lost1 je napisal/-a:Kable sem vzel v trgovini in sel sprobat gor na parkirisce in ni bilo razlike.Seveda sem jih potem lahko vrnil nazaj.
Cukanje se pozna bolj pri toplem avtu kot pri mrzlem,saj po spomninu bi tako rekel.
Filter za zrak lahko vzamem tudi stran in je neprimerno delovanje motorja vseeno (sem ravno vceraj probal na dvoriscu brez filtra, pa brez lmm-ja, pa ni bilo nic bols.)
lost1 je napisal/-a:Pritisk goriva ob kontaktu je 4 bar-e, med voznjo nisem mogel se izmeriti ker ni nastavka bilo.
Po testerju kaze lambda OK,je avto skoraj vec na testerju kot brez testerja, se dobro da je zastonj![]()
Mozno da je tudi izpuh kriv, zato gruntam da bi spodaj ko se iz 2 cevi zdruzi v eno, da bi odsravfal stran in poskusil,samo me skrbi da nebo kej cudno lavfal ker bo premalo izpuha.Vem da bo glasen,to ni panike,samo vseeno nevem ce bo tek motorja normalen ali ne ( v primeru da je bila tukaj napaka).
lost1 je napisal/-a:Preberi kaj pisem.
Rekel sem da je 4 bare ko das kontakt.Torej se nabere pritisk in ni takega pritiska med voznjo, med voznjo pa nisem mogu sprobat pritiska ker nimam nastavka.
Pa tut je razlika ali meris pritisk na tisti cevi ki pride do "razdelilca" ali od tam naprej ki gre do šob.
Pumpa ima mislm da 3 bare pritiska po deklaraciji,kolk je pa realno pa nevem.
Maxx je napisal/-a:Če sem prav razumel avto dela po 2-3 v prostem teku,pri Vectah kot sem zasledil je ponavadi kriv senzor obratov ki pomoje istočasno meri predvžig.Sam na testerju bi ga gotovo izpisal,vsaj pomoje tko daops:
lost1 je napisal/-a:Svecke so nove.Ampak so pa stare svecke bile bolj bele barve, tko da je zgleda mal prevroce tam notr.Ni to pomanjkanje bencina?
No sej tole vizgalno tuljavo ( k grejo kabli od sveck gor) bom probu dobit eno nekje pa zamenat in da vidm ce bo kej razlike.
Rad bi samo ze nasel napako,da vem kaj menjati.
lost1 je napisal/-a:Torej motor je 2.0 16V X20XEV 1997 Vectra B.
U glavnem avto cuka, lahko se peljes normalno in k pohods gas npr. da bi spelu hitr, kr cukne in pol potegne, ali pa na AC pohods gas in cuka oz "skače", pa tudi na obicajnih cestah, nobeno divjanje ali kej podobnega.
Any idea ???
Mad je napisal/-a:lost1 je napisal/-a:Svecke so nove.Ampak so pa stare svecke bile bolj bele barve, tko da je zgleda mal prevroce tam notr.Ni to pomanjkanje bencina?
No sej tole vizgalno tuljavo ( k grejo kabli od sveck gor) bom probu dobit eno nekje pa zamenat in da vidm ce bo kej razlike.
Rad bi samo ze nasel napako,da vem kaj menjati.
no bele svečke lahko ti daje preveč predvžiga ali pa si premaknil jermen za pol zoba... Kdaj si menjal jermen?
kartman je napisal/-a:lost1 je napisal/-a:Torej motor je 2.0 16V X20XEV 1997 Vectra B.
U glavnem avto cuka, lahko se peljes normalno in k pohods gas npr. da bi spelu hitr, kr cukne in pol potegne, ali pa na AC pohods gas in cuka oz "skače", pa tudi na obicajnih cestah, nobeno divjanje ali kej podobnega.
Any idea ???
pri moji (x20xev) je bila za ta simptom kriva vžigalna tuljava ni pa za izključit možnost, da ti kakšen kabel prebija.
glede na to da si menjal svečke - si kupil original? Oče od kolega je kupil kao ekvivalentne na vectri 1.6 in avto ni šow nikamor, pil pa je od 10-12L... problem je rešil šele z original svečkami. Sam sicer uporabljam bosch in ni bilo nikoli problemov.
Poskusi zmerit prevodnost in upornost kablov : če se prav spomnem bi morala upornost it od 2 do 5K (od najkrajšega do najdaljšega) če se prav spomnem....
Po forumu brska: berlonso, Google Adsense [Bot] in 7 gostov