vodna pumpa se ne menja, menja se jermen pa natezalec ki sta oba po 7k cca, kake svecke ki so po 1k komad pa filtri pa olje itak, pametno je tud kak bencinski filter zamenjat, ce mas okol 100kkm pa bos verjetn mogu menjat se kable na sveckah ki so 11k cca ( pri pooblascenem servisu- kok so v trgovini nimam pojma)
ka a ni bolš da jo menjaš skupaj z jermenom in natezalcom ko pa da ti crkne vmes, pol je pa spet treba vse razdirat! Sm delal v delavnici in je blo tak da ko si menjal zobati jermen se je menjala še pumpa če jo je gnal zobati jermen, razn če je bla želja stranke da se to ne naredi! Za menjavo pa poglej v servisno knjigo al pa navodila, drugače je pa tud fajn da menjaš vsakih neki let če ne narediš prej določenih kilometrov, ker jermen napoka in to ni glih fajn! Upam da sm pomagal
Če ni vezana na jermen jo lahko potem kadarkoli zamenjaš. Jst imam tut na japoncu posebej pumpo in posebej zobati jermen. Menjava jermena, napenjalca in vodne pumpe pride pa 20k sit za moj avto(delo in deli). Šraufam sam.
Cene za delo v delavnici imamo pa take;
osnovni servis (olje, filtri, svečke) - 3000 sit
bremze + osnovni servis - 4500 sit
brušenje glave in menjava dihtunge - 15.000 sit.
Zadna stvar k ti bo na accent crknila je mende glih vodna pumpa. Ta zadn accent k sm ga mel je mel kakih 200kkm pa vodna pumpa še ni bla menjana...seveda ne škodi če se preventivno zamenja, ni pa potrebno dokler normalno dela...Tak k je nebivedu napisal. lahk se zamenja posebaj kadarkoli ko se pač pokaže potreba.Lp
hudič je v tem da ima avto 2000000 prevoženih in prejšnji lastnik ga je vozil redno na orginal servise,tam ko so nalepke na mašini pa se je dol zbrisalo!
vprašanje če je serviserjem pocinglalo v glavi da je to treba tud menjat
Navaden clio 2 ima menjavo na 60.000km ali 5 let, če v tem času ne prevoziš tistih 60.000 km. Današnji boschevi jermeni so tok zanič, da več kot 60.000 km že ne morejo zdržat.