Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Okvare- A je to normalno?

Napisal/-a phoebus Sr maj 10, 2006 4:03 pm

Da opišem situacijo, ki mi kravžlja živce :?

Safrane, 2.5, 99 letnik. 164 kkm.
Vedno redno servisiran, vedno vse popravljeno (in ne "poflikano", izjema volanska letev ki je bila obnovljena in ne zamenjana).

AMPAK

V zadnjih 10.000 (155 - 165) je šlo:

- spustila volanska letev
- spustil glavni zavorni cilinder
- začela puščat klima (sem nafilal z rdečim plinom, drug teden grem na pregled kje pušča)
- šel alternator

Vem da bo vojna češ za BMW ne bi do 2.000.000 km odpovedala ena svečka, renaultu pa bo razneslo pol mašine do 200.000...

...ampak vseeno me zanima, a so to normalne okvare? Pa saj razumem, alternator gre. Klima spusti.... volanska letev tudi...ampak vse v roku 10k km?

Ponavljam, avto vedno redno poservisiran na original servisu!

torej, kar me zanima...a je normalno da gre takole po tekočem traku vse to? A so to normalne okvare za toliko kilometrov in lahko zdaj pričakujem naslednjih 150 tisoč mir, ali mi bo šlo še 100 stvari?
Kaj naj bi še šlo pri toliko kilometrih ("normalna obraba")?

Avspuh je še original in brez lukenj, sklopka original in ne zdrsava vsaj nekaj :lol:
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Re: Okvare- A je to normalno?

Napisal/-a sonček Sr maj 10, 2006 7:15 pm

phoebus je napisal/-a:Da opišem situacijo, ki mi kravžlja živce :?

Safrane, 2.5, 99 letnik. 164 kkm.
Vedno redno servisiran, vedno vse popravljeno (in ne "poflikano", izjema volanska letev ki je bila obnovljena in ne zamenjana).

AMPAK

V zadnjih 10.000 (155 - 165) je šlo:

- spustila volanska letev
- spustil glavni zavorni cilinder
- začela puščat klima (sem nafilal z rdečim plinom, drug teden grem na pregled kje pušča)
- šel alternator


...ampak vseeno me zanima, a so to normalne okvare? Pa saj razumem, alternator gre. Klima spusti.... volanska letev tudi...ampak vse v roku 10k km?

Ponavljam, avto vedno redno poservisiran na original servisu!

torej, kar me zanima...a je normalno da gre takole po tekočem traku vse to? A so to normalne okvare za toliko kilometrov in lahko zdaj pričakujem naslednjih 150 tisoč mir, ali mi bo šlo še 100 stvari?
Kaj naj bi še šlo pri toliko kilometrih ("normalna obraba")?

Avspuh je še original in brez lukenj, sklopka original in ne zdrsava vsaj nekaj :lol:


Sam to so proizvajalci krivi lahko bi dal bolj trpežn material not pa bi držal lahko več let(15 let), sam pol oni nebi mel kej od pooblaščenih servisov n zdej bom pač dal spet en avto pa recimo nemški avto pred 20 let takart so napako naredl k so dal gor tok trpežn material da še dons dela a servisi niso mel od tega nič tako je pač gospodarstvo več se bo kvarlo več bodo proizvajali avtomobilske dele,več zaposlenih in še bi se dalo kaj napisat,...država ma pač od tega neki(davek,inflacija karkoli že).

Sam glede to k se ti je kvarlo pa saj imaš več kot 150.000 km tako da kakšna stvar tudi ni večna in jo je treba s časoma menjat saj zdej pri teh poskusnih začetnih zajčkov to se bo sčasoma popravl saj upam da bo tako, če ne bo katastrofa,ker bo vse piskalo...

Dns je tako kot bo zvesti lastnik delov z avtom tk bo mu avto vračal nazaj, ja vse je odvisn kje je vožen,kako.....dobr servisiran ampak to je motor sej tanovi itak zdržijo po 300 tkm in več večja moč seveda več vzdržljivost, manjša moč manj vzdržljiv...



Vem da bo vojna češ za BMW ne bi do 2.000.000 km odpovedala ena svečka, renaultu pa bo razneslo pol mašine do 200.000...

Ja no veš kaj sam poglej ti dobiš cliota za 2 milijona a BMW za 10 milijonov seveda več denarja več muske in to drži.

lp
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Sr maj 10, 2006 7:25 pm

Če te prou razumem: več moči ko ima avto, več kilometrov bo zdržu in manj moči ko ima, manj kilometrov bo zdržu?
Zanimivo, pred 80imi leti je blo "čist normalno", če je avto zdržu milijon kilometrov, dons se že pri 400k vsi slinjo in vzdihujejo...
ne vem, ne vem... :?
PS, sorry za ot. ;)
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Sr maj 10, 2006 7:42 pm

metallic je napisal/-a:Če te prou razumem: več moči ko ima avto, več kilometrov bo zdržu in manj moči ko ima, manj kilometrov bo zdržu?
Zanimivo, pred 80imi leti je blo "čist normalno", če je avto zdržu milijon kilometrov, dons se že pri 400k vsi slinjo in vzdihujejo...
ne vem, ne vem... :?
PS, sorry za ot. ;)


Dobr to si nisem jest zmislu, enkrat sem poklical na servis in sem povprašal po avtu 1.8 motor ter 1.1 motor in mi je reku da zdržijo več uni k majo več konjev.
Ti mal poenostavim lej imeš 55 konjskega ter 100 konjskega avta in hočeš notri dobit 120 km/h in ko boš štartal s 55 konjskim se bo leta dodobra ogrel,sami deli motorja trpijo itd., medtem ko s 100 konjskim lahko spelješ z večjo močjo pa še to s manjšim hodom gasa sami deli ne trpijo toliko ker je po domače motor navit.

Sam sem imel 55 konjskega ter 90 konjskega in ni primerjave vsekakor je bolj trpežn un s 90 konji ki ima zelo dobr motor,
ta avto je bil str nad 10 let, zdej o novih pomoje ni še nobene kej dost ugotovu kakšni so.

lp
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr maj 10, 2006 7:52 pm

sonček ti maš zdej trpežen avto ker tok trpežnga kot je golf 2 ga ni drgač pa glede okvar na safranu ja enkrat pač pride jest tud recimo nism 3 leta nč daju na avto razen rednega vzdrževanja zdej sm ga pa u pol leta pol zamenju jebiga enkrat more neki crknt
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Sr maj 10, 2006 9:00 pm

čare je napisal/-a:sonček ti maš zdej trpežen avto ker tok trpežnga kot je golf 2 ga ni drgač pa glede okvar na safranu ja enkrat pač pride jest tud recimo nism 3 leta nč daju na avto razen rednega vzdrževanja zdej sm ga pa u pol leta pol zamenju jebiga enkrat more neki crknt


Ja no sm jest nimam nemškega,ker po nemškem je več povpraševanja in tudi druga kvaliteta......ah drugič.

lp
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Sr maj 10, 2006 10:01 pm

to je tank al nemški al pa bosanski isti drek je sej u bosni so jih sam sestavljal motor je pa itak nemški
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Če maj 11, 2006 10:45 am

Aha, nismo končali pri BMWjih, ampak pri G2...
...ki mu klima in servo ne moreta spustit ker ju nima :P

Nič, upam da bo pri teh okvarah ostalo, pa da ne bo šlo vse po tekočem traku...

..čene sem pa razmišljal in se mi splača popravit kar pač gre (in je cenovno sprejemljivo), ker ga itak ne mislim menjat. Ker se mi pomojem bolj splača vložit še, nevem, 200, 300 v naslednje okvare, če vem da bom dober naslednjih 150.000...kot pa razmišljat o menjavi.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če maj 11, 2006 10:59 am

Lej da ne bo spet debatiranj o kvaliteti tega in onega avtomobila - vse kar je na avtu pod obremenitvijo; se premika, segreva, drgne, hladi itd je podloženo uničevanju oz obrabi. Če k temu prištejemo še stanje cest, stil vožnje, zunanje učinke in seveda materijale kot so guma recimo ki je hitro porozna itd je normalno da bo treba popravljati ali menjati. Mislim da ni neke prevelike panike glede na to kar si napisal da bi moral porihtati. Se pa zavedaj da več bo kilometrov imel avto, več stvari se bo strošilo v tem času, tako da ne misli da če boš sedaj vložil za ta popravila, da se boš brezplačno vozil še naslednjih 150.000 kilometrov.
Lahko ti recimo čez naslednjih 20-30 tisoč spusti kakšen blažilnik na podvozju, izrabi se disk, pakna ali se naredi luknja na loncu, odpove kakšen senzor itd.
Včasih je dobro malce se zamisliti nad stroški ki jih imaš zaradi popravil; ali nebi za ta isti znesek lahko odplačeval kredit za kakšen novi avto z garancijo ali vsaj kaj z precej manj kilometri ? -Premisli malo o vsemu ;)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če maj 11, 2006 11:02 am

Ko boš spoznal, da uradni servis ni to kar si predstavljaš potem pa postavljaj vprašanja.

1.) Na uradnih servisih zelo goljufajo(še posebej, če imaš drag avto, pa vedo, da boš vse plačal)
2.) Tudi na uradnih servisih menjajo stare za stare dele (bil priča pri megani 1.9 TDI, ko so na realu napisal da so menjal vse filtre, pa ko sem vzel ven filter za kabino je bil točno tist, ki sem ga sam not montiral pred enim letom). Pa če že pri poceni delih goljufajo, kako šele pri dragih
Uradni servis blizu ljubljane je zamenjal servo volan komplet za 178k sit(uradno je bil volan nov - tako je pisalo na računu), potem po pregledu smo ugotovili, da je bil ta volan star(ki je bil po novem vgrajen). Po pričevanju mehanika, ki je potem dal odpoved smo pa zvedl, da ga je zastonj dobil od enega modela, ki je avto razsul in ta volan je bil star 5 let, pa že večkrat popravljan.
3.) Kak serviser na črno ti bo za več kot pol manj denarja poštimal zadevo in se boš samo enkrat letno ali pa za redne servise pri njem oglasil. To pa zato, ker se mu gre za stranke - če so redne stranke in jim dobr avto poštima jih ima za vedno. Uradnim se pa j**e, pa še mehaniki bežijo stran, ker so preslabo plačani.
4.) Poznam par uradnih servisov(stranke potem v delavnico k meni pripeljejo avto in vidim po delih, ki so zamenjani), ki kupujejo robo v motomatu, potokarju, olefu , itd, potem pa na računu računajo originalne dele - zaslužek je ogromen, dokler jih ne bomo začel tožit za take stvari(to se pa ne bo zgodilo, ker smo slovenci raj tiho).
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če maj 11, 2006 11:05 am

Nebivedu je zelo dobro napisal. D najdeš uradni servis ki dobro dela je danes prava umetnost. Tudi sam imam zelo slabe izkušnje
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
zeleni dirkač
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 57
Pridružen: Pe feb 24, 2006 11:23 am
Kraj: nm

Napisal/-a zeleni dirkač Če maj 11, 2006 11:07 am

Renault!
mare
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če maj 11, 2006 11:25 am

zeleni dirkač je napisal/-a:Renault!


Ti si pa buhtelj. Ni vse v znamki vozila, največ je v serviserjih. Zdej je stric odprl spet servis in je hotel 5 mehanikov - na zavodu za zaposlovanje mu je ženska dala izjavo, da naj ne išče pri njih, ker imajo sam "šrot, ki še prošnje ne zna napisat, pa imajo komaj končane triletne šole(če ne celo plačano da o naredl), pojma nimajo pa nič!" (navajam ker je bila to njena izjava)

Drugače pa tut na ostalih servisih(ne samo na renaultovem) delujejo isto ali pa po statistiki še slabše, ker procentualno je renaultovih servisov največ in se tudi največ zve o napakah, medtem ko je za saaba samo en servis, pa bolje da ne veš kaj si mislim o njem, če niso vedll, kje je na saabu 9000 vbita serijska cifra poleg tiste v motornem prostoru.(sam sem potem našel še na treh koncih v pol ure(po pregledu celega avta)).

Al pa recimo kak servis VAG-a, ko ti zamenjajo na škodi oktaviji bosch pumpo ob tem, da jim razlagaš, da je turbina šla, pa se potem opravičujejo in imajo avto še en teden več, da ga poštimajo, potem pa takoj na tretjem križišču od servisa crkne še bosch pumpa, ker so pozabil priklopit par cevk.

Pa da ne govorimo o pežojevih servisih, ko ti izjavi da je tresenje prednje stranske voznikove šipe na pežoju 206 HDI(starem 2 meseca) nekaj normalnega in da se je treba navadit(sploh niso pogledal) par dni zatem je pa šipa padla v vrata in se razsula. Al pa problemi z kolektorji, ki so pokal ko za šalo, računal so pa nove, namesto da bi priznal da je tovarniška napaka.

O fiatu pa sploh govoril ne bom.
Old subarus never die, they just get faster!
 
TilenR
Novinec
 
Prispevkov: 174
Pridružen: Ne apr 10, 2005 11:21 am

Napisal/-a TilenR Če maj 11, 2006 11:40 am

Poznam več primerov, ki so kao izučeni mehaniki, pa majo manj pojma o avtih kot js, ki mašine od znotraj še vidu nism! pol ti gre pa tak šraufat avto, s katerim se voziš 130km/h.
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Če maj 11, 2006 11:42 am

Infinity: Vem, da se vse obrablja in da vedno kaj gre.
Vem pa tudi, da sem imel prej tri male, stare kante (justy, favorit, fiesta), ki so enostavno vozile. Če je kaj šlo je šlo "ko je šlo" in se je popravilo. Pa še to sem vse več ali manj sam ali s kolegom, ker si odprl pokrov pa vedel(in videl) kje je kaj.

Na temle pa zadnje 4 mesece vsak mesec nekaj. Zato pravim. Nič ne bi reku če bi mi padel dol avspuh pa se znucala sklopka, pa čez pol leta šlo nekaj, ipd. Pač, se popravi. ampak to da vse tako naenkrat (z drugimi besedami: nonstop po servisih) me skrbi.
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Če maj 11, 2006 11:45 am

Je pa res tudi, da sem bil 4x na servisu zaradi volana, in to na dveh različnih, dokler mi niso pogruntali da pušča letev. Najprej nič pogruntali...čez da ni nič takega, pa da je "najbrž pumpa",ipd, jaz pa vsak teden nalil deci olja noter ker je tolk puščalo :roll: )

In je zato "interval obiska" bistveno višji :?
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če maj 11, 2006 11:55 am

phoebus je napisal/-a:Infinity: Vem, da se vse obrablja in da vedno kaj gre.
Vem pa tudi, da sem imel prej tri male, stare kante (justy, favorit, fiesta), ki so enostavno vozile. Če je kaj šlo je šlo "ko je šlo" in se je popravilo. Pa še to sem vse več ali manj sam ali s kolegom, ker si odprl pokrov pa vedel(in videl) kje je kaj.

Na temle pa zadnje 4 mesece vsak mesec nekaj. Zato pravim. Nič ne bi reku če bi mi padel dol avspuh pa se znucala sklopka, pa čez pol leta šlo nekaj, ipd. Pač, se popravi. ampak to da vse tako naenkrat (z drugimi besedami: nonstop po servisih) me skrbi.


Veš moj oče mi je nekrat rekel: "Sine ko boš šel zaradi kake okvare na servis boš nonstop na servisu" In mater kako je to res; dejansko imam tudi sam nenehne štale pa ne zaradi slabega avta ampak zaradi nesposobnega servisa kar poglej si malo moj primer:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 7&start=40

Pa to ni edini primer ki sem ga imel. Najraje imam serviserje, kateremu na račun nekaj znanja o avtomobilih in kančkom zdrave pameti in logike poveš kaj bi lahko bilo narobe; pa te tip posmehljivo zavrne "NE TI MENE UČIT". Pa rečeš prav in na koncu se vseeno izkaže da si imel prav in da si zaradi buhtla nosil cel čas glavo naprodaj in še imel dodatne stroške on pa samo debelo gleda.

Nazadnje mi en tip mehankar menja sklopko in ugotovim da mi gori lučka za ABS - me je tudi on opozoril in rekel češ da je sporočil napako ker je bil avtu v luftu pod kontaktom in je spravil error v računalnik. Rečem OK in grem na servis (edini ki je res dober, ampak mi časovno ne ustreza delavnik). Priklopijo, resetirajo in zopet prižge napako. OK, dvignemo avto in pogledajo senzor; tip ni znal odklopiti žičke za senzor in je z macolo tolkel po njemu da bi ga snel z nosilca ter ga je jasno uničil. Potem pa še ugotovimo, da je pozabil zašaraufati enega od štirih nosilcev menjalnika in je enostavno sevala luknja za sprednjimi gumami - ma katastrofa. In tako bom zopet moral it na servis, kjer bodo menjali senzor itn. Tako potem prihajaš iz meseca v mesec na srvise non stop; zaradi ljudi ki mislijo da je avto enaka zadeva kot traktor in da macola in nakup novih delov rešijo vse probleme

:evil:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Če maj 11, 2006 12:23 pm

Glede Renault:

Moj fater ima safrana 2.0 16V trenutno 170 000 kilometrov.

Menjava: Zadnji lonec, ventilator kabine in to je to.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če maj 11, 2006 12:25 pm

xandrej je napisal/-a:Glede Renault:

Moj fater ima safrana 2.0 16V trenutno 170 000 kilometrov.

Menjava: Zadnji lonec, ventilator kabine in to je to.


Ventilator kabine najbrž zato, ker je zaružil in ne zato ker je crknil?
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: berlonso in 6 gostov