Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Kratka življenjska doba lagrov

Napisal/-a Damjan19 To jan 24, 2006 5:50 pm

Menjat sem dal prednja 2 lagra septembra in po nekaj časa je začel s5 tulit. Ker sm mel zle počitnce sm dal mehaniku popravt na garancijo, ker avta nism rabu za v LJ...
in kaj je blo z lagrom: nekako...ne vem kako...je prišla vanj voda.
Zj pa vas, mojstre vprašam: lager z tovarniško napako ali problem tiči kje drugje?
Kaj bi lahko bil vzrok da je lager odneslo na lepše?
Prejšnji so bli 14 let noter, orginalni še, pa so začel po 120000km tulit, ta pa po 10000km
:roll:
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To jan 24, 2006 5:58 pm

sigurno si kupu optimal ležaje
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 To jan 24, 2006 6:08 pm

skf, sng??
neki na s z tremi črkami... ;)
so bli kr dragi, glede na to da govorimo o 5ki...5jurjev na komad
 
hard
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Sr jul 13, 2005 10:35 am

Napisal/-a hard To jan 24, 2006 6:18 pm

Isti primer SKF ležaj po par tisoč šel rakom žvižgat - vzrok slaba kvaliteta baje :?
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare To jan 24, 2006 6:45 pm

zgleda da tud SKF ni več to kar je bil dozdaj sicer nism mel problemov z njimi
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 To jan 24, 2006 8:29 pm

dej mi neki razložit...
zadne dni opažam, da se mi očitno cilinder spredi ne vrača in cel čas po malem bremza in to točn na tej strani, kjer je lager odpovedu. opazu sm šele v nedeljo, zej sm pa fakte povezu.
je možno, da je zarad vročine mast pač mal stekla ven in je njeno mesto voda nadomestila?
ju3 grem takoj zrihtat cilindrček, bi ga sam pa pr -15 ne bom rok zgublu ob tem :)
 
hard
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Sr jul 13, 2005 10:35 am

Napisal/-a hard To jan 24, 2006 8:44 pm

Sigurno je možno da ti je zaradi pregrevanja iztekla mast(nebi bilo prvič) in je not prišla voda in je ležaj šel...
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 To jan 24, 2006 8:56 pm

krivda moja, ni nujno da so SKF slabi v tem primeru
ploščice mam gor že 30000km in jih je še kr več kot tretjino, jz bolj z mašino bremzam in se niti nism posveču ničemur, kar se dogaja okol bremz.
jih bom ju3 dal menjat z enimi mehkejšimi, da bo bol grabl, pa obeenm cilinder prepucat, da se to več ne bo dogajalo.
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr To jan 24, 2006 9:05 pm

...mogoče pa ta SKF sploh ni bil primeren za kolesni ležaj (vlaga, obremenitev, hitrost...), ampak je za kakšen transporten trak in enak samo po meri... tudi to pri nas prodajajo... preveri še gumi zavorno cev, lahko da ti ona povzroča štekanje...
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 To jan 24, 2006 9:37 pm

kako to misliš?
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Sr jan 25, 2006 7:07 am

DrMr je napisal/-a:...mogoče pa ta SKF sploh ni bil primeren za kolesni ležaj (vlaga, obremenitev, hitrost...), ampak je za kakšen transporten trak in enak samo po meri... tudi to pri nas prodajajo...


WTF :?

Vzrok da ležaj hitro crkne, je lahko tudi nepravilna montaža novega ;) o SKF kvaliteti jaz ne bi dvomil, niso najboljši, zadnji šrot pa tudi ne. Da bi zaradi rahlega blokiranja zav. cil. mast istekla iz ležaja - dvomim, polj bi moralo blokirat tako kot da bi imel ročno zategnjeno, voda v ležaj lahko pride samo če so prašne gumice/semeringi fuč.

LP din
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jan 25, 2006 7:15 am

Če imaš možnost pojdi do tinexa v šenčur pri kranju in s seboj imej ležaj, al pa cifro ležaja in naj ti da rusko kopijo tega ležaja(ponavadi so po 1000 sit). Dela preverjeno v vseh pogojih in ima plastično zaporo, da voda ne more do valjčkov v notranjosti.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P Sr jan 25, 2006 7:50 am

nebivedu je napisal/-a:Če imaš možnost pojdi do tinexa v šenčur pri kranju in s seboj imej ležaj, al pa cifro ležaja in naj ti da rusko kopijo tega ležaja(ponavadi so po 1000 sit). Dela preverjeno v vseh pogojih in ima plastično zaporo, da voda ne more do valjčkov v notranjosti.


Lahka mal več poveš glede tinexa. Je to privatnik, ima trgovina, kje prbližn v šenčurju se nahaja, pa če ima mogoče na zalogi ležaje. Za kolega še vedn iščem najugodnejšno varianto, sam problem je k ne vem oznake ležajev v autodati pa tega ni.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jan 25, 2006 8:04 am

Walker_P je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Če imaš možnost pojdi do tinexa v šenčur pri kranju in s seboj imej ležaj, al pa cifro ležaja in naj ti da rusko kopijo tega ležaja(ponavadi so po 1000 sit). Dela preverjeno v vseh pogojih in ima plastično zaporo, da voda ne more do valjčkov v notranjosti.


Lahka mal več poveš glede tinexa. Je to privatnik, ima trgovina, kje prbližn v šenčurju se nahaja, pa če ima mogoče na zalogi ležaje. Za kolega še vedn iščem najugodnejšno varianto, sam problem je k ne vem oznake ležajev v autodati pa tega ni.


Vsak ležaj ima oznako, tko da najbolje da greš v prvo trgovino, kjer prodajajo ležaje za tvoj avto in si prepišeš oznako.

Tinex je v šenčurju pri kranju ob glavni cesti nasproti pumpe. To je mala firma, ki se ukvarja izključno z ležaji in imajo skoraj vse ležaje ki jih rabiš, če jih nimajo ti jih pa naročijo. (Primer - original zadnji ležaj za subaru leone cena 60.000, kopija od 17 do 20k sit, v tinexu 4096 sit, zdržal je pa dalj kot kopija(75k kilometrov) a kakih 50k manj od originala - original je na leonetu zdržal 300k kilometrov)
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P Sr jan 25, 2006 8:07 am

nebivedu je napisal/-a:
Walker_P je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Če imaš možnost pojdi do tinexa v šenčur pri kranju in s seboj imej ležaj, al pa cifro ležaja in naj ti da rusko kopijo tega ležaja(ponavadi so po 1000 sit). Dela preverjeno v vseh pogojih in ima plastično zaporo, da voda ne more do valjčkov v notranjosti.


Lahka mal več poveš glede tinexa. Je to privatnik, ima trgovina, kje prbližn v šenčurju se nahaja, pa če ima mogoče na zalogi ležaje. Za kolega še vedn iščem najugodnejšno varianto, sam problem je k ne vem oznake ležajev v autodati pa tega ni.


Vsak ležaj ima oznako, tko da najbolje da greš v prvo trgovino, kjer prodajajo ležaje za tvoj avto in si prepišeš oznako.

Tinek je v šenčurju pri kranju ob glavni cesti nasproti pumpe. To je mala firma, ki se ukvarja izključno z ležaji in imajo skoraj vse ležaje ki jih rabiš, če jih nimajo ti jih pa naročijo. (Primer - original zadnji ležaj za subaru leone cena 60.000, kopija od 17 do 20k sit, v tinexu 4096 sit, zdržal je pa dalj kot kopija(75k kilometrov) a kakih 50k manj od originala - original je na leonetu zdržal 300k kilometrov)


Hvala Nebivedu. Bom skoču enkrat tja, da si ogledam zadevo, še prej bom mogu skočit v kakšno trgovino pa oznake pobrat. Znajo bit ležaji problem ja.
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Sr jan 25, 2006 2:02 pm

tut men se zdi, da bi mogl neki hujšga bit, kot pa to, da je mal cilinder bloriku in grel lager.
tut stari lager ma tisto plastično dihtongo, da nej bi zadržal vlago, sam mi vsen ni jasn zakaj se gre.
aja, poleg tega, sm šel gledat oznako in piše CFG Germany. kaj je to? SKF so francoski, ne?kaj za božjo voljo sm mel jz not. kr če ugotovim da gre za lager, ki ni skf pa sm ga vseen plaču, bom mehaniku svet na glavo obrnu 8)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov