Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Bohl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Pe jan 20, 2006 2:26 pm
Kraj: Laibach

- 17 stopinj C in TDI

Napisal/-a Bohl Sr jan 25, 2006 9:00 am

Danes mi je v (Golfu IV TDI-74kW) kazal -17 stopinj, jasno mraz ko pes! Prižgem avto in ga pustim ene 5 min prižganga na mestu. Potem, sem speljal in do ogretja na 90, nisem peljal čez 2000 obratov-cca 10-15 min! Pripeljem na avtocesto malo pohodim tja do 3000-3500 pa je sicer normalno pospešil potem pa je nad cca 3500 obrati motor začel "trukirat", skratka kot bi ga dušilo :shock: ..........turbina (upam da ne :( ) ali je to zaradi tega pasjega mraza :?: ???
LjudskiAvto=VW
"Bolje močno lepa, kot lepo močna!"
 
peters
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 503
Pridružen: To avg 05, 2003 12:17 pm
Kraj: PTUJ

Napisal/-a peters Sr jan 25, 2006 9:14 am

Ker je bil motor normalno ogret, verjetno ni napake na motorju ali turbini...
Največja verjetnost je problem z gorivom; ali ti je začela zmrzovati voda v filtru nafte, ali pa je začela zmrzovati nafta v ceveh na dnu avta... Zaradi hitrosti in piša vetra je učinek mraza še večji.
Postavi avto nekam na toplo, dodaj dodatek proti zmrzovanju in ne bi smelo biti problemov.
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport Sr jan 25, 2006 9:22 am

Čimbolj se izogibaj dodatkom, raje toči dobro nafto.


ps. petrol baje zliva umes kar bencin da ne zmrzne, noben se pa ne vpraša kaj
to dela bosh pumpi

L.P.
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr jan 25, 2006 9:23 am

Na takšnem mrazu se iz dizla začne izločati parafin (vosek), ki nemarno zapaca in zaštopa filtre goriva in kakšne vode itd. Žal pod -15 ni učinkovitega dodatka, ki bi 100% deloval.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport Sr jan 25, 2006 9:33 am

Tuki k jst delam (nesmem napisat kje da nebo raklame) mam dizla do -25C brez
aditivov, če mu dodaš še aditiv naj bi zdržal do -40C.
Vozi hitro in reskiraj
 
Bohl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Pe jan 20, 2006 2:26 pm
Kraj: Laibach

Napisal/-a Bohl Sr jan 25, 2006 9:46 am

Tankal sem na Agip-u polno in pa dodal slab deci Michelinovega aditiva na cca 48-49 l nafte! Tko, da aditiv imam v nafti pa je še vedno nad 3500 obratov cuku. Upam, da bo vse OK popoldan ko se bodo temperature zvišale na :oops: -5 stopinj! Drugač pa hvala za komentarje vsem!

p.s.: Po radiu skos opozarjajo (pri prometnih inf.), vozilo v okvari tam pa tam,....... ;) :twisted:
LjudskiAvto=VW
"Bolje močno lepa, kot lepo močna!"
 
Fabia RS
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Če apr 07, 2005 9:39 pm

Napisal/-a Fabia RS Sr jan 25, 2006 10:18 am

To ti je samo slabša nafta. Pr nas je tud te dni med -15 in -25 pa ni nobenih težav z dizlom TDI.
:lol:
 
Bohl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Pe jan 20, 2006 2:26 pm
Kraj: Laibach

Napisal/-a Bohl Sr jan 25, 2006 10:24 am

Fabia RS je napisal/-a:To ti je samo slabša nafta. Pr nas je tud te dni med -15 in -25 pa ni nobenih težav z dizlom TDI.
:lol:


Aja??? :shock: Slabe izkušnje torej z Agipom??? Predlogi OMV???
LjudskiAvto=VW
"Bolje močno lepa, kot lepo močna!"
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Sr jan 25, 2006 10:32 am

Bohl je napisal/-a:
Fabia RS je napisal/-a:To ti je samo slabša nafta. Pr nas je tud te dni med -15 in -25 pa ni nobenih težav z dizlom TDI.
:lol:


Aja??? :shock: Slabe izkušnje torej z Agipom??? Predlogi OMV???

da se vam nau svet podru
jst tankam na petrolu brez aditiva-pa mi avto normalno dela- cdi
zanimivo kaj ne
ja vrjetno je problem v nafti- predvsem mej čimbolj poln tak- ker potem težje zamrzne
lp
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr jan 25, 2006 10:43 am

kljukec je napisal/-a:
Bohl je napisal/-a:
Fabia RS je napisal/-a:To ti je samo slabša nafta. Pr nas je tud te dni med -15 in -25 pa ni nobenih težav z dizlom TDI.
:lol:


Aja??? :shock: Slabe izkušnje torej z Agipom??? Predlogi OMV???

da se vam nau svet podru
jst tankam na petrolu brez aditiva-pa mi avto normalno dela- cdi
zanimivo kaj ne
ja vrjetno je problem v nafti- predvsem mej čimbolj poln tak- ker potem težje zamrzne
lp


V tanku zaradi količine težko zamrzne. Zmrzujejo vedno cevi, kjer je bolj mala količina.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P Sr jan 25, 2006 11:07 am

Da ne boste tople vode odkrili. Prvo kot prvo nafta ne zmrzne, no usedline bi nej zmrznale, če ne vrjamete probite tko kt je že en napisal v 1,5l plastenko natočte nafto pa jo čez noč puste zun pa boste vidl kva se dogaja pr teh temperaturah v vašem tanku.
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Sr jan 25, 2006 11:20 am

Walker_P je napisal/-a:Da ne boste tople vode odkrili. Prvo kot prvo nafta ne zmrzne, no usedline bi nej zmrznale, če ne vrjamete probite tko kt je že en napisal v 1,5l plastenko natočte nafto pa jo čez noč puste zun pa boste vidl kva se dogaja pr teh temperaturah v vašem tanku.


No povej,kaj se dogodi? Točn odgovor je bil od infiniti-ja in še od nekaterih:

Evo ti bom še jst neki citiru,bo še najhitrejše, kot pa da ti pišem.
Priloga:
DIESELSKO GORIVO POZIMI - Nekaj koristnih informacij !
Kaj je lahko vzrok za težave pri uporabi dieselskega goriva v zimskem času ?
Dieselsko gorivo ima v primerjavi z drugimi gorivi vrsto prednosti. Izjema so le njegove nizkotemperaturne lastnosti. Princip delovanja dieselskih motorjev namreč zahteva uporabo goriva s čim nižjo temperaturo samovžiga. Za njegovo proizvodnjo se zato uporabljajo naftne frakcije z visoko vsebnostjo »normalnih parafinov«. Prav ti pa so zaradi svojega visokega strdišča glavni »krivci« za težave v zimskem času. Pri nizkih zunanjih temperaturah se tako dokaj hitro pričnejo iz goriva izločati mikroskopsko majhni kristali parafina, kar se v začetni fazi odraža v njegovi motnosti. Z nadaljnjim zniževanjem temperature se ti kristali pričnejo združevati, kar ima za posledico zmanjšanje pretoka, sčasoma pa lahko to privede tudi do popolne prekinitve dovoda goriva. Mesta, ki so na ta pojav najbolj občutljiva so fini filtri za gorivo, do tvorbe parafinskih zamaškov pa lahko pride tudi na drugih mestih, kot so grobi filter, črpalka, rezervoar ter najbolj izpostavljeni deli vodov
za gorivo.


NEKAJ PRAKTIČNIH NAPOTKOV S KATERIMI LAHKO SAMI VPLIVAMO NA MOŽNOST NASTANKA TEŽAV Z DIESELSKIM GORIVOM V ZIMSKEM ČASU:
- redni pregledi in vzdrževanje sistema za dovod goriva na vozilih. Pri tem moramo še posebno pozornost posvetiti filtrom (jih očistiti, odstraniti morebitno vodo ali umazanijo, po potrebi pa tudi zamenjati). Zelo priporočljivo je, da tak pregled opravimo pred zimsko sezono;
- pri skladiščenju goriva na domačem dvorišču ali začasnem skladiščenju na deloviščih, je potrebno redno preverjati stanje rezervoarjev in goriva v njem . Zelo priporočljivo je rezervoar občasno popolnoma izprazniti, ga pregledati in iz njega odstraniti morebitno nesnago ali odsedlo vodo (kondenz) – na to naj bi bili še posebej pozorni prav pred nastopom zimske sezone;
- blago v rezervoarju naj se v zimskem karseda pogosteje obrača (menjuje). Ob daljšem mirovanju goriva, ki je izpostavljeno mrazu, lahko pride do izločanja in odsedanja parafina, kar lahko povzroči ekstremno poslabšanje nizkotemperturnih lastnosti goriva pri dnu rezervoarja in s tem težave že pri samem izhodu goriva iz njega. Te težave lahko zmanjšamo z uporabo dodatkov, ki vsebujejo tudi aditiv proti odsedanju parafina (WAFI) ;
- najbolj izpostavljene dele rezervoarjev ter cevovodov po možnosti dodatno zaščitimo pred vremenskimi vplivi, tako v pogojih stacionarnega skladiščenja, kot tudi na vozilu;
- v dnevih, ko se pričakujejo zelo nizke zunanje temperature naj vozila ne bi parkirali na vremensko zelo izpostavljenih mestih. Zaradi hladnih delov motorja in zunanjih vplivov pride namreč še do dodatne podhladitve goriva. Ko pričakujemo temperature pod –12C (te so danes že dokaj zanesljivo napovedane), se priporoča tudi preventivna uporaba enega od dodatkov za znižanje filtrirnosti – aditivi, petrolej);


Naj pa še povem,da v nekatere novejše avtomobile,ni priporočljivo oz. je prepovedano dajati dodatne aditive. Če ne veste,se pozanimajte na pooblaščenem servisu.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr jan 25, 2006 1:18 pm

kljukec je napisal/-a:
Bohl je napisal/-a:
Fabia RS je napisal/-a:To ti je samo slabša nafta. Pr nas je tud te dni med -15 in -25 pa ni nobenih težav z dizlom TDI.
:lol:


Aja??? :shock: Slabe izkušnje torej z Agipom??? Predlogi OMV???

da se vam nau svet podru
jst tankam na petrolu brez aditiva-pa mi avto normalno dela- cdi
zanimivo kaj ne
ja vrjetno je problem v nafti- predvsem mej čimbolj poln tak- ker potem težje zamrzne
lp


MIslim da ima tvoj cdi vrsto grelcev da vse štima
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
AuDi_
Novinec
 
Prispevkov: 323
Pridružen: To sep 06, 2005 3:35 pm
Kraj: Novo mesto /Mb

Napisal/-a AuDi_ Sr jan 25, 2006 1:27 pm

ja vrjetno je problem v nafti- predvsem mej čimbolj poln tak- ker potem težje zamrzne


Če se pozimi vozite le na krajših progah, priporočamo tudi, da v izjemno hladnih zimskih dneh ne natočite polne posode goriva. Manjšo količino goriva namreč s povratno zvezo goriva iz motorja lažje ogrejemo, pri manjši količini goriva pa se izloča tudi manj parafina.
Strokovnjaki tudi močno odsvetujejo dodajanje bencina dizelskemu gorivu, še zlasti pri avtomobilih s sodobnimi dizelskimi motorji z neposrednim vbrizgom goriva. Bencin v dizelskem gorivu namreč spremeni mazalne lastnosti goriva, kar lahko poškoduje črpalko za gorivo in druge mehanske dele motorja.


vir : http://www.motorevija.si/l3.asp?L1_ID=31&L2_ID=62
danes brez podpisa
 
DIZELAŠ
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Pe dec 23, 2005 5:06 pm

Napisal/-a DIZELAŠ Sr jan 25, 2006 8:40 pm

Pozdravljeni!
Tudi pri nas je temp. presegla -22stopinj.Zjutraj ob 5h, sem se peljal mimo letališča Brnik proti Ljubljani je na kazalcu temp.bila -23,5.Sem zjutraj 2x grel svečke,res mam dodatek od Castrola pa je vžgal v prvo.Lahko rečem ob gretju kabine in 25 prevoženih Km. je temp.končno prišla na delovno 90 stop.Sem pa večinoma menjal vse prestave pred 1900 obrati in vozil do max2600 obratovV.prestava cca130-140km/H.Sicer mam še star motor1.9 TDI 90ks z bosch pumpo.V tvojem primeru Šoba -tlačilka,ne verjamem da z motorjem kaj narobe .Možnost je ta da je veliko večji pritisk doziranja goriva,ki pa zahteva optimalno pretočnost v primeru Šoba-Tlačilka in posledično večjo moč motorja ..itd.Je pa pospeševanje preko 3-3,500 obratov in še preko kod praviš,že kar hudo za te temp. pod-17 če v V. prestavi doseže hitrost od 150-180km/h posledično pa večji pristisk doziranja goriva.Razlog,kot so omenili predhodniki pretočnost v cevkah do šob.
Lep pozdrav!
Zadnjič spremenil DIZELAŠ, dne Sr jan 25, 2006 8:44 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
mikko
Novinec
 
Prispevkov: 245
Pridružen: Pe okt 07, 2005 10:33 am

Napisal/-a mikko Sr jan 25, 2006 8:44 pm

OMV dizel najbolj , pa avta ti ni treba posebno ogrevat...max 3min
 
Uporabniški avatar
car_freak
Novinec
 
Prispevkov: 219
Pridružen: Če mar 17, 2005 12:13 am
Kraj: Domzale

Napisal/-a car_freak Sr jan 25, 2006 9:31 pm

Še moje mnenje, imam Stilota 1,9Jtd 115, pri -17 zjutraj je vžgal brez večjih problemov. Nato sem ga pustil še teči 15 min in je bilo vse BP.
Je pa danes imel svak probleme za C5 2,2Hdi pa ga ima v garaži čez noč. Nato je šel v LJ in mu je tam začel avto trokirati, da je domov prišel z avtovleko :(
Prav tako je nečakinji zmrznil P-206 1,4Hdi, je klicala na Rodex nato in so rekli, da je danes sigurno že deseta ki je klicala.
Še nekaj glede 1,9JTD, nekje sem prebral, da ima grelec filtra? Je to res?
Povzetek vsega tega je, da je bilo danes pač premrzlo za naše traktorje :huh:
 
Uporabniški avatar
Župa
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 510
Pridružen: Sr dec 24, 2003 9:33 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Župa Sr jan 25, 2006 10:03 pm

Baje ni vredu dizla ogrevat na mestu, sploh pa ne 15 minut. Mislm da neki zarad mazanja al nevem česa. Ampak res ne ogrevat na mestu. Lepo vžgeš avto, se lepo počas pripneš naštimaš in greš. Max 2 minuti. Jaz lansko leto ko sem bil na Kronpaltzu je bil cel tedn -20 stopinj pa niti enkrat nisem mel problemov. Lepo vsakič avto vžgal in se odpeljal. Je pa zato mel probleme en Čeh, k je pa vsako jutro pred smučanjem šel iz apartmaja dol in vžgal avto in šel nazaj gor in tko pustu avto da lavfa nekje 20 minut. Ta 4. dan mu avto sploh ni več vžgal. Zdej nevem a je to zarad tega al ne.

U glavnem mislim da ni fajn avta na mestu gret.

lp
NIC HUDEGA NI, CE SE VAM NIC NE DA.
VAZNO JE, DA SE VAM NIC NE VZAME!
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Sr jan 25, 2006 10:53 pm

INFINITI je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
Bohl je napisal/-a:
Fabia RS je napisal/-a:To ti je samo slabša nafta. Pr nas je tud te dni med -15 in -25 pa ni nobenih težav z dizlom TDI.
:lol:


Aja??? :shock: Slabe izkušnje torej z Agipom??? Predlogi OMV???

da se vam nau svet podru
jst tankam na petrolu brez aditiva-pa mi avto normalno dela- cdi
zanimivo kaj ne
ja vrjetno je problem v nafti- predvsem mej čimbolj poln tak- ker potem težje zamrzne
lp


MIslim da ima tvoj cdi vrsto grelcev da vse štima


Kaj pa nej jest rečem k mam sam grelne svečke notr?Pa je bil avto celo noč uzuni,pa je zjutri takoj užgal.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
matcho
Uporabnik
 
Prispevkov: 1019
Pridružen: Če jan 09, 2003 7:25 pm

Napisal/-a matcho Če jan 26, 2006 12:00 am

Jaz imam 1.9 TDI pa v 4 letih nisem imel niti enkrat probleme z nafto pozimi.

Avto vjutro kresne v sekundi, pa je celo noč zunaj. Pa tudi kasneje pri vožnji ni nobenih problemov. Nazadnje sem tankal na Petrolu.
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov