Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Tiščanje v obrate

Napisal/-a Proton-Blaž Če mar 02, 2006 10:37 pm

Zanima me kakšne posledice pušča na mašini tiščanje avta ko je le ta hladen?
npr. 1k rpm pred blokado.
 
Lumpi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: So feb 11, 2006 9:38 pm
Kraj: Domžale

Re: Tiščanje v obrate

Napisal/-a Lumpi Če mar 02, 2006 10:39 pm

Proton-Blaž je napisal/-a:Zanima me kakšne posledice pušča na mašini tiščanje avta ko je le ta hladen?
npr. 1k rpm pred blokado.


Za začetek - počeno tesnilo na glavi motorja., vodna pumpa gre rakom žvižgat
Boris
 
Uporabniški avatar
Asprex
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 542
Pridružen: Po mar 14, 2005 8:12 pm
Kraj: Lenart

Napisal/-a Asprex Če mar 02, 2006 10:40 pm

Velike! :lol:
 
Uporabniški avatar
rumena ibiza
Poznavalka foruma
 
Prispevkov: 997
Pridružen: To nov 01, 2005 10:12 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rumena ibiza Če mar 02, 2006 10:43 pm

pa upam da to ne delaš z avtom....
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Če mar 02, 2006 10:44 pm

Predstavljaj si,da kar naenkrat začneš intenzivno športat in si čisto nepripravljen ter neogret....
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Proton-Blaž
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 696
Pridružen: So dec 03, 2005 5:25 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a Proton-Blaž Če mar 02, 2006 10:46 pm

Vem sej ga ne tiščim samo zanima me kako in kaj...Vem,da ko se zbudiš ne moreš tkoj športat.
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Če mar 02, 2006 11:01 pm

Ma že fizika ti pove svoje- če prehitro ogreješ snov, lahko pride do deformacije. Ta je lahko v spremembi notranje strukture (in posledično trpežnosti), in pa v raztezanju in širjenju (neenakomerno)...

..iz drugega pa ni težko povlečt da spoji ne "dihtajo" več če to delaš ;) Potem pa pije olje, prebije glavo,....
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Če mar 02, 2006 11:13 pm

skratka - deli se razletijo
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Če mar 02, 2006 11:17 pm

Skratka noben od vas ne ve kaj se zgodi.
Slika
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Pe mar 03, 2006 8:29 am

Na N/A motorju pride predvsem do pojava kateremu recemo "pitje olja" ..
Pri F/I motorjih pa zna bit ze mal hudo zarad turbince ..

V obeh primerih pa lahko recemo da pride do "bolj krute obrabe" naterih delov motorja. Ceprav moj pri 160.000 ni kazal nobenih znakov upešanosti .. ;)

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Pe mar 03, 2006 8:43 am

Lahko nardiš celo pizd... :lol:
 
alesy
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Po maj 09, 2005 7:45 am

Napisal/-a alesy Pe mar 03, 2006 8:52 am

Ja to je res. Problemi lahk nastanejo. Že tak nove mašine smrdijo pa to ob prvih vožnjah in se lepo vidi, da še ni vse utrjeno tak ko bi moralo.
Pomoje gre na začetku bol za utrjevanje in usedanje delov na svoja mesta. Ko je enkrat zapečeno tak ko mora bit, pol pa može jože do konca.
 
Uporabniški avatar
diesel power
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Pe feb 20, 2004 9:41 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a diesel power Pe mar 03, 2006 10:15 pm

Kr na hitr se ne bo zgodilo kaj hudega, čez cajt lahko pričakuješ porabo olja pa da se ti povsod olje cedi tud nebi blo čudno, ker ko je olje mrzlo je v motorju veliko večji tlak pri visokih obratih kot takrat ko je motor ogret in zato ti lahko kkšn semering vn zabriše al pa ga vsaj tok zjebe da začne puščat! Če pa pride do loma česarkoli v motorju pa je to lahko glih tko povezano s tem!
Probej pa da vidmo, pol pa poročaj!!! :D :D :D
če ne smrdi po nafti, ni avto!!!
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Pe mar 03, 2006 10:50 pm

diesel power je napisal/-a:ker ko je olje mrzlo je v motorju veliko večji tlak pri visokih obratih kot takrat ko je motor ogret in zato ti lahko kkšn semering vn zabriše al pa ga vsaj tok zjebe da začne puščat!

Sej ne da ma oljna pumpa ventil kateri uravnava pritisk olja ..

Na primer v prostem teku:
Mrzlo olje max ~7 bar
Ogreto olje ~3 bar

Primer pri 4000+ obratih:
Mrzlo olje max ~7 bar
Ogreto olje max ~7 bar

Pa da bo se jasno kje se ta pritisk nahaja. Med oljno pumpo in lezaji ojnic, odmicnimi gredmi, odrocniki. Namrec karter pa glava dihata kjer se olje iz vrha glave prosto zliva nazaj v karter (oddusek bloka in pokrova ventilov)

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov