To, da nov avto pije olje je normalno, a le do neke mere in prvih nekaj tisoč kilometrov, morda deset, dvajset, potem bi pa pomoje moral biti mir. Tudi da avto med delovanjem spije nekaj olja je normalno in ob normalni količini popitega olja ni znak slabega motorja.
Tudi meni se je, sicer na Golfu IV, pri TDI motorju s sistemom tlačilka-šoba prižgala lučka za olje in sem ves paničen letel (se zelo počasi peljal) domov. Ko sem pogledal, je bil nivo olja na minimumu takoj potem ko sem ugasnil avto, kar pomeni, da ni bilo še nič narobe. Potem sem dolil 3 deci in je bilo olje že čez polovico, še dodatna 2 deci pa je bilo na maksimumu, kar pomeni, da je vsega skupaj zadosti, da zmanjka pol litra in že zasveti lučka. Za moje pojme je tako hitra reakcija dobra, ker se potem pravočasno dolije olje in je problem rešen. Drugače pa povprečno moj TDI porabi nekje do pol litra olja na 15kkm, ima 130kkm, uporaljam pa predpisano olje Aral tronic 431. Se je pa pri kolegu na Golfu V TDI s 105KM tudi prižgala lučka, mislim da pri 27kkm.
Hočem povedati, da poglej točno koliko olja je motor porabil in poskusi s priporočenim oljem. Če so zadeve res kritične pa na servisu malo bolj "zaropotaj" in magar zahtevaj pisno potrdilo, da si opazil prekomerno porabo olja in da ti oni kot pooblaščen servis, pri komur si avto kupil, garantirajo da je to normalno in da to ne bo povzročilo nobene nadaljne škode.
Komentarjev o špranju s TDIjem se pa prosim vzdržte, ker so povsem nepredmetni. Enako kot da se bo nekdo oglasil da "šparate" z bencinerji ko vam bo razdelilna kapa odletela al pa kaj podobnega
