Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Clio_16V
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Pe jul 02, 2004 4:45 pm
Kraj: No Adress

Tresenje prestavne rocice

Napisal/-a Clio_16V Če apr 27, 2006 7:42 pm

Avto: Clio 1,2 16V 2004letnik

Zadeva je sledeca, da opazam da se v prostem teku prestavna rocica rahlo trese, pa tudi obrati so mi sumljivi...500vrt/min. :idea: :idea: :?: :?:

Se mi je pa ze 2x zgodilo da ko sem imel avto prizgan in stal na mestu, je avto rahlo zatrokiral kot da bo ugasnu, potem pa naprej delu brez problema...na servisu zatrjujejo da tuljava ni, delal so kontrolo vbrizga pred cca. 1000km, ciscenje lopute, menjane svecke...po vsem tem je blo teh 1000km OK, zdej pa je isto...ima kdo kako zdravilo al kaj naj jim zatezim na servisu? Avto je v garanciji se slab teden.
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Re: Tresenje prestavne rocice

Napisal/-a sonček Če apr 27, 2006 8:26 pm

Clio_16V je napisal/-a:Avto: Clio 1,2 16V 2004letnik

Zadeva je sledeca, da opazam da se v prostem teku prestavna rocica rahlo trese, pa tudi obrati so mi sumljivi...500vrt/min. :idea: :idea: :?: :?:

Se mi je pa ze 2x zgodilo da ko sem imel avto prizgan in stal na mestu, je avto rahlo zatrokiral kot da bo ugasnu, potem pa naprej delu brez problema...na servisu zatrjujejo da tuljava ni, delal so kontrolo vbrizga pred cca. 1000km, ciscenje lopute, menjane svecke...po vsem tem je blo teh 1000km OK, zdej pa je isto...ima kdo kako zdravilo al kaj naj jim zatezim na servisu? Avto je v garanciji se slab teden.


Čimprej ker imaš še v garanciji(garancija je zato da bo v tem obdobju avto deloval brezhibno),če ti na servisu ne bodo pomagal se obrni na varstvo potrošnikov.
Sem pa velikokrat zasledil po forumu, da je problem v tuljavi, probi si kje izposodit pa probaj...
lp
 
Uporabniški avatar
Clio_16V
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Pe jul 02, 2004 4:45 pm
Kraj: No Adress

Napisal/-a Clio_16V Če apr 27, 2006 8:30 pm

Jutri grem na servis potem pa bomo vidl...kaj pa po izteku garancije...potece mi 6.5....na koga naj se potem obrnem? Svoj zep? Al se da kaj resit, ker je bil avto redno servisiran in kontroliran na pooblascenem servisu.
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 Če apr 27, 2006 8:38 pm

jah pejt na servis pa zatez jim da se ti pac iztece garancija in da nej ti to postimajo kakor vejo in znajo, ce ti serviser ne bo ugodu, zahtevej sefa oz. vodja serviserjov in zahtevaj da se ti avto postima v garancijskem roku. Ce se zmerej ne bo nic, ma renault eno skupino ljudi ki se se ukvarjajo z takimi zadevami in dobi nekje stevilko in jih poklic razlozi situacijo, pa poklic jih ne jim posiljat maile, ker bo zadevo samo se podaljsal in se ti lahko garancija ze iztece, mors bit tisast, ce ne bos mogu zadevo iz svojga zepa castit...
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Clio_16V
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Pe jul 02, 2004 4:45 pm
Kraj: No Adress

Napisal/-a Clio_16V Če apr 27, 2006 8:42 pm

Neo bom uposteval nasvete...ce pa ima kdo stevilko te skupine ljudi pa prosim da jo napise oz namigne kje jo dobim.
 
fifi
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: So jul 30, 2005 5:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a fifi Če apr 27, 2006 8:43 pm

Ma podobne težave imam tudi jaz na Twingotu, le da imam 1.2 8v mašino in je avto star 7 let z 76000 prevoženimi kilometri. So pa pri meni težave manj izrazite, ker mi avto vibrira le v prostem teku(trese se tudi prestavna ročica in ropotajo zadnji sedeži) pa še to najbolj izrazito, ko se mašina ogreje, ko je hladna je opazno manj vibracij. Na Renaultovem forumu sem že izvedel, da to ni normalno, zdaj pa če ima še tu kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo narobe, na plan z njo. Do zdaj sem dal očistit loputo za zrak, kar je opazno izboljšalo delovanje motorja, pri vseh obratih razen pod štantgasom je bolj miren, ima bolj uglajen zvok, avto lepše potegne. Vendar mi pa čiščenje lopute ni odpravilo vibracij v prostem teku. :evil: Na Renault forumu sem dobil precej nasvetov kaj vse preveriti, od cin špule, svečk, kablov, do šob, ventilov pa še kaj bi se našlo. Kaj se pa vam zdi najbolj verjetno? Najprej bom šel ob priliki nekam pomerit vrtljaje, ker mi jih na Subaru servisu(priporočal kolega) z neko napravo za merjenje vrtljajev ni mogel(zakaj ni znal povedat serviser). Poleg čiščenja lopute sem že nalil tekočino za čiščenje sestavnih delov motorja(ventili, šobe,...) pri zadnjem tankanju, vendar do zdaj, ko sem porabil že več kot 2/3 bencina, ni opaznega zmanjšanja vibracij v prostem teku. A kdo pozna kakšnega specialista za Twingone ali pa Renaultove 1.2 8v motorje z vso ustrezno opremo, da bi mi lahko na enem mestu za zmerno ceno preveril vse, kar mi je bilo svetovano na Renaultovem forumu?
Don`t worry, be happy:)
 
Uporabniški avatar
Clio_16V
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Pe jul 02, 2004 4:45 pm
Kraj: No Adress

Napisal/-a Clio_16V Če apr 27, 2006 8:49 pm

Meni je nekdo pravil, da je lahko tezava tudi v nosilcu motorje, kjer je neka gumijasta rinka, pojma nimam kje in da je posledica unicenega nosilca povecano tresenje menjalne rocice....koliko je to res ne wem. Bom pa vsekakor jutri na servisu izgubil zivce, ze vidim :evil:
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 Če apr 27, 2006 8:50 pm

fifi je napisal/-a:Ma podobne težave imam tudi jaz na Twingotu, le da imam 1.2 8v mašino in je avto star 7 let z 76000 prevoženimi kilometri. So pa pri meni težave manj izrazite, ker mi avto vibrira le v prostem teku(trese se tudi prestavna ročica in ropotajo zadnji sedeži) pa še to najbolj izrazito, ko se mašina ogreje, ko je hladna je opazno manj vibracij. Na Renaultovem forumu sem že izvedel, da to ni normalno, zdaj pa če ima še tu kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo narobe, na plan z njo. Do zdaj sem dal očistit loputo za zrak, kar je opazno izboljšalo delovanje motorja, pri vseh obratih razen pod štantgasom je bolj miren, ima bolj uglajen zvok, avto lepše potegne. Vendar mi pa čiščenje lopute ni odpravilo vibracij v prostem teku. :evil: Na Renault forumu sem dobil precej nasvetov kaj vse preveriti, od cin špule, svečk, kablov, do šob, ventilov pa še kaj bi se našlo. Kaj se pa vam zdi najbolj verjetno? Najprej bom šel ob priliki nekam pomerit vrtljaje, ker mi jih na Subaru servisu(priporočal kolega) z neko napravo za merjenje vrtljajev ni mogel(zakaj ni znal povedat serviser). Poleg čiščenja lopute sem že nalil tekočino za čiščenje sestavnih delov motorja(ventili, šobe,...) pri zadnjem tankanju, vendar do zdaj, ko sem porabil že več kot 2/3 bencina, ni opaznega zmanjšanja vibracij v prostem teku. A kdo pozna kakšnega specialista za Twingone ali pa Renaultove 1.2 8v motorje z vso ustrezno opremo, da bi mi lahko na enem mestu za zmerno ceno preveril vse, kar mi je bilo svetovano na Renaultovem forumu?


motorcek prostega teka scisti, ker ce se ti to dogaja samo v prostem teku je ena izmed varjant ta motorcek, ce ne ves kako ga spucat pm me... (sam pocak da bo CSI mem :))) )
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 Če apr 27, 2006 9:04 pm

Clio_16V je napisal/-a:Meni je nekdo pravil, da je lahko tezava tudi v nosilcu motorje, kjer je neka gumijasta rinka, pojma nimam kje in da je posledica unicenega nosilca povecano tresenje menjalne rocice....koliko je to res ne wem. Bom pa vsekakor jutri na servisu izgubil zivce, ze vidim :evil:


pri starejsih renojih, (mogoce pr ta novih tud) je tam kjer je rocica za menjalnik na spodnji strani avta en fedr ki je povezan z spodnjim delom rocice in z karoserijo ki nekako ublazi tresenje rocke in ponavad se ta fedr sname oz polom na delu kjer je pripet na rocico in je tresenje mal mocnejse, ampak to zadeva samo tresenje rocke ce pa masina prevec vibrira je pa mozno tud da je nosilc hin ampak malo vrjetno pri tolk starem avtomobilu.
Slika Slika
 
fifi
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: So jul 30, 2005 5:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a fifi Če apr 27, 2006 9:20 pm

Hm, a ni motorček oz. ventilček prostega teka v istem mehanizmu kot loputa za zrak? Ker loputo za zrak mi je že čistil serviser, je odšraufal z mašine cel mehanizem in ga dobro spucal s krpico in našprical z nekimi čistilom. Če bi motorček prostega teka bil zamazan, potem bi verjetno tudi obrati nihali pod prostim tekom. Najprej moram dat pomerit obrate, na Subarujevem servisu iz meni neznanega razloga serviser ni uspel pomeriti obratov, kar se mi že zdi sumljivo. Na Renault forumu sem tudi dobil podatek, da na vibracije v prostem teku lahko vpliva slaba kompresija v kakšnem cilindru, kar je lahko posledica razštelanih ventilov itd. itd. Polno informacij, mene pa zanima pri katerem KVALITETNEM in ugodnem serviserju bi lahko na enem mestu vse preveril in odpravil te nadležne vibracije. Sam najraje ne bi nič šraufal po mašini, ker tega še nikoli nisem počel, nimam nobenega orodja(ja, tut šraufencigerja ne :lol: ) pa še dve levi roki imam.
Don`t worry, be happy:)
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 Če apr 27, 2006 9:39 pm

fifi je napisal/-a:Hm, a ni motorček oz. ventilček prostega teka v istem mehanizmu kot loputa za zrak? Ker loputo za zrak mi je že čistil serviser, je odšraufal z mašine cel mehanizem in ga dobro spucal s krpico in našprical z nekimi čistilom. Če bi motorček prostega teka bil zamazan, potem bi verjetno tudi obrati nihali pod prostim tekom. Najprej moram dat pomerit obrate, na Subarujevem servisu iz meni neznanega razloga serviser ni uspel pomeriti obratov, kar se mi že zdi sumljivo. Na Renault forumu sem tudi dobil podatek, da na vibracije v prostem teku lahko vpliva slaba kompresija v kakšnem cilindru, kar je lahko posledica razštelanih ventilov itd. itd. Polno informacij, mene pa zanima pri katerem KVALITETNEM in ugodnem serviserju bi lahko na enem mestu vse preveril in odpravil te nadležne vibracije. Sam najraje ne bi nič šraufal po mašini, ker tega še nikoli nisem počel, nimam nobenega orodja(ja, tut šraufencigerja ne :lol: ) pa še dve levi roki imam.


ja je v istem mehanizmu, sam jest sm ga mogu vn vzet pa spucat, ker zadeva se premika pravokotno glede na smer zraka ki gre v masino in ni recen da ga je dobr spucov.

drugac pa tud moja masina tud trese, pa morm nasledn mesec svecke zamenjat pa bom vidu ce je kej bol, ker obratov sicer ne zgublja ampak zgleda pa tko k da jo na vsake tulk casa mal bozjast vrze :D
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Clio_16V
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: Pe jul 02, 2004 4:45 pm
Kraj: No Adress

Napisal/-a Clio_16V Če apr 27, 2006 9:43 pm

Fifi ce izves za kakega dobrega serviserja PM me...al pa ce zadevo resis napisi kar tukaj kaj je bilo, ker me resno zivcira ze vse skupi....

Neo a si ti mehanik?
 
fifi
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: So jul 30, 2005 5:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a fifi Če apr 27, 2006 9:49 pm

Hja, glej. Če bi se zadevo dalo dol odšraufat z mehanizma, bi verjetno to serviser naredil, ka-li? No, možno, da tudi ne bi, samo jaz vseeno mislim, da zajec tiči v enem drugem grmu. Sumim pa zdaj vedno bolj na ventile, šobe, svečke/cin špulo, nekako po tem vrstnem redu po verjetnosti okvare. Nimam pa ustreznega orodja, da bi odšraufal dol loputo in potem še motorček prostega teka... Tako in tako bi prej moral dati pomeriti vrtljaje, ker bi se poznalo pri nihanju le-teh v primeru, da bi lahko bilo kaj z motorčkom prostega teka narobe.
Don`t worry, be happy:)
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 Če apr 27, 2006 9:49 pm

ne, stromar :D
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Neo32
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 591
Pridružen: Ne feb 09, 2003 12:55 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Neo32 Če apr 27, 2006 9:54 pm

fifi je napisal/-a:Hja, glej. Če bi se zadevo dalo dol odšraufat z mehanizma, bi verjetno to serviser naredil, ka-li? No, možno, da tudi ne bi, samo jaz vseeno mislim, da zajec tiči v enem drugem grmu. Sumim pa zdaj vedno bolj na ventile, šobe, svečke/cin špulo, nekako po tem vrstnem redu po verjetnosti okvare. Nimam pa ustreznega orodja, da bi odšraufal dol loputo in potem še motorček prostega teka... Tako in tako bi prej moral dati pomeriti vrtljaje, ker bi se poznalo pri nihanju le-teh v primeru, da bi lahko bilo kaj z motorčkom prostega teka narobe.



mehanizem lopute se da komplet raztavit in sicer kar rabis je ene gedore in torx kljuce, na njem je pac zatic za zajlo na drugi strani je potenciometer za gas, nad temu gor pa je ventil prostega teka, ki je pritrejn z dvema vijakoma. Najveckrat je na tem motorcku zabasan utor v katerem je ta ventil ki zapira in odpira dovodno pot zraka. Drugac vrtljaji tko al tko nihajo minimalno, kar je pa velikega odstopanja pa se slisi ze na samem zvoku masine...
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
WiseMan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: To okt 25, 2005 10:00 pm

Napisal/-a WiseMan Če apr 27, 2006 11:17 pm

Zdej sicr noč neki pametvt, sam sm meu točn tak problem... Sicr ni biu reno, pa letnik tud ni tak...

Zdej ne vem, kuko se strokovn reče, jest pravm: zauh... Avtomatski zauh... Ne vem kuko majo renoji narjen, sam moj avto ma zauh na BImetaln trak narjen... Se prav, ko je mašina hladna, je bimetal bolj zategnen in mašina laufa z nekoliko višjimi obrati, da se segreje... In avto se zaradi zadostnega števila obratov ne trese... Ko pa je avto segret, se pa BImetal tolk upogne, da preveč zmanša število obratov ogretega motorja... In tuko motor laufa na cca. (recmo) 500 obratih/minuto ali manj in se motor s tolk nizkimi obrati takorekoč sam od sebe skoraj posledično ugaša... Za prost tek, se mi zdi, da mora pa avto met najmanj 650 obratov/minuto...

Lp, WiseMan
 
Uporabniški avatar
WiseMan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: To okt 25, 2005 10:00 pm

Napisal/-a WiseMan Če apr 27, 2006 11:20 pm

Aja, se pa stavr da brez problema popravt... Z navadnim šraufcigerjem se regulira zategovanje bimetalnega traku... Sam to morš pr kermu narest, k to obvlada, da ti obrate točno naračuna, ter da ti hladen avto ne bi štartou z preveč obrati... Jest sm dau to enkrat enmu poravt, pa mi je za 5 jurjov zrihtu, pa še izpuh mi je pregledu zravn... ;)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe apr 28, 2006 12:32 am

Neo32 je napisal/-a:
Clio_16V je napisal/-a:Meni je nekdo pravil, da je lahko tezava tudi v nosilcu motorje, kjer je neka gumijasta rinka, pojma nimam kje in da je posledica unicenega nosilca povecano tresenje menjalne rocice....koliko je to res ne wem. Bom pa vsekakor jutri na servisu izgubil zivce, ze vidim :evil:


pri starejsih renojih, (mogoce pr ta novih tud) je tam kjer je rocica za menjalnik na spodnji strani avta en fedr ki je povezan z spodnjim delom rocice in z karoserijo ki nekako ublazi tresenje rocke in ponavad se ta fedr sname oz polom na delu kjer je pripet na rocico in je tresenje mal mocnejse, ampak to zadeva samo tresenje rocke ce pa masina prevec vibrira je pa mozno tud da je nosilc hin ampak malo vrjetno pri tolk starem avtomobilu.


Tista fedra nimam nič upliva na tresenje ročice..... ampak jo sam drži u položaju in pomaga potegnit nazaj u prosti tek.... poleg tega takoj čutiš da se snela ker je menjevanje popolnoma drugače... skoraj že oteženo.

Drgač men motor tok vibrira da se trese cela armaturka za cca. 2 cm ( huj kot ta star stayer) Problem pa je u nosilcih motorja.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
WiseMan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: To okt 25, 2005 10:00 pm

Napisal/-a WiseMan Pe apr 28, 2006 7:55 am

jest pa mislm, da ni problem v nosilcih... K če avto ne trese pr višjih vrtljajih, poj ni nosilc motorja...

Fora je v tem, da se mu pr segretmu avtu avtomatsk tok zmanšajo obrati pr prostmu teku, da res začne fajn trest... Trese pa zato, ker motor "crkuje" sj ma premau obratov za normalno delovanje... Vsi vemo kuko avto zatrese, k ti avto crkne... Tle pa počas crkuje in zato lohk tok trese... Nosilci tle nimajo nč druzga zravn, edin to da bi se pr novejših nosilcih "mogoče" (poudarek na mogoče) mejčken manj čutil... Pa nč druzga... Če vidš, da ti merilec obratov v prostmu teku, k maš segret avto pade na cca 500 obratov/minuto pa da kazalec ni popolnoma na miru, je to to!
 
Uporabniški avatar
WiseMan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: To okt 25, 2005 10:00 pm

Napisal/-a WiseMan Pe apr 28, 2006 7:59 am

Clio, a pa če v prostmu teku ko ti avto trese rahlo dodaš gas, da maš po merilniku obratov recmo nekje okol 800 - 1000 obratov/min ti poj neha trest?

Pa tm si napisu, da ti nekje trese, poj k pa speleš pa ne več... Poj lohk pride zrak do bimetala, ga rahlo ohladi in se spet napne... Pa zato lepo deluje...
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 18 gostov