Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
jony
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Po sep 20, 2004 9:04 pm

polo - pušča olje

Napisal/-a jony To maj 09, 2006 7:34 pm

ok že en cajt mi malo kaplja olje na mojem polotu sdi letnik 98. Šel sem k mehaniku pa mi je rekel da je krivo tesnilo na karterju. Ker je tesnilo dokaj drago 10 000 SIT se je mehanik odločil da bo malo zasilikonal. Spet je začelo kapljati zato sem šel po nasvet še k dvema mojstroma in oba sta mi rekla da je to tesnilo. Zamenjali smo tesnilo in zadeva naj bi morala držati. Ampak očitno da olje priteče od drugod. Semering ni ker smo pogledal. Ali ima mogoče kdo od vas kakšno rešitev, ker me zadeva že pošteno živcira?
Še eno vprašanje, nivo hladilne tekočine je zmerom malo pod minimumom. Če jo dolijem in se maloc peljem, spet odprem pokrov motorja in opazim da je tekočina spet pod nivojem. Spušča nikjer saj bi že opazil. Kam torej gre?
LP
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY To maj 09, 2006 7:45 pm

za olje mislim da lahko da maš karter zvit pa ti zato tesnilo ne drži, al pa res kje drugje spušča. Za hladilno pa poglej če ti kje spušča drugače pa možno da maš tesnilo na glavi hin, to bi lahk blo krivo tud za olje ki ti teče po motorju! Mislim da sm kaj pomagal
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To maj 09, 2006 7:49 pm

Poglej tudi tesnilo pokrova ventilov to pa se vidi po bloku ker bi bil potemtakem masten pa še to poglej kje ti pušča - daj en kos kartona pod motor pa boš videl približno kje... da ne boš potem ugotovil tudi zakaj imaš trd volan :P :P :P
L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 To maj 09, 2006 7:52 pm

olje ti lahk teče le še pri filtu (če ni karter res zvit, sam to ne vrjamem) skoz prluftano dihtongo na glavi pa ne. sploh pa pri ugasnjenem avtu ne more tečt olje navzgor, je tak?
pa ne vem od kod tesnilo na vijaku na karterju 10jurjev, 100sit največ.
 
jony
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Po sep 20, 2004 9:04 pm

Napisal/-a jony To maj 09, 2006 7:55 pm

olje priteče po sprednji strani karterja, če to kaj pove
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY To maj 09, 2006 7:55 pm

sej js nism reku da olje teče navzgor, sam ko pa avto ugasneš je še nekaj olja zmeraj na zgornjem koncu motorja in ta pol seveda teče v karter!
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
jony
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Po sep 20, 2004 9:04 pm

Napisal/-a jony To maj 09, 2006 7:58 pm

dihtnga karterja je 10 000 SIT, 100 SIT je tist tal mal tesnil pri čepu. Olje kaplja ob ogretem motorju.
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 To maj 09, 2006 8:02 pm

jony je napisal/-a:olje priteče po sprednji strani karterja, če to kaj pove

preveri oljni filter. sicer tam teče le ko avto laufa in oljna pumpa dela.
obriš cel karter predn greš nekam za neki časa in to res celga, vse ob straneh, da bo čist. pol boš pa vidu s kere strani teče, ko se zju3 vrneš. šrauf za spuščanje olja je tak najnižja točka in vse olje teče pol prek njega in lahk kr hitr, če ne pogledaš dobr nardiš napačno diagnozo.

edit: aja, spregledu sm da gre za to dihtongo :oops: my bad
 
jony
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Po sep 20, 2004 9:04 pm

Napisal/-a jony To maj 09, 2006 8:07 pm

karter smo že spucal, čez dan sem zopet pogledal in opazil sledi kapelj na sprednji strani
karterja. Je pa mastno od karterja navzgor na sprednji strani motorja.
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY To maj 09, 2006 8:10 pm

ja daj povej od kje naprej je pa mastno
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
jony
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Po sep 20, 2004 9:04 pm

Napisal/-a jony To maj 09, 2006 8:16 pm

od karterja pa do šipke
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY To maj 09, 2006 8:24 pm

ja lahk da je pr šipki kaj hin! Da tam spušča
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx To maj 09, 2006 8:47 pm

Ne vem kako ste preverili semering na glavni gredi(ste menjalnik dol vzel) ker ti lahko tud tam spušča.Glede šipke pa je gumijasti oring ki preprečuje kaplanje olja iz motorja,zamenjaš ga pa tako da odšravfaš sipko potegneš vn in zamenjaš ta oring.Se je že zgodilo da je tam puščal sploh na 1.6D z ki so bili že malo dotrajani.
 
dirkač85
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Če maj 11, 2006 11:12 am
Kraj: zreče

Napisal/-a dirkač85 Če maj 11, 2006 4:15 pm

LP.A si pogledal da če ti mogoče olje priteče na glavi kar je možno.Glej če ti tudi vode zmanjkuje in da ti lje teče je možno da je tesnilo na glavi bogo in ti spušča.Kr kje drugje pa je mal težje da ti spušča olje res.
Ajde uživaj pa lep dan še naprej.
Hya folk če koga kaj zanima naj kr upraša drgač pa Lep dan še na prej.
 
jony
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Po sep 20, 2004 9:04 pm

Napisal/-a jony Ne maj 14, 2006 9:08 am

ja hvala vsem za pomoč. Smo pogledal, kriva je ena cev ki gra od šipke gor in je bla na stiku že razpokana. Stane cca 12000 SIT (obstaja samo original kos)
LP
 
jony
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Po sep 20, 2004 9:04 pm

Napisal/-a jony Ne maj 14, 2006 3:52 pm

še eno vprašanje, da ne bom odpiral nove teme. Mehanik mi je rekel da so vsi trije nosilci motorja zanič in da jih moram zamenat. Avto pri speljevanju s sklopko samo malo cukne. Kdaj je nujno zamenat nosilce in kakšen je strošek?
 
fifi
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: So jul 30, 2005 5:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a fifi Ne maj 14, 2006 4:23 pm

Če ti je mehanik rekel, da so nosilci za nič, bi jih jaz menjal takoj, če nimaš krize z denarjem. Kasneje se ti bo zadeva samo stopnjevala, mašina se bo bolj tresla itd..
Don`t worry, be happy:)
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Ne maj 14, 2006 5:35 pm

jony je napisal/-a:še eno vprašanje, da ne bom odpiral nove teme. Mehanik mi je rekel da so vsi trije nosilci motorja zanič in da jih moram zamenat. Avto pri speljevanju s sklopko samo malo cukne. Kdaj je nujno zamenat nosilce in kakšen je strošek?


Strošek odvisen za kateri avto jest k sem mel swifta sem šel na servis uprašat in pridejo trije dobrih 50.000 sit ter montaža med tem ko za golf 2 npr stanejo 10.000 sit,zamenjaš jih takrat ko občutiš cukanje ob speljevanju drugač pa sam probaj doma prva in na rahlo spust če se ti ful rukne motor računaj na popravuli sam to se ti ne modi sej ti nov motor vn padu . Al pa nekam prim za motor in pozibaj z roko motor......lp
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov