Garos je napisal/-a:Zivjo!
Pred kratkim sem na svojem Peugeotu 306, 1.6, letnik 1998 menjal avtomobilski hladilnik. Puscal je namrec v spodnjem desnem kotu. Sol, slab antifriz, starost,... Ok, menjam celo stvar, ker sem v tujini vse drago placam. To bi tko al tko. No koncno bo vse v redu!
Spet grem na malo daljso pot, ko zavijem iz avtoceste na neko gorsko ovinkasto pot, navzhrib se avto spet zacne pregrevat. Isto se zgodi, po mestu, v genci, ko pac ni zunanjega hlajenja z vetrom. Pred to tezavo se mi je kazalec le redko povspel nad 90stopinj, zdaj po menjavi, kos sem mislil da bo spet isto pa se motor kar dostikrat segreje tudi do 100stopinj in se nato ohladi. 110 je rdece polje!
Tako me skrbi kaj bo sele poleti, v vecji vrocini! Nov hladilnik sigurno prispeva nekaj k hlajenju, saj ni tako kot voziti popolnoma brez hladilne tekocin, preluknjanim hladilnikom, sigurno pa hlajenje sedaj ne dela tako kot je pred to tezavo!
Kaj bi lahko bilo narobe? Ker se sam na podobne tezave ne spoznam lih ne vem kolko bi prosil za malo pomoci! Je mozno, da bi ta novi hladilnik ne bil ustrezen za moj avto? Je lahko se kaj druzga narobe?
Ful vam hvala za pomoc! Lep dan!
miha
Dariooo je napisal/-a:RedBull™ je napisal/-a:mogoče si ga preslabo odzračil...
tocno to ja...lahko imas not vodo, ki pa ni tko dobro hladilno sredstvo kot voda in se ti na racun tega motor pregreva..
LP
BlažB je napisal/-a:Dariooo je napisal/-a:RedBull™ je napisal/-a:mogoče si ga preslabo odzračil...
tocno to ja...lahko imas not vodo, ki pa ni tko dobro hladilno sredstvo kot voda in se ti na racun tega motor pregreva..
LP
Pomoje si mislil zrak, sm ze napisu naj preveri nivo hladilne, drugo pa jaz ne vem
Lp
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov