Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
gabrijelF
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: To mar 16, 2004 5:27 pm
Kraj: Nova Gorica

feltna - problem

Napisal/-a gabrijelF Če jan 26, 2006 7:43 pm

Imam sledeči problem. Na hyundai lantra l.96 mi je včeraj na Pokljuki spustila ena guma zadaj. In to počasi, preko noči. Dam gor rezervo in danes grem na amzs v Ljubljano, da mi al popravi al pa kupim par novih gum, k itak so zdej s popusti. Najraje bi kar novi dve gumi kupil, ker itak zadaj leva je slaba, ma noter zračnico in je že bla flikana, desna pa je spustila zdej, pa še kormoran so in so zanič (od prejšnjega lastnika).
Vprašam mehanika, kako in kaj svetuje in mi da gumo s feltno (alu) vred v vodo (nč dol pobral), pr strani je puščalo in prjavi, da je problem v feltni, da bi blo treba speskat, da tud z novo gumo bi puščalo, da je kao rjasto. Zdej, jz se na feltne ne spoznam, samo vizualno zgleda čisto v redu, tudi rob. Peskanje pa se mi zdi čisto nekaj drugega ... a je možno, da je kaj z robom narobe na notranji strani, pa se ne vidi, da guma ne tesni 100%? če je malo rje al pa svinjarije mi pomoje lahkoto en vulkanizer porihta al je treba na obnovo platišč?

hvala za pomoč!
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Če jan 26, 2006 7:57 pm

alu feltna ti je lahko edin oksidirala kar je pri starejših hyundaih kar pogost pojav pri original alu feltnah tko da ti predlagam da snameš gumo in tisto oksidacijo očistiš in pobarvaš z enim srebrnim sprejem pa je (če ni preveč oksidirana) kormoran gume pa sploh niso slabe mogoče tko praviš zarad imena ampak spadajo pa pod michelin tko kot sava pod good year in zimskih jast osebno sigurno ne kupim drugih kot kormoran no to je samo moje mnenje
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Če jan 26, 2006 7:57 pm

Te hyundai-e alu felte se res začnejo luščiti - predvsem pri starejših modelih. Ampak ok,lepo počasi...po robu lahko spušča če je gor "nabita" utež in po možnosti ni prava,tako da pride malce pod rob gume ter pušča (to se da rešit z drugačnimi utežmi) Druga možnost že omenjena na začetku je ta,da se da dol gumo,se po robu fajn spuca z brusnim papirjem ter se za ziher namaže z nekakšno "tesnilno smolo" ki se uporablja predvsem če so platišča rjava,da se namaže okoli roba (torej tudi ta problem je rešljiv) Obstaja možnost,da je platišče udarjeno in zaradi tega spušča (pač tlele bi pa bilo platišče dati poravnati)

Torej na kratko...vulkanizer bi lahko porihtal,v najslabšem primeru pa obišči drugega vulkanizerja.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
ANJCI
TÜV ekspertinja
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: So jun 18, 2005 5:45 pm

Napisal/-a ANJCI Če jan 26, 2006 8:03 pm

To kar se ti je pripetilo je kar pogosti pojav...emšo dela svoje :lol:
Nisi napisal kakšno imaš platišče...alu ali jekleno.
V primeru da je jekleno ti ne preostane drugega kot da daš sedež platišča kjer sedi peta gume speskati in pobarvati .( obstaja tudi začasna tesnilna masa katero naneseš na rob platišča, kjer sedi guma s tem da jo je potrebno pred tem z žičnato krtačo temeljito očistiti )
V primeru da je alu platišče je potrebno sedež samo postružiti tako da se odstrani barva in ponovno posprejati in zmontirati..
Je pa res če so pnevmatike stare imajo v peti gume oddtis od sedanjega platišča tako, da če boš platišče uredil je velika verjetnost , da še vedno ne bo tesnilo...
Najcenejša varijanta je zračnica ;)
 
Uporabniški avatar
gabrijelF
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: To mar 16, 2004 5:27 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a gabrijelF Če jan 26, 2006 9:39 pm

hvala, ste me kar pomirili, tudi sam sem takoj pomislu na šmirglpapir pa kakšno smolo ne pa na peskanje ... :?
platišče je alu, sej to sem napisu, in res je original hyundai. Sej pol sem mu tud reku, da naj da zračnico noter, ampak žal na amzs NIMAJO zračnic. :evil: pol sem mu pustu feltno tam, ker je blo že pozno in bom šou jutri nabavt zračnico pa naj mi naredijo. Sej vem, bolj praktično bi blo, da bi ga nadrl, pobasu feltno in se jutri odpelju drugam, samo je vztrajal, naj jo kar tam pustim ...
Do konca zime bo že zdržalo, pol bom pa šou k mojmu vulkanizerju v Gorico k se poznamo pa bo že uštimu kot je treba, ko bom dajal letne gume gor... sej bi že zdej šou tja, samo zadnji par gum je itak samo še za to sezono, zato se mi je zdelo brezveze popravljat in sem šel na AMZS, ker sem računal, da bom kupil 2 novi gumi in kot član uveljavil še dodaten popust ... to bi se najbrž tudi zgodilo, če bi bili malo bolj prizadevni ...
 
AS_
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne dec 04, 2005 2:53 pm
Kraj: Vas na Gorenjskem:)

Napisal/-a AS_ Ne jan 29, 2006 7:08 am

Jaz imam isti problem. Spuščajo mi 3 gume na original alu(vsaj mislim da so :D ) feltnah od suzuki swifta 1.3 gti. Obiskal sem 2 vulkanizerja in nobeden mi noce pobrusiti roba in ga nalakirati oz. vsaj pustiti, da avto pustim tam dvignjen medtem ko se lak na feltnah suši.
Kaj naj naredim? peskanje teh feltn se mi ne splača..raje kupim nove vendar trenutno nimam $?

P.S. zracnice mi tudi noceta dat notri!

lp AS_
GTi rocks?!
 
Uporabniški avatar
gabrijelF
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: To mar 16, 2004 5:27 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a gabrijelF Pe feb 17, 2006 7:17 pm

čau,
danes sem bil pri vulkanizerju v zvezi s tem. Pobrusil je rob feltne in ga namazal s hermetikom. Vsak normalen bi ti moral pomoje to naredit (razen če ni AMZS Ljubljana, kjer so nespoti, ker je dela za 5 minut za eno feltno). Sicer ta rešitev ni povsem trajna, hermetik lahko tudi spusti. Za trajno rešitev pa ni treba dat felten peskat, lahko daš obnovit samo notranji del (pobrusi-prelakira) ali pa to narediš sam, če feltna ni hudo načeta.
 
Uporabniški avatar
lexuss
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 638
Pridružen: Ne nov 20, 2005 11:33 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a lexuss So feb 18, 2006 12:03 pm

kup si komplet novih platišč, to odstran za nadalna leta useh skrbi
golf 3 vr6
 
Uporabniški avatar
gabrijelF
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: To mar 16, 2004 5:27 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a gabrijelF Ne feb 19, 2006 5:33 pm

ja sej to razmišljam, da bi kupu pač 4 nove feltne pa ta stare porihtu za zimske gume. neki pa me zanima ... sem razmišljal, da bi namesto 14 col nabavil 15 col in bi potem mel namesto 195/60-14 dimenzijo 195/60-15 ali 195/50-15. to bi sicer mogu homologirat, ampak to ni panike. Bolj me skrbi, če bi bila zaradi tega OBČUTNO večja obraba končnikov in ležajev, ki niso prav poceni, če bi jih mogel bolj pogosto menjat. Meni se zdi, da ne bi smelo bit hudo, ne gre namreč za neke ekstreme dimenzije ... kako je s tem?
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Ne feb 19, 2006 5:43 pm

zivjo..
nisem bral vseh komentarjev ampak samo 1 post...
mehanik ti je lahkot ko povedal ampak se lahko popolnoma moti..
meni se je 1x cez not to tal spraznila guma.pol sem sel h vulkanizerju da pogleda.Jo je napolnil, dal v vodo in je vidu da je puscala ob rabu feltne (alu) in pol je dal gumo dol, vse lepo spucal in zdaj je qool.Je pac prisla neka smet med feltno in guma in se je guma spraznila.Ni bilo potrebno nobenega peskanja :P
LP
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov