Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
frenk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Pe feb 28, 2003 12:21 am
Kraj: Kranj

Zamenjava ležaja na menjalniku(Polo 1.4 l.95)

Napisal/-a frenk To apr 04, 2006 9:27 am

Tko kot verjetno pri vseh polotih je šel tud pri mojem ležaj v menjalniku. Menjalnik je že podrt Slika, problem pa je tale ležaj ki ga ne morm dol spravt:Slika Slika Slika...problem je ubistvu da ga ne morm nikamor zahaklat. A mogoče kdo ve kako se sploh taki ležaji dol dajejo?

Tud "lukna" v katero sede ležaj je precej zdrgnjenaSlika, tko da bo treba dat tud novo "vodilo" Slika
 
Uporabniški avatar
zcmr
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne jul 18, 2004 8:48 pm
Kraj: GO

Napisal/-a zcmr To apr 04, 2006 10:20 am

ce imas doma varilni aparat dej navarit gor na ta lezaj ki ga ne uspes sneti .navari kar okrog tako da porabis tam nekje eno elektrodo....potem ti bo sam padel dol, seveda zasciti zobnike da ne bo skropilo po njih....,sicer pa se v delavnicah uporablja za to "KUKO" estratorje.
glede vodila :lol: pa.....a si ze videl menjat samo lezaj brez salice ???? na sliki ne vidim dobro ,ampak imam obcutek da ti je to " vodilo" zavrtelo....ce je sedisce pokvarjeno in novo " vodilo" kar pade noter je treba menjat ohisje.
Mercedes Benz service
 
Uporabniški avatar
frenk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Pe feb 28, 2003 12:21 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a frenk To apr 04, 2006 10:39 am

ja ta z varilnim aparatom tud nebi bla slaba...razmišlou sm tud da bi ga z dremlom prerezal pa dol potegnu, ampak bi blo problem u vogal rezat...loh bi tud pr kraj lukne zvrtal pa šravfe not našravfal, ker vprašanje če bom zdele kje dobu švas mašino. Sicer mam na vikendu na acetilen, sam bi pomoje preveč pogreu use skup...bom probou pomoje kr lukne zvrtet...vrjetn ne bo lih lahko glede na to da ma ležaj verjetno precej veliko trdoto

s kakšno silo pa ponavad prešajo take ležaje?

p.s.: sedišče pomoje ni pokvarjeno, ker se je šalca kr dobr držala not...popraskan je pa vse okol šalce
 
Uporabniški avatar
zcmr
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne jul 18, 2004 8:48 pm
Kraj: GO

Napisal/-a zcmr To apr 04, 2006 11:57 am

ce imas acetilen potem sploh ni problema.
glede vrtanja lukenj v lezaj pa upam da si se samo hecal ...... :lol:
LP_z
Mercedes Benz service
 
Uporabniški avatar
frenk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Pe feb 28, 2003 12:21 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a frenk Sr apr 05, 2006 10:26 am

ja tist z vrtanjem bi blo pomoje res bl težko :D

bom šu pomoje ta vikend na vikend pa probal pošvasat
...a mogoče veš a se bo to dal z "abcigerjem" dol potegnt, al je to premočno za abciger

p.s.: abciger ni moj pa nebi rad navoja zjebal :)
 
Uporabniški avatar
zcmr
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne jul 18, 2004 8:48 pm
Kraj: GO

Napisal/-a zcmr Sr apr 05, 2006 10:38 am

oprosti ampak primorsko narecje je malo drugacno od vasega kaj to pomeni " abciger":oops:
Mercedes Benz service
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Sr apr 05, 2006 10:49 am

zcmr je napisal/-a:oprosti ampak primorsko narecje je malo drugacno od vasega kaj to pomeni " abciger":oops:


hehe....zcmr se strinjam s tabo...te besede v primorscini ni....drugace pa se bi lahko vse pisalo v slovenscini a?

drugac glede lezaja je tko...mores ful pazit da ga dol povleces enakomerno (to pomeni da se more premikat od zobnika enakomerno dol) in to zato ker so take tolerance da ce ga bos postrani povleku ga 100% ne bos mogu, pa se ki je natisnjen gor..
kaj ce bi sel v kako firmo uprasat al kakega mehanika? al na pooblascen servis? raje tko kot pa da se neki v prazno zajebavas....js ti to predlagam..

in raje kot da uno gor varis probaj ta lezaj primit v primez (upam da je to slovenski izraz...) in pol zbit gred vn....

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
frenk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Pe feb 28, 2003 12:21 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a frenk Sr apr 05, 2006 4:24 pm

ja sej sm se lih spraševal kakšen je slovenski izraz pa nism nč najdu...

Slika

zgleda podobn k to sam da nima 2h ročic ampak 3

baje se mu reče tud ekstrator oz. izvlekač :)

bom prašou mal po servisih kolk to računajo :)
 
Uporabniški avatar
frenk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Pe feb 28, 2003 12:21 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a frenk To apr 18, 2006 9:55 am

ok...ležaj je dol, zdej me pa zanima če kdo slučajno ve kakšno viskoznost more met olje za ta menjalnik(DDH), ker majo enga z viskoznostjo 80(770 sit/l) enga 75(2200 sit/l) in pa full synthetic (3800 sit/l)

na pooblaščenem servisu pride liter olja za ta menjalnik cca. 3200 sit, ampak tm ne vejo kakšna je viskoznost

zanima me tud če je vseno kakšno tesnilno pasto za menjalnik vzamem
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 To apr 18, 2006 10:06 am

Jaz sem bral da je za menjalnike najboljš olje SAE 90.

Tole sem ti našel na enem forumu. Glej:




OLJA ZA MENJALNIKE IN DIFERENCIALE


PETROL Multi 75W-90

SAE 75W-90, API GL-4, API GL-5, API MT-1, ZF TE-ML 02B, 05B, 07A, 08, 12B, 16F, 17B, MAN 3343SL

PETROL Multi 75W-90 je popolnoma sintetično večgradacijsko olje, namenjeno mazanju vseh vrst zobniških prenosnikov, kjer se priporočajo olja specifikacije API GL-4 (ročni menjalniki, reduktorji …) in specifikacije API GL-5 (diferenciali, planetna gonila ...).

Tipične lastnosti:
Viskoznost (40°C mm2/s): 98
Plamenišče (°C): 198
Točka tečenja (°C): - 49
Gostota (kg/l): 0,870

Polnjenje: soda 60 l in 205 l ter kontejner



PETROL GL 5 85W-90

SAE 85W-90, API GL-5, MB 235.0, ZF TE-ML 05A, 07A, 12A, 16C, 17B, MAN 342, MIL-L-2105D ...

PETROL GL-5 85W-90 je večgradacijsko hipoidno olje, namenjeno mazanju menjalnikov, diferencialov in ostalih zobniških prenosov, kjer se zahteva olje vrste API GL-5.

Tipične lastnosti:
Viskoznost (40°C mm2/s): 180
Plamenišče (°C): 220
Točka tečenja (°C): - 27
Gostota (kg/l): 0,899
 
Uporabniški avatar
frenk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Pe feb 28, 2003 12:21 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a frenk To apr 18, 2006 4:16 pm

pugi405: aha...a pol je tale sae 90 najbol za vse menjalnike...upam de liter ni predrag, ker rabm 4 litre, ker gre 3.1litre v menjalnik
 
Uporabniški avatar
frenk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Pe feb 28, 2003 12:21 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a frenk Sr apr 19, 2006 7:32 am

na pooblaščenem servisu pride liter olja aral 75w90 full synthetic cca. 3200sit, kar je trenutno najcenej kar sm dobu. Če ga ima kdo cenej al pa če ve kje se bi cenej dobil se priporočam :)
 
Uporabniški avatar
zeleni dirkač
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Pe feb 24, 2006 11:23 am
Kraj: nm

Napisal/-a zeleni dirkač Sr apr 19, 2006 9:29 am

snemalna naprava - abciger (po slovensko)!
mare
 
Uporabniški avatar
frenk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Pe feb 28, 2003 12:21 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a frenk Sr apr 26, 2006 9:25 pm

na pooblaščenmu niso mel pojma kva majo za en olje, vedl so samo da je dobr za polota, tko da sm kupu pol valvoline sae 75W90 blend

ležaj sm pol spravu dol s kladivom

zdej je menjalnik skupej in ga bom vrjetn jutr dal nazaj, ampak mal dvomim da bo doug cajta delal, ker se je prejšn ležaj "obrnu" in je vprašanje če je šalca dobr sedla :?
 
Uporabniški avatar
frenk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Pe feb 28, 2003 12:21 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a frenk Pe maj 05, 2006 9:20 pm

res je...šalca ni dobr sedla, ker se je prejšn ležaj obrnu in zdej sicer dela, ampak če menjalnik bremza se sliši kako ležaj preskakuje

a ma mogoče kdo kakšen pokvarjen polo menjalnik da bi jest enga dobrga sestavu? :)

a mislte da po odpadih je kej?
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Pe maj 05, 2006 9:31 pm

frenk je napisal/-a:res je...šalca ni dobr sedla, ker se je prejšn ležaj obrnu in zdej sicer dela, ampak če menjalnik bremza se sliši kako ležaj preskakuje

a ma mogoče kdo kakšen pokvarjen polo menjalnik da bi jest enga dobrga sestavu? :)

a mislte da po odpadih je kej?


Ta teden sem bil v Italiji in je polotov ko Rusov,priporočam ti da dobiš nekega znanca in da greš iskat v Italijo imajo 5X cenej kot v Sloveniji, sam bolj ko greš proti notranjosti Italije je dražji avtoodpad( eni avti k jih prpelejo tja delajo še brezhibno,imajo tud ful novih avtov sam je vse požagano, ker slovenci tam kopujejo razbite avte ter jih tukaj popravljajo al pa kr tam na požagajo in tukaj pol v Sloveniji popravljajo,), drugač pa brezveze to razdiraš, mal poglej po oglaševalnih straneh,časopisih in se bo že kaj najdlo.

Slovesnki avtoodpadi so slabi saj imajo sam stare avte(največ favoritk,golfov,...)novejših nimajo med tem ko v Italiji je novih ko Rusov.
lp
 
Uporabniški avatar
frenk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Pe feb 28, 2003 12:21 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a frenk So maj 06, 2006 7:26 am

hvala sonček bom šu zgleda kar v italijo :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov