Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
akvarij
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne apr 02, 2006 9:21 pm

kangoo 1,5dCi 70 e4

Napisal/-a akvarij To apr 04, 2006 9:38 pm

ima kdo težave s tem vozilom?

je motor vredu?

hvala
 
akvarij
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne apr 02, 2006 9:21 pm

Napisal/-a akvarij Sr apr 05, 2006 9:15 pm

kaj nihče ne ve nič o tem motorju

ali je res potrebno pri vsakem tankanju dotočit deci dvotaktola zraven?
 
Uporabniški avatar
AuDi_
Novinec
 
Prispevkov: 323
Pridružen: To sep 06, 2005 3:35 pm
Kraj: Novo mesto /Mb

Napisal/-a AuDi_ Sr apr 05, 2006 9:26 pm

o motorju nevem kaj dost, sm glede olja sem pa skor prepričan, da to ni res. 8)
danes brez podpisa
 
Uporabniški avatar
OG_Blaz
Novinec
 
Prispevkov: 310
Pridružen: Če jun 16, 2005 8:04 pm
Kraj: Ok.Domžal

Napisal/-a OG_Blaz Če apr 06, 2006 11:15 am

Dvotaktol je za dvotakne motorje, kot je npr moj frcak :D ne pa za avte.Pomoje so buce da je treba to nalivat, drugace ga pa ima moj brat sam 1.4 pa mi ni, renault kot reanult tezave pa to..
Lp
Neki je, dobr je, nč ni!!1
 
dsf
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Če mar 30, 2006 8:08 pm

Napisal/-a dsf Po apr 17, 2006 9:33 pm

Mi imamo službenega dci 70 in lahko napišem da avto zjutraj butne do -20 brez gretja(oz prej kot ogreje). Leti tud dobro ,edino za prehitevanje je treba gledat na območje med 3in 4.000.
lp dsf
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po apr 17, 2006 9:46 pm

BlažB je napisal/-a:Dvotaktol je za dvotakne motorje, kot je npr moj frcak :D ne pa za avte.Pomoje so buce da je treba to nalivat, drugace ga pa ima moj brat sam 1.4 pa mi ni, renault kot reanult tezave pa to..
Lp



Niso čist buče..... celo priporočljivo je kdaj pa kdaj ulit mal dvotaktola poleg. To mi je svetoval na pooblaščenem BOSCH servisu. Sploh če se tanka na kaki čudni ali pa zakotni črpalki ( ala hrvaška kjer vemo da so lan meli probleme..... ali pa kje tko ko pač ne veš kaj sploh tankaš )
Fora bosch črpalke je lih u tem da se kompletn sistem maže z nafto..... in če ma nafta poleg prevež žvepla..... adijo mazanje. Dvotaktol pa lih zarad tega ker ne pušča usedlin na zgorevalnih delih motorja, kot navadno olje ampak je prav namenjeno mazanju in zgorevanju.
Jaz to na mojem prakticiram že dve leti. Pol litrsko kanglco mam za dva tanka.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Bric
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: Sr mar 31, 2004 7:36 pm
Kraj: Goriška Brda

Napisal/-a Bric To apr 18, 2006 7:23 pm

Ne vem, če je glih dvotaktol za nalivat noter.
Je pa priporočeno naliti kakšen aditiv, in sredstvo za boljše mazanje visokotlačne črpalke.
Slika
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To apr 18, 2006 9:25 pm

Pol pač na servisu kotalijo buče..... sicer mi pa ni jasno kaj bi lahk dvotaktol škodoval u končni fazi je namenjen mazanju.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo To apr 18, 2006 11:57 pm

Ja no...ampak..če tko gledaš...črpalka je narejena tako,da deluje na dizlsko gorivo,brez vsakih aditivov.

@Lisko...dej prosim nehi to pisat po forumu,ker čist malo manjka pa bom še v svojga nalil dvotaktol :D :D :twisted:
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
maius28
Novinec
 
Prispevkov: 367
Pridružen: Če jan 05, 2006 11:12 am
Kraj: Gališki slapovi

Napisal/-a maius28 Sr apr 19, 2006 6:55 am

Če boš kaj dolival dolivaj aditive, ki so temu namenjeni: npr. Castrol diesel aditiv. Ni dosti dražji od dvotaktnega olja in ne boš imel težav. Jaz to delam poleti in pozimi. Obvezno pazi kje boš tankal avto in sicer najbloše je na MoLu ali Agipu. Izogibaj se petrolu (zadnja izkušnjo ima moj tast, ko jep red 14 dnevi sesulo bosh pumpo na novem golfu. Krivec petrolova nafta. So že plačali. Tako da veš da so oni. Namrewč tast je tankal le na petrolu).
Pa prosim ne kopuj renaulta. Jaz ga imam in preveč se kvari. Daj raje kaj drugega poglej. Jaz bom mojega dizla prodfal in si kupil drugega sevewda in to nikoli več renaulta. To je moje mnenje.

Lep dan ti želim
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr apr 19, 2006 3:24 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Ja no...ampak..če tko gledaš...črpalka je narejena tako,da deluje na dizlsko gorivo,brez vsakih aditivov.

@Lisko...dej prosim nehi to pisat po forumu,ker čist malo manjka pa bom še v svojga nalil dvotaktol :D :D :twisted:

Ti kr nalij.... drugč pa tega neb pisu če neb bil poleg na servisu ko je nek dedek že drugič prinesu pumpo nazaj ( peguet HDi motor) in ko je še pol povedu da je lani polet tanku na hrvaškem... se je majster sam za glavo prijel in povedal zgodbico ki čist drži....

Preveč žvepla u nafti ... posledično slabše mazanje.... seveda zaribana pumpa.... olje pa podmazuje a ne?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Sr apr 19, 2006 5:25 pm

lisko je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:Ja no...ampak..če tko gledaš...črpalka je narejena tako,da deluje na dizlsko gorivo,brez vsakih aditivov.

@Lisko...dej prosim nehi to pisat po forumu,ker čist malo manjka pa bom še v svojga nalil dvotaktol :D :D :twisted:

Ti kr nalij.... drugč pa tega neb pisu če neb bil poleg na servisu ko je nek dedek že drugič prinesu pumpo nazaj ( peguet HDi motor) in ko je še pol povedu da je lani polet tanku na hrvaškem... se je majster sam za glavo prijel in povedal zgodbico ki čist drži....

Preveč žvepla u nafti ... posledično slabše mazanje.... seveda zaribana pumpa.... olje pa podmazuje a ne?


Veš kaj...jest te mam vrh glave. :evil: Zdej bom šou tankat pa bom ene dva deci na 55l nafte notr ulil :twisted:

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
francs
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: To feb 21, 2006 2:34 pm

Napisal/-a francs Pe apr 28, 2006 7:47 pm

jaz imam kangoo 1,5 dci 65 konjev, imam prevoženih 160.000 km do sedaj tankam izključno petrolovo nafto ker imam njihovo magno ker imam avto na firmo pa nisem imel do sedaj nobenih problemov ko pa tole berem pa me je malo strah ali naj nalijem aditiv samo delam zelo veliko km približno 70.000 na leto pa bom imel kar stroške z aditivom naj se oglasi kdo, ki je naredil s tem motorjem že veliko km .
 
mare72
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Ne apr 16, 2006 9:50 am

Napisal/-a mare72 Pe apr 28, 2006 9:00 pm

fantje ne lomte ga zaditivi in podobnimi stvarmi! za novejše dieselne je splošno znano
prepovedano dolivanje kakršnega koli aditiva ker nima mazalnih lastnosti in kaj hitro poškoduje šobe. problem novih šob je zelo precizno delovanje zato jih že samo "gorivo" dovolj poškoduje, ker imajo zelo mini toleranco! v vozili kangoo in clio so šobe in pumpa DELPHI in ne bosch. so bolj občutljive.
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 So apr 29, 2006 6:05 am

seveda pa obstajajo aditivi, ki jih prodajajo na pooblaščenih renaultovih servisih, ki čistijo šobe in podmazujejo črpalko (visokotlačno). imenujejo se dci dynamique, oz. dci dodatek za gorivo-po domače...
mi smo tega kr dost prodal in stvar definitivno deluje in ne škodi motorju, ker je namenjena za te nove motorje...
Slika
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Ne apr 30, 2006 7:29 pm

Evo...probu sem z oljem za cvajtaktarje...najprej se ni poznalo nič...potem (po kakih 100km je mašina začela delovat tišje...

@Lisko: ti to že dolgo časa prakticiraš...kaj si ti mogoč poleg tišjega delovanja motorja opazu kakšno znižanje porabe?Mislim,ker men nekam manj pije kot je prej pilo.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 Ne apr 30, 2006 11:34 pm

akvarij je napisal/-a:ali je res potrebno pri vsakem tankanju dotočit deci dvotaktola zraven?


ma kaki :roll:

lisko, ne širit krive vere, tvoja petka bi laufala z dovolj dvotaktola še na bencin :P
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Ne apr 30, 2006 11:53 pm

Tony pust ti mojo petko..... še na mošt jo bom navadu :D
No dost heca.... kot videš nisem edin ki je to probu pa občutu razliko. tak da prosim....

Lej sicer pa čist fizikalna razlaga.... 2-taktol olje je narjeno za motorje z notranjim zgorevanjem..... torej je narjeno tko da zgori u nulo in ne pušča usedlin kot navadno motorno olje če ga skuriš. Oz spomni se kaj se je zgodlo z mopedom ko smo včasih delal mešanco z navadnim oljem..... izpuh je kr hitr zamašilo.....

Iz tega razloga pač 2takol.... lahk bi blo tud navadno olje.... ampak iz prej vemo zakaj 2taktol.

Druga prav tako fizikalna stvar je pa sledeča.....Olje podmazuje gibajoče se dele.... Bosch črpalko,bate,ventile..... čeprav minimalno ampak jih, ker je že sama zasnova olja narjena tko da ne zgori takoj ampak še prvo mal podmaže....

S tretjega vidika je pa nafta malenkost gostejša če ma primes olja ( seveda ne škodi ker olje samo podmazuje). Ker je gostejša se lahko u pumpi ustvar večji pritisk .... večji pritisk pomen lepšo razpršenost..... lepša razpršenost pomen bolši vžig..... bolši vžig pomen večjo moč...... večja moč pomen manjšo porabo..... pri istih okoliščinah seveda
Seveda to niso drastične spremembe.... ampak spremembe u promilih.... ampak očitno nisem sam ki je to opazu..... in ja men se je porabu ob dodatku zmanjšala. Tri tanki zapored sem kontroliru..... tri tanke zapored mel porabo pod 5... okol 4.8 ... nasljednje tri tanke brez "dodatka" pa vse tri nad 5.... okol 5.1.

Če ne kdo ne verjeme pač naj proba.... jaz sem probal in vem kaj govorim
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 Po maj 01, 2006 12:13 am

ja, samo človek sprašuje za novotarijo od 1.5 dci motorja, ne pa 1.6 N/A :)

Če proizvajalec ne zahteva dvotaktola, potem le-ta nima smisla... Biodizel na Petrolovih pumpah gor ali dol... :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po maj 01, 2006 12:37 am

Vem ampak lej bil sem poleg na bosch servisu ko je dedek prnesu pumpo...... pa je bil peguet 206 HDI ki mislim da ni tko star..... pa mu je reku dva deci na tank poleg pa bo mir.....

Drgač pa marsikoga poznam k u kombije vliva to poleg..... spoloh kombiji ki so obremenjeni...... delajo dost km na dan pa jih terajo....

Sicer pa z ali brez..... šlo bo lih tko.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov