Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
xbox
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: To jan 31, 2006 10:06 pm

clio 1.5 dci 65km problem

Napisal/-a xbox Sr feb 01, 2006 1:23 am

Ko v 4 in 5 prestavi pri priblizno 2000 obrati pohodim plin do konca, obrati sunkovito narastejo do nekje 2500-3000, nato se ustavijo tam za 1-2 sekundi in nato spet pocasi grejo dalje...vse to ob konstantnem drzanju polnega plina. Ve mogoce kaj bi lahko to bilo??
Baje da na turbini ne dela ventil ali vetrnica(nekaj od tega,se ne spoznam ravno) in bi bilo treba obnovit trurbino... Meni se to zdi malo sumljivo. A ni tak da ce je kaj na turbini da avto pol nikamor ne gre? Kr meni to dela samo pri določenih obratih, drugače pa gre avto normalno. Aja pa tudi nobena kontrolna lučka se ni prižgala nikoli in tudi sklopka je bila stestirana in je vredu.

hvala, lp
 
DIZELAŠ
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Pe dec 23, 2005 5:06 pm

Napisal/-a DIZELAŠ Sr feb 01, 2006 8:48 am

Pozdravljen!
Xbox,če se ne motim morda krivo tipalo za merjenje obratov ali sam obratomer v armaturi.Sam sem mel problem,pri dostavniku ko se je polomil polž za merjenje hitrosti.Razlog bila vlaga in mraz,ker je zmrznil.Če motor normalno teče,če ni cukanja,odvečnega ropotanja,žvižganja v turbini ni nič narobe.Je bilo pa zadnje dneve precej mraza in vlage se potrebuje vsaj 10-20km za doseganje delovne temp.90stop.
V tem času ti ne priporočam zabijana obratov preko 3000 in konca,ki je nahujša smrt za turbino,motor.itd.Itak vetrnica dela,če avto vleče potem se vrti normalno,drugače bi ropotalo ali žvižgalo.Na Renault minutki naj ti ga priklopi na računalnik in izmeri moč motorja.Turbina itak prispeva 40%navora,moči in še več.
Dobro odpravi napako.
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent Sr feb 01, 2006 1:12 pm

kot je rekel dizelaš .- verjetnoje problem v števcu.

ker če bi bilo kaj s turbino bi se moral avto tudi dejansko tako obnašati (števec hitrosti) kot si napisal....se pravi ko zahodiš, te mora zalimati na zic (dober pospešek), nato par sekund dobesedno obstati na določenih obratih (konstantna hitrost) ter nato spet nadjevati zvezno s pospeševanjem (in večanjem hitrosti).


v kolikor pa avto pospešuje normalno od trenutka ko stopiš po gasu potem definitivno ni trubina...ampka zgolj nekaj v zvezi s prikazovanjem vratljajev.


LP
 
xbox
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: To jan 31, 2006 10:06 pm

Napisal/-a xbox Sr feb 01, 2006 3:24 pm

hvala za odgovore!

vincent: ja hitrost narašča dokaj zvezno, samo dela pa z obrati in mašino kot da bi kuplunga drsela...nato pa kod da bi primla pri ca. 3000 obrati. Ni pa novebih posebnih zvokov iz mašine, čisto normalno dela... le občutek je taki kot da bi malo zmes pri pospeševanju kuplungo stisno,ko pride prek 2000 obratov...

DIZELAŠ: glede ogrevanja motorja se vedno zelo držim pravil za turbo motorje... sem bi že prejšnji tedenl pri enem mehaniku in je z roko šel tam ko je turbina in je reko da ne dela vetrnica... avto je bil prižgan in jaz sem mu mogo dat malo gasa... hmm meni je to malo čudno da nebi delala, kr avto ma normalno končno hitrost in vse... A je treba kaj plačat za priklop na računalnik?
 
DIZELAŠ
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Pe dec 23, 2005 5:06 pm

Napisal/-a DIZELAŠ Sr feb 01, 2006 7:19 pm

To ti težko rečem,glede plačila.Mislim pa da če že je morda npr 5000 sit ne bo veliko s primerjavo,da boš mel mirno vest in da se lahko mirno voziš.Mislim pa da če ne bo nič narobe,da se ti bodo prijazno zahvali za skrb.Vseeno pa se spodobi nekaj ponudit že zaradi lepe geste.
dobro uredi)
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Sr feb 01, 2006 8:45 pm

Zdravo!

Temu mehaniku jaz nebi preveč verjel, če z roko ugotavlja delovanje turbine, ki je zaradi izpušnih plinov ogreta na krepko čez 100 stopinj.....

Če avtomobil vleče zvezno potem verjetno ni težava v motorju ampak v elektroniki števca oz v tipalu na motorju. Vsekakor pa je 3000 RPM pri 65KM dizlu zelo veliko. V peti prestavi cca 130km/h in tu ne moreš pričakovati več veliko od tako slabotnega motorja.

Kar se tiče ogrevanja hladnega motorja pa dokler ne doseže delovne temperature ga nikar ne priganjaj čez 2000RPM, saj je dovolj moči v nižjih vrtljajih.

LP Tristan01
 
xbox
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: To jan 31, 2006 10:06 pm

Napisal/-a xbox Sr feb 01, 2006 9:29 pm

tristan01: avto je bil ohlajen! zanimalo me je samo če je to možno preverit da ne dela vetrnica, in kaka je posledica če ne dela! Za taki mali avto gre pri 3000 obratih zelo dobro, sploh pa moj ko je čipan...očitno se še nisi vozo s čem podobnim!

DIZELAŠ: Hvala!

Pozna kdo kakega mehanika ki bi to vedo v mariboru ali okolici? To za vetrnico mi je reko en mehanik v račah, ki se bavi z servisiranjem renaultov...
Sem se pa danes peljaj pa ni nič več obratov nabijalo kake pol ure, pol pa jih je 2x samo v 4. prestavi... Tak da mi zaj še bol nič ni jasno... Enkrat jih ful nabija, enkrat malo, enkrat pa nič :roll: Očitno bom se res mogo pelat v Lj. k rsr- u...
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Sr feb 01, 2006 10:33 pm

Tuk pametnih odgovorov da kr res ni :roll:

@xbox:Tebi bo kuplunga kmal zdrava za menjavo.To kar ti dela je zdrsovanje kuplunge.

@tristan01:Sori ampak očitno ti še nisi dizla vozu:3000 rpm je mal več kot polovico (dizlska mašina v os. vozilu se vrti od 4600rpm-5300rpm ).

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Sr feb 01, 2006 11:36 pm

Jest dam glas za sklopko.

Dobro poslušaj motor medtem ko se ti to zgodi. Če boš še slišal, da obrati narastejo je sigurno sklopka. Avto pa konstanto pospešuje zato, ker sklopka ne spusti popolnoma, ampak samo drsi in v tistem območju motor pobegne. Ko se ti to začne dogajat maš lahko do popolno uničene sklopke še kakšna dva tedna, lahko pa tudi celo leto. Moraš pa s čipanim avtomobilom računati tudi na hitrejšo obrabo drugih delov, kjer zaradi večjega navora zelo nastrada ravno sklopka.

Če bi bila turbina pri koncu, bi se to poznalo pri slabih pospeških, nižji končni, nikakor pa ne pri obratih.
Slika
 
xbox
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: To jan 31, 2006 10:06 pm

Napisal/-a xbox Če feb 02, 2006 10:04 am

Mate je napisal/-a:Jest dam glas za sklopko.

Dobro poslušaj motor medtem ko se ti to zgodi. Če boš še slišal, da obrati narastejo je sigurno sklopka. Avto pa konstanto pospešuje zato, ker sklopka ne spusti popolnoma, ampak samo drsi in v tistem območju motor pobegne. Ko se ti to začne dogajat maš lahko do popolno uničene sklopke še kakšna dva tedna, lahko pa tudi celo leto. Moraš pa s čipanim avtomobilom računati tudi na hitrejšo obrabo drugih delov, kjer zaradi večjega navora zelo nastrada ravno sklopka.

Če bi bila turbina pri koncu, bi se to poznalo pri slabih pospeških, nižji končni, nikakor pa ne pri obratih.


jaz sem tudi takoj mislo,da je to sklopka... pol sem pa dal avto na test sosedu,ki je 20 let mehanik pri amzs, kjer so testirali sklopko in je rekel da dela tak kot more oz. da ni sklopka kriva... Zaj recimo mi je avto 2 dni dokaj normalno delal, le 2x je nabilo obrate, zadnja dva mesca pa jih je konstatnno zabijalo a ne vedno isto... tak da enkrat dela normalno, enkrat pa ne... pomojem to res ni sklopka al se motim?
Renault minuta je pa pri nas v mariboru, renault en tedn :roll: za en tedn se moreš naprej naročit če hočeš da ti samo avto na računalnik dajo, za kar imajo 5min dela... jao to so za ubit :evil:
 
DIZELAŠ
Novinec
 
Prispevkov: 166
Pridružen: Pe dec 23, 2005 5:06 pm

Napisal/-a DIZELAŠ Če feb 02, 2006 11:23 am

Ja res slaba reklama za to vašo minutko v Mb.Verjetno je zima dostim naredila probleme,da se posložujejo te minutke.Veliko folka je pa tudi malomarnega,ko ima čas pa servisira avto.Ni čudno da nekateri potem stokajo pa to pa ono.Če menjaš,olje,filtre,kdaj kako ključavnico namažeš,..itd ma da dela avto kakor švicarska ura.Ni mi pa jasno,kakšni so razlogi da so ta vozila tako občutljiva na določene male pomankljivosti npr.gorivo.Servise pa predpisane na 30 000lm, malo nelogično.
Lep pozdrav!
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Če feb 02, 2006 12:30 pm

xbox je napisal/-a:jaz sem tudi takoj mislo,da je to sklopka... pol sem pa dal avto na test sosedu,ki je 20 let mehanik pri amzs, kjer so testirali sklopko in je rekel da dela tak kot more oz. da ni sklopka kriva... Zaj recimo mi je avto 2 dni dokaj normalno delal, le 2x je nabilo obrate, zadnja dva mesca pa jih je konstatnno zabijalo a ne vedno isto... tak da enkrat dela normalno, enkrat pa ne... pomojem to res ni sklopka al se motim?


Potem je pa edina možna varianta še števec oz. merilnik vrtljajev. Samo v tem primeru bi se skok obratov zelo verjetno pojavil v vseh prestavah in ne samo v najvišjih dveh. To in sklopka sta edini dve možnosti, ker se le pri teh dveh lahko pojavi odstopanje glede na razmerje obrati motorja/hitrost v določeni prestavi. Če je to skok za 500 obratov bi se pomoje morala slišati občutna razlika v zvoku motorja. Če se zvok enakomerno stopnjuje, potem ni sklopka, ampak nekaj v zvezi z meritvijo obratov, če se pa jasno sliši da obrati narastejo enako kot pravi števec je pa lahko edino sklopka, ker so ostali elementi togo sklopljeni.
Slika
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Če feb 02, 2006 7:14 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Tuk pametnih odgovorov da kr res ni :roll:

@xbox:Tebi bo kuplunga kmal zdrava za menjavo.To kar ti dela je zdrsovanje kuplunge.

@tristan01:Sori ampak očitno ti še nisi dizla vozu:3000 rpm je mal več kot polovico (dizlska mašina v os. vozilu se vrti od 4600rpm-5300rpm ).

LP!


Seveda se vrtijo toliko samo vprašanje je zakaj bi ga priganjal v takšne obrate. Vozim 80KM različico, pa je za normalno vožnjo do 2300RPM več kot dovolj, 3000RPM je kot sem že zapisal v 5 prestavi že 130km/h. Tudi pri hitri vožnji ne vidim razloga tiščanja do blokade, saj pri teh motorjih nad 4000 RPM opazno upade moč (v peti prestavi pa tako ne doseže niti 4500 RPM). Celo za zelo dinamično vožnjo na meji dirkanja je priganjanje do 3500 RPM dovolj. Če bi kdaj vozil Clia bi opazil da pri pretikanju nad 4000 RPM samo izgubljaš, saj je motor večino časa v vrtljajih kjer začne moč pojemati - tega ne trdim na pamet, ampak sem preskusil na nekem hribovitem odseku ceste s štoparico.

LP Tristan01
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Če feb 02, 2006 9:41 pm

tristan01 je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:Tuk pametnih odgovorov da kr res ni :roll:

@xbox:Tebi bo kuplunga kmal zdrava za menjavo.To kar ti dela je zdrsovanje kuplunge.

@tristan01:Sori ampak očitno ti še nisi dizla vozu:3000 rpm je mal več kot polovico (dizlska mašina v os. vozilu se vrti od 4600rpm-5300rpm ).

LP!


Seveda se vrtijo toliko samo vprašanje je zakaj bi ga priganjal v takšne obrate. Vozim 80KM različico, pa je za normalno vožnjo do 2300RPM več kot dovolj, 3000RPM je kot sem že zapisal v 5 prestavi že 130km/h. Tudi pri hitri vožnji ne vidim razloga tiščanja do blokade, saj pri teh motorjih nad 4000 RPM opazno upade moč (v peti prestavi pa tako ne doseže niti 4500 RPM). Celo za zelo dinamično vožnjo na meji dirkanja je priganjanje do 3500 RPM dovolj. Če bi kdaj vozil Clia bi opazil da pri pretikanju nad 4000 RPM samo izgubljaš, saj je motor večino časa v vrtljajih kjer začne moč pojemati - tega ne trdim na pamet, ampak sem preskusil na nekem hribovitem odseku ceste s štoparico.

LP Tristan01


Ja noo...veš...potemtakem si ti bolj penzionerski tip šoferja.Sej moj ford tut ne doseže 5200 rpm v 5. zato pa pride obratomer v 5. na 4800 (tm kjer je navišja moč) in se tam tut ustav.Tak da ne vem noo...kup si avto.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 So feb 04, 2006 2:01 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:
tristan01 je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:Tuk pametnih odgovorov da kr res ni :roll:

@xbox:Tebi bo kuplunga kmal zdrava za menjavo.To kar ti dela je zdrsovanje kuplunge.

@tristan01:Sori ampak očitno ti še nisi dizla vozu:3000 rpm je mal več kot polovico (dizlska mašina v os. vozilu se vrti od 4600rpm-5300rpm ).

LP!


Seveda se vrtijo toliko samo vprašanje je zakaj bi ga priganjal v takšne obrate. Vozim 80KM različico, pa je za normalno vožnjo do 2300RPM več kot dovolj, 3000RPM je kot sem že zapisal v 5 prestavi že 130km/h. Tudi pri hitri vožnji ne vidim razloga tiščanja do blokade, saj pri teh motorjih nad 4000 RPM opazno upade moč (v peti prestavi pa tako ne doseže niti 4500 RPM). Celo za zelo dinamično vožnjo na meji dirkanja je priganjanje do 3500 RPM dovolj. Če bi kdaj vozil Clia bi opazil da pri pretikanju nad 4000 RPM samo izgubljaš, saj je motor večino časa v vrtljajih kjer začne moč pojemati - tega ne trdim na pamet, ampak sem preskusil na nekem hribovitem odseku ceste s štoparico.

LP Tristan01


Ja noo...veš...potemtakem si ti bolj penzionerski tip šoferja.Sej moj ford tut ne doseže 5200 rpm v 5. zato pa pride obratomer v 5. na 4800 (tm kjer je navišja moč) in se tam tut ustav.Tak da ne vem noo...kup si avto.

LP!


Očitno si vajen TDI motorjev, ki se res vrtijo višje vrtljaje kot DCI. Če imaš priložnost preiskusiti DCI motor naredi kakšen km z njim in boš opazil da potrebe po priganjanju ni. Če te priložnoti nimaš te povabim na krog ali dva, da ti praktično dokažem svoje trditve. Moj stil vožnje je vse prej kot počasen, dnevno delam cca 200km, po BC pa je povprečje vožnje 65+ km/h, kar niti ni tako malo. O penzionerskem načino vožnje pa bi lahko tudi kakšno rekla, ampak zaenkrat ugotavljam, da s svojim načinom vožnje z lahkoto sledim tempo vožnje po naši prestolnici, pa tudi na AC nič ne zaostajam.

LP Tristan01
 
Uporabniški avatar
CERES
Novinec
 
Prispevkov: 439
Pridružen: Če dec 22, 2005 2:27 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CERES So feb 04, 2006 5:00 pm

tristan01 je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:
tristan01 je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:Tuk pametnih odgovorov da kr res ni :roll:

@xbox:Tebi bo kuplunga kmal zdrava za menjavo.To kar ti dela je zdrsovanje kuplunge.

@tristan01:Sori ampak očitno ti še nisi dizla vozu:3000 rpm je mal več kot polovico (dizlska mašina v os. vozilu se vrti od 4600rpm-5300rpm ).

LP!


Seveda se vrtijo toliko samo vprašanje je zakaj bi ga priganjal v takšne obrate. Vozim 80KM različico, pa je za normalno vožnjo do 2300RPM več kot dovolj, 3000RPM je kot sem že zapisal v 5 prestavi že 130km/h. Tudi pri hitri vožnji ne vidim razloga tiščanja do blokade, saj pri teh motorjih nad 4000 RPM opazno upade moč (v peti prestavi pa tako ne doseže niti 4500 RPM). Celo za zelo dinamično vožnjo na meji dirkanja je priganjanje do 3500 RPM dovolj. Če bi kdaj vozil Clia bi opazil da pri pretikanju nad 4000 RPM samo izgubljaš, saj je motor večino časa v vrtljajih kjer začne moč pojemati - tega ne trdim na pamet, ampak sem preskusil na nekem hribovitem odseku ceste s štoparico.

LP Tristan01


Ja noo...veš...potemtakem si ti bolj penzionerski tip šoferja.Sej moj ford tut ne doseže 5200 rpm v 5. zato pa pride obratomer v 5. na 4800 (tm kjer je navišja moč) in se tam tut ustav.Tak da ne vem noo...kup si avto.

LP!


Očitno si vajen TDI motorjev, ki se res vrtijo višje vrtljaje kot DCI. Če imaš priložnost preiskusiti DCI motor naredi kakšen km z njim in boš opazil da potrebe po priganjanju ni. Če te priložnoti nimaš te povabim na krog ali dva, da ti praktično dokažem svoje trditve. Moj stil vožnje je vse prej kot počasen, dnevno delam cca 200km, po BC pa je povprečje vožnje 65+ km/h, kar niti ni tako malo. O penzionerskem načino vožnje pa bi lahko tudi kakšno rekla, ampak zaenkrat ugotavljam, da s svojim načinom vožnje z lahkoto sledim tempo vožnje po naši prestolnici, pa tudi na AC nič ne zaostajam.

LP Tristan01



:EE :EE :EE

Vse lepo ste povedali tako da ima zelo za malo povedati. Res je zakaj bi avto teral do končne hitrosti oz. blokade? Saj je to pri dizlu zelo nespametno početi,ne? ;)

Vsak ima svojo vožnjo tako da medsebojnni prepiri ne pripeljejo nikamor... ;)

Zmenita se pa naredita par krogov in tako bosta dokazala svoje.. ;) :twisted: :D

LP
remember: it can always get worse!
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Ne feb 05, 2006 1:40 pm

tristan01 je napisal/-a:Očitno si vajen TDI motorjev, ki se res vrtijo višje vrtljaje kot DCI. Če imaš priložnost preiskusiti DCI motor naredi kakšen km z njim in boš opazil da potrebe po priganjanju ni. Če te priložnoti nimaš te povabim na krog ali dva, da ti praktično dokažem svoje trditve. Moj stil vožnje je vse prej kot počasen, dnevno delam cca 200km, po BC pa je povprečje vožnje 65+ km/h, kar niti ni tako malo. O penzionerskem načino vožnje pa bi lahko tudi kakšno rekla, ampak zaenkrat ugotavljam, da s svojim načinom vožnje z lahkoto sledim tempo vožnje po naši prestolnici, pa tudi na AC nič ne zaostajam.

LP Tristan01


Vozu sem DCi motor pa priznam da je res kar praviš.Pri Dci-ju je res nesmiselno ga tiščat,ker mu kmal moč upade.Moj dizl začne lepo vlečt pr 2000 rpm. in konstntno brez kakega upadanja moči vleče vse tja do 4800 rpm.Kar je pa nad 4800 rpm,se pa čuti da ne potegne več.Sicer ga lahk 1.,2. in 3. nabijem na 5500 rpm,sam je brezveze ker takrat že lep čas ne vleče niakmor.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Po feb 06, 2006 11:22 am

Pa si siguren da ni sklopka?
Slika
 
xbox
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: To jan 31, 2006 10:06 pm

Napisal/-a xbox To feb 07, 2006 1:09 am

Nixxon je napisal/-a:Pa si siguren da ni sklopka?


jaz tudi to najbol sumim... samo če bi bla sklopka bi vedno moralo to delat oz. moralo bi bit vedno slabše al se motim? Kr zaj mi je naprimer avto čudežno normalno delal 4 dni, danes pa je spet začelo isto delat :shock: V petek sem bil na original servisu in so ga priklopli na računalnik in ne pokaže nobene napake... je pa serviser tudi malo probal z ročno sklopko pa pelo se en krog po dvorišču in je reko da vse dela normalno...hja in res je delalo 3 dni, vse do danes :evil:
Najbol smešno pa je vseskupaj to, da mi je pred tem že en serviser ko dela na amzs, peljal avto k njim v delavnico in so testirali sklopko (jaz sem mel že sklopko naročeno in pripravleno za montažo!) pa je reko da dela normalno, da je brezveze menjat! Tak da mi res ni več jasno! Za piko na i, pa sem peljal eneme serviseru v Rače pri Mariboru(če ga kdo pozna), ki bi naj bil specialist za renoje in je reko da ne dela vetrnica na turbini al ventil (nekaj takega,se ne spoznam na to) in da je to krivo, da treba dat turbino obnovit :shock:
Ma kdo kaki predlog? Pozna kdo koga ki se spozna na te zadeve,da bi lahko peljal avto na pregled, pomožnosti iz štajerskega konca?
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate To feb 07, 2006 7:49 am

Če gre avto normalno, se pravi da normalno pospešuje in doseže enako hitrost kot pred tem pojavom se pri turbini sigurno vse vetrnice vrtijo. Kaj bi mel tuki kakršenkoli ventil pri turbini zraven mi pa tudi ni jasno. Prav tako turbina ne more povzorčit skoka obratov, ne da bi avto sorazmerno s skokom obratov pospešil, kar pomeni, da bi te pri takem skoku hudo nalimalo v zic, kar bi sigurno opazil in se verjetno ne bi pritoževal :twisted:

Edina stvar, ki lahko spremeni razmerje obratov motor/kolesa je sklopka... razen če ti avto v 4. in 5. koplje, kar pa tudi ne gre.
Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 9 gostov