Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Tero
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: To feb 28, 2006 10:33 am

Nekaj narobe z elektriko pri Fiesti letnik 93

Napisal/-a Tero Po mar 20, 2006 6:58 pm

Kolega ima z Fiesto neki čudn problem. Namreč med vožnjo se mu je motor in vsa elektrika začela izklapljat, vrtljaji včasih naenkrat poskočijo, in avto crkne. Včasih se sploh ne zaštarta. Danes sma probala ugotovit napako. Ugotovila sma da je v kabini (recimo pri stropni luči) napetost samo 10V :shock: Na akumulatorju pa kaže nekaj čez 12. Ko avto dela pa ponavadi kaže okol 13V(kaj se mi zdi premalo) Is tega sma prisla do sklepa da naj bi bil alternator hin na nek čudn način. Ko sma izklopla in se malo pelala je pa res vse delovalo.
Ampak čudi me kako alternator če je hin izklopi vso elektriko? In včasih polni z tako čudno napetostjo...

Torej kakšna ideja? vsekakor boma zdaj en dan vzela ven alternator in pogledal kaj je z njim...
N| £3pš3g@ n@ §v3tu, KoT p0§£uš@T| tw0j g£@§, N| £3pš3g@
n@ §v3tu, KoT p0£jUߣj@t| tw0j 0ßr@Z, N| £3pš3g@ 0d p0g&#1633d@
|z tw0j|H 0č|.
 
milankregar
Uporabnik
 
Prispevkov: 945
Pridružen: Sr mar 30, 2005 6:24 pm

Napisal/-a milankregar Po mar 20, 2006 7:01 pm

kaj je sedaj vse v redu ali ni? Če je, potem je verjetno bil zgolj salb stik kleme na akumulatroju ... malo pobrosit in počistit kleme, da bo boljša prevodnost.
 
Tero
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: To feb 28, 2006 10:33 am

Napisal/-a Tero Po mar 20, 2006 7:08 pm

Preberi si kaj sem napisal. Ko avto dela BREZ alternatorja in samo na akumulator zadeva deluje! Ko pa priklopimo gor alternator pa začne trokirat vse skup.
N| £3pš3g@ n@ §v3tu, KoT p0§£uš@T| tw0j g£@§, N| £3pš3g@
n@ §v3tu, KoT p0£jUߣj@t| tw0j 0ßr@Z, N| £3pš3g@ 0d p0g&#1633d@
|z tw0j|H 0č|.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Po mar 20, 2006 7:50 pm

mogoče pa alternator parazne namesto poune akumolator???
tut to sm že vido :lol:
LP Rok
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 Po mar 20, 2006 9:11 pm

ja varjanta je da ima alterantor kej stik z maso oziroma se na case dotakne mase, glede na to pa da je kar debel kabel od akkuja do alternatorja potegne kar nekaj toka in naredi kretek stik na akuja zarad tega se pa masina ugasne

samo ce imas v notranjosti za 2 volta manjso napetost kot na akuju poj je tud slab stik z klemo akkuja al pa je mogoce clo kej instalacija poskodovana

uglvanem preveri akku brez da je vzgan avto bi mogu kazat okol 12,5V ko pa prizges avto bi se napetost mogla dvignit vsaj na 13,5V in tudi ob vklopu luci in ventilacije ne bi smela past pod 13V. Ce je pa napetost od akkuja man kot 13V pa preveri kaksna je napetost na alternatorju to se prav na vijaku na katerga je pritrjen kabel ki gre na akku, ce je tam normalana neptost pol je tezava v kablu do akkuja (slab spoj, poskodovana izolacija, ipd...)

ce je pa napetost na alternatorju visja od 14,5V pa pomen da je z alternatorjem nekej narobe (lahko je regler skurjen al pa je kaksna dioda zanic)

drugace pa nej nebi notranja instalcija imela vec kot 0,5 padca tudi ko je porabnik vkljucen, ker ce ne je neki narobe z samimi kabli al pa porabnik zre prevec toka in se kabel segreje in mu zaradi povecanja upornosti pade napetost
Slika Slika
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov