Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
doo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: Ne avg 14, 2005 12:58 pm

Klima

Napisal/-a doo So feb 11, 2006 4:32 pm

Danes poskušam prižgati klimo ,mal da se vse skupaj prelaufa ,pa mi najprej nekaj zacvili ,takoj zatem pa še ugasne avto.Ponovim zadevo dam mal več gasa ,isto, avto ugasne. Je šel mogoče kompresor,kaj drugega? Avto je Lantra karavan 18.
Hvala za pomoč.
 
Uporabniški avatar
gabrijelF
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 87
Pridružen: To mar 16, 2004 5:27 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a gabrijelF So feb 11, 2006 4:44 pm

mikro jermen?
 
doo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: Ne avg 14, 2005 12:58 pm

Napisal/-a doo So feb 11, 2006 4:56 pm

Smo ne vem zakaj mi avto potem ugasne .Kima je ročna ,in ko dam ventilator na prvo stopnjo mal zacvili takoj zatem avto ugasne,tud če dam mal več gasa.Po moje če bi bil jermen bi avto moral delat, sam kompresor se nebi filal.Tak zvok spusti kot da bi kompresor zaribal.No upam da se motim. Pa še to ,je to drago popravilo?
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider So feb 11, 2006 5:00 pm

Možno da je šu kompresor papa. Drago? hm... verjetno. Ker je vse kar okol klime crkne, drago :oops: .
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare So feb 11, 2006 5:33 pm

lahko da je zaribal samo ležal kompresorja probi na roke obrnt kompresor sam če praviš da zacvili pa crkne se najbrž ne bo obrnu
 
doo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: Ne avg 14, 2005 12:58 pm

Napisal/-a doo So feb 11, 2006 5:49 pm

Ja nekej ga more ornk zablokirat.Ležaj bi mi verjetn že prej mal tulu če bi bil zanič. Tko pa mi je en teden nazaj še vse normaln delal.
 
Uporabniški avatar
omega2.3td
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Pe dec 09, 2005 9:48 pm
Kraj: Near the withe kiosk

Napisal/-a omega2.3td So feb 11, 2006 11:27 pm

da ti ni plin izpustila pa je nasuho delala>zaribala
Srečna budala
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne feb 12, 2006 2:30 am

če je klima prazna je ne prižge ker tipalo zazna da nima plina in jo vrže ven
 
doo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: Ne avg 14, 2005 12:58 pm

Napisal/-a doo Ne feb 12, 2006 5:38 pm

Evo čudo dons dopoldan probam ponovno vklopt klimo,dela in to brez problema.Niti najmanjšga cviljenja ter ropotanja.Veselje na obrazu,a ne za dolgo. Popoldan ne da žilica miru, ponovno izprobam zadevo in evoga isto kot dan pret tem.Pri zagonu klime ter vklopu ventilatorja ,da se le ta vklopi avto ponovno crkne.Ponovim zadevo ista pesem, avto takoj crkne.Predvidevam če bi bil vzrok kompresor-zariban,verjetno zjutraj ne bi klima delala ali pač? je možno da je okvara nekje na štromu?
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Ne feb 12, 2006 5:59 pm

Najprej odklopi elektriko od kompresorja (žica, ki gre na njegovo sklopko v jermenici). Tako bo sicer ventilator delal, kompresor pa ne - in tako boš lahko videl, če je problem kje na elektriki. Ampak to dvomim, ker v tem primeru bi odneslo varovalko. Potem pa priklopi to žico nazaj na kompresor in ga opazuj. Medtem pa ti naj nekdo vklopi klimo. Če bo jermenico kompresorja naenkrat takoj ustavilo, mogoče celo tak da bo jermen zadrsel po njej, je to živ znak da ti občasno zariba.

Ali ti drgač normalno hladi klima?

Marsikaj bi se sicer lahko videlo če snameš jermen in ga poskušaš na roko obrniti (pri mirujočem motorju seveda), vendar boš moral nekak aktivirat sklopko, ker drugače se ti bo le jermenica vrtela v roki.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
doo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: Ne avg 14, 2005 12:58 pm

Napisal/-a doo Ne feb 12, 2006 6:51 pm

Ja klima ,če normalno dela hladi.Po moje tako kot si napisal kompresor občasno zariba.Jutri bom še probal narest tako kot si napisal,mogoče še veš kakšni so kaj stroški tega popravila,recimo obnova kompresorja. Hvala
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Ne feb 12, 2006 10:46 pm

za kompresor obrnt na roke ne rabiš snet jermena ampak primeš tist del ki se ne vrti ko motor dela in klima ni vklopljena se pravi tisto je sklopka okol nje se pa vrti jermenica no in ti sklopko prim pa probi obrnt gre mal na težko ampak gre če ne gre sploh nič je neki narobe sam če praviš da enkrat dela drugič ne pol ti je lahko počla excenter plošča ki premika bate kompresorja in odvisn u kakšnem položaju je ko vklopiš klimo in zato pol enkrat dela drugič ne
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Ne feb 12, 2006 11:30 pm

Še nasvet iz mojih izkušenj s klimo, ki ti bo mogoče prišel prav (da te ne bojo zastonj obirali na servisih).

Imam safrana, avtomatska klima in ob določenih dnevih kot je bilo včeraj / danes je zelo tricky za klimo- termometer v ogledalu (ki ga upošteva klima kot zunanjo temperaturo in kaže temperaturo na armaturki) je danes na sončku v brezvetrju kazal 14C. V avtu je bilo ful toplo in naštimam temperaturo na 19 stopinj pa gasa.

Se peljem in po nekaj km avto veselo pove (safrane govori) da je klima pokvarjena in naj se oglasim na servisu (ter izklopi klimo). Kje je catch? Dejanska temperatura v senci je bila nizka (okoli nič) in ko sem prišel na hladnejši predel [na tleh je bil led] se je kompresor zaradi zmrzovanja izklopil.

To se mi je do zdaj zgodilo ene 2x od lani poleti (1x jeseni in 1x danes) in sem bil tudi ves paničen, dokler mi niso razložili kje je catch. Enako kot stanovanjska klima, tudi avto-klima v minusu ne dela. Ko zazna senzor minus, je sploh (ali redko) ne vklaplja, danes jo je pa zalaufal na full in se čudil zakaj je kompresor naredil varnostni izklop...
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Ne feb 12, 2006 11:31 pm

Aja, dodajam pa, da pri meni ni nikoli nič cvililo / škripalo / karkoli!!
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Ne feb 12, 2006 11:42 pm

... podobno že bilo: v sistemu preveč kondenza, klime nisi uporabljal, kondenz (voda) izteče na najnižjo točko=kompresor, zamrzne in blokira delovanje... če to povežeš s tvojim primerom, razmisli, kakšne so bile zunanje temperature (če imaš avto zunaj), ko je cvililo... če je bilo to, imaš srečo, da je drsel jermen ali sklopka kompresorja in da ni polomilo batov,... če to ni, je pa kompresor out of time...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov