Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
Marsovček
Novinec
 
Prispevkov: 269
Pridružen: Sr dec 22, 2004 2:13 pm

Čiščenje lopute za zrak, R Clio (D7F). Pazi, slike!

Napisal/-a Marsovček Sr jun 07, 2006 12:04 pm

Evo, slikovna navodila, kako očistiti loputo za zrak. Delano na R Clio 1.2, motor D7F.

Potrebščine:
- avto :P
- ploščat izvijač
- ključ 10 mm
- nastavek Torx 25
- bencin, čopič, krpa

Trajanje: odvisno od natančnosti čiščenja. Šravfanja je za ~ 15 min, jaz sem za vse skupaj porabil ~ 1 uro.

Najprej je dobro odstraniti cev, ki vodi do zračnega filtra, nato še del med filtrom in loputo (2 objemki):
Slika

Prav tako je treba odstraniti vse kable in odklopiti gas. Priključek na spodnjem senzorju (puščica na sliki) ima s spodnje strani zataknjeno neko sponko, ki jo je potrebno izvleči, nato razpade. Loputa se sedaj drži s petimi vijaki: trije so jasno vidni (na sliki je že sčiščena zadeva),
Slika

Dva sta pa skrita bolj spodaj in se "držita" glave.
Slika

Loputa se sedaj lahko odstrani. Med prej omenjenima vijakoma na glavi je zapletena neka cevka, ki bo 99% odpadla. Ne je izgubit :D . Tak je pogled v motorni prostor bre lopute:

Slika

"Moja" stran lopute:
Slika
in še "motorna" stran lopute, kjer se lepo vidi vsa svinjarija:
Slika.

Nato se odstrani potenciometer, motorček prostega teka in MaliSiviSenzorKiMuNeVemImena :) . Tazadnji je zataknjen v svojo luknjo, držijo ga 4 plastični zatiči (pri meni je bil samo še en :? ), ven gre pa kar malo trdo.

Motorček prostega teka:
Slika

Tako, zdaj bi moralo biti vse razdrto. Vzameš en lonček, noter malo bencina, nato pa čopič & krpa & veselo na delo, prepucat vse kotičke. Ne pozabit tiste luknje, kamor pride motorček prostega teka!

In tako izgleda "moja" stran lopute po čiščenju:
Slika
Tako "motorna" stran:
Slika
Tako luknja motorčka prostega teka:
Slika
In tako vsebina prej omenjene luknje:
Slika

Sestavljanje gre po obratnem vrstnem redu, kot razstavljanje :D Tisti MaliSiviSenzorKiMuNeVemImena ima na spodnji strani tesnilo in če se nanj da kapljica olja, z lahkoto zdrsne na mesto. Pa ne pozabit staknit vseh cevk in kablov.

PS: seveda je vse na lastno odgovornost 8) Komentarji zaželjeni.
Zadnjič spremenil Marsovček, dne Sr jun 07, 2006 12:48 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
TilenR
Novinec
 
Prispevkov: 174
Pridružen: Ne apr 10, 2005 11:21 am

Napisal/-a TilenR Sr jun 07, 2006 12:18 pm

men slike ne delajo.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Sr jun 07, 2006 12:31 pm

TilenR je napisal/-a:men slike ne delajo.


Men tud ne.
 
Uporabniški avatar
Marsovček
Novinec
 
Prispevkov: 269
Pridružen: Sr dec 22, 2004 2:13 pm

Napisal/-a Marsovček Sr jun 07, 2006 12:49 pm

Zato je pa bilo v naslovu "Pazi, slike!" :D

Resno, upam, da bo zdaj delalo.
 
Uporabniški avatar
Liquid
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1794
Pridružen: Sr jun 30, 2004 1:08 pm
Kraj: ob smaragdni reki

Napisal/-a Liquid Sr jun 07, 2006 12:52 pm

slike delajo :!:
 
fifi
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: So jul 30, 2005 5:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a fifi Sr jun 07, 2006 1:14 pm

Marsovček, zelo kul napisano in prikazano. Žal je na mojem Twingu z enakim motorjem drug tip lopute, ki je kot komplet sicer cenejši (ca. 40.000,00 SIT) od tvojega (ca. 60.000,00), vendar pa se ga žal ne da razstaviti na več delov, ne da se sneti motorčka prostega teka, potenciometra in tistega sivega senzorja. :lol: Posledično se tudi ne da dobro očistiti vseh delov lopute in v primeru, da se denimo motorček prostega teka preveč zamaže, se ga ne da dovolj dobro sčistit in prav tako denimo, če nagaja potenciometer, je potrebno kar celo loputo zamenjati, ker se delov ne da. :roll: Torej opozorilo, da obstajata za to mašino dve vrsti loput, ena je takšna kot pri tebi, druga pa takšna kot pri meni in je novejša od tvoje, vendar pa se na njej žal ne da menjati sestavnih delov, niti se jih ne da tako dobro očistiti kot pri tvojem tipu lopute.
Don`t worry, be happy:)
 
Uporabniški avatar
Denii
Novinec
 
Prispevkov: 295
Pridružen: Po apr 12, 2004 9:15 pm

Napisal/-a Denii Sr jun 07, 2006 5:02 pm

Eno vprašanje pri moji astri ima podoben motorček prostega teka, ta motorček pri tej glavi pa os ima mal lufta je zato možno da mi skače obratomer.
Clean look
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So maj 12, 2012 8:43 pm

Re: Čiščenje lopute za zrak, R Clio (D7F). Pazi, slike!

Napisal/-a Nikola_Tesla Po maj 28, 2012 1:14 pm

Zdravo

Se zahvaljujem za napotke glede čiščenja vplinjača na starih 8-ventilcih.

Sem izvedel omenjeno čiščenje vplinjača in opazil, da mi je olje ki se je nabralo od oljnih hlapov med hladnimi zagoni zalilo ležišče senzorja za zrak.

Sedaj ima motor večjo odzivnost in naredim približno 150km več s polnim rezervoarjem.


Lp.

Darko
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So maj 12, 2012 8:43 pm

Re: Čiščenje lopute za zrak, R Clio (D7F). Pazi, slike!

Napisal/-a Nikola_Tesla To jul 10, 2012 3:50 pm

Zdravo

Zanima me na kakšen način bi zagrabil in uspešno (brez poškodb) izvlekel motorček prostega teka na vplinjaču motorja D7F in ga prečistil ter podmazal.

Imam namreč novejšo izvedbo vplinjača pri kateri je motorček prešan v ležišče in ni privit z 2 vijakoma kot je objavljeno zgoraj ?

Hvala za odgovor.

Lp.

Darko
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 8 gostov