Filter kabine zamenjaš tako,da odstraniš plastiko,potem pa že prideš do njega. Kaka huda umetnost to ni,saj ponavadi so v škatli tudi navodila. Lahko si pa pomagaš s temi navodili
http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_ ... 0aQ73Y.pdf sj pri toledotu je podobna figa.
Oljni filter pa ni kovinski,ampak ima že vložek. Odviješ plastično ohišje (pazi da ti ne poči) najboljš boš to naredil z pasom za oljne filtre. Pač zamenjaš vložek,ter gumico na ohišju pa je. Pri nekaterih filtrih je pomembno kako je obrnjen (piše top - to pomeni da mora biti tisti del obrnjen navzgor) No po novi gumici (tesnilu) malce namažeš z oljem ter daš skup. Priviješ po pameti oz. ti na ohišju piše kolko Nm mora biti. Na koncu preveriš če povsod tesni....in to je to.
Aja da še to dopišem. Zračni filter naj bi se menjal na nekje 30.000 km,kabinski pa po potrebi oz. priporočeno vsak servis.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.