lisko je napisal/-a:Mislim da misli bosch črpalko......
Nafto prepoznaš tako ,da če probaš mal s prstom potegnit po tem mestu boš mel masten a ne preveč črn prst...... vonj tudi menda poznaš? Med tem, ko olje je dost dost bolj črno na dotik in tudi gostejše (dost slabšega vonja ko nafta)
Drgač pa .... prosim če se nasljednjič potrudiš vsaj s kok tok pravilnim pisanjem, če ti že ločila delajo probleme.
lisko je napisal/-a:Mislim da misli bosch črpalko......
Nafto prepoznaš tako ,da če probaš mal s prstom potegnit po tem mestu boš mel masten a ne preveč črn prst...... vonj tudi menda poznaš? Med tem, ko olje je dost dost bolj črno na dotik in tudi gostejše (dost slabšega vonja ko nafta)
Drgač pa .... prosim če se nasljednjič potrudiš vsaj s kok tok pravilnim pisanjem, če ti že ločila delajo probleme.
RedBull™ je napisal/-a:Po vsej verjetnosti pušča tam,kamor pride pripeta zajla za gas. Notri maš eno pušo (ne spomnim se točn že) ampak se jo da zamenjat,pa je potem mir.
JoeLoe je napisal/-a:Lahko, da imaš težave z delovanjem ventilov za vbrizg nafte v rotacijski črpalki. Odvisno katera je vgrajena...
Če se ta zaskoči bi lahko bila posledica, da kak vžig izpusti, ker pa se zaradi zaskočenega ventila nabere večji pritisk v rotacijski črpalki, pa nafta brizgne ven pri ročici za dodajanje plina - tam je le en o-ring, ki pa prav visokega pritiska ne zmore. Lahko tudi, da je vzrok za problem povratni ventil, ta v resnici regulira pritisk v rotacijski črpalki in odvečno nafto pošlje po povratnem vodu nazaj v tank za gorivo.
Skratka, rabiš nekoga, ki se spozna na rotacijske črpalke.
menik je napisal/-a:JoeLoe je napisal/-a:Lahko, da imaš težave z delovanjem ventilov za vbrizg nafte v rotacijski črpalki. Odvisno katera je vgrajena...
Če se ta zaskoči bi lahko bila posledica, da kak vžig izpusti, ker pa se zaradi zaskočenega ventila nabere večji pritisk v rotacijski črpalki, pa nafta brizgne ven pri ročici za dodajanje plina - tam je le en o-ring, ki pa prav visokega pritiska ne zmore. Lahko tudi, da je vzrok za problem povratni ventil, ta v resnici regulira pritisk v rotacijski črpalki in odvečno nafto pošlje po povratnem vodu nazaj v tank za gorivo.
Skratka, rabiš nekoga, ki se spozna na rotacijske črpalke.
klical sem avtoelektriko Klemen Meglič Medvode,povedal je da vzrok moji težav elektronika na bosch pumpi,za puščanje nafte pravi da je mozno na kasni cevki ali senzorju,pravi če bi bila pumpa švo da avto nebi imel moč in se kaj podobno,cena popravila računalnika je 250 evra,a veš za katerga cenejšo varianto..hvala
Po forumu brska: Mojca558 in 9 gostov