Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Lex
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: To feb 14, 2006 9:05 pm

CLIO DCI - čiščenje EGR Ventila

Napisal/-a Lex To feb 14, 2006 9:21 pm

Pozdravljeni!

A kdo pozna koga, ki bi sčistil oz. drugače popravil EGR Ventil (ventil za regulacijo plina) ? Ali morda poceni "zrihtal" novega ?

Avto je clio dci l. 2003, prevoženih cca. 75k km.

LP,
Lex
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ To feb 14, 2006 9:32 pm

Popravit se ne bo dal,lahko ga pa očistiš. Iztakneš konektor,odviješ dva vijaka ki držita agr ventil,ter ga fajn spucaš npr. s WD-jem.

Če ne bo pomagalo,oz. ne bo dolgo dobro,potem je samo možnost zamenjave (kar nekaj deset tisočakov)

Ti dam še fotko,kako izgleda...
Priponke
egr ventil.JPG
egr ventil.JPG (11.14 KiB) Videno 5575 krat
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Lumpi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: So feb 11, 2006 9:38 pm
Kraj: Domžale

Re: CLIO DCI - čiščenje EGR Ventila

Napisal/-a Lumpi To feb 14, 2006 10:56 pm

Lex je napisal/-a:Pozdravljeni!

A kdo pozna koga, ki bi sčistil oz. drugače popravil EGR Ventil (ventil za regulacijo plina) ? Ali morda poceni "zrihtal" novega ?

Avto je clio dci l. 2003, prevoženih cca. 75k km.

LP,
Lex


To bi moral vsak mehanik znat očistit.Jaz sem pri svojem cca 14 dni nazaj zadevo očistu.EGR je bil pa tak kot bi ga kdo z mastjo namazu pol pa še z vročo gumo zalil.
Uglavnem:
1.Podri plastiko nad motorjem
2.Izklopi konektor EGR ventila
3.Odšraufej ven ventil in ga očisti z staro krpo
4.Kar ne gre dol pa pošpricaj z sprajem za odmaščevanje.
5. Nato zadevo spet sestavi

Avto po tem spet normalno zadiha...
Boris
 
spektr
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Sr feb 26, 2003 6:34 pm
Kraj: Cerklje

Re: CLIO DCI - čiščenje EGR Ventila

Napisal/-a spektr Sr feb 15, 2006 9:06 am

Kje pa se nahaja ta ventil?
lp dejan
 
Lex
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: To feb 14, 2006 9:05 pm

Napisal/-a Lex Če feb 16, 2006 8:40 pm

Hvala za odgovore. V ponedeljek mi bo en mehanik očistil zadevo in bom poročal če je pomagalo.

Sem pa slišal, da je možno ta ventil nekako zabllokirat, naj ne bi bil nujno potreben - a ve kdo kaj več o tem ? L
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Pe feb 17, 2006 7:41 am

Lex je napisal/-a:Sem pa slišal, da je možno ta ventil nekako zabllokirat, naj ne bi bil nujno potreben - a ve kdo kaj več o tem ? L

Tocno tako. Zadevo das ven. Edino kar je vprasanje, kolk je racunalnik obcutljiv na take posege. Pri fordu ga lahko ven fliknes pa se avto cisto nic ne razburja ;)

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
Bosko001
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: So mar 27, 2004 11:03 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Bosko001 Pe feb 17, 2006 8:12 am

Tudi ti se nebi razburju, če ti nebi blo treba požret kar ti iz riti prleti :P Joke!!!

Jaz sem ga na obeh mojih dizlčkih zapru, pa je vse kul! Motor še lepše teče, ker se ne meša v delovanje EGR ventil. To je tam od 1500 rpm pri delnem plinu. Na tehničnem so sicer zaznal malo povečane emisije na povišanem teku, ampak vse v mejah normale!

L.p.
Zadnjič spremenil Bosko001, dne Pe feb 17, 2006 8:48 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
zombi
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Pe jul 09, 2004 12:21 pm

Napisal/-a zombi Pe feb 17, 2006 8:34 am

Ko sem jaz spraševal kolega, ker so vsi nekaj jambrali okoli tega ventila je ponudil naslednjo razlago:
EGR ventil ima veze samo z varstvom okolja in nič z zmoglivostjo motorja, če več, če ne dela pravilno lahko motor duši. Zadeva naj bi delovala po principu, da v primeru povečanih plinov, del plinov ponovno preusmeri v izgorevalno komoro. Torej EGR motorju škodi, kar se naj bi poznalo pri vzdržljivosti motorja na daljši rok.
Redko kateri EGR zamenja, ko crkne, ampak ga iz zgornjega razloga raje blokira, na tehničnem zaradi EGR ventila naj nebi bilo problema.

Če je to res pa naj potrdi kak večved, da nebo vse po sistemu rekla-kazala.

Ko bo lepše vreme, ga bom poiskal in očistil, čeprav zaenkrat ne čutim tovrstnih težav. (1.9 jtd)
<FyreDaug> fuckin ricers
<FyreDaug> civics are like tampons, every pussy has one
 
Uporabniški avatar
Bosko001
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: So mar 27, 2004 11:03 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Bosko001 Pe feb 17, 2006 8:42 am

Seveda ima veze z zmogljivosto! Motor izgubi moč, če EGR ne deluje 100%, saj ko motor ni popolnoma obremenjen, pušča zgorele pline nazaj v sesalni kolektor in ti pol ne sodelujejo v eksploziji. Posledično je eksplozija slabša in manj "vroča", tako da ne nastaja nek stupen plin (žal ne vem kater). Pri polni obremenitvi pa ni prostora za ekologijo in mora bit ventil zaprt, kar pa je pri sajastem in zapecanem ventilu problem!

L.p.
 
Uporabniški avatar
zombi
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Pe jul 09, 2004 12:21 pm

Napisal/-a zombi Pe feb 17, 2006 9:22 am

Narobe sem se izrazil, hotel sem samo rečt, da bi motor povsem normalno deloval,. če ga nebi bilo....(če ni tudi to povezano za računalom)
<FyreDaug> fuckin ricers
<FyreDaug> civics are like tampons, every pussy has one
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Pe feb 17, 2006 10:28 am

Bosko001 je napisal/-a:Seveda ima veze z zmogljivosto! Motor izgubi moč, če EGR ne deluje 100%, saj ko motor ni popolnoma obremenjen, pušča zgorele pline nazaj v sesalni kolektor in ti pol ne sodelujejo v eksploziji. Posledično je eksplozija slabša in manj "vroča", tako da ne nastaja nek stupen plin (žal ne vem kater). Pri polni obremenitvi pa ni prostora za ekologijo in mora bit ventil zaprt, kar pa je pri sajastem in zapecanem ventilu problem!

L.p.


Men se pa zdi,da ko je ventil odprt,grejo izpušni plini iz izpušnega kolektorja nazaj v sesalni kolektor in iz sesalnega kolektorja nazaj v cilindre,kjer sodelujejo pri exploziji.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Bosko001
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: So mar 27, 2004 11:03 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Bosko001 Pe feb 17, 2006 4:21 pm

So v cilindru, vendar NE sodelujejo v eksploziji, ker so že istrošeni. Zato pa ohlajajo. ;)
 
modrina
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Ne jul 11, 2004 7:38 pm

Napisal/-a modrina Pe feb 17, 2006 6:16 pm

Men je avto"CORSA" crkaval pri vžigu in speljevanju z mesta predvsem ko je bil hladen (star komaj par mesecev).iKo so zamenjali EGR ventil je blo par mesecev mir.Sedaj pa imam zopet iste težave kot pred menjavo. Zapažam da se te težave stopnjujejo. Kaj pravite na to. Kaj bi lahko bil vzrok za okvaro tega dela . Ali je problem v sami izdelavi, slaba kvaliteta podobno kot z LMM pri Vag koncernu, ali vpliva kaj drugega na to, da se tako hitro zapaca. Tester mi nikoli ne zazna napake, kontrolna lučka v avtu pa se tudi ne prižge.
zanima me kje bi lahko kaj več zvedel okrog delovanja EGR ventila.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo So feb 18, 2006 7:32 am

Bosko001 je napisal/-a:So v cilindru, vendar NE sodelujejo v eksploziji, ker so že istrošeni. Zato pa ohlajajo. ;)


Torej na nek način vseen sodelujejo...torej ohlajajo....Ka mogoč kdo ve na kulkih obratih nej bi se EGR zaprl?

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov