Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Defekt gum zaradi menjave pozicije?

Napisal/-a JoeLoe So maj 20, 2006 2:30 pm

Dan vsem!

Mam mali problem. Gume Goodyear Excellence, kupu lani, letos mi jih je vulkanizer zamenjal sprednje za zadnje. Menda levo za desno ni menjal. Po kakih 2000 km so začele vibrirat. Tresenje volana med 30-50 km/h, pod 30 km/h nabija, kot da bi imel počen ležaj. Med 80 in 100 km/h pa pojejo tako kot na mojem starem avtu zrabljeni ležaji.
Šel do mehanika, pregledal vse - vse OK. Mehanik dal spredaj neke svoje gume - ni več tresenja, nabijana, nič... Gume po nekaj kilometrih na strani takoj pod ramo dobijo vidne izbokline. Mehanik pravi: Pejt k vulkanizerju pa ga okurcaj, da so ti obrnili gume v kontra smer (hm... smer se zdi prava).
Grem k vulkanizerju pa prijavi: "Hja, so gume čisto OK gor dane, samo večkrat bi jih moral zamenjat spredaj-zadaj. Vozi se še kakih 5000 km, pa jih zamenjaj spredaj-zadaj pa bo nehal, ker se bodo "ulegle"..."
Samo hudič je, ker imam občutek, da je čedalje slabše, pa še na avtocesti me je strah prtisnt, pa da ne bo dileme - ne vozim hitro... bolj po omejitvah.
Torej: A je to normalno? Kateremu verjeti? A bi gumo morda lahko reklamiral?
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 So maj 20, 2006 2:42 pm

Tole menjavanje gum je eno sranje... BMW ga recimo zelo ne priporoča, ker lahko zadeve tresejo, kot si videl na tvojem primeru...

Jaz bi jih dal nazaj tako kot so bile prej... :)
 
Uporabniški avatar
ANJCI
TÜV ekspertinja
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: So jun 18, 2005 5:45 pm

Napisal/-a ANJCI So maj 20, 2006 6:03 pm

Ta problem se pojavlja pri vseh proizvajalcih pnevmatik. Namreč stranski dezen na tekalni površini se narebrič in med vožnjo se to sliši kot ležaj.
Edina rešitev , da se to ne bi pojavilo oz. se pojavi kasneje je to, da redno menjaš do 5000km prednja kolesa zadaj in obratno, kar je navedeno tudi v garancijskem listu . ;)

Pnevmatike se vedno narebričijo na NEPOGONU neglede na vozilo, je pa res ..večje kot so stranske lamele večja je možnost hrupa v vozilu ...
Glede voznih lastnosti pa so pnevmatike še naprej tehnično uporabne tako, da se ti ni potrebno bati pritisniti na plin ali podobno..
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So maj 20, 2006 11:43 pm

Na novo scentrirane pa so ble?

Neenakomerno porabljene so lahko vzrok da ti jih trese, pa se to da se spredaj dosti bolj cuti kot zadaj.
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Ne maj 21, 2006 7:21 pm

monster_d je napisal/-a:Na novo scentrirane pa so ble?

Neenakomerno porabljene so lahko vzrok da ti jih trese, pa se to da se spredaj dosti bolj cuti kot zadaj.


Ja, ker sem najprej pomislu, da je urež odletela, samo... ko je pri nizki hitrosti tolklo...

Najlepša hvala za odgovore. Bom, kakor izgleda, moral večkrat dvigalko uporabit :)
 
Uporabniški avatar
Tommo
Novinec
 
Prispevkov: 360
Pridružen: So maj 03, 2003 9:41 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a Tommo Ne maj 28, 2006 9:25 am

Jaz do sedaj nisem nikoli menjal gum vpo določenih kilometrih naprej in nazaj oziroma kot si navedel da ti je rekel da menjaj prednej in zadnje.

Pač ko zrabim prve jih vržem stran in dam na prvi konc gume ki so bile zadaj pa dam zadi nove tko da imam zmeri na zadnjem delu boljšo gumo.

Tko da pomojem tut ni tresenje povezano s tem. Preveri da nimaš kake bule na gumi ker to ko se ti dogaja je ravno tko kot da bi imel bulaste gume.
..::::..SEAT..::::..POWER..::::..
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Ne maj 28, 2006 9:59 am

Meni je pa avto neslo v eno stran. Grem delat optiko. Še vedno isto. Pa je reku vulkanizer da je lahko zarad menjave gum ( spredaj-zadaj), ker je kao drugačen negativ. In pol po kakih 1000km se je zadeva sama uredila.
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Ne maj 28, 2006 10:00 pm

Bor je napisal/-a:Meni je pa avto neslo v eno stran. Grem delat optiko. Še vedno isto. Pa je reku vulkanizer da je lahko zarad menjave gum ( spredaj-zadaj), ker je kao drugačen negativ. In pol po kakih 1000km se je zadeva sama uredila.


Jep... je vulkanizer (drugi) enako rekel: Počak, še mal vozi, pa zamenjaj, pa ne bo več nič slišat. In tudi zdaj to nekako jenja...
Sva pa z volkanizerjem preverila gume in so OK, menda je pa res, da se nazobčane gume (preseljene od zadaj naprej) rade čudno slišijo. Tisto butanje pa je posledica deformacije gume zaradi nazobčanosti, ki nastane po nekaj kilometrih vožnje. Naredijo se male bulice, ki pa zdaj, ko se nazobčanost umirja, počasi izginjajo.
Torej so bile gume preveč nazobčane... :-)
Je pa to menda zelo odvisno od zadnje preme in obremenitve gum zadaj. Pri enih avtih več pri drugih manj.
 
Uporabniški avatar
TUNING_BOY
Uporabnik
 
Prispevkov: 1440
Pridružen: Če apr 06, 2006 2:41 pm

Napisal/-a TUNING_BOY Ne maj 28, 2006 10:05 pm

Mal idi špure vlačit, če pa ne znaš pa mene pokliči! :D :D ;)
__+__ 2FAST 4YOU__+__
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne maj 28, 2006 10:11 pm

Tommo je napisal/-a:Jaz do sedaj nisem nikoli menjal gum vpo določenih kilometrih naprej in nazaj oziroma kot si navedel da ti je rekel da menjaj prednej in zadnje.

Pač ko zrabim prve jih vržem stran in dam na prvi konc gume ki so bile zadaj pa dam zadi nove tko da imam zmeri na zadnjem delu boljšo gumo.

Tko da pomojem tut ni tresenje povezano s tem. Preveri da nimaš kake bule na gumi ker to ko se ti dogaja je ravno tko kot da bi imel bulaste gume.
...Tako delajo pravi divjaki ... welcome in d klubb ;)
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Po maj 29, 2006 7:26 am

TUNING_BOY je napisal/-a:Mal idi špure vlačit, če pa ne znaš pa mene pokliči! :D :D ;)


Težka bo ... 50kW nič več... Špura je ponavadi bolj kratka...
 
Arcon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Sr mar 15, 2006 7:57 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Arcon So jun 03, 2006 1:42 pm

Jaz mam isti problem z gumami. Vulkanizer je bil pametn, reko če ne veš kake gume se dajo na kaki avto. Trotl pač! Potem sem pa slišal za to varianto. Napumpaj si ene 0,5bara več, kot drugače, pa se vozi ene 2000km, potem pa jih spusti nazaj, pa je dosti boljše potem. Gume se pa res nazobčijo, kot so ostali povedali.
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay So jun 03, 2006 2:14 pm

pa še jaz se oglasim z istim problemom pri 80+ km/h noro nabija trese itd... :?
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
JoeLoe
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: To maj 16, 2006 5:53 pm

Napisal/-a JoeLoe Ne jun 04, 2006 7:02 pm

Arcon je napisal/-a:Jaz mam isti problem z gumami. Vulkanizer je bil pametn, reko če ne veš kake gume se dajo na kaki avto. Trotl pač! Potem sem pa slišal za to varianto. Napumpaj si ene 0,5bara več, kot drugače, pa se vozi ene 2000km, potem pa jih spusti nazaj, pa je dosti boljše potem. Gume se pa res nazobčijo, kot so ostali povedali.


Ja, vidš, na to pa nisem pomislu. Zdanjič sem, sicer na drugih gumah, nekaj podobnega naredu, samo, sem tudi vozil težke reči, pa se verjetno zato, kjub nazobčanosti ni kaj dost treslo...
Dobra informacija, thx.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov