


Bohl je napisal/-a:Fabia RS je napisal/-a:To ti je samo slabša nafta. Pr nas je tud te dni med -15 in -25 pa ni nobenih težav z dizlom TDI.
Aja???Slabe izkušnje torej z Agipom??? Predlogi OMV???
kljukec je napisal/-a:Bohl je napisal/-a:Fabia RS je napisal/-a:To ti je samo slabša nafta. Pr nas je tud te dni med -15 in -25 pa ni nobenih težav z dizlom TDI.
Aja???Slabe izkušnje torej z Agipom??? Predlogi OMV???
da se vam nau svet podru
jst tankam na petrolu brez aditiva-pa mi avto normalno dela- cdi
zanimivo kaj ne
ja vrjetno je problem v nafti- predvsem mej čimbolj poln tak- ker potem težje zamrzne
lp
Walker_P je napisal/-a:Da ne boste tople vode odkrili. Prvo kot prvo nafta ne zmrzne, no usedline bi nej zmrznale, če ne vrjamete probite tko kt je že en napisal v 1,5l plastenko natočte nafto pa jo čez noč puste zun pa boste vidl kva se dogaja pr teh temperaturah v vašem tanku.
Priloga:
DIESELSKO GORIVO POZIMI - Nekaj koristnih informacij !
Kaj je lahko vzrok za težave pri uporabi dieselskega goriva v zimskem času ?
Dieselsko gorivo ima v primerjavi z drugimi gorivi vrsto prednosti. Izjema so le njegove nizkotemperaturne lastnosti. Princip delovanja dieselskih motorjev namreč zahteva uporabo goriva s čim nižjo temperaturo samovžiga. Za njegovo proizvodnjo se zato uporabljajo naftne frakcije z visoko vsebnostjo »normalnih parafinov«. Prav ti pa so zaradi svojega visokega strdišča glavni »krivci« za težave v zimskem času. Pri nizkih zunanjih temperaturah se tako dokaj hitro pričnejo iz goriva izločati mikroskopsko majhni kristali parafina, kar se v začetni fazi odraža v njegovi motnosti. Z nadaljnjim zniževanjem temperature se ti kristali pričnejo združevati, kar ima za posledico zmanjšanje pretoka, sčasoma pa lahko to privede tudi do popolne prekinitve dovoda goriva. Mesta, ki so na ta pojav najbolj občutljiva so fini filtri za gorivo, do tvorbe parafinskih zamaškov pa lahko pride tudi na drugih mestih, kot so grobi filter, črpalka, rezervoar ter najbolj izpostavljeni deli vodov
za gorivo.
NEKAJ PRAKTIČNIH NAPOTKOV S KATERIMI LAHKO SAMI VPLIVAMO NA MOŽNOST NASTANKA TEŽAV Z DIESELSKIM GORIVOM V ZIMSKEM ČASU:
- redni pregledi in vzdrževanje sistema za dovod goriva na vozilih. Pri tem moramo še posebno pozornost posvetiti filtrom (jih očistiti, odstraniti morebitno vodo ali umazanijo, po potrebi pa tudi zamenjati). Zelo priporočljivo je, da tak pregled opravimo pred zimsko sezono;
- pri skladiščenju goriva na domačem dvorišču ali začasnem skladiščenju na deloviščih, je potrebno redno preverjati stanje rezervoarjev in goriva v njem . Zelo priporočljivo je rezervoar občasno popolnoma izprazniti, ga pregledati in iz njega odstraniti morebitno nesnago ali odsedlo vodo (kondenz) – na to naj bi bili še posebej pozorni prav pred nastopom zimske sezone;
- blago v rezervoarju naj se v zimskem karseda pogosteje obrača (menjuje). Ob daljšem mirovanju goriva, ki je izpostavljeno mrazu, lahko pride do izločanja in odsedanja parafina, kar lahko povzroči ekstremno poslabšanje nizkotemperturnih lastnosti goriva pri dnu rezervoarja in s tem težave že pri samem izhodu goriva iz njega. Te težave lahko zmanjšamo z uporabo dodatkov, ki vsebujejo tudi aditiv proti odsedanju parafina (WAFI) ;
- najbolj izpostavljene dele rezervoarjev ter cevovodov po možnosti dodatno zaščitimo pred vremenskimi vplivi, tako v pogojih stacionarnega skladiščenja, kot tudi na vozilu;
- v dnevih, ko se pričakujejo zelo nizke zunanje temperature naj vozila ne bi parkirali na vremensko zelo izpostavljenih mestih. Zaradi hladnih delov motorja in zunanjih vplivov pride namreč še do dodatne podhladitve goriva. Ko pričakujemo temperature pod –12C (te so danes že dokaj zanesljivo napovedane), se priporoča tudi preventivna uporaba enega od dodatkov za znižanje filtrirnosti – aditivi, petrolej);
kljukec je napisal/-a:Bohl je napisal/-a:Fabia RS je napisal/-a:To ti je samo slabša nafta. Pr nas je tud te dni med -15 in -25 pa ni nobenih težav z dizlom TDI.
Aja???Slabe izkušnje torej z Agipom??? Predlogi OMV???
da se vam nau svet podru
jst tankam na petrolu brez aditiva-pa mi avto normalno dela- cdi
zanimivo kaj ne
ja vrjetno je problem v nafti- predvsem mej čimbolj poln tak- ker potem težje zamrzne
lp
ja vrjetno je problem v nafti- predvsem mej čimbolj poln tak- ker potem težje zamrzne
Če se pozimi vozite le na krajših progah, priporočamo tudi, da v izjemno hladnih zimskih dneh ne natočite polne posode goriva. Manjšo količino goriva namreč s povratno zvezo goriva iz motorja lažje ogrejemo, pri manjši količini goriva pa se izloča tudi manj parafina.
Strokovnjaki tudi močno odsvetujejo dodajanje bencina dizelskemu gorivu, še zlasti pri avtomobilih s sodobnimi dizelskimi motorji z neposrednim vbrizgom goriva. Bencin v dizelskem gorivu namreč spremeni mazalne lastnosti goriva, kar lahko poškoduje črpalko za gorivo in druge mehanske dele motorja.
INFINITI je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:Bohl je napisal/-a:Fabia RS je napisal/-a:To ti je samo slabša nafta. Pr nas je tud te dni med -15 in -25 pa ni nobenih težav z dizlom TDI.
Aja???Slabe izkušnje torej z Agipom??? Predlogi OMV???
da se vam nau svet podru
jst tankam na petrolu brez aditiva-pa mi avto normalno dela- cdi
zanimivo kaj ne
ja vrjetno je problem v nafti- predvsem mej čimbolj poln tak- ker potem težje zamrzne
lp
MIslim da ima tvoj cdi vrsto grelcev da vse štima
Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov