Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Bohl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Pe jan 20, 2006 2:26 pm
Kraj: Laibach

TDI, turbina in težave

Napisal/-a Bohl Če feb 09, 2006 3:05 pm

Ojla,

blazn sm užaloščen :cry: ker mi pri popolnoma ogreti mašinci golf IV variant(TDI 74kw, 1.9) pri pospeševanju mašina (oz. turbina, tja pri 3 do 4 tisoč obratih)) kar naenkrat zgubi moč :shock: , kot da se turbina začasno izklopi. Če avto ustavim, ugasnem za par sekund in ponovno prižgem pa je spet vse OK :? ? To se zgodi ali pa je vse ok, nisem še uspel dognati kdaj oz. po kakšnih dogodkih pride do tega, zato vas prosim za nasvet oz. pomoč kaj bi lahko bilo narobe. Sam sem najprej posumil na kakšen "senzor" za turbino, kateri vklaplja oz izklaplja turbino...mogoče je s tem kaj narobe????
LjudskiAvto=VW
"Bolje močno lepa, kot lepo močna!"
 
Uporabniški avatar
zombi
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Pe jul 09, 2004 12:21 pm

Napisal/-a zombi Če feb 09, 2006 3:08 pm

Podobne težave lahko povzroči že čisto majcena luknjica v ceveh...., preveri prvo cevi.
<FyreDaug> fuckin ricers
<FyreDaug> civics are like tampons, every pussy has one
 
Bohl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Pe jan 20, 2006 2:26 pm
Kraj: Laibach

Napisal/-a Bohl Če feb 09, 2006 3:09 pm

zombi je napisal/-a:Podobne težave lahko povzroči že čisto majcena luknjica v ceveh...., preveri prvo cevi.


Hmm katere cevi pa imaš v mislih?? :?:
LjudskiAvto=VW
"Bolje močno lepa, kot lepo močna!"
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a hermand Če feb 09, 2006 3:12 pm

Priklopiti na tester in se bo videlo, koliko polni turbina, verjetno bo potrebno turbino razdreti in ščistiti lopatice v turbine, kar je pogost pojav pri teh vrstah turbine.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Če feb 09, 2006 3:21 pm

A se taka okvara pogosteje pojavlja pri dizlih kot pri bencinarjih?
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Bohl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Pe jan 20, 2006 2:26 pm
Kraj: Laibach

Napisal/-a Bohl Če feb 09, 2006 3:33 pm

bass je napisal/-a:A se taka okvara pogosteje pojavlja pri dizlih kot pri bencinarjih?


Hmm ne vem za bencinarje, jst imam dizla 1,9!
LjudskiAvto=VW
"Bolje močno lepa, kot lepo močna!"
 
Bohl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Pe jan 20, 2006 2:26 pm
Kraj: Laibach

Napisal/-a Bohl Če feb 09, 2006 3:39 pm

hermand je napisal/-a:Priklopiti na tester in se bo videlo, koliko polni turbina, verjetno bo potrebno turbino razdreti in ščistiti lopatice v turbine, kar je pogost pojav pri teh vrstah turbine.



Hja mogoče bi znal biti tudi to :shock: ! Samo če avto ugasnem za 10-30 sekund in ga ponovno prižgem je potem vse OK :? ! Tko, da če so lopute zapacane bi bil to konstanten problem???? :?:
LjudskiAvto=VW
"Bolje močno lepa, kot lepo močna!"
 
Elektro
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Po jan 19, 2004 12:20 pm

Napisal/-a Elektro Če feb 09, 2006 8:32 pm

99% je zanič LMM senzor.... serijska napaka TDI-jev.
 
istvan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 82
Pridružen: Po apr 19, 2004 11:06 am

Napisal/-a istvan Če feb 09, 2006 8:39 pm

hermand je napisal/-a:Priklopiti na tester in se bo videlo, koliko polni turbina, verjetno bo potrebno turbino razdreti in ščistiti lopatice v turbine, kar je pogost pojav pri teh vrstah turbine.



Res je. Meni so jo menjali v garanciji (lopatice so bile skoraj zabite s sajami).Menda pogosta napaka predvsem pri 100 konjskih 1,9TDI.
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Če feb 09, 2006 9:05 pm

@Bohl: Koliko pa imaš prevoženih kilometrov?

Zgolj za info.
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
hermand
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Po dec 23, 2002 3:50 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a hermand Če feb 09, 2006 9:38 pm

Bohl je napisal/-a:
hermand je napisal/-a:Priklopiti na tester in se bo videlo, koliko polni turbina, verjetno bo potrebno turbino razdreti in ščistiti lopatice v turbine, kar je pogost pojav pri teh vrstah turbine.



Hja mogoče bi znal biti tudi to :shock: ! Samo če avto ugasnem za 10-30 sekund in ga ponovno prižgem je potem vse OK :? ! Tko, da če so lopute zapacane bi bil to konstanten problem???? :?:


Ravno v tem je problem, ker ko se ti pelješ avto gre normalno, ko pa maksimalno pospešuješ z višjimi obrati senzor zazna previsok tlak polnjenja in ti izklopi delovanje turbine in avto ne gre nikamor, računalnik vključi "SAFE MODE" tako da ti ne more motorja uničiti. Če je res ta napaka jo poskušaj čimprej odpraviti.

Če je ta napaka prisotna bo tester zaznal napako in bo shranjena pod napakami.
 
Bohl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Pe jan 20, 2006 2:26 pm
Kraj: Laibach

Napisal/-a Bohl Pe feb 10, 2006 9:15 am

Jah tkole je....avto ima 130.000 km - jov!

LMM senzor torej, hja pol že mora biti kaj na temu! Koliko pa pride zamenjava le tega, če kdo ve z delom seveda...ima kdo izkušnje....ali je potrebna zamenjava LMM senzorja ali se to ...ne vem......lopatice turbine spucat????? :?:
Upam, da ne bo spet suše u denarnici ;) !
LjudskiAvto=VW
"Bolje močno lepa, kot lepo močna!"
 
Uporabniški avatar
zombi
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Pe jul 09, 2004 12:21 pm

Napisal/-a zombi Pe feb 10, 2006 9:50 am

Če je LMM, potem je edini omembe vreden strošek nabava novega.
Ne vem koliko stanejo za tvoj avto, pri lafah se lahko giblje tudi okoli 40K.
Drugače pa je to čudo na cevi do zračnega filtra do motorja, ponavadi je samo z vezicam pripet na oba konca cevi + priključen konektor...

Je pa BOSCH ponavadi, tako da ni čudno. če crkne. Baje se da nekaj spucat, samo kakor sem jaz zasledil večinoma samo omili problem, prej kot slej pa je potrebna menjava.
<FyreDaug> fuckin ricers
<FyreDaug> civics are like tampons, every pussy has one
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent Pe feb 10, 2006 10:03 am

jaz ti svetujem, da če si kje iz LJ ali bližine, da zapelješ avto na RSR na Brnčičevo (tam kjer jih tunajo) pa ti bojo pogledal in povedal kaj je narobe, ter kaj je treba oz. bi se lahko naredilo.

da ne boš denarja metal za brez veze.

tipčki (matjaž) ovbljadajo VAG-e u nulo pa tud za normalen denar se da kaj zmenit pri njih.

LP
 
Uporabniški avatar
matcho
Uporabnik
 
Prispevkov: 1019
Pridružen: Če jan 09, 2003 7:25 pm

Napisal/-a matcho Pe feb 10, 2006 12:53 pm

Sploh ni rečeo da je šel LMM, meni je pri istem obnašanju šel senzor za pritisk turbine, zaradi tega ker mi je senzor kazal da turbina polni nad 2 bara in mi je avtomatsko ugasnil turbino da ne bi bilo kaj narobe.

Tak da preveri sentor pritiska turbine.

Računalnik pa v tem primeru ne pokažene napake!
Slika
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Pe feb 10, 2006 2:26 pm

Elektro je napisal/-a:99% je zanič LMM senzor.... serijska napaka TDI-jev.

Fotr je imel identicni problem na identicnem avtu.
Avto dela potem pa kar na enkrat drasticen padec moci. Ugasnil, malo pocakal, potem pa je spet delal nekaj casa ..

Na servisu so zamenjali LMM in od takrat dela BP ..

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Bohl
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Pe jan 20, 2006 2:26 pm
Kraj: Laibach

Napisal/-a Bohl Pe feb 10, 2006 3:32 pm

Nu-NRG je napisal/-a:
Elektro je napisal/-a:99% je zanič LMM senzor.... serijska napaka TDI-jev.

Fotr je imel identicni problem na identicnem avtu.
Avto dela potem pa kar na enkrat drasticen padec moci. Ugasnil, malo pocakal, potem pa je spet delal nekaj casa ..

Na servisu so zamenjali LMM in od takrat dela BP ..

LP, Klemen


Aha...no verjetn bo to to (Klemen..a mogoče veš koliko je Fotr plaču za to popravilo in kje?...tko čez palc rečeno :lol: :?: )...NO najprejh iskrena HVALA vsem za pojanila in nasvete! :bow
LjudskiAvto=VW
"Bolje močno lepa, kot lepo močna!"
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash Pe feb 10, 2006 3:47 pm

pr bratovemu cliotu dci se to tudi dogaja. a mislite da je tudi tam lahko kriv lmm senzor?
 
Uporabniški avatar
SIMY001
Novinec
 
Prispevkov: 315
Pridružen: Po jan 30, 2006 9:55 pm
Kraj: Stajerska

Napisal/-a SIMY001 So feb 11, 2006 5:25 pm

mozno da je sel elektro-pnevmatski ventil na turbin,ki sluzi za premikanje lopatic v turbini.
Men je tud pri hitrem pospesevanju avto preklopu u safe-mode pa je bil kriv samo ta ventil.tako da preveri vse to
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare So feb 11, 2006 5:31 pm

u večini primerov je za take stvari kriv luftmeser(LMM)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov