slaba pumpa - vzami flašo mrzle vode(sedaj ko je tak mraz to ne bo težko) in jo polij po pumpi. Če bo takoj avto spet normalno delal, je to pumpa, drugače pa so smeti v kakem filtru in je potrebno zamenjat filter.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Po jan 23, 2006 2:29 pm

zanimivo...glede na to,da si že menjal kable, bencinsko črpalko, razdelilno kapo, vplinjač,bi jst rekel da mogoče spet ena zadeva ni uredu (bencinska črpalka ali pa vplinjač) Hmm probi malce prepihat z zrakom vplinjač,pregledati vakume (gimijaste cevkice) spucati vijak za CO2 ter ga nastaviti.

Lahko pa še probaš tako,da ko bo avto mrzel,iz vplinjača snemi dovodno cev bencina jo napelji v prazno steklenico in nekdo naj ti zavrgla. Potem pa isti postopek ponovi to še pri segretem avtu (najboljš takrat ko boš opazil,da se začenjajo težave) in primerjaj s prvim rezultatom. Pa boš videl a je s pumpo kaj narobe al ni. Po vsej verjetnosti bi skor mogl bil.

Aja še to,podoben primer sem mel pri favoritku....ko se je segrela je enostavno crknila...obrati enostavno padli. Ko se je shladila je bilo spet ok. Zamenjal sem kompler razdelilno kapo in je blo ql (a si ti mogoče menjal samo rotorček ter kapo?)
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
thorin
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Po jan 23, 2006 9:03 am

Napisal/-a thorin To jan 24, 2006 8:21 am

ja v bistvu sem zamenjal rotor in kapo. kar se tiče ostalih delov- vse sem zamenjal v največ razdobju 1 mesca in po nobeni menjani stvari ni avto deloval boljš, tako, da bi v bistvu potemtakem moral pokvarjeno stvar zamenjat s pokvarjeno, kar pa ne verjamem.a kaj veste kako je z lambda sondo? jo ti modeli že imajo? al pa platine?
 
AS_
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne dec 04, 2005 2:53 pm
Kraj: Vas na Gorenjskem:)

Napisal/-a AS_ To jan 24, 2006 8:56 am

Ja, meni se je to dogajalo na R5, ko platine niso bile pravilno nastavljene. Ko smo jih nastavili, je problem izginil. Samo za golfa pa ne vem, ce ima platine :?: :roll:

lp AS_
GTi rocks?!
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 To jan 24, 2006 9:10 am

jih ma ja...sam dvomim da problem tiči v tem, takrat avto cuka hladen topel, podnevi, ponoči, v tujini al doma...ne pa šele po 30km.
jz si upam trdit, da je kriva pumpa za bencin
 
Uporabniški avatar
SENATOR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 737
Pridružen: To sep 14, 2004 6:06 am
Kraj: near Nova Gorica

Napisal/-a SENATOR To jan 24, 2006 9:22 am

En kolega je imel isti problem....pumpa od bencina se je pregrela, pa je avto celo ugasnil.

LP
 
audi80
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: To jan 24, 2006 10:25 am

identicne tezave!!!!!!

Napisal/-a audi80 To jan 24, 2006 10:33 am

Pozdravljeni!Kot je kolega ki je zacel to temo napisal svoje tezave bi rad pripolnil tudi svoje tezave!imam audia 80 letnik 89 pred enim mescem mi je zacel nagajat!avto enostavno ne drzi obratov in po jutranji voznji okoli 20 km avto izgobi moc ter zacne "trokirati"tako da moram avto ogasnit pocakati 2 minuti potem ponovno prizgem ter dela bh!??????????to je zelo nerodno ce se ti too zgodi na ac!avto imam 1 zimo tako da tezave sele odkrivam!ko se pojavi ta problem da mi avto noce drzat obratov se v rezeroarju slisi pokanje kot da nekaj nebi moglo srkat bencina?!za to da avtu zmanka moci nimam ideje!prosil bi vas za nasvet ce lahko pomagate!hvala
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss To jan 24, 2006 10:54 am

Kaj pa termostatski ventil, ki ti ne odpira oziroma premalo odpira pretok pa se ti motor pregreva in posledično izgublja moč.

To težavo sem imel nekoč (pred ene 15 leti) na štiritaktnem Wartburgu, ki je imel VW 1.3 mašino. Odstraniš ta ventil pa sprobaš - sicer v tem mrazu to ni najboljša rešitev, ker se potem motor preveč hladi ampak boš vsaj videl a je to vzrok.
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 To jan 24, 2006 11:10 am

termostat?
ne bi rekel, poleg tega, če se mašina pregreva maš na armaturi vsaj lučko za pregrevanje če že glih cagra ne.
 
audi80
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: To jan 24, 2006 10:25 am

Napisal/-a audi80 To jan 24, 2006 11:19 am

lucka za pregrevanje nic ne zasveti!res pa je da temperatura ne preseze 90 stopinj ki jih potem ko ugasnem avto preseze cisto malo nad 90 (obicajno!)kaj pa bencinska pumpa? neki poka v njej!kaj elektrika?razdelilna kapa?.......ksna ideja kako lahko kaj preverim?
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 To jan 24, 2006 11:30 am

če bi blo karkoli narobe z razdelilcem vžiga bi že v osnovi zajebavu in to ves čas.
jz še kr sumim pumpo, probajta si najt kake znance, ki bi posodli pumpo za en dolg krog, da se prepričata.
 
audi80
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: To jan 24, 2006 10:25 am

Napisal/-a audi80 To jan 24, 2006 11:34 am

treba dobit eno rabljeno pumpo k dela pa zamenat pa probat!ni mi sicer jasno zakaj to naredi samo zjutri k je res mrzlo pa sele po 20 kilometrih?avto je skos zuni pa tam k je je kr precej vlage!je pumpa tko obcutljiva stvar?
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 To jan 24, 2006 11:39 am

niti ne.
je pa stara sigurno in je možnost napak tolk večja.

kot si rekel, probi dobit enega znanca, ki bi ti bil pripravljen posodit pumpo. pa da ne boš tk ozko gledal, tut iz kakega vwja bi mogla ustrezat, samo zdaj pa jz ne vem iz katerih mašin, mogoč ti lahk kdo drug pomaga s tem :?:
 
thorin
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Po jan 23, 2006 9:03 am

Napisal/-a thorin Sr jan 25, 2006 7:53 am

sem dobil sugetsijo, da bi lahko bilo "zamrzovanje fergazerja" se pravi neki je narobe na dovodu toplega zraka v vergazer, pride do zamrzovanja itd... kaj je lahk kaj na tem al je to čist mimo?
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov