Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
alesy
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Po maj 09, 2005 7:45 am

Audi cuka in ugasne

Napisal/-a alesy Če jun 08, 2006 6:12 am

Lp.
Jaz bi samo vprašal, mam audija a4 1.6 l.99, pa mi je začel cukat in ko stojim na mestu mu obratomer rahlo niha gor in dol, včasih ga pa tako zaduši, da kar ugasne.

Recimo danes zjutraj sem se peljal okoli 80 km razdalje do službe in sem se skos lepo vozil brez problemov, sem prišel v mesto in stal na prvem križišču in je začel to delat.
Kaj vem, je še zjutraj bilo tako mrzlo, da je blo vse ok al kaj ??? Drugače pa kakor kdaj, enčas se lepo pelje, enčas pa cuka.

Mal sem gledal, ko pride do 3000 obratov, rad cuka, je pa spet odvisno enkrat ja enkrat ne.
 
Uporabniški avatar
no_name
Novinec
 
Prispevkov: 413
Pridružen: To okt 04, 2005 2:37 pm

Napisal/-a no_name Če jun 08, 2006 6:16 am

motorček prostega teka? :roll:
 
alesy
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Po maj 09, 2005 7:45 am

Napisal/-a alesy Če jun 08, 2006 6:52 am

Jaz sem razlišljal, da je kaka sonda al kaj ???
Motorček prostega teka. Samo bi vprašal, ali ta motorček tudi vpliva na vožnjo. Ker med vožnjo tudi cuka. Enkrat cuka, enkrat ne.
Drugače ga bom tak pelu danes popoldan na servis, samo sprašujem, če se spoznate na to in kaj bi blo narobe. Da tudi vem približno kolk me bo to stalo.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če jun 08, 2006 7:04 am

alesy je napisal/-a:Jaz sem razlišljal, da je kaka sonda al kaj ???
Motorček prostega teka. Samo bi vprašal, ali ta motorček tudi vpliva na vožnjo. Ker med vožnjo tudi cuka. Enkrat cuka, enkrat ne.
Drugače ga bom tak pelu danes popoldan na servis, samo sprašujem, če se spoznate na to in kaj bi blo narobe. Da tudi vem približno kolk me bo to stalo.
...lahko bi bil tudi senzor - čitalec obratov v razdelilcu ... včasih ti ugasne in rabiš verglat parkrat da spet prižgeš? L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
discovery
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 38
Pridružen: Ne jun 08, 2003 3:43 pm

Napisal/-a discovery Če jun 08, 2006 7:18 am

Oj.
Jaz sem pomislil na benz. pumpo.
Men se je podobno dogajal, potem pa je prislo do tega da ko mi je v npr. v kriziscu crknil ni vzgal dokler nisem z necem porukal po rezervarju.

l.p.
 
alesy
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Po maj 09, 2005 7:45 am

Napisal/-a alesy Če jun 08, 2006 7:27 am

Men še zaenkrat vžge pol ko ugasne, sam se bojim da bi obstal na kakmu križišču v gužvi, pa da nebi vžgal.
Sam zakaj potem enčas lepo pelje, pol pa kar naenkrat neki začne trokirat. Ni mi jasno.
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Če jun 08, 2006 7:31 am

Sploh nis povedu kva mas tocn to za en avto. Za cukanje je vec moznosti, ckrnjen LMM, katalizator, lambda, kabli navlazeni in prbijajo, bencin filtr... Da pa crkuje, je pa ponavad fora sm z motorckom prostega teka...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če jun 08, 2006 7:31 am

alesy je napisal/-a:Men še zaenkrat vžge pol ko ugasne, sam se bojim da bi obstal na kakmu križišču v gužvi, pa da nebi vžgal.
Sam zakaj potem enčas lepo pelje, pol pa kar naenkrat neki začne trokirat. Ni mi jasno.
...lahko je marsikaj pojdi na OBD tester in ti bo napisalo kje je napaka...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
alesy
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Po maj 09, 2005 7:45 am

Napisal/-a alesy Če jun 08, 2006 7:38 am

Mad je napisal/-a:
alesy je napisal/-a:Men še zaenkrat vžge pol ko ugasne, sam se bojim da bi obstal na kakmu križišču v gužvi, pa da nebi vžgal.
Sam zakaj potem enčas lepo pelje, pol pa kar naenkrat neki začne trokirat. Ni mi jasno.
...lahko je marsikaj pojdi na OBD tester in ti bo napisalo kje je napaka...


OBD tester, kaj to misliš, da ga naj na računalnik priklopi.
Saj drugače tak ne bo druge, kot da grem na servis, pa povejo kako pa kaj.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če jun 08, 2006 7:47 am

alesy je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
alesy je napisal/-a:Men še zaenkrat vžge pol ko ugasne, sam se bojim da bi obstal na kakmu križišču v gužvi, pa da nebi vžgal.
Sam zakaj potem enčas lepo pelje, pol pa kar naenkrat neki začne trokirat. Ni mi jasno.
...lahko je marsikaj pojdi na OBD tester in ti bo napisalo kje je napaka...


OBD tester, kaj to misliš, da ga naj na računalnik priklopi.
Saj drugače tak ne bo druge, kot da grem na servis, pa povejo kako pa kaj.
...ja oni ga priklopijo na računalnik za diagnostiko tvoj računalnik pa pokaže kje je napaka, ker dokler je ne resetira serviser ostane v spominu računalnika in ti veš točno kaj zamenjat ;) ...L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
timberwolf
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr maj 17, 2006 12:23 pm

Napisal/-a timberwolf Če jun 08, 2006 8:08 am

Lahko je marsikaj. Motorček prostega teka, slabe svečke, tudi kabli od svečk so lahko iztošeni in kje prebijajo, slaba lambda sonda, merilec pretoka zraka, zamašen in s tem slabo pretočen benc filter, benc pumpa, zapacene vbrizgalne šobe. Po mojem je najbolje, da preverjaš po vrsti od tistega naprej kar lahko sam preizkusiš. Prvo svečke, ki ti bodo že na oko povedale a so vredu ali ne, vse ostalo je pa že malo težje. Če je fuč motorček prostega teka se to ponavadi pokaže, da se motor v prostem teku zaganja (povišajo se obrati pa spet padejo), lahko ga odšraufaš in poskušaš očistiti - vendar previdno in nežno da ne boš naredil več škode kot koristi, vendar glede na to, da ti kdaj cuka tudi pri vožnji verjetno ni motorček ker pri vožnji nima neke funkcije. Slabo lambdo in merilec pretoka zraka lahko več ali manj ugotoviš samo s priklopom na tester pa še v tem primeru le če sta fuč (ne dela) če pa delata ampak slabo pa tudi tester ne bo nič pokazal. Lambda sonda je lahko na koncu življenske dobe in reagira prepočasi ampak dela pa še in po mojih izkušnjah s testerji je tak, da v tem primeru mojstri mehaniki ne zgruntajo nič. Če so šobe lahko malo pomaga kakšen aditiv za čiščenje šob ki se vlije v kesel ampak to pomaga le če so res samo malo zapacane in večkrat je vajo potrebno ponoviti. Če pa že težko "dihajo" pa pomaga samo mehanik in ultrazvočno čiščenje ali pa priklop na čiščenje s tekočino. Kable za svečke ti lahko premeri avtoelektričar, za prvi preiskus pa lahko sam poskusiš in sicer ko je že tema odpri havbo, pri prostem teku in tudi pri višjih obratih opazuj področje okoli kablov in svečk če se kje kaj bliska.
Nisi napisal koliko ima avto kilometrov? Morda je že čas za menjavo marsičesa, benc filter, benc pumpa.... Ko si že pri mehaniku ga sam opozarjaj na komponente ki morda delajo težave naj preveri vse. Marsikdaj se zgodi da gremo z dolgim nosom od mehanika, ki je ugotovil, da vse dela ne. Mogoče ne glih optimalno ampak dela. Pokasira za svojo "diagnozo" ki jo poznamo že sami, lastnik pa je prepuščen čakanju, da bo kaj orenk crknilo. Po mojih izkušnjah je za prste ene roke mehanikov, ki so dobri diagnostiki. Ostali pa znajo šraufat ko že fali pol avta. In taki ti ponavadi predlagajo, da menjavaš stvari dokler avto ne začne delat normalno in si torej nabasal na okvarjen del. Seveda na tvoje stroške. :evil: Zamislite si, da bi čisto po tem principu zdravili zdravniki. Bil bi zdravljen za gripo, angino, spuščaje, ošpice, aids, ebolo, malarijo, bronhitis, pljučnico, oslovski kašelj, rdečke itd. predno bi zgruntali, da boš glih zdaj ugasnu zaradi navadnega prehlada. Saj ne rečem mehankarji znajo z rokami ni kaj, ampak če bi pa kje drugje imeli še kaj bi tudi ne bilo slabo. Samo potem ne bi več hotli bit mehankarji ne? Sorry če je že malo offtopic ampak sem bil zaradi takih fint že tolikokrat jezen, da se nisem mogel zadržat.
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Če jun 08, 2006 8:19 am

Racunalnik ne pokaze vse, npr tak primer je, da ti komp ne pokaze, ce je LMM ze v kurcu itd. Tko pol lahk menjas k budala, ceprav je bols it na racunalnik, ce nc ne najde pol ves kje iskat.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če jun 08, 2006 8:59 am

...pri nas je navada da če nič ne ugotovi mehanik tudi nič ne zaračuna - če se glih polure j**e okrog avtomobila z testerji in vsem ti reče da ga pripelješ ko bo imel čas da detaljno pregleda zapišeš kdaj in ne računa nič... do sedaj sem mu poslal x ljudi ki jim je tudi na testerju odkril napako povedal kaj je za zamenjati in vzel - nič... Adriatika avtomehanika v Šmarjah pri Kopru...Testerje ima od leta 94 ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
TilenR
Novinec
 
Prispevkov: 174
Pridružen: Ne apr 10, 2005 11:21 am

Napisal/-a TilenR Če jun 08, 2006 9:20 am

testerje majo ponavad samo uradni servisi al kako? Namreč jaz mam podoben problem, pa me je kr mal strah it na pooblaščen servis, da me ne bi opulili za pol avta.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Če jun 08, 2006 9:24 am

TilenR je napisal/-a:testerje majo ponavad samo uradni servisi al kako? Namreč jaz mam podoben problem, pa me je kr mal strah it na pooblaščen servis, da me ne bi opulili za pol avta.
...testerje ima danes vsak dober mehanik ... nekateri med njimi jih pa tudi znajo uporabljati ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Če jun 08, 2006 9:28 am

Tko je...4-krat sm bila na uradnem servisu in testiral so po dolgem in pocez, en senzor celo zamenjal, sam k***, avto je se vedno problematicen kot je bil pred tem. Pac rac nc ne javi...
 
alesy
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Po maj 09, 2005 7:45 am

Napisal/-a alesy Če jun 08, 2006 10:04 am

A to potem nisem edini s tem problemom ???

Če bo kdo vedel kako pa kaj, naj sporoči, drugače sam tudi nimam glih kakega upanja, da bo kaj našel.
Kolk pa stane to kdor že pač računa ta test oz . pregled z računalnikom ???
 
timberwolf
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr maj 17, 2006 12:23 pm

Napisal/-a timberwolf Če jun 08, 2006 10:09 am

jorgeus je napisal/-a:Tko je...4-krat sm bila na uradnem servisu in testiral so po dolgem in pocez, en senzor celo zamenjal, sam k***, avto je se vedno problematicen kot je bil pred tem. Pac rac nc ne javi...

Saj to je problem pri testerjih, da jih mehaniki ne znajo izkoristit in v polni meri uporabljat. Večina jih zna izkoristit samo 10% po principu kaže napako ne kaže napako in to je tudi vse. Da bi pa se malo poglobili in primerjali dinamične podatke pa je za večino že na nivoju NASE in vesoljske tehnike. Recimo nek senzor sicer dela in daje podatke testerju zato tester ne pokaže da je fuč ampak ta senzor dela slabo oziroma narobe. Za tipičnega mehanika je vse v najlepšem redu če mu na zaslonu ne napiše senzor fault oziroma da senzor ne dela. Kaj pa če senzor za primer temperature motorja daje računalniku podatek da je temp 30C je pa v resnici 80C kaj pa v tem primeru? Pa bi lahko našteval isto za pretok zraka, položaj gredi, temperature vode, itd bog si vedi koliko je vse različnih senzorjev v motorju. Pa če samo eden daje napačne podatke računalniku je vse totalno narobe ker je napačno doziranje goriva, pa čas vžiga itd.... Pol pa avto trokira, pa cuka, pa še marsikaj. Nihče se ne vpraša in preveri kakšne vrednosti bi nek senzor v določenih okoliščinah moral dajati od sebe in da bi to primerjal z dejanskim stanjem. Pa se to vse da definitivno izmerit. Na forumih lahko slišiš mojstre, ki ti točno povejo kakšno napetost ali pa upornost ali pa kaj jaz vem še nek element mora dajat od sebe v primeru da pravilno deluje in to se vse da izmerit. V več primerih ko sem pa o teh stvareh začel govoriti mehankarjem (ki so seveda ugotavljali, da je z mojim avtom vse OK ker tester ne pokaže nobene napake) pa so me gledali "kao kaj se delaš pametnega" oziroma še niso nikoli slišali, da kaj takega obstaja. In takšno totalno neznanje doživljaš na pooblaščenih servisih tako prestižnih znamk kot je BMW. Fantje iz forumov znajo velikokrat več problemov rešit in poštimat kot vsi ti velecenjeni "mojstri" motoroznastva skupaj. Saj pravim ko bat pogleda skozi blok motorja potem znajo popravit ko pa avtki bolehajo za kakšnim prehladom pa se vsa njihova znanost popelje do: menjaj to, menjaj ono, menjaj tisto.... Vsaka čast izjemam, da ne bo kdo rekel, da ni res dobrih mojstrov, so, ampak so tako zelo redki, da bi jih morali zaščiti kot ogroženo vrsto. Veliko pa je žal samo grease monkeys (šmir opice) kot jim prek luže pravijo v slengu.
Ljudje ki furajo servise (ali vsaj lastniki) bi se morali zamisliti, da so avti vedno bolj tehnološko zahtevni da je vedno več razno razne elektronike pa krmiljenja pa računalnikov itd. in, da je vedno bolj pomembna kvalitetna diagnostika in ne več "šraufanje". Če se na tem področju ne bo nič spremenilo bo vedno več nezadovoljnih strank, ki se bodo pripravljene za dober servis peljat tudi 100km daleč. Jaz sem se. Ostali servisi pa bojo nategovali naivneže in nekateri med njimi tudi krepnili ampak tistim, ki imajo pooblaščene servise sploh večje bajte se malo po malo je.. za to. Še vedno so tisoči slovenčkov ki pri njih puščajo dnar.
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Če jun 08, 2006 10:28 am

Ne alesy, nisi edini s tem problemom, kar precej nas je. Moj prvi ukrep je pucanje kontaktov (star avto...itd.), da vidim, ce bo kaj drugace. Drugi ukrep pa se zapelat na obalo..tam so maherji. Tja smo peljali Volvica od kolega...ki mu na uradnem servisu rac ni pokazal okvare (avto je v mizernem stanju...cuka, ruka, izpuh kot da je dizelas itd)...in kaj so povedali: da se komp sploh ne prikljuci...se cez mejo so ga peljal, na sestih razlicnih koncih priklopil, rac sploh ne j**e... Postavil so diagnozo: benz pumpa...240cukov...sam, da tezko karkoli nardijo, ce se ne morejo priklopit na racunalnik. Zaracunal niso nic. Na Interclass ne gremo vec, nikoli. Za vsak "priklop" zaracunal in lagal, da rac nic ne najde.

Ce za svojga najdem vzrok, pa javim. Na uradnem servisu mi dela niso racunal...zamenjal so mi CPC senzor (ki je bil problematicen), sam ocitno ne edini vzrok mojih tezav. Ironija je, da je avto lepo laufu vse do ta velikega servisa...od dneva 1, kar je s servisa, ni u redu. Tak da, moje izkusnje s pooblascenimi serviserji so slabe, zelo slabe.
 
TilenR
Novinec
 
Prispevkov: 174
Pridružen: Ne apr 10, 2005 11:21 am

Napisal/-a TilenR Če jun 08, 2006 10:43 am

Jap, pr men ista situacija, vse v redu dokler nisem dal avta na servis, pa so zamenjal ole, filtre pa svečke. Nisem čist 100%če je začel avto takoj zaj****, sam v roku nekaj dni je pa to zihr blo. Ne vem, lahk,da je naključje.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov