Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Vžigalni kabli

Napisal/-a sonček Sr feb 01, 2006 7:50 pm

Pozdravljeni
Kakšni vrstni red je za vžig s pomočjo kablov.
En avto,ki ima poln akumolator in eden, ki ima prazen akumolator kako vse poteka s pomočjo kablov. Sam nekako vem kako gre in sem tud parkrat probal sam zanimam me če sem delov pravilen postopek da mi nebi slučajno skurlo kakšno elektronko.
Če se ne motm najprej daš na prazn akumolator(+ ali -),potem pa na polni akumolator (+ in -) kako je pa za dol vzemat v kakšnem vrstnem redu,da bom vedel in da bodo tud drugi vedl. Če sem narobe napisal me nej kdo poprav.Navodil žal nimam.

lp
 
atko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Če mar 04, 2004 10:12 am
Kraj: mb

Napisal/-a atko Sr feb 01, 2006 7:54 pm

najprej daš(-) na drug (-)minus,pol pa(+) na drug(+)plus :D,če je čist prazen aku mal počakat,pa iz katerga avta daješ štrom mal zvišat vrtljaje in to je to ;)
 
Uporabniški avatar
Gti-Driver
Novinec
 
Prispevkov: 250
Pridružen: To apr 13, 2004 9:28 pm

Napisal/-a Gti-Driver Sr feb 01, 2006 7:56 pm

Ma kake bedne teme eni odpirate!!! :jao:
Ka ma zaj veze ge daš kable prlej gor, ale pa prlej doj zemeš. Pa tuj če se ger kaj malo ziskrij, tuj nede tak včasek se vrag zel!!! ;)
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Sr feb 01, 2006 7:58 pm

Gti-Driver je napisal/-a:Ma kake bedne teme eni odpirate!!! :jao:
Ka ma zaj veze ge daš kable prlej gor, ale pa prlej doj zemeš. Pa tuj če se ger kaj malo ziskrij, tuj nede tak včasek se vrag zel!!! ;)


Vrstni red je pomemben.
Očitno si že eden ki teg sploh ni vedel.
lp
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Sr feb 01, 2006 8:16 pm

te ga pa povej...mene tut zanima :o
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Sr feb 01, 2006 8:54 pm

Zakaj pa bi bil pomemben vrstni red? :shock: saj pa to ni neka visoko tehnološka, digitalna zadeva od Nase. Pazit moraš samo da plusa ne nasloniš na šasijo, in da ti minus ne pade po + terminalu od akumulatorja, in to je to. Ponekod tudi piše da se avta ne smeta dotikat, vendar se mi še to zdi brezveze (razen če imaš takega ki ima plus na šasiji).
ukvarjam se z elektriko že 10 let, in to ne za brezveze
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Sr feb 01, 2006 10:20 pm

sebaveh je napisal/-a:Zakaj pa bi bil pomemben vrstni red? :shock: saj pa to ni neka visoko tehnološka, digitalna zadeva od Nase. Pazit moraš samo da plusa ne nasloniš na šasijo, in da ti minus ne pade po + terminalu od akumulatorja, in to je to. Ponekod tudi piše da se avta ne smeta dotikat, vendar se mi še to zdi brezveze (razen če imaš takega ki ima plus na šasiji).
ukvarjam se z elektriko že 10 let, in to ne za brezveze


Kot prvo zakaj je v navodilih to tako natančno opisan,kot drugič je sigurno pomembno lahko pa zmečeš tiste kable gor pa sam upaj da nov šla kakšna varovalka sam ne pol jambrat zakaj ne delajo ".........". Ko sem enkrat to probal je takorekoč pošmircal ker ni bilo po vrstnem redu...... nej še kdo kej pove.....
lp
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Sr feb 01, 2006 10:41 pm

seveda sm bil že priča enemu absurdnemu poskusu vžiga...vžgal se je le kabel, ne pa motor....in to ker je osel na enem akuju dal na plus, na drugem pa minus.
nekateri delate sranje iz vsega na tem svetu.
 
Uporabniški avatar
Volvo5er
Novinec
 
Prispevkov: 418
Pridružen: To sep 13, 2005 6:15 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Volvo5er Sr feb 01, 2006 10:42 pm

najpomembnejše pa je da daš rdeč kabl na plus in črnega na minus ;)
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Sr feb 01, 2006 11:04 pm

kakor koli kabla že priključuješ,v obeh primerih morš pazit,da ne narediš stika. To je pa tud vsa umetnost!
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
danny
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Če nov 28, 2002 7:34 pm

Napisal/-a danny Sr feb 01, 2006 11:06 pm

Najbolj zanimivo je bilo pa to, ko smo hotl en avto vžgat na cesti, pa možak za vse na svetu ni pustil, da bi ga vžgali takoj.... ker naj bi jermen preskoču :shock:

Važno je le, da se + in - ne zmešata, če tokokrog skleneš s + ali - je pač čisto vseeno....

Predstavljajte si zaprt krog, in je vseeno kje ga odpreš/zapreš... Če so žice sklenjene tok teče, če pa niso pa ne... To je vsa štromarska logika.
lp
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Sr feb 01, 2006 11:13 pm

danny je napisal/-a:Najbolj zanimivo je bilo pa to, ko smo hotl en avto vžgat na cesti, pa možak za vse na svetu ni pustil, da bi ga vžgali takoj.... ker naj bi jermen preskoču


Tale je mal zamešal vžiganje preko kablov in z porivanjem. Pri vžigu s porivanjem avta lahko preskoči jermen če je men kaj zanano.

Sem pa opazil pri določenih avtomobilih ne pusti - na akumulator ampak na blok od motorja. Torej knjigo z navodili v roke pa brat.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Če feb 02, 2006 12:10 am

OMG kakšne teme..... :roll:

Tko kot bi Jeremy reku : "Next thing we know, we're going to talk about Britains loudest windsheald wipers..."

The inhumanity.... :lol:
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R Če feb 02, 2006 1:08 am

evo ti postopek, če ga že tok hočeš. Avta k ma povhn akumulator parkeraš tko, da bojo kabli dosegl na akumulator druzga avta, odpreš havbi obeh avtov, avto s polnim akkujem pustiš tečt, daš iz plusa na plus in z minusa na minus, praviloma bi mogl vžgat takoj, če ne pa počakaš 20 sekund pa pržgeš. Pol se greš pa z avtom k je mel spraznjen akku mal podit okol da ti ga mal napolne nazaj :P

upam da bo dobr :roll:

(sicer je pa bol da vprašaš, kt pa da ne veš pa pizdarijo nardiš..)

lp
Slika
 
smillex
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: So feb 04, 2006 6:48 pm
Kraj: kamnik

ni vse tako lepo

Napisal/-a smillex So feb 04, 2006 11:07 pm

Oj

Ni ves tako enostavno kod vi pravit + na + in - na - . Pa mogoče kdo ve zakaj ni to tako preprosto?
Gremo lepo po vrsti.

Prvo priklopimo + na vozilo z praznim aku. nato še na vozilo s povnim aku. PREPROSTO. Nato priklopimo drugi kabel (-) na vozilo z praznim aku. a ne na aku. am pak nekam na šasijo najboljše pa na blok motorja nato pa ša na vozilo z povnim aku..
Seveda mora vozilo ki daje elektriko delovati.

No zdaj pa da vam razložim zakaj tako. Nikoli ne veš zakaj je aku prazen. Lahko da so celice prišle v stik ali kaj podobnega. No in takrat se začnejo sproščati okoli aku hlapi ki pa so zelo eksplozivni. PAZI! Ko priklopiš PLUS na ta akumulator se zaiskri in ti hlapi lahko eksplodirajo in tu NESREČA. Akumulator raznese in kislina špricne vsepovsod lahko pa tudi v oči in ostaneš SLEP.! Zato fantje bodite previdni.

LP ;)
 
Uporabniški avatar
zidi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Po apr 12, 2004 12:07 pm

Napisal/-a zidi Ne feb 05, 2006 1:21 am

No zdaj pa da vam razložim zakaj tako. Nikoli ne veš zakaj je aku prazen. Lahko da so celice prišle v stik ali kaj podobnega. No in takrat se začnejo sproščati okoli aku hlapi ki pa so zelo eksplozivni. PAZI! Ko priklopiš PLUS na ta akumulator se zaiskri in ti hlapi lahko eksplodirajo in tu NESREČA. Akumulator raznese in kislina špricne vsepovsod lahko pa tudi v oči in ostaneš SLEP.! Zato fantje bodite previdni.


Ma nemorem verjet kaj sem zasledil :)
Ta trditev popolnoma drži.Preverjeno oz.to eksplozijo sem že doživel in sicer :
Pred kakšnim letom se nam je na viličarju spraznil aku do konca in je še nekaj časa tako stal in so se verjetn res sprimle celice...no in potem sem se ga spravil polnit z polnilcem.Vse priključim in grem...cca 5 sekund kasneje ko sem bil ravno za viličarjem je pa počlo,da sem kar počepnil :) ...kislina je špricnila povsod tudi meni po nogah in srečo sem imel,da nisem dobil v oči.Kislina je pa zlo močna in mi je na pošpricanih mestih "nažrla" kavbojke
Z aku.previdno :!:
---BORN TO BE FAST---
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Ne feb 05, 2006 1:50 am

... zato pa prepustite delo strokovnjakom...
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Re: ni vse tako lepo

Napisal/-a sonček Ne feb 05, 2006 8:46 am

smillex je napisal/-a:Oj

Ni ves tako enostavno kod vi pravit + na + in - na - . Pa mogoče kdo ve zakaj ni to tako preprosto?
Gremo lepo po vrsti.

Prvo priklopimo + na vozilo z praznim aku. nato še na vozilo s povnim aku. PREPROSTO. Nato priklopimo drugi kabel (-) na vozilo z praznim aku. a ne na aku. am pak nekam na šasijo najboljše pa na blok motorja nato pa ša na vozilo z povnim aku..
Seveda mora vozilo ki daje elektriko delovati.

No zdaj pa da vam razložim zakaj tako. Nikoli ne veš zakaj je aku prazen. Lahko da so celice prišle v stik ali kaj podobnega. No in takrat se začnejo sproščati okoli aku hlapi ki pa so zelo eksplozivni. PAZI! Ko priklopiš PLUS na ta akumulator se zaiskri in ti hlapi lahko eksplodirajo in tu NESREČA. Akumulator raznese in kislina špricne vsepovsod lahko pa tudi v oči in ostaneš SLEP.! Zato fantje bodite previdni.

LP ;)


Tako je to to je direktno povzeto iz navodil PRIPOROČAM DA SE JIH DRŽITE,zato pa ko vžigam avto najprej vse izključim potem naštimam kable in grem jest v svoj avto in drug v svojga in pol jest vžigam tako mi je najbolje varno,ker nikoli ne veš kaj se lahko zgodi,drugač pa eni pustijo avto lanfat in naštimajo .........pol pa lahko raznese sam to je malo primerov.............itd....

lp
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov